.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس کل بیمه مرکزی معرفی شد
(ادامه)
اولین لایحه دولت در مجلس روی خوش ندید!
(ادامه)
خبری مهم درباره یارانه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
نوبخت فردا اصلاحیه بودجه رابه مجلس می‌برد
(ادامه)
 شمال نیوز:طبق آخرین اخبار از وزارت کشور افرادی برای تصدی استانداری ۳۱ استان کشور در نظر گرفته شده اند. 31 کلیددار احتمالی استان‌های کشور
شمال نیوز:طبق آخرین اخبار از وزارت کشور افرادی برای تصدی استانداری ۳۱ استان کشور در نظر گرفته شده اند.(ادامه)
اعلام زمان اجرای فاز دوم هدفمندی
(ادامه)
استراتژی دولت تدبیر، و امید بهبودی معیشت مردم
(ادامه)
انتصاب اعضای شورای عالی هلال احمر
(ادامه)
خداحافظی رسمی بهمنی با میرداماد
(ادامه)
نامه ۵۰ نماینده برای تذکر به روحانی
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه ۵۰ نماینده به لاریجانی در اعتراض به لغو یکی از مصوبات دولت احمدی‌نژاد توسط دولت روحانی و تهدید سه وزیر به استیضاح در صورت عدم ارائه توضیح قابل قبول در این زمینه خبر داد. (ادامه)
استاندار گیلان گزینه احتمالی معاون رییس جمهور
(ادامه)
جانشین الهام مشخص شد
(ادامه)
نوبخت سخنگوی دولت شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
وزیر بهداشت: نظام بیمه باید اصلاح شود
(ادامه)
حذف سه «دهک» از فاز دوم یارانه‌ها
(ادامه)
‫از رشت خبر می‌رسد که در ورودی‌ها و خروجی این شهر، تعداد زیادی بیلبورد تبریک خطاب به یکی از معاونان رئیس‌جمهور نصب شده است.
بیلبوردهای تبریک برای معاون شمالی دولت و انتظار تاریخی مردم
‫از رشت خبر می‌رسد که در ورودی‌ها و خروجی این شهر، تعداد زیادی بیلبورد تبریک خطاب به یکی از معاونان رئیس‌جمهور نصب شده است. (ادامه)
خبر بسیار خوش نوبخت به مردم ایران
(ادامه)
احیای سازمان مدیریت تا ۱۰۰ روز دیگر
معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور با بیان اینکه اصلاحیه بودجه ۹۲ تا ۲۰ شهریورماه به مجلس ارائه می‌شود، گفت: احیای سازمان مدیریت از برنامه‌های ما در ۱۰۰ روز آینده است.(ادامه)
حاشیه های جلسه عصر دیروز مجلس
(ادامه)
نماینده رودبار خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی شما امروز باید به ملت ایران، خانواده شهدا، مقام معظم رهبری توضیح دهید که چرا رسما به دنبال احیای فتنه هستید آیا دنبال کودتای سفید هستید؟


اکثراعضای کابینه یا اهل فتنه اند یا تحصیل کرده غرب!
نماینده رودبار خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی شما امروز باید به ملت ایران، خانواده شهدا، مقام معظم رهبری توضیح دهید که چرا رسما به دنبال احیای فتنه هستید آیا دنبال کودتای سفید هستید؟ (ادامه)
یارانه نقدی اقشار کم‌درآمد افزایش می‌یابد
(ادامه)
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی رای اعتماد به وزرای کابینه پیشنهادی دولت 7 تن از نمایندگان مخالف به بیان سخنانی پرداختند مهمترین دلایل موافقان و مخالفان کابینه چه بود؟+ سخنان 13 موافق و مخالف کابینه(خبر)
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی رای اعتماد به وزرای کابینه پیشنهادی دولت 7 تن از نمایندگان مخالف به بیان سخنانی پرداختند(ادامه)
نوبخت معاون سرمایه انسانی رییس‌جمهورشد
(ادامه)
مردی استوار بر صراط مستقیم؛گزینه ریاست بنیاد شهید
با معرفی نوبخت به عنوان معاونت راهبردی رئیس جمهور و همچنین معرفی الهام امین زاده به عنوان معاون حقوقی رئیس جمهور، به تدریج هیات دولت در کنار وزرایی که تا چهارشنبه وضعیت آنان نهایی می شود، ترکیب خود را پیدا خواهد کرد. در این میان یکی از سازمان هایی که تا کنون مسئول خود در دولت جدید را نشناخته است، بنیاد شهید و امور ایثارگران است که اتفاقا رئیس این سازمان هم از معاونان رئیس جمهور محسوب می شود. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمدباقر نوبخت را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب کرد. نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور شد+سوابق
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمدباقر نوبخت را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب کرد. (ادامه)
معاونان روحانی چه کسانی خواهند بود ؟
حسن روحانی در همان مراسم تحلیف خود در مجلس شورای اسلامی فهرست نامزدهای پیشنهادی وزرات در دولت یازدهم را به مجلس ارائه کرد. هفته دوم دوره ریاست جمهوری وی شاهد معرفی معاونان رئیس جمهور خواهد بود، ولی احتمالا چند ماهی طول خواهد کشید تا ساختار و تعداد معاونت‌های رئیس جمهور شکل جدید خود را پیدا کند. (ادامه)
چه کسانی پشت درب پاستور جا ماندند
(ادامه)
دکتر روحانی امروز با کدام لیست به مجلس می رود؟+ اسامی همراهان
دفتر حجت الاسلام حسن روحانی لیستی را برای تشریفات مجلس فرستاده تا همراهان وی را در مراسم 90 دقیقه ای تحلیف مشخص نماید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.