.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر دو روزه خود در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 22 و 23 مرداد، در مراسم کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه حضور خواهد یافت و از چندین پروژه نیز بازدید می کند. ‎ 

افتتاح چند پروژه‌ عمرانی با حضور معاون رئیس جمهوری
محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر دو روزه خود در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 22 و 23 مرداد، در مراسم کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه حضور خواهد یافت و از چندین پروژه نیز بازدید می کند. ‎ (ادامه)
شمال نیوز : دکتر اسلامی به گذشته اشاره کرد و گفت: سمنان با کمک مازندران و با ملحق کردن بخشی از خاک مازندران به خود، استان شد چون جمعیت استان سمنان از جمعیت ساری و میاندورود هم  کمتر است .... اسلامی : مازندران قربانی برنامه پایتخت شدن سمنان می‌شود / سمنان یک‌بار تلار‌کُشی کرد و حالا چشم طمع به تجن دارد
شمال نیوز : دکتر اسلامی به گذشته اشاره کرد و گفت: سمنان با کمک مازندران و با ملحق کردن بخشی از خاک مازندران به خود، استان شد چون جمعیت استان سمنان از جمعیت ساری و میاندورود هم کمتر است ....(ادامه)
نماینده سابق رشت ،رئیس سازمان نقشه برداری کشور شد
شمال نیوز: با حکم دکتر محمدباقر نوبخت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به سمت ریاست سازمان نقشه برداری کشور منصوب شد.(ادامه)
خبرخوش نوبخت برای کادر درمان کشور
سازمان برنامه و بودجه کشور، متعهد شد که از مهرماه ماهانه فوق العاده ویژه کرونا را به وزارت بهداشت بپردازد.(ادامه)
استاندار : مازندران صاحب پتروشیمی می شود
استاندار مازندران گفت: با موافقت وزارت نفت و با سرمایه گذاری ۳۷۰ میلیون دلاری استان مازندران صاحب پتروشیمی می شود.(ادامه)
افزایش حقوق بازنشستگان از اول مهر
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همه بازنشستگان کشوری و لشکری از اول مهر ماه معادل ۹۰ درصد حقوق شاغلین فعلی را دریافت خواهند کرد.(ادامه)
داوطلبان کنکور خود را برای ۳۱ مرداد آماده کنند
احمدی لاشکی گفت: فعلاً داوطلبان خودشان را برای ‏‏۳۱ مرداد آماده کنند. مسئولیت تامین بهداشت محیط با وزارت علوم است و قطعاً پای کار خواهند بود و برنامه ریزی‌های لازم را ‏خواهند داشت. ‏(ادامه)
حقوق بازنشستگان از چه تاریخی همسان‌سازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری از آبان ماه انجام می‌شود، گفت: صندوق‌های بازنشستگی جدیدی در کشور راه‌اندازی خواهد شد.(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : برخی رسانه های گیلان به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخ به انتقاد این نماینده با فرافکنی به آسمان و ریسمان بافتند  و نوشتند.... عقده گشایی برخی رسانه های گیلان بر علیه سردار سعادتی / گلوله انتقاد سردار به هدف خورد که اینگونه برآشفته شدید/ چه کسی بهتر از استاندار اسبق و نماینده فعلی می تواند از تبعیض های اعتباری سخن بگوید ؟
شمال نیوز : برخی رسانه های گیلان به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخ به انتقاد این نماینده با فرافکنی به آسمان و ریسمان بافتند و نوشتند....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه گفت: از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است.... سعادتی : نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است!
شمال نیوز : نماینده بابل با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه گفت: از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است....(ادامه)
ورزشگاه آمل پس از ۱۵ سال ناتمام مانده است
نماینده مردم آمل در مجلس با انتقاد ازطولانی شدن ساخت تنها ورزشگاه شهرستان اظهار داشت: این طرح پس از ۱۵ سال به نتیجه نرسیده است.(ادامه)
بنرهای استقبال از نوبخت در کنار دریاچه ارومیه خبرساز شد! +عکس
محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و عیسی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دوشنبه ۱۹ خرداد در سفر به آذربایجان غربی پس از بازدید پروژه‌های انتقال آب به دریاچه ارومیه از دریاچه ارومیه نیز بازدید کردند.(ادامه)
سه جایگزین دولت برای قطع وابستگی به نفت
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جزئیاتی از برنامه اصلاح ساختار بودجه که طی شنبه هفته آینده به مجلس شورای اسلامی خبرداد، را تشریح کرد و گفت: دارایی دولت ۷ میلیون میلیارد تومان است. (ادامه)
نوبخت :خط ریلی شمال در دست مطالعه است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طرح راه آهن در شمال کشور در دست مطالعه است.(ادامه)
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... چه کسانی رئیس کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌شوند؟/ یاران احمدی‌نژاد و قالیباف بیشترین سهم را دارند
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... (ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
شمال نیوز: نخستین هواپیمای ایرباس به مقصد رامسر دقایقی قبل در فرودگاه این شهر به زمین نشست. نخستین هواپیمای ایرباس در فرودگاه رامسر به زمین نشست
شمال نیوز: نخستین هواپیمای ایرباس به مقصد رامسر دقایقی قبل در فرودگاه این شهر به زمین نشست.(ادامه)
نگران پرداخت حقوق و یارانه نباشید
(ادامه)
 درحالی بخشنامه افزایش ۵۰درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است که تأمین منابع یا تغییر ردیفهای بودجه‌ای برای تعدادی از دستگاهها عملاً با ابهام رو‌به‌رو است. پیدا و پنهان بخشنامه افزایش ۵۰درصدی کارمندان
درحالی بخشنامه افزایش ۵۰درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است که تأمین منابع یا تغییر ردیفهای بودجه‌ای برای تعدادی از دستگاهها عملاً با ابهام رو‌به‌رو است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه از جذب حدود ۳۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت طی ماه‌های آینده خبر داد. جزئیات پرداخت و استخدام کادر درمان/ جذب ۳۰۰۰ نیروی جدید در ماه‌های آتی
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه از جذب حدود ۳۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت طی ماه‌های آینده خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پخش زنده اینستاگرامی درباره حقوق معلمان و فرهنگیان تصریح کرد: ابتدای کارم را با حق التدریسی و تدریس خصوصی آغاز کردم و غم و مشکلات فرهنگیان را درک می‌کنم. رقم افزایش حقوق فرهنگیان در سال 99 مشخص شد
شمال نیوز: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پخش زنده اینستاگرامی درباره حقوق معلمان و فرهنگیان تصریح کرد: ابتدای کارم را با حق التدریسی و تدریس خصوصی آغاز کردم و غم و مشکلات فرهنگیان را درک می‌کنم.(ادامه)
مقدار اقساط وام کرونا مشخص شد + جزییات
(ادامه)
نحوه تامین پاداش پایان خدمت بازنشستگان تعیین شد
(ادامه)
انتقاد تند مشاور خاتمی از روحانی
(ادامه)
نوبخت: دولت در حساس‌ترین مرحله‌ مدیریت منابع خود است
رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تاثیر کرونا بر کاهش درآمدهای دولت گفت: دولت در یکی از حساس‌ترین مراحل مدیریتی خود است و وظیفه خود می‌داند که هنر مدیریت خود را روی منابع و مصارف پیاده کند.(ادامه)
جلسه پرحاشیه مجلس پس از روز‌ها تعطیلی
اولین جلسه علنی مجلس در سال 99 و پس از شیوع بیماری کرونا در کشور با حاشیه‌هایی همراه شد که در ادامه می‌خوانید. (ادامه)
حدود ۲۰ نماینده مجلس تست مثبت کرونا داشتند
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ضمن تشریح جلسه امروز صحن علنی مجلس گفت: حدود ۲۰ تن از نمایندگان مجلس تست مثبت کرونا داشتند و ما با حضور ۲۰۸ نفر جلسه علنی را آغاز کردیم.(ادامه)
.رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور موافقت کردند(خبر)
.رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد. (ادامه)
حقوق بازنشستگان چقدر افزایش خواهد یافت؟
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.