.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به تشریح مهمترین دستاوردهای اصلاح لایحه بودجه 1400 در مجلس پرداخت و گریزی هم به خطای محاسباتی دولت روحانی در بستن بودجه سال آینده و نگاهشان به نتیجه انتخابات آمریکا، زد. دستاوردهای جراحی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس/ با صراحت می‌گفتند بودجه را به امید «بایدن و برجام» بسته‌ایم!
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به تشریح مهمترین دستاوردهای اصلاح لایحه بودجه 1400 در مجلس پرداخت و گریزی هم به خطای محاسباتی دولت روحانی در بستن بودجه سال آینده و نگاهشان به نتیجه انتخابات آمریکا، زد. (ادامه)
شمال نیوز : این نماینده سابق اصلاح طلب گفت : بعید می‌دانم خبر کناره‌گیری لاریجانی در صورت کاندیداتوری جهانگیری صحت داشته باشد، اما به طور کلی لاریجانی امیدی به اصولگرایان ندارد و اصولگرایان نیز اشتباه می‌کنند که از  .... لاریجانی و جهانگیری هر دو از بزرگان انقلاب هستند/ تحلیل‌ لاریجانی عدم تایید صلاحیت جهانگیری است/ اصولگرایان این عقلانیت را ندارند که از لاریجانی حمایت کنند/ لاریجانی مقابل رئیسی ایستادگی می‌کند
شمال نیوز : این نماینده سابق اصلاح طلب گفت : بعید می‌دانم خبر کناره‌گیری لاریجانی در صورت کاندیداتوری جهانگیری صحت داشته باشد، اما به طور کلی لاریجانی امیدی به اصولگرایان ندارد و اصولگرایان نیز اشتباه می‌کنند که از ....(ادامه)
خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
رییس سازمان برنامه و بودجه خطاب‌ به بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کرد که احکام جدیدتان با اجرای همسان‌سازی، اسفندماه صادر می‌شود.(ادامه)
بارها ۱۰ دقیقه وقت خواستم ولی روحانی قبول نکرد/ من را به واعظی ارجاع دادند/ واعظی هم به نوبخت ارجاع داد و نوبخت هم بدون جلسه با من تصمیم گرفت/ روحانی از توهین مجلس ناراحت است ولی خودش به مجلس اهانت می‌کند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : خدا را شکر کنیم که محمدباقر نوبخت اهل مازندران نیست که در آن صورت و از مشاهده بی‌عملی مدیران کم کار مازندران ، با این همه پروژه نیمه تمام ،  روزی ده بار لازم می‌شد سر به دیوار بکوبد  ! .... آقای نوبخت! اگر «مازندرانی» بودید باید روزی ده بار سر به دیوار می‌کوبیدید !
شمال نیوز : خدا را شکر کنیم که محمدباقر نوبخت اهل مازندران نیست که در آن صورت و از مشاهده بی‌عملی مدیران کم کار مازندران ، با این همه پروژه نیمه تمام ، روزی ده بار لازم می‌شد سر به دیوار بکوبد ! ....(ادامه)
شمال نیوز : محمد باقر نوبخت «با ابراز ناخرسندی و انتقاد شدید، اضافه کرد: آخه این یعنی چه به پایان سال رسیده‌ایم الان دارند به من می‌گویند ماسه بادی نیاز داریم؟ این جواب است؟ این برای مردم جواب است که ده بار در مصاحبه‌ها به مردم گفتیم آماده می‌شود .... انتقاد شدید نوبخت از کندی پیشرفت ساخت راه آهن رشت به انزلی : سرم را به کدام دیوار بزنم؟ به کی گله بکنم؟
شمال نیوز : محمد باقر نوبخت «با ابراز ناخرسندی و انتقاد شدید، اضافه کرد: آخه این یعنی چه به پایان سال رسیده‌ایم الان دارند به من می‌گویند ماسه بادی نیاز داریم؟ این جواب است؟ این برای مردم جواب است که ده بار در مصاحبه‌ها به مردم گفتیم آماده می‌شود ....(ادامه)
شمال نیوز : این‌که وزیر به‌عنوان عضو هیأت دولت وارد استان شود و از مجموعه مهمی چون شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید به‌عمل آورد اما نه استاندار، نه معاونان وی و نه حتی احدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی نکنند، سوال‌برانگیز است .... غیبت مدیران ارشد استان در سفر وزیر اقتصاد به مرکز مازندران / از بی توجهی به پروتکل های اداری تا شایعه اختلاف نظر ؟ !
شمال نیوز : این‌که وزیر به‌عنوان عضو هیأت دولت وارد استان شود و از مجموعه مهمی چون شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید به‌عمل آورد اما نه استاندار، نه معاونان وی و نه حتی احدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی نکنند، سوال‌برانگیز است ....(ادامه)
عیدی را با حقوق بهمن بگیرید
بر اساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه عیدی ۱.۵ میلیون تومانی کارمندان همراه با حقوق بهمن ماه واریز خواهد شد. (ادامه)
وقتی پیرزنِ پلدختری، یقه‌ی نوبخت را می‌گیرد!
(ادامه)
کاهش ۲۴ درصدی صید ماهیان استخوانی وپره در مازندران
مدیرکل شیلات مازندران از کاهش ۲۴ درصدی صید پره و کاهش ۳۱ درصد صید کیلکا طی سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : اشاره نادران به اتمام و افتتاح دو پروژه انجام در دولت تدبیر و امید آن هم در شرایطی که محمدباقر نوبخت که اصالتاً رشتی است، معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده داشته است، بود .... شوخی حاشیه‌ساز الیاس نادران با نوبخت و اعتراض نمایندگان گیلانی / کنایه رئیس کمیسیون تلفیق به تکمیل پروژه های عمرانی گیلان و معطلی بسیاری از پروژه ها
شمال نیوز : اشاره نادران به اتمام و افتتاح دو پروژه انجام در دولت تدبیر و امید آن هم در شرایطی که محمدباقر نوبخت که اصالتاً رشتی است، معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده داشته است، بود ....(ادامه)
واکنش نوبخت به رد کلیات بودجه ۱۴۰۰ در مجلس
رئیس سازمان برنامه و بودجه در واکنش به رد کلیات بودجه ۱۴۰۰ گفت: دولت آماده است با همه توان کارشناسی خود در کنار مجلس اصلاحات مورد نظر که می‌تواند به نفع اقتصاد و مردم باشد را بدون اینکه شالکه بودجه به هم بخورد دنبال کند.(ادامه)
شمال نیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مخالفت کردند.... کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ رد شد
شمال نیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مخالفت کردند....(ادامه)
علی تاجرنیا ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت : رضایت دادن به کاندیدای جایگزین سرمایه‌های اجتماعی اصلاحات را نابود می‌کند / نباید از ترس آمدن یک احمدی‌نژاد به لاریجانی رضایت دهیم/اکثر وزرای روحانی فاقد سابقه تخصصی بودند ....(خبر)
(ادامه)

تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم. جوان ترين و مسن ترين كانديداهاى احتمالى انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠
تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم.(ادامه)
افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان دولت
معاون رئیس جمهور در چالوس از افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان دولت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این مسؤول اضافه کرد: زمین ماهفروجک که متعلق به باشگاه نساجی است، به باشگاه واگذار شده اما مردم این منطقه اجازه ورود باشگاه برای بهره‌برداری از این زمین را نمی‌دهند که شایسته است استاندار .... رئیس هیئت فوتبال قام شهر : مردم ماهفروجک اجازه بهره‌برداری از زمین را به باشگاه نساجی نمی‌دهند / مسائل مربوط به توسعه، تجهیز و تکمیل ورزشگاه هیچ ارتباطی با هیات فوتبال ندارد / وظیفه پیگیری بودجه و تخصیص و همچنین اجرای چمن طبیعی با مسئولان استانی است
شمال نیوز : این مسؤول اضافه کرد: زمین ماهفروجک که متعلق به باشگاه نساجی است، به باشگاه واگذار شده اما مردم این منطقه اجازه ورود باشگاه برای بهره‌برداری از این زمین را نمی‌دهند که شایسته است استاندار ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره وضعیت زمین قائم شهر در بازی پرسپولیس - نساجی گفت: تقاضای تعویق ۲۴ ساعته بازی را کرده بودیم ولی به دلیل تراکم برنامه‌های فدراسیون و حجم رقابت‌ها امکان تعویق سخت شد و موافقت نشد .... رنگرز : زمین چمن نساجی مشکلی ندارد و مورد تأیید سازمان لیگ است/نگهداری چمن طبیعی هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون تومان با تجهیزات قوی و فوق العاده نیاز دارد
شمال نیوز : مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره وضعیت زمین قائم شهر در بازی پرسپولیس - نساجی گفت: تقاضای تعویق ۲۴ ساعته بازی را کرده بودیم ولی به دلیل تراکم برنامه‌های فدراسیون و حجم رقابت‌ها امکان تعویق سخت شد و موافقت نشد ....(ادامه)
روند تخصیص بودجه سرعت بازسازی استادیوم وطنی را کند کرد/ احتمال سرپرستی در هیأت فوتبال
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بازسازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر به عنوان استادیوم خانگی تیم نساجی در استان به دلیل حضور نساجی در لیگ برتر در اولویت است اما پرداختی بودجه‌ها و روند تخصیص‌ها سبب می‌شود تا سرعت ما نیز کند شود.(ادامه)
شمال نیوز : نچه که روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی در بازی بین دو تیم نساجی مازندران  و پرسپولیس رخ داد اگرچه به تساوی بین دو تیم کشید و برنده‌ای نداشت اما قطعاً یک بازنده بزرگ داشت و آن مدیران ضعیف و منفعل استان بود .... از ضعف مدیریت یک استان تا دشواری‌های فوتبال در استخر وطنی قائم‌شهر
شمال نیوز : نچه که روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی در بازی بین دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس رخ داد اگرچه به تساوی بین دو تیم کشید و برنده‌ای نداشت اما قطعاً یک بازنده بزرگ داشت و آن مدیران ضعیف و منفعل استان بود ....(ادامه)
آغاز اولین جلسه کمیسیون تلفیق با حضور نوبخت
محمدباقر نوبخت گزارشی از عملکرد ۸ ماهه ۱۳۹۹ و ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور به نمایندگان ارائه می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش قیمت مرکبات در بازار تهران، سبب شده تا اتحادیه میوه و تره بار پایتخت، دلیل این گرانی را در صادرات بی برنامه و بی رویه مرکبات شمال قلمداد کند در حالی که ریشه این مشکل را باید در زیر پوست شهرهای پایتخت جستجو کرد نه باغات شمال .... صادرات ۷۰ هزار تنی مرکبات استان ؛ به نام مازندران ، به کام دیگران !
شمال نیوز : افزایش قیمت مرکبات در بازار تهران، سبب شده تا اتحادیه میوه و تره بار پایتخت، دلیل این گرانی را در صادرات بی برنامه و بی رویه مرکبات شمال قلمداد کند در حالی که ریشه این مشکل را باید در زیر پوست شهرهای پایتخت جستجو کرد نه باغات شمال ....(ادامه)
توضیح نوبخت درباره احتمال نامزدی در ۱۴۰۰
روزنامه ایران با نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفتگو کرده که وی درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داده است.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند مجلس هول شده، اما کسی هول نشده است، خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: همه ما ۷ ساله منتظریم کاری انجام بدهید ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : امانی تاکید کرد موقعی به عنوان کارفرما و یا شریک پروژه رضایت به افتتاح خواهم داد که نیروگاه بتواند در ظرفیت واقعی فعالیت کند و بتواند روزانه ۲۰۰ تن زباله را بسوزاند .... شهردار : وعده اعتباری نوبخت برای نیروگاه زباله سوز نوشهر عملی نشد / کاری به تشریفات و برنامه افتتاح ندارم و زمانی این کار را می‌کنم که زباله‌ای دفن نشود
شمال نیوز : امانی تاکید کرد موقعی به عنوان کارفرما و یا شریک پروژه رضایت به افتتاح خواهم داد که نیروگاه بتواند در ظرفیت واقعی فعالیت کند و بتواند روزانه ۲۰۰ تن زباله را بسوزاند ....(ادامه)
لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شد
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.(ادامه)
محسن هاشمی لیست ۱۹ نفره ۱۴۰۰ کارگزاران را تکذیب کرد؟
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تا جایی که در آن گفت‌وگو مدنظر من بوده، ذکر این نام‌ها صرفا عنوان‌کردن نام کسانی بوده است که در جبهه اصلاحات از آنها به‌عنوان نامزدهای بالقوه سخن به‌میان می‌آید.(ادامه)
در حالی دولت تصمیم به پرداخت کمک ۱۰۰ هزار تومانی بلاعوض برای ۳۰ میلیون نفر گرفته که در این حالت با یارانه نقدی و کمک‌های معیشتی دریافتی خانوارهای مشمول به ۲۰۰ هزار تا بیش از ۹۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. افزایش دریافتی یارانه ۳۰ میلیون نفر به ۲۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
در حالی دولت تصمیم به پرداخت کمک ۱۰۰ هزار تومانی بلاعوض برای ۳۰ میلیون نفر گرفته که در این حالت با یارانه نقدی و کمک‌های معیشتی دریافتی خانوارهای مشمول به ۲۰۰ هزار تا بیش از ۹۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.(ادامه)
رییس شورای مرکزی کارگزاران در گفت‌وگو با ایسنا از لیستی پرده برداشت که نام تمامی نامزدهای بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ در آن یافت می‌شود / در این فهرست نام های متعددی دیده می شوند که اصلاح طلبان در صدد دعوت از ....+ اسامی کامل(خبر)
(ادامه)


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.