.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عیادت روحانی از دکتر نوبخت
(ادامه)
محمدباقر نوبخت در پی بیماری قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت. نوبخت در بیمارستان بستری شد؛ تصویر عیادت روحانی از معاونش
محمدباقر نوبخت در پی بیماری قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.(ادامه)
فرماندار ساری :هیأت‌های مذهبی باید پیام‌های عاشورا را به جامعه انتقال دهند
فرماندار ساری گفت: هیأت‌های مذهبی باید مستقل باشند، حرف انقلاب و مردم را بزنند و مبانی اعتقادی و پیام‌های عاشورایی را به جامعه انتقال دهند. (ادامه)
همه نانوایی‌های ساری هوشمند شدند
همه نانوایی‌های ساری به کارت‌خوان هوشمند مجهز شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند .... نوبخت : با هیچ کس تعارف ندارم / برخی طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است !
شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : برخی از طرح های اجرایی قلک شخصی بعضی ها شده است و یقین کنید بازرسان و مسوولان این دولت به این موارد پایان می دهند ....(ادامه)
فرماندار: پروژه های نیمه کاره چهره ساری را زشت کرده است
فرماندار ساری با اشاره به قدمت بیش از ۲۰ ساله برخی طرح های نیمه کاره گفت: این طرح ها چهره شهر را زشت کرده است.(ادامه)
انصراف فرماندار ساری از دریافت حق‌الجلسه کمیسیون ماده صد + سند
محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران، انصراف خود را از دریافت حق‌الجلسه کمیسیون ماده صد منطقه یک اعلام کرد. (ادامه)
مخالف تغییر کاربری عرصه های طبیعی هستیم
سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: مخالف آن هستیم که کاربری عرصه های جنگلی، مرتع و بیابان ها در کشور تغییر کند.(ادامه)
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد.
نوبخت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی کشور شد
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد. (ادامه)
ورود فرماندار به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های ساری/ 11 نانوایی پلمب شدند
فرماندار ساری در بازدید میدانی از وضعیت نانوایی‌های استان از پلمب 11 واحد متخلف خبر داد. (ادامه)
لو رفتن انبار احتکار روغن در ساری
فرماندار شهرستان ساری از کشف انبار احتکار روغن در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
استاندار : مازندران دروازه ورود به بازارهای جهانی است
استاندار مازندران با بیان اینکه استان دروازه ورود به بازارهای جهانی و خارجی است، گفت: گردشگری از سکوهای حرکت به سمت توسعه است.(ادامه)
۹ کلیدواژه برای تحقق «کرامت شهر» در ساری تعریف شده است
فرماندار ساری با اشاره به تعریف ۹ کلیدواژه برای تحقق کرامت شهر در ساری را از مهمترین برنامه ها و رویکردهای مدیریت در شهرستان ساری بیان کرد. (ادامه)
استفاده از ظرفیت‌ مردمی برای رویداد ۲۰۲۲
فرماندار ساری با اعلام اینکه ساری و مازندران ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری دارد،گفت: از ظرفیت مردم هم باید در این رویداد به صورت مناسب استفاده شود و برای هر روز برگزاری این رویداد برنامه داشته باشیم. (ادامه)
 استاندار مازندران فرماندار ساری را به عنوان جانشین خود در شورای سیاست‌گذاری رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ و رئیس شورای هماهنگی کمیته‌های اجرایی این رویداد منصوب کرد.

قائم‌مقام استاندار در شورای سیاست‌گذاری رویداد ساری۲۰۲۲ منصوب شد
استاندار مازندران فرماندار ساری را به عنوان جانشین خود در شورای سیاست‌گذاری رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ و رئیس شورای هماهنگی کمیته‌های اجرایی این رویداد منصوب کرد. (ادامه)
کمبودی در بازار ساری نداریم/برپایی محفل قرآنی در ۱۰۰ مسجد
فرماندار ساری با بیان اینکه کمبودی در بازار نداریم، گفت: کنترل و نظارت ویزه بازار و نانوایی ها در ماه رمضان در دستور کار است.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده گفت : بیشترین اعتبارات فقط برای حوزه پسماند استان‌های شمالی گیلان و مازندران اختصاص یافت و معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت ؟ .... یک نماینده مجلس : بزرگترین مافیای زباله‌ خود استانداری‌ است / معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت / با سیاسی‌کاری‌ها هیچ وقت شهرما و استانمان رشد نمی‌کند
شمال نیوز : این نماینده گفت : بیشترین اعتبارات فقط برای حوزه پسماند استان‌های شمالی گیلان و مازندران اختصاص یافت و معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت ؟ ....(ادامه)
توضیحات فرماندار ساری درباره دپوی زباله در ورودی شهر
فرماندار ساری درباره دپوی زباله در ورودی شهر ساری توضیحاتی داد. (ادامه)
شمال نیوز : لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است! ما در نخبه‌کشی و سرمایه‌کشی در دنیا اول هستیم/ کنار گذاشتن لاریجانی کار خبطی بود/ جای خالی‌اش در اداره کشور حس می‌شود/ آقای ناطق نوری را در نظر بگیرید که هر دفعه یک جمله می‌گوید کل رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار می دهد
شمال نیوز : لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است!(ادامه)
شمال نیوز : بچه های اطلاعات یقین داشتند که می توانند خط را بشکنند، می گفتند بیایید از روی جنازه های ما رد شوید، شما کاری نداشته باشید، همه چیز را ما آماده می کنیم و همین گونه هم شد.

وقتی لشکر 25 کربلا مازندران هیمنه دشمن را شکست
شمال نیوز : بچه های اطلاعات یقین داشتند که می توانند خط را بشکنند، می گفتند بیایید از روی جنازه های ما رد شوید، شما کاری نداشته باشید، همه چیز را ما آماده می کنیم و همین گونه هم شد. (ادامه)
افتتاح نیروگاه ۶ مگاواتی برق در شهرک صنعتی ساری
نیروگاه ۶ مگاواتی برق با مقیاس کوچک شهید زارع شهرک صنعتی ساری ۲ افتتاح شد.(ادامه)
افتتاح خط تولید آنتی‌بیوتیک سازی در ساری/ افتتاح 84 پروژه در ایام دهه فجر
فرمانداری شهرستان ساری گفت: ۸۴ پروژه به اعتبار بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان طی ایام دهه مبارک فجر در شهرستان ساری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. (ادامه)
محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین سال درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، ابعاد تازه‌ای از فوت او را بازگو کرده است. طبق اظهارات تازه محسن هاشمی، این پرونده همچنان در شورای امنیت باز است.


روایت جدید محسن هاشمی از مرگ آیت‌الله هاشمی
محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین سال درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، ابعاد تازه‌ای از فوت او را بازگو کرده است. طبق اظهارات تازه محسن هاشمی، این پرونده همچنان در شورای امنیت باز است. (ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد. جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد.(ادامه)
استاندار : نیازمند همگرایی و همدلی هستیم/بهره گیری از جوانان در مدیریت
استاندار مازندران با بیان اینکه به شدت نیازمند همدلی و همگرایی هستیم، گفت: میز پیشکسوتان در مدیریت جوان و انقلابی مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : بالاخره پس از چندماه گمانه زنی های متعدد درباره گزینه نهایی فرمانداری مرکز استان ،  با برگزاری مراسم معارفه ، سرپرست جدید فرمانداری ساری معرفی می شود .

سرپرست جدید فرمانداری ساری معارفه می شود
شمال نیوز : بالاخره پس از چندماه گمانه زنی های متعدد درباره گزینه نهایی فرمانداری مرکز استان ، با برگزاری مراسم معارفه ، سرپرست جدید فرمانداری ساری معرفی می شود . (ادامه)
پشت تیم نساجی ایستادیم/ضرورت توجه به ورزش در برنامه هفتم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه پشت تیم نساجی و هواداران آن ایستادیم، گفت: مشکل اعتباری برای بازسازی شهید وطنی نداریم.(ادامه)
افتتاح سایت ایرانسل در گلوگاه توسط وزیر ارتباطات
سایت ارتباطی روستایی در شهرستان گلوگاه با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر ارتباطات افتتاح شد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.