.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حجت‌الاسلام داود صمدی آملی اظهار داشت: سردار عمرانی جزء فراموش‌شدگان در مازندران است. پس از نام و یاد شهیدان بزگوار مانند حاج بصیر، طوسی، نوبخت و علیرضا نوری باید سردار عمرانی را هم جزء همین شهدای دسته اول مازندران قرار دهیم.

مسئولان از یادگاران دفاع مقدس غافل نباشند
حجت‌الاسلام داود صمدی آملی اظهار داشت: سردار عمرانی جزء فراموش‌شدگان در مازندران است. پس از نام و یاد شهیدان بزگوار مانند حاج بصیر، طوسی، نوبخت و علیرضا نوری باید سردار عمرانی را هم جزء همین شهدای دسته اول مازندران قرار دهیم. (ادامه)
 وقتی می خواستیم دفنش کنیم به همه ی بچه هام گفتم که لباس سفید بپوشند. توی تازآباد با صدای بلند گفتم، منافق ها؛ این ها پسرهای من هستند،حالا می خواید بکشید بیاید بکشید. شهید افطار خون؛ کریم اسلام پرست
وقتی می خواستیم دفنش کنیم به همه ی بچه هام گفتم که لباس سفید بپوشند. توی تازآباد با صدای بلند گفتم، منافق ها؛ این ها پسرهای من هستند،حالا می خواید بکشید بیاید بکشید.(ادامه)
حاشیه های مراسم پایانی اجلاس صدا در زیباکنار
(ادامه)
زن خبرساز در سال 1390 معرفي شدند
(ادامه)
نوبخت: واریز ۲۸هزار تومان یارانه غیرقانونی بود
(ادامه)
خطیب جمعه ساری:عزم ملی برای نهادینه كردن شعار امسال رهبری
(ادامه)
سردار طوسی، سیره ای ولایی و بصیرتی الهی داشت که طی آن تکلیفی بالاتر از اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه احساس نمی کرد و آنچنان ذوب در ولایت بود که در خلوت و جلوت خود یک جلوه داشت و همواره خود را فدایی امام(ره) می دانست و تنها واژه ای که بر زبان او تکرار می شد همان "لبیک یا خمینی" بود! سرشار از یاد توام سردار!
سردار طوسی، سیره ای ولایی و بصیرتی الهی داشت که طی آن تکلیفی بالاتر از اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه احساس نمی کرد و آنچنان ذوب در ولایت بود که در خلوت و جلوت خود یک جلوه داشت و همواره خود را فدایی امام(ره) می دانست و تنها واژه ای که بر زبان او تکرار می شد همان "لبیک یا خمینی" بود!(ادامه)
آموزشگاه‌های موسیقی گیلان بازرسی می‌شوند
(ادامه)
رئیس و اعضای هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان معرفی شدند... اعضای هیئت بازرسی انتخابات گلستان معرفی شدند
رئیس و اعضای هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان معرفی شدند...(ادامه)
بانک اطلاعات زمین در مازندران راه اندازی شد
(ادامه)
صادقعلی رنجبر گذری عشق آفرین به خاطره های خونین
صادقعلی رنجبر(ادامه)
اعضاي جديد هيئت منصفه مطبوعات انتخاب شدند
(ادامه)
مهدی لطفی صندلی‌های سبزی که چشمک می‌زنند!(ديدگاه)
مهدی لطفی(ادامه)
لیست پیشنهادی هاشمی به ائتلاف اصلاح طلبان
(ادامه)
گزارش عملکرد رئیس ورزش بابلسر به واکنش فرماندار
(ادامه)
سورت مازندران اثر ملي مي‌شود
(ادامه)
به احمدی نژاد گفتم می‌خوای موهامو بزنم
(ادامه)
از کلیه مدیران استانی و شهرستانی انتظار می رود تا مسئولین ذیربط را به نظارت بیشتر و محتوایی تر در انتخاب اسامی متجانس با فرهنگ و تاریخ مازندران برای اماکن عمومی شهر مجاب نموده و علاوه بر آن در راستای هم شان سازی نمادها و تندیس ها و طراحی این اماکن عمومی با اسامی ماخوذه نیز اقدام گردد... تاکید بر نامگذاری اماکن عمومی بنام علما و سرداران
از کلیه مدیران استانی و شهرستانی انتظار می رود تا مسئولین ذیربط را به نظارت بیشتر و محتوایی تر در انتخاب اسامی متجانس با فرهنگ و تاریخ مازندران برای اماکن عمومی شهر مجاب نموده و علاوه بر آن در راستای هم شان سازی نمادها و تندیس ها و طراحی این اماکن عمومی با اسامی ماخوذه نیز اقدام گردد...(ادامه)
راه‌آهن مياندورود در انتظار رسيدگي مسئولان
(ادامه)
عزل و نصب ها در گیلان کلید می خورد/ کاندیداهای احتمالی شهرستان رشت / تغییر در دانشگاه آزاد رشت/ یک بانوی لاهیجانی رونق بخش انتخابات/ رشوه 200 میلیونی برای رای ندادن/ ... آخرین شنیده ها از استان گیلان !
عزل و نصب ها در گیلان کلید می خورد/ کاندیداهای احتمالی شهرستان رشت / تغییر در دانشگاه آزاد رشت/ یک بانوی لاهیجانی رونق بخش انتخابات/ رشوه 200 میلیونی برای رای ندادن/ ... (ادامه)
صادقعلی رنجبر تجلیل از یک اقدام پسندیده(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
در حالی با استعفای رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران موافقت شد، که پیش از این وزیر جهاد کشاورزی با استعفای وی شدیدآ مخالف کرده بود. در حال حاضر جدی ترین گزینه برای جایگزینی تورنگ، ... علی رغم مخالفت ها، تورنگ هم رفتنی شد
در حالی با استعفای رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران موافقت شد، که پیش از این وزیر جهاد کشاورزی با استعفای وی شدیدآ مخالف کرده بود. در حال حاضر جدی ترین گزینه برای جایگزینی تورنگ، ... (ادامه)
حواشي رونمايي سرديس 3 سردار شهيد مازندراني
(ادامه)
بیانیه شورای شهر ساری/به مناسبت سالگرد عروج سرداران شهید طوسی ، نوبخت و نبوی
(ادامه)
در آستانه 18 فروردین بیست و چهارمین سالگرد شهادت عروج ملکوتی شهیدان سردار سرلشگر محمد حسن طوسی قائم مقام لشگر 25 کربلا،حمید رضا نوبخت فرمانده تیپ سوم و سید منصور نبوی معاون طرح و عملیات ،پیامی از سوی آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و مهندس طاهایی استاندار مازندران صادر گردید. پیام نماینده مقام معظم رهبری و استاندار مازندران
در آستانه 18 فروردین بیست و چهارمین سالگرد شهادت عروج ملکوتی شهیدان سردار سرلشگر محمد حسن طوسی قائم مقام لشگر 25 کربلا،حمید رضا نوبخت فرمانده تیپ سوم و سید منصور نبوی معاون طرح و عملیات ،پیامی از سوی آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و مهندس طاهایی استاندار مازندران صادر گردید.(ادامه)
سید ولی هاشمی "سینه سرخ "(ديدگاه)
سید ولی هاشمی(ادامه)
هویت 100 شهید مازندران مشخص نیست
(ادامه)
سردیس سرداران شهید مازندران رونمایی می شود
(ادامه)
سردیس سرداران شهید مازندران رونمایی می شود
(ادامه)
جنگل‌هاي مازندران براي اطفاي حريق بالگرد ندارد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.779 seconds.