.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرکل منابع طبیعی مازندران - منطقه ساری با بیان اینکه 26 زمین خوار عرصه های منابع طبیعی امسال در استان شناسایی شده است، گفت: فقط در یک مورد زمین خواری بالغ بر پنج میلیارد تومان پرونده شناسایی شده است ... شناسایی 26 زمین خوار در مازندران
مدیرکل منابع طبیعی مازندران - منطقه ساری با بیان اینکه 26 زمین خوار عرصه های منابع طبیعی امسال در استان شناسایی شده است، گفت: فقط در یک مورد زمین خواری بالغ بر پنج میلیارد تومان پرونده شناسایی شده است ... (ادامه)
شناسایی 26 زمین خوار در مازندران
(ادامه)
مسوولیت جدید همسراحمدی نژاد
(ادامه)
تغيير قريب الوقوع مديركل ارشاد گيلان،سخنراني آتشين نماينده رشت در جمع اصولگرايان گيلان،ادامه شايعات تغيير استاندار،فعاليت زودرس انتخاباتي مجلس نهم و...) آخرین شنیده ها از استان گیلان !
تغيير قريب الوقوع مديركل ارشاد گيلان،سخنراني آتشين نماينده رشت در جمع اصولگرايان گيلان،ادامه شايعات تغيير استاندار،فعاليت زودرس انتخاباتي مجلس نهم و...)(ادامه)
جنگلهای گلوگاه دوباره شعله ور شد
(ادامه)
مهار آتش سوزی جنگل های گلوگاه
(ادامه)
پيروي از ولايت خط ‌مشي اصلي اصناف گيلان
(ادامه)
"نمی توانم از تو بگویم اما ترا ننوازم! در فراقت بسوزم و برایت مویه ای نسازم! بیادت باشم و نرده عشق نبازم! تا سایه سار عشق بیایم و سلاح به کف نگیرم و به خصم تو نتازم! از دریای پر تلاطم خویش به ساحل آرامش تو برسم، اما رحل اقامت نیافکنده و لنگر نیاندازم! دلم برایت تنگ شده است، سردار!
"نمی توانم از تو بگویم اما ترا ننوازم! در فراقت بسوزم و برایت مویه ای نسازم! بیادت باشم و نرده عشق نبازم! تا سایه سار عشق بیایم و سلاح به کف نگیرم و به خصم تو نتازم! از دریای پر تلاطم خویش به ساحل آرامش تو برسم، اما رحل اقامت نیافکنده و لنگر نیاندازم!(ادامه)
تداوم غربت سرداران مازندرانی دفاع مقدس(ديدگاه)
(ادامه)
علي سعيدلو معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني ازبدو ورود به اين سازمان موافق ادامه مديريت نصرالله پريچهره دراداه كل تربيت بدني مازندران نبوده است... گزينه هاي مطرح برای جایگزیني مدیرکل تربيت بدني
علي سعيدلو معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني ازبدو ورود به اين سازمان موافق ادامه مديريت نصرالله پريچهره دراداه كل تربيت بدني مازندران نبوده است...(ادامه)
راه‌اندازی دانشگاه علوم ورزش در کشور
(ادامه)
جشن پيروزي مازندران با شكست تهران
(ادامه)
قهرماني تيم پینگ پنگ مازندران
(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز عروج خونین سردار شهید بصیر بصیر لشکر و بشیر بهشت
دوم اردیبهشت سالروز عروج خونین سردار شهید بصیر(ادامه)
گلایه های زیادی حاکی از آن بود که چهره های غرورآفرین مازندران زیاد برای آنها شناخته شده نیستند و نمی دانند این قصور متوجه خودشان است که کمتر اهل تحقیق و تفحص در آثار حوزه دفاع مقدس اند و یا اینکه مقصر نهادها و سازمانها و موسسات ذیربط فرهنگی و اجرائی هستند که ... لطفاً ســـــــاری را مزیّن کنید!
گلایه های زیادی حاکی از آن بود که چهره های غرورآفرین مازندران زیاد برای آنها شناخته شده نیستند و نمی دانند این قصور متوجه خودشان است که کمتر اهل تحقیق و تفحص در آثار حوزه دفاع مقدس اند و یا اینکه مقصر نهادها و سازمانها و موسسات ذیربط فرهنگی و اجرائی هستند که ...(ادامه)
بالنده ترین حضور مازندران در دفاع مقدس با نام سردار شهید محمد حسن طوسی پیوند خورده و سپاه کربلای مازندران مرهون حماسه آفرینی های ایشان و یکایک رزمندگان و سرداران سروقامت سپیدروی بلند نظریست که همچون خورشید، آسمان بی کران افتخارات مازندران را تابناک نگه داشته اند. سردار شهید طوسی ، ناخدای کشتی عشق
بالنده ترین حضور مازندران در دفاع مقدس با نام سردار شهید محمد حسن طوسی پیوند خورده و سپاه کربلای مازندران مرهون حماسه آفرینی های ایشان و یکایک رزمندگان و سرداران سروقامت سپیدروی بلند نظریست که همچون خورشید، آسمان بی کران افتخارات مازندران را تابناک نگه داشته اند.(ادامه)
مديركل منابع طبيعي مازندران ـ منطقه ساري در حاشيه بازديد از طرح‌هاي جنگلداري از خلع يد مديريت پارك جنگلي ميرزاكوچك خان آمل به علت عدم مديريت و تعهدات اين پارك خبر داد ... خلع يد منحصربه‌فردترين پارك‌هاي جنگلي كشور
مديركل منابع طبيعي مازندران ـ منطقه ساري در حاشيه بازديد از طرح‌هاي جنگلداري از خلع يد مديريت پارك جنگلي ميرزاكوچك خان آمل به علت عدم مديريت و تعهدات اين پارك خبر داد ...(ادامه)
در سال 1388 همچون سال هاي قبل در مازندران رويدادها و اتفاقات مهمي ظهور و بروز يافت. در اين گزارش مروري بر اهم اين رخدادها در حوزه هاي سياسي، اجتماعي، ‌فرهنگي و اقتصادي ... اخبار و وقایع مهم مازندران در 4 فصل 88
در سال 1388 همچون سال هاي قبل در مازندران رويدادها و اتفاقات مهمي ظهور و بروز يافت. در اين گزارش مروري بر اهم اين رخدادها در حوزه هاي سياسي، اجتماعي، ‌فرهنگي و اقتصادي ...(ادامه)
سنت "مناظره" از صدر اسلام تا جمهوری اسلامی سال 88
(ادامه)
جنگل‌هاي مازندران مادر جنگل‌هاي اروپا
(ادامه)
تدابير انتظامي در جنگل‌هاي شمال کشور
(ادامه)
مجتبي زارعي آري! اينچنين بود برادر! (بخش اول)(ديدگاه)
مجتبي زارعي(ادامه)
مشروح کامل مناظره داوری و نوبخت در برنامه تلویزیونی "به سوی فردا"
(ادامه)
چهره‌هايي که به مناظره تلويزيون دعوت نشدند
(ادامه)
رفسنجاني: رهبري اصلح‌ترين فرد براي حل مشكلات فعلي
(ادامه)
گشایش نمايشگاه روز ملي مازندران
(ادامه)
واکنش نسبت به قطع درختان کهنسال امامزاده عبدالله آمل
(ادامه)
خدمات دولت نهم از ذهن مردم پاك نمي شود
(ادامه)
دبير ستاد در امتداد مهر مازندران گفت: نخستين نشست هم‌انديشي روساي كميته‌ها و شهرستان‌هاي ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد با عنوان در امتداد مهر ‌برگزار شد. نخستين نشست انتخاباتي امتداد مهر در مازندران
دبير ستاد در امتداد مهر مازندران گفت: نخستين نشست هم‌انديشي روساي كميته‌ها و شهرستان‌هاي ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد با عنوان در امتداد مهر ‌برگزار شد.(ادامه)
معرفی مسئولين ستادهاي امتداد مهر در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.