.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)
تذکر توئیتری میرسلیم به نوبخت
سید مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر به انتقاد نوبخت از مجلس واکنش نشان داده است.(ادامه)
خبر خوش اقتصادی روحانی به مردم
یکصد و هشتاد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در ادامه مباحث جلسه گذشته، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند آماده سازی و نهایی شدن لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
یارانه ۱۲۰ هزار تومانی لغو شد
با رد طرح تامین کالای اساسی از سوی شورای نگهبان وعده پرداخت یارانه ۱۲۰ هزار تومانی عملی نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند ، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند.... « سردار قربانی » درگذشت مادر فداکار سرداران شهید نوبخت را تسلیت گفت
شمال نیوز : مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند ، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند....(ادامه)
شمال نیوز:  صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام خود انتقادات تندی را نسبت به اعلام کاندیداتوری نوبخت داشت.

نوبخت، کاندیدای ۱۴۰۰/ کاندیداتوری شما، حکم نمک بر زخم ملت است؛ نکنید، آقای نوبخت!
شمال نیوز: صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام خود انتقادات تندی را نسبت به اعلام کاندیداتوری نوبخت داشت. (ادامه)
مادر فداکار سرداران شهید علیرضا و حمید رضا نوبخت از شهرستان بابلسر به فرزندان شهیدش پیوست. مادر سرداران شهید نوبخت به فرزندان شهیدش پیوست
مادر فداکار سرداران شهید علیرضا و حمید رضا نوبخت از شهرستان بابلسر به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
پاداش بازنشستگان سال ۹۸ هر دستگاه چقدر بود؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه اخیرا طی یک تخصیص پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاه‌های اجرایی را ابلاغ کرده است. در این بین رقم پاداش مذکور، برای هر فرد در سال ۹۸ جالب توجه است.(ادامه)
واریز حقوق بازنشستگان مهر ۹۹+ جزئیات افزایش حقوق
حقوق بازنشستگان از مهرماه سال جاری با تغییراتی به حساب واریز می شود. جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری مهر 99 را در ادامه می خوانید.(ادامه)
سخنگوی دولت هدف از اعمال جرایم کرونایی را حفظ جان شهروندان عنوان کرد و گفت: اعمال جریمه یک ابزار و هشدار خود کنترلی است و هدف ما ستاندن جریمه ....(خبر)
(ادامه)
با ابتلای نوبخت به کرونا وحشت استقلال را گرفت+ عکس
با تایید ابتلای معاون رئیس جمهوری به کرونا زنگ خطر ابتلای اهالی فوتبال به کرونا به صدا در آمده و به خصوص وحشت تیم استقلال را در برگرفت.(ادامه)
شمال نیوز:
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در یک توییت از مثبت شدن آزمایش کرونایش خبر داد.

ابتلای محمدباقر نوبخت به کرونا تایید شد/ واکنش سازمان برنامه و بودجه
شمال نیوز: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در یک توییت از مثبت شدن آزمایش کرونایش خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : پیرو همین مساله براساس اطلاعات اعلام‌شده از سوی مسئولان بررسی کردیم آیا تعداد دوزهایی که قرار است به کشور وارد شود کفاف متقاضیان تزریق واکسن را خواهد داد یا خیر؟ .... نگرانی‌های سه‌گانه درباره واکسن آنفلوآنزا در روزهای اوج کرونایی
شمال نیوز : پیرو همین مساله براساس اطلاعات اعلام‌شده از سوی مسئولان بررسی کردیم آیا تعداد دوزهایی که قرار است به کشور وارد شود کفاف متقاضیان تزریق واکسن را خواهد داد یا خیر؟ ....(ادامه)
شمال نیوز : سازمان جنگل‌ها طرح انتقال آب خزر به سمنان را عامل تخریب غیرقابل جبران جنگل‌های هیرکانی اعلام کرد / مخالفان طرح انتقال آب خزر به سمنان از رئیس‌جمهوری خواستند اجرای طرح انتقال آب خزر به کویر مرکزی را متوقف کند .... طرح انتقال آب خزر، جنگل‌های هیرکانی را تخریب می‌کند
شمال نیوز : سازمان جنگل‌ها طرح انتقال آب خزر به سمنان را عامل تخریب غیرقابل جبران جنگل‌های هیرکانی اعلام کرد / مخالفان طرح انتقال آب خزر به سمنان از رئیس‌جمهوری خواستند اجرای طرح انتقال آب خزر به کویر مرکزی را متوقف کند ....(ادامه)
شمال نیوز : حسن روحانی که از فردای انتخابات ۱۴۰۰ تنها یک چهره سیاسی و رئیس جمهور سابق است، مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟ .... حسن روحانی مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟
شمال نیوز : حسن روحانی که از فردای انتخابات ۱۴۰۰ تنها یک چهره سیاسی و رئیس جمهور سابق است، مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟ ....(ادامه)
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و .... ابطحی: لاریجانی شرط‌های مهمی گذاشته است/ ظریف نمی‌آید/ آذری‌جهرمی ثبت نام می‌کند، اما تأیید نمی‌شود/ نوبخت فضا را برای گزینه اصلی آماده می‌کند نه خودش
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و ....(ادامه)
خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان و کادر درمان
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از ابتدای این هفته با پرداخت ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.(ادامه)
عکس/ وعده دوباره سازمان بودجه به کادر درمان
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پیگیری پرداخت فوق‌العاده ویژه عزیزان کادر درمان بخشی از کار‌های روزانه‌ام شده؛ به زودی خبر‌هایی خواهم داد». ▫️مصرعی از غزلیات حافظ نیز در این پیام آمده است؛ بدین مضمون: «نسیم گلشن جان در مشام ما افتد»(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اهمیت سال آخر دولت این است که بعضی کارهای اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید؛ بگذارید با نام نیک، از شما یاد بشود ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مردم مازندران در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان، ردیف ملی برای جاده تاکام ـ دامغان، توجه بهکریدور راه‌آهن رشت به قائم‌شهر، احداث و اتمام سد‌های در دست اقدام.... نمایندگان مازندران در جلسه مشترک با نوبخت چه گفتند ؟
شمال نیوز : نمایندگان مردم مازندران در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان، ردیف ملی برای جاده تاکام ـ دامغان، توجه بهکریدور راه‌آهن رشت به قائم‌شهر، احداث و اتمام سد‌های در دست اقدام....(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: مبادلات ارزی ایران در حوزه صادرات و واردات سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بود که با تحریم نفت، بخش زیادی از این مبادلات مالی متوقف شد ولی سازندگی کشور متوقف نشد. جزییات خبر خوش اقتصادی نوبخت برای مردم
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: مبادلات ارزی ایران در حوزه صادرات و واردات سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بود که با تحریم نفت، بخش زیادی از این مبادلات مالی متوقف شد ولی سازندگی کشور متوقف نشد.(ادامه)
بیمارستان جدید رازی قائمشهر امسال بهره برداری می شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر با 273 تخت تا پایان سال جاری تکمیل می شود.(ادامه)
شمال نیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران گفت: به عنوان نماینده قوه مجریه از اینکه کشورم با مشکلاتی مواجه است شرمنده هستم، البته مردم بدانند که دشمن تلاش کرد که همه راه‌های تنفس اقتصادی کشور با فشار دادن زانو ستم به روی مردم ببندد.... نوبخت: از وجود مشکلات در کشور «شرمنده‌ام»/پیش‌بینی 570 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مازندران
شمال نیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران گفت: به عنوان نماینده قوه مجریه از اینکه کشورم با مشکلاتی مواجه است شرمنده هستم، البته مردم بدانند که دشمن تلاش کرد که همه راه‌های تنفس اقتصادی کشور با فشار دادن زانو ستم به روی مردم ببندد....(ادامه)
شمال نیوز : محمد باقر نوبخت  عصرچهارشنبه از روند طرح توسعه فرودگاه ساری، پروژه تصفیه‌خانه مرکز استان، کارخانه زباله‌سوز ساری، تالار مرکزی شهر، بیمارستان ماهفروجک  و ورزشگاه ۶ هزار نفری ساری بازدید کرده است .... از تالار مرکزی شهر تا بیمارستان ماهفروجک و ورزشگاه ۶ هزار نفری ساری
شمال نیوز : محمد باقر نوبخت عصرچهارشنبه از روند طرح توسعه فرودگاه ساری، پروژه تصفیه‌خانه مرکز استان، کارخانه زباله‌سوز ساری، تالار مرکزی شهر، بیمارستان ماهفروجک و ورزشگاه ۶ هزار نفری ساری بازدید کرده است ....(ادامه)
نوبخت: بدعهدی بعد از برجام شرایط جدید سرمایه گذاری را در کشور رقم زد
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بدعهدی کشور‌ها بعد از برجام شرایط سرمایه گذاری را در کشور تغییر داد.(ادامه)
استاندار : ساخت زباله سوز ساری ۶۷ درصد پیشرفت دارد
استاندار مازندران پیشرفت فیزیکی زباله سوز مرکز استان را ۶۷ درصد اعلام کرد.(ادامه)
سفر معاون رئیس جمهور به مازندران
دکتر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز برای بازدید از چند طرح به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.