.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کدام خانوارها باید منتظر دریافت یارانه بنزین باشند؟
رسیدگی به درخواست جاماندگان از دریافت یارانه بنزین از ابتدای هفته آینده وارد فاز اجرایی می شود. (ادامه)
پسر نوبخت از انتخابات انصراف داد
توحید نوبخت از شرکت در انتخابات حوزه انتخابیه رشت انصراف داد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیران جشنواره فیلم «وارش» در نامه‌ای سرگشاده به استاندار مازندران، نسبت به عمل‌نکردنِ مسئولان به وعده‌هایشان درباره این رویداد سینمایی اعتراض کردند. نامه هنرمندان به استاندار مازندران: منتظر تحقق وعده‌هایتان هستیم
شمال نیوز: مدیران جشنواره فیلم «وارش» در نامه‌ای سرگشاده به استاندار مازندران، نسبت به عمل‌نکردنِ مسئولان به وعده‌هایشان درباره این رویداد سینمایی اعتراض کردند.(ادامه)
پسر «نوبخت» هم کاندیدای مجلس شد
دومین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز (دوشنبه) در سراسر کشور آغاز شد.(ادامه)
حواشی روز اول ثبت نام کاندیداهای مجلس/ نماینده جنجالی مجلس اجازه ثبت نام پیدا نکرد
اولین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، با حاشیه هایی روبرو بود، آنچنان که قاضی پور نماینده فعلی ارومیه که کارت هوشمند نداشت موفق به ثبت نام نشد.(ادامه)
زمان واریز یارانه آذر ماه ۹۸ مشخص شد
یارانه نقدی آذر ماه ۹۸ روز چهارشنبه بیستم آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
جزئیات نامه نوبخت به رهبر معظم انقلاب
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کرد:‌ این سازمان طرح اصلاح ساختاری بودجه و نقشه راه آن را آماده نموده و حسب تأکید حضرت‌عالی در موعد مقرر به شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه تقدیم شده ‌است.(ادامه)
وعده نوبخت برای تقدیم بودجه ۹۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وعده داد که بودجه سال ۹۹ در روز ۱۵ آذر تقدیم مجلس می‌شود.(ادامه)
نکات مهم سهمیه بندی بنزین
بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : این حمایت همان طرحی است که روحانی چند روز پیش از آن خبر داد. در زیر به چند سوال درباره این طرح پاسخ داده شده..... طرح حمایت معیشتی دولت چیست؟ / آیا همان یارانه نقدی است؟ / حمایت معیشتی تا چه زمانی قرار است پرداخت شود؟ / مجموع دریافتی خانوده ها شامل یارانه نقدی و کمک معیشتی چقدر خواهد بود؟
شمال نیوز : این حمایت همان طرحی است که روحانی چند روز پیش از آن خبر داد. در زیر به چند سوال درباره این طرح پاسخ داده شده.....(ادامه)


در حالی گفته شده در سال آینده تمامی درآمد نفت برای پروژه‌های عمرانی سرمایه‌گذاری می‌شود که اعلام منابع ۶۰ هزار میلیاردی برای این بخش، این تصور را ایجاد می‌کند که احتمالا درآمد نفتی در همین حد است؛ درصورتیکه این عدد می‌تواند فقط درآمد ناشی از صادرات نفت خام باشد و با توجه به درآمد ناشی از فرآورده‌ها و میعانات گازی و افزایش نرخ دلار در بودجه ۹۹، مجموع درآمد نفتی بیش از این خواهد بود. درآمد نفتی ایران در سال 99 چقدر است؟
در حالی گفته شده در سال آینده تمامی درآمد نفت برای پروژه‌های عمرانی سرمایه‌گذاری می‌شود که اعلام منابع ۶۰ هزار میلیاردی برای این بخش، این تصور را ایجاد می‌کند که احتمالا درآمد نفتی در همین حد است؛ درصورتیکه این عدد می‌تواند فقط درآمد ناشی از صادرات نفت خام باشد و با توجه به درآمد ناشی از فرآورده‌ها و میعانات گازی و افزایش نرخ دلار در بودجه ۹۹، مجموع درآمد نفتی بیش از این خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : معاون رئیس جمهور حقیقی از وضعیت پیش رفت فیزیکی احداث نیروگاه زباله سواز رشت به شدت انتقاد کرد و گفت:پیش رفت کار ساخت زباله سوز ساری خیلی بیشتر از رشت است..... وقتی « نوبخت » منت پیشرفت « زباله سوز ساری » را بر سر همشهریانش می گذارد !
شمال نیوز : معاون رئیس جمهور حقیقی از وضعیت پیش رفت فیزیکی احداث نیروگاه زباله سواز رشت به شدت انتقاد کرد و گفت:پیش رفت کار ساخت زباله سوز ساری خیلی بیشتر از رشت است.....(ادامه)
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رئیس کمیته امداد،رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور به گیلان سفر می کنند. ترافیک حضور وزرا و مدیران ارشد کشوری در گیلان+جزئیات
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رئیس کمیته امداد،رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور به گیلان سفر می کنند.(ادامه)
نوبخت: کشور باید ارزان‌تر اداره شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست ستاد بودجه 99 با بیان اینکه بودجه جاری برای اداره دولت 448 هزار میلیارد تومان است، گفت: کشور باید ارزان‌تر اداره شود.(ادامه)
نوبخت: بودجه ۹۹ در دو نوبت به مجلس ارسال می‌شود
رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: بودجه کل به دو بخش تقسیم شده و در دو زمان ۱۵ آبان و ۱۵ آذرماه به مجلس ارسال می‌شود.(ادامه)
عکس/ جلسه بودجه سال ۱۳۹۹
جلسه بودجه سال ۱۳۹۹ صبح دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار شد.(ادامه)
افزایش حقوق و عیدی سال ۹۹ کارمندان چقدر؟ + سند
سازمان برنامه و بودجه در ضوابط مالی ناظر بر بودجه سال ۹۹ میزان افزایش حقوق و عیدی کارکنان دولت را پیشنهاد کرد.(ادامه)
حادثه مرگبار برای اتوبوس زائران ایرانی در عراق / ۸ کشته و ۳۰ زخمی + اسامی
بیمارستان امام حسین (ع) مهران محل استقرار مجروحان حادثه برخورد اتوبوس زائران ایرانی در واسط عراق است.(ادامه)
میزان افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده مشخص شد
محمدباقر نوبخت ، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان برای سال آینده خبر داد و گفت: این رقم افزایش برای کسانی که حقوق های پایین دارند تا میزان 20 درصد افزایش می یابد.(ادامه)

نوبخت گفت: میانگین افزایش حقوق و دستمزد ۱۵ درصد در نظر گرفته شده که این رقم برای افرادی که حقوق کمتر می‌گیرند، بیش از ۲۰ درصد خواهد شد. مقدار افزایش حقوق در سال ۹۹ تعیین شد
نوبخت گفت: میانگین افزایش حقوق و دستمزد ۱۵ درصد در نظر گرفته شده که این رقم برای افرادی که حقوق کمتر می‌گیرند، بیش از ۲۰ درصد خواهد شد.(ادامه)
خبرخوش نوبخت برای بازنشستگان
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: پاداش بازنشستگان امسال تا پایان هفته جاری به طور کامل پرداخت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : هر تغییری هزینه دارد، می توان طوری انتخاب کرد که منفعت تغییر بیش از هزینه باشد اما بزرگترین بخش اقتصادی کشور را به دست کسی می دهند که لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد دارد، در چنین حالتی نباید انتظار بهبود وضعیت داشت..... احمد توکلی: آبگوشت که جای خود دارد، اشکنه را هم از مردم گرفتیم!
شمال نیوز : هر تغییری هزینه دارد، می توان طوری انتخاب کرد که منفعت تغییر بیش از هزینه باشد اما بزرگترین بخش اقتصادی کشور را به دست کسی می دهند که لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد دارد، در چنین حالتی نباید انتظار بهبود وضعیت داشت.....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار اسبق مازندران و گیلان اظهار داشت: کارگروه  ساماندهی پسماند و مسایل زیست محیطی کشور با دستور آقای نوبخت تشکیل که مدیریت این کارگروه  به بنده واگذار و استانداران سابق شمال و تعدادی از کارشناسان بنام محیط زیست کشور عضو هستند..... طاهایی : کشورهای حاشیه دریای خزر سیستم تصفیه فاضلاب مدرن ندارند
شمال نیوز : استاندار اسبق مازندران و گیلان اظهار داشت: کارگروه ساماندهی پسماند و مسایل زیست محیطی کشور با دستور آقای نوبخت تشکیل که مدیریت این کارگروه به بنده واگذار و استانداران سابق شمال و تعدادی از کارشناسان بنام محیط زیست کشور عضو هستند.....(ادامه)


۳۱ مرداد ۱۳۹۸ هجری شمسی برابر با ۲۰ ذی الحجه ۱۴۴۰ هجری قمری و ۲۲ آگوست ۲۰۱۹ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۳۱ مرداد)
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ هجری شمسی برابر با ۲۰ ذی الحجه ۱۴۴۰ هجری قمری و ۲۲ آگوست ۲۰۱۹ میلادی(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه انتخاب استاندار گیلان در مراحل پایانی است و اکثر گزینه‌ها نیز بومی هستند، افزود: وزارت کشور شاخصه‌هایی دارد و شخص وزیر نیز در این زمینه اختیار عمل دارد که امیدوارم خواسته شما مبنی بر استاندار بومی مورد توجه وزیر کشور قرار گیرد..... نوبحت : موافق انتخاب استاندار بومی برای گیلان هستم
شمال نیوز : وی با بیان اینکه انتخاب استاندار گیلان در مراحل پایانی است و اکثر گزینه‌ها نیز بومی هستند، افزود: وزارت کشور شاخصه‌هایی دارد و شخص وزیر نیز در این زمینه اختیار عمل دارد که امیدوارم خواسته شما مبنی بر استاندار بومی مورد توجه وزیر کشور قرار گیرد.....(ادامه)
مخالفت سران قوا با افزایش قیمت بنزین
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم هیچ دولتی به اندازه این دولت از ابتدا تا الان از اختیار برخوردار نبوده است و مجلس هم خیلی همراه بوده است.(ادامه)
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. باید ریاست جمهوری یک دوره هفت‌ساله باشد/ اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم، یارانه تا ابد با ما می‌آید
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. (ادامه)
شمال نیوز : توکلی مطرح کرد: برخی می گویند کوپن بد است و بازگشتش منجر به کمونیسم می شود اما من معتقدم کمونیسم هم شود باید این کار را بکنیم. کوپن یک تجربه عقلایی بشر است که آمریکا مهد سرمایه گذاری دنیا هم این کار را انجام می دهد..... روحانی باید برخی از اعضای کابینه را تغییر دهد / کسانی مخالف کوپن هستند که شکم‌شان سیر است
شمال نیوز : توکلی مطرح کرد: برخی می گویند کوپن بد است و بازگشتش منجر به کمونیسم می شود اما من معتقدم کمونیسم هم شود باید این کار را بکنیم. کوپن یک تجربه عقلایی بشر است که آمریکا مهد سرمایه گذاری دنیا هم این کار را انجام می دهد.....(ادامه)
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که مرغش یک پا داشت فقط تاکید به این کرد که چیزی را که در اختیار من نیست از من نخواهید، ما چوب را خارج می‌کنیم و با ضوابط و قوانین و برگزاری مناقصه ... از عصبانیت و ترک جلسه یوسف نژاد تا مرغ یک پای رئیس سازمان جنگل‌ها در حفاظت از جنگل
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که مرغش یک پا داشت فقط تاکید به این کرد که چیزی را که در اختیار من نیست از من نخواهید، ما چوب را خارج می‌کنیم و با ضوابط و قوانین و برگزاری مناقصه ...(ادامه)
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ... نگاهی به آخرین گزینه های استانداری گیلان+سوابق افراد
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ...(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.