.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم بيست و دومين سالگرد شهادت سردار شهید طوسي قائم مقام لشگر ويژه 25 كربلا، در حسينيه شهید طوسی طوسكلا برگزار گردید در این مراسم که با حضور... بیست و دومین سالگرد شهادت شهید طوسی برگزار شد
مراسم بيست و دومين سالگرد شهادت سردار شهید طوسي قائم مقام لشگر ويژه 25 كربلا، در حسينيه شهید طوسی طوسكلا برگزار گردید در این مراسم که با حضور...(ادامه)
جاسبي به سختي حاضر به رفتن مي شد. او با استفاده از حامياني كه در همه جناحها و خطوط سياسي دارد، همواره كوشيده تا موقعيت خود را حفظ كند. جاسبي هنگامي كه اصلاح طلبان بر اريكه قدرت تكيه زدند، بخش عمده پستهاي اداري جاسبي بالاخره رفتني شد
جاسبي به سختي حاضر به رفتن مي شد. او با استفاده از حامياني كه در همه جناحها و خطوط سياسي دارد، همواره كوشيده تا موقعيت خود را حفظ كند. جاسبي هنگامي كه اصلاح طلبان بر اريكه قدرت تكيه زدند، بخش عمده پستهاي اداري (ادامه)
براي استان مازندران كه با داشتن لشكري خط شكن و فرماندهاني باهوش و بازكاوت كه در دوران دفاع مقدس جزو اولين ها بودند جاي بسي تاسف است كه در برگزاري كنگره بزرگداشت مردان مرد ديروز آخرين باشد و جوانان تشنه و جوياي اسوه و الگوي آن حتي فرماندهان عالي و معروف استان خودشان دفاع مقدس و تداوم غفلتها
براي استان مازندران كه با داشتن لشكري خط شكن و فرماندهاني باهوش و بازكاوت كه در دوران دفاع مقدس جزو اولين ها بودند جاي بسي تاسف است كه در برگزاري كنگره بزرگداشت مردان مرد ديروز آخرين باشد و جوانان تشنه و جوياي اسوه و الگوي آن حتي فرماندهان عالي و معروف استان خودشان(ادامه)
تشكيل ستاد انتخاباتي روحاني
(ادامه)
سید ولی هاشمی "سینه سرخ "(ديدگاه)
سید ولی هاشمی(ادامه)
وحید احمدی آرا شمارش معکوس انتخابات مرحله دوم شهرباران (بررسی وضعیت 6 نامزد رشت)
وحید احمدی آرا(ادامه)
دکتر نوبخت مجددا دبیر اعتدال و توسعه شد
(ادامه)
دور دوم رایزنیهای انتخاباتی اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
نوبخت:جریان هاشمی لیست مستقل میدهد
(ادامه)
اظهارات دبيركل حزب‌اعتدال در جمع اعضاي هسته مركزي اين حزب در گيلان‌
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا  وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند  وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ... فصلي براي سردار
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ...(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
همايش بزرگ فرهيختگان مديريت شهر ساري
(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده (ادامه)
قبلي 1 ... 44 45 46 47 48 49

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.