.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مرکز آمار ایران عزل شدرئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مرکز آمار ایران را برکنار و طی حکمی، سرپرست جدید مرکز آمار ایران را منصوب کرد. رئیس مرکز آمار ایران برکنار شد / رئیس جدید کیست؟
رئیس مرکز آمار ایران عزل شدرئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مرکز آمار ایران را برکنار و طی حکمی، سرپرست جدید مرکز آمار ایران را منصوب کرد.(ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست . آقای فرماندار ؛ تعلل نکنید ، عذرخواهی کنید !
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست .(ادامه)
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد. برگزاری آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد.(ادامه)
دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است. دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است!/ این دولت دارد به ناکجاآباد می رود/ مجلس دیر به فکر سفت‌کردن پیچ‌ومهره دولت افتاد
دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
گمانه‌زنی‌هایی از احتمال نامزدی حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به گوش می‌رسد، گویا وی به دنبال این است همچنان چهره سیاسی خود را حفظ کند. وزیر دولت اصلاحات: مردم به لیست روحانی رأی نخواهند داد/ عمر دولت روحانی با بدنامی تمام شد
گمانه‌زنی‌هایی از احتمال نامزدی حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به گوش می‌رسد، گویا وی به دنبال این است همچنان چهره سیاسی خود را حفظ کند.(ادامه)
میدان میوه و تره بار قدیم مرکز مازندران رسما به کار خود پایان داد و حجره داران باید به پایانه جدید نقل مکان کنند. بسته شدن میدان میوه و تره بار قدیم ساری برای همیشه
میدان میوه و تره بار قدیم مرکز مازندران رسما به کار خود پایان داد و حجره داران باید به پایانه جدید نقل مکان کنند.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد. سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد.(ادامه)
فرماندار ساری از کذب بودن خبر مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در ساری خبر داد.


واکنش فرماندار ساری به «مسمومیت سریالی دانش آموزان» در مدرسه شبانه‌روزی
فرماندار ساری از کذب بودن خبر مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در ساری خبر داد. (ادامه)
مسابقات بین‌المللی کاراته امروز به میزبانی شهرستان بابلسر آغاز شد. آغاز مسابقات بین‌المللی کاراته در مازندران
مسابقات بین‌المللی کاراته امروز به میزبانی شهرستان بابلسر آغاز شد.(ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
پیروزی بابلسر در شروع لیگ فوتسال بانوان کشور
تیم بابلسر در نخستین بازی گروه ششم لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور از سد اسطوره یزد گذشت.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز:  زلزله ای به مقیاس ۴/۲ ریشتر ساری، قائم‌شهر، بابل و برخی مناطق شرقی استان مانند بهشهر و نکا را لرزاند.




زلزله ۴/۲ ریشتری مازندران را لرزاند / اخبار تکمیلی
شمال نیوز: زلزله ای به مقیاس ۴/۲ ریشتر ساری، قائم‌شهر، بابل و برخی مناطق شرقی استان مانند بهشهر و نکا را لرزاند. (ادامه)
فرماندار ساری از انتقال دفترکار خود به محلِ میدان میوه و تره بار جدید این شهر خبر داد. ‎

فرماندار ساری میز کارش را به میدان میوه و تره‌بار منتقل کرد
فرماندار ساری از انتقال دفترکار خود به محلِ میدان میوه و تره بار جدید این شهر خبر داد. ‎ (ادامه)
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی  هستیم. حمله کیهان به روزنامه اصلاح طلب: یادتان نیست که می‌گفتید حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم؟!
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی هستیم. (ادامه)
 ۵۰ دانش‌آموز یک مدرسه شبانه‌روزی در ساری دچار گازگرفتگی شدند. ۵۰ دانش‌آموز مدرسه شبانه‌روزی ساری مسموم شدند + آخرین اخبار و جزئیات تازه
۵۰ دانش‌آموز یک مدرسه شبانه‌روزی در ساری دچار گازگرفتگی شدند. (ادامه)
عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور طی حکمی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر را منصوب کرد.
سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران ( نوشهر ) منصوب شد
عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور طی حکمی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر را منصوب کرد. (ادامه)
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است.

تجلیل از دو دانش آموز نخبه ساروی در جلسه شورای اداری شهرستان
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است. (ادامه)
شروع رقابت‌های فوتسال کارکنان بهزیستی کشور در بابلسر
(ادامه)


نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند.(ادامه)
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل و ساری امروز قطع می‌شود. قطع گاز در بابل و ساری
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل و ساری امروز قطع می‌شود.(ادامه)
عیادت استاندار مازندران از نوجوان قطع نخاعی ناشی از ضرب و شتم اغتشاشگران
استاندار مازندران از نوجوان قطع نخاعی ناشی از ضرب و شتم اغتشاشگران در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری عیادت کرد. (ادامه)
هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند
(ادامه)
فردا آغاز رقابت بانوان بهنمیر در لیگ فوتسال کشور
تیم بازار مبل بهنمیر از فردا در مرحله دوم مسابقات لیگ ۲ فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری سطح آتش‌سوزی جنگل در منطقه هفت‌خال کیاسر را حدود یک و نیم تا دو هکتار اعلام کرد و گفت: همه عوامل مدیریت بحران تا زمان اطفا کامل حریق در منطقه حاضر هستند تا به صورت کامل مهار شود. 2 هکتار از جنگل‌های کیاسر طعمه آتش شد/ درخواست بالگرد دوم برای مهار آتش
شمال نیوز : فرماندار ساری سطح آتش‌سوزی جنگل در منطقه هفت‌خال کیاسر را حدود یک و نیم تا دو هکتار اعلام کرد و گفت: همه عوامل مدیریت بحران تا زمان اطفا کامل حریق در منطقه حاضر هستند تا به صورت کامل مهار شود.(ادامه)
شمال نیوز : نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم. نوبخت : موقعیت آبی شهرستان ساری خوب نیست / در مسیر خشکسالی قرار گرفته‌ایم/ اول باید آب خودمان تامین و بعد به دیگر ان آب بدهیم
شمال نیوز : نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.