.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آدم‌ها در این دنیا می‌توانند جانشان را فدای هر چیزی بکنند. حتی کسی که گوشه بیمارستان و بر بستر مرضی طبیعی جان سپارد، بالأخره بدن خود را درراه و مسلک خاصی فرسوده است. او نیز جانباز و مقتول راهی است که پیموده و هدفی که دنبال کرده. اما آنکه جانش را به خدا بدهد، خدا نیز از جان خودش به او می‌بخشد. هر شهید، یک دنیاست(يادداشت)
آدم‌ها در این دنیا می‌توانند جانشان را فدای هر چیزی بکنند. حتی کسی که گوشه بیمارستان و بر بستر مرضی طبیعی جان سپارد، بالأخره بدن خود را درراه و مسلک خاصی فرسوده است. او نیز جانباز و مقتول راهی است که پیموده و هدفی که دنبال کرده. اما آنکه جانش را به خدا بدهد، خدا نیز از جان خودش به او می‌بخشد.(ادامه)
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم. هدایتی: از سلبریتی‌ها به مردم عادی رسیدیم
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
سخنگوی دولت در منزل دو شهید مدافع حرم بابل حاضر شد
سخنگوی دولت با حضور در منزل شهیدان سیدرضا طاهر و حسن رجایی فر از شهدای مدافع حرم شهرستان بابل یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و از مقام آنان تجلیل کرد.(ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
دادستان مرکز استان گیلان در مورد نامه کشف‌شده در محل فوت ‌کیومرث پوراحمد گفت: ‌نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است. ماجرای نامه کشف‌شده در محل فوت ‌کیومرث پوراحمد چه بود؟
دادستان مرکز استان گیلان در مورد نامه کشف‌شده در محل فوت ‌کیومرث پوراحمد گفت: ‌نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.(ادامه)
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم. راز تنها بازمانده خودکشی خانوادگی
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم.(ادامه)
شمال نیوز: این مقطع سی‌وپنج ساله (از ۱۴۸ تا ۱۸۳ هجری) یعنی دوران امامت حضرت ابی‌الحسن موسی‌بن جعفر(علیهماالسّلام) یکی از مهمترین مقاطع زندگینامه‌ی ائمه(علیهم‌السّلام) است. امام موسی کاظم (ع) مظهر استمرار عمل و تبیین در راه حق(يادداشت)
شمال نیوز: این مقطع سی‌وپنج ساله (از ۱۴۸ تا ۱۸۳ هجری) یعنی دوران امامت حضرت ابی‌الحسن موسی‌بن جعفر(علیهماالسّلام) یکی از مهمترین مقاطع زندگینامه‌ی ائمه(علیهم‌السّلام) است.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي. نقش حضرت زینب کبری(تو داناي بدون آموزگار هستي/ شباهت نیروی صبر حضرت زینب(س) به حضرت زهرا(س)/ عفت و حجب و حياي بانوی صبر/ نقش حضرت زینب کبری(س) در احیای تشیّعس) در احیای تشیّع(خبر)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي.(ادامه)
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
سمانه قلی پور اسطوره هایی که حماسه 6 بهمن را ساختند(يادداشت)
سمانه قلی پور(ادامه)
شهری که خار چشم منافقان شد + تصاویر
آملی‌ها در ششم بهمن سال ۶۰ اگرچه در ۱۰ ساعت، ۴۰ شهید دادند اما اجازه ندادند خاک مقدس وطن به دست منافقین بیافتد.(ادامه)
زنی که صهیونیست ها او را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند
پیام تنها مادر شهادت‌طلب به صهیونیست‌ها: به محض اینکه به ما ضربه‌ای بزنید، ما نیز انتقام خواهیم گرفت و آتش این خونخواهی شعله‌ور و هر روز برافروخته‌تر خواهد شد.(ادامه)
دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را از طریق فشار اقتصادی به مردم و تلاش برای ایجاد فاصله میان امام امت و مردم مورد هجمه قرار دادند. مهمترین هدف دشمن در ۱۴۰۱ ایجاد دوقطبی است/ دشمنان با نگاه و تصمیم براندازی به میدان آمده‌اند/ اگر فوت خانم امینی نبود با بهانه دیگر آشوب‌ها را رقم می‌زدند(خبر)
دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را از طریق فشار اقتصادی به مردم و تلاش برای ایجاد فاصله میان امام امت و مردم مورد هجمه قرار دادند.(ادامه)

او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. جان فدا / رهبر انقلاب: قاسم سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام بود/ وصیت سردار: امروز قرارگاه حسین‌ بن علی، ایران است/ بدانید جمهوری اسلامی حرم است
او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.(ادامه)
آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد. حمله شدید فرزند شهید به رئیس بنیاد شهید کشور
آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد.(ادامه)
چگونگی شهادت حضرت فاطمه و ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی (ع) از سوالات بسیار مهمی است که در اذهان بسیاری از افراد نقش بسته است،آیا چنان که شیعیان می‏گویند به ساحت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او و فرزندش گردید یا خیر؟ علت و چگونگی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
چگونگی شهادت حضرت فاطمه و ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی (ع) از سوالات بسیار مهمی است که در اذهان بسیاری از افراد نقش بسته است،آیا چنان که شیعیان می‏گویند به ساحت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او و فرزندش گردید یا خیر؟(ادامه)
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد.
تشییع با شکوه پیکرمطهر شهیدمدافع امنیت «احمد صالحی» در ساری
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد. (ادامه)
شهید مازندرانی که در عرصه رسانه برای رفع اختلاف شیعه و سنی تلاش می کرد
آیت‌الله محمدیان نماینده وقت ولی فقیه در زاهدان در بیان خاطراتش از شهید لقمانی می‌گوید؛ «من از شهادت پسرم نارحت نشدم اما از شهادت شهید لقمانی متاثر شدم چون ایشان با ساخت برنامه‌های اصولی و نویسندگی خوب خود تلاش می‌کرد اختلاف شیعه و سنی را در منطقه از بین ببرد.»(ادامه)
شهید مدافع حرم درباره میان‌بر رسیدن به عاقبت بخیری چه گفت؟
هم‌رزمان شهید مدافع حرم محمود رادمهر او را چمران لشکر ۲۵ کربلا می‌خوانند، شهیدی که تاکیتک‌های جنگی‌اش باعث شد داعشی‌های زیادی را به درک واصل کند. این شهید در وصیت‌نامه‌‌اش درباره راه رسیدن به عاقبت بخیری گفته است.(ادامه)
روایت شهید دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای که برای رفتن به جبهه بی‌تابی می‌کرد
مادر شهید تورج مطلق می‌گوید: کلاس اول نظری بود و دو ماهی بود که سال تحصیلی شروع شده بود ولی تورجم آرام و قرار نداشت من هم وقتی حالش را می‌دیدم نمی‌توانستم به او حرفی بزنم.(ادامه)
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که .... استاندار : سرعت قطار بهره وری در استان قابل قبول نیست / رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي : مازندران در تحقق بهره وري در كشور پيشگام است
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که ....(ادامه)
بار سنگین گناهانم اجازه نمی‌دهد که پیامی برای شما بنویسم فقط ان‌شاءالله که قطرات خون ناچیزم روشنی راهتان گردد. وصیت نامه فوری و چند لحظه‌ای یک شهید
بار سنگین گناهانم اجازه نمی‌دهد که پیامی برای شما بنویسم فقط ان‌شاءالله که قطرات خون ناچیزم روشنی راهتان گردد.(ادامه)
انگلیس یا آمریکا؟ کدام یک دشمن‌ترند؟ / بررسی تاریخی
اگر انگلیسی‌ها به خاک من تجاوز کنند در مقام مدافعه برآیم و تا آخرین قطره خون من بر زمین نریخته است، دست از جنگ با آنان نکشم.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: به منظور تسریع درطرح های عمرانی نیمه کاره در استان، همه طرح ها ملزم به نصب روزشمار اجرا تا افتتاح شدند تا مردم ناظر بر روند اجرای آنها باشند. طرح های نیمه کاره عمرانی مازندران ملزم به نصب روزشمار شدند
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: به منظور تسریع درطرح های عمرانی نیمه کاره در استان، همه طرح ها ملزم به نصب روزشمار اجرا تا افتتاح شدند تا مردم ناظر بر روند اجرای آنها باشند.(ادامه)
شمال نیوز: ‌ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید، قدر جوانان را بدانید که هر چه دارید و هستید از همین مردم است. ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید / هر چه دارید از مردم است
شمال نیوز: ‌ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید، قدر جوانان را بدانید که هر چه دارید و هستید از همین مردم است.(ادامه)
بهشهری‌ها و بی‌قراری‌هایی که برای‌ شهید کابلی تمامی ندارد
این روزها بهشهری‌ها میزبان تنها بازمانده کربلای خان‌طومان هستند و بی‌قراری‌هایشان برای بازگشت شهیدکابلی پایانی ندارد. (ادامه)
شهدای روحانی مازندران 10 درصد از شهدای روحانی کشور را تشکیل می‌دهند
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بیشترین توصیه شهدا توحید، ایمان به خداوند و استقامت در راه خدا بوده است، گفت: شهدای روحانی استان 10 درصد از شهدای روحانی کل کشور را تشکیل می‌دهند. (ادامه)
پدر شهیدان پرورش به فرزندان شهیدش پیوست
حاج رمضانعلی پرورش حیدرکلایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام حسینعلی و عباسعلی پرورش حیدرکلایی از بابل مازندران به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.