.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت.
تا زمانی که در حلقه خاص زاویه‌دارها هستید فرصت‌های خدمت از دست می‌رود
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت. (ادامه)
بقایی شاگرد آقای مشایی است، لذا نمیتوانیم این موارد و تحرکات را به هم ربط دهیم. بقایی به دنبال تطهیر و رفو کردن سابقه‌ خودش است و به نوعی حتی به دنبال مطرح کردن و زنده نگه داشتن خودشان هستند. 
مشایی از احمدی‌نژاد حرف‌شنوی ندارد /بهترین پاسخ به تحرکات احمدی‌نژادی‌ها، بی‌توجهی کردن است /بقایی شاگرد مشایی است(خبر)
بقایی شاگرد آقای مشایی است، لذا نمیتوانیم این موارد و تحرکات را به هم ربط دهیم. بقایی به دنبال تطهیر و رفو کردن سابقه‌ خودش است و به نوعی حتی به دنبال مطرح کردن و زنده نگه داشتن خودشان هستند. (ادامه)
آقای احمدی نژاد شب عملیات کربلای۵ کجا بودی؟
خیلی مایلم بدانم شب های عملیات کربلای ۵ که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، "شب قدر انقلاب اسلامی" بود و همه عشاق در شلمچه گرد هم آمده بودند، شما کجا بودید!شما که سابقه جبهه ندارید که بخواهید تجدید خاطره کنید و شما که از کار انتخاباتی منع شده اید؛ لااقل بدون آقای بقایی می آمدید تا باور کنیم برای زیارت شهیدان آمده اید!(ادامه)
کواکبیان:چرا از روحانی اجازه بگیریم؟ / مخالف نامزد پوششی‌ ام
دبیرکل حزب مردم‌سالاری باوجود صحبت‌هایی که این حزب از کاندیداتوری او می‌زند، فعلا حاضر نیست خود را به عنوان کاندیدا معرفی کند، هرچند اصل موضوع را رد نمی‌کند اما اظهارنظر رسمی را به 15فرودین حواله می‌دهد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای، محمود احمدی‌نژاد را از ورود به انتخابات نهی نموده‌اند و اما احمدی‌نژاد مدتی سکوت پیشه کرد و در این رابطه سخنی نگفت، البته به تحرکات خود ادامه داد و به سفر استانی رفت.

آزمون ولایت‌ پذیری مثلث احمدی‌نژاد_مشایی_بقایی
رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای، محمود احمدی‌نژاد را از ورود به انتخابات نهی نموده‌اند و اما احمدی‌نژاد مدتی سکوت پیشه کرد و در این رابطه سخنی نگفت، البته به تحرکات خود ادامه داد و به سفر استانی رفت. (ادامه)
احمدی نژادی ها انتخابات را به مزایده عمومی تبدیل کرده اند . به این معنا که در هر محوری آنها بالاترین پیشنهاد را مطرح می کنند تا پیشنهاد دیگران اصلا دیده نشود . مثل همین وعده جدید یارانه 250 هزار تومانی . محل قرار احمدی‌نژاد و رفقا برای اردیبهشت 96؛ میدان فاطمی، ساختمان وزارت کشور /همه با هم نامزد می شویم!(خبر)
احمدی نژادی ها انتخابات را به مزایده عمومی تبدیل کرده اند . به این معنا که در هر محوری آنها بالاترین پیشنهاد را مطرح می کنند تا پیشنهاد دیگران اصلا دیده نشود . مثل همین وعده جدید یارانه 250 هزار تومانی .(ادامه)
شمال نیوز : پک هرچند که متاسفانه بخشی از برادران و خواهران اصولگرای ما، هرگز حاضر نشدند چشم بر این حقیقت بگشایند، مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد را نه به عنوان مظهر اصولگرایی بلکه برای انجام تغییرات بیشتر و اعمال جدی تر اصلاحات مورد نظر..... نامه رحیم مشایی به رییس دولت اصلاحات (+متن نامه)
شمال نیوز : پک هرچند که متاسفانه بخشی از برادران و خواهران اصولگرای ما، هرگز حاضر نشدند چشم بر این حقیقت بگشایند، مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد را نه به عنوان مظهر اصولگرایی بلکه برای انجام تغییرات بیشتر و اعمال جدی تر اصلاحات مورد نظر.....(ادامه)
جدیدترین پیام انتخاباتی احمدی‌نژاد به اصولگرایان
امیررضا واعظ آشتیانی گفت: احمدی‌نژاد به دنبال این است که دیدگاه‌های خود و نزدیکانش را به عنوان یک تفکر و جریان مهم سیاسی در کشور جلوه بدهد. (ادامه)
انتقاد اصولگرایان از اقدامات انتخاباتی احمدی‌ نژاد
هرچه به انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم اختلافات اصولگرایان از پشت‌پرده بیشتر نمایان می‌شود. ورود تیم یاران محمود احمدی‌نژاد به کارزار انتخاباتی آنها را نگران دوقطبی شدن فضای انتخابات کرده است. (ادامه)
توضیحات محسنی اژه‌ای درباره بقایی، منتظری، بابک زنجانی، استخدام‌ها در شهرداری و ...(خبر)
(ادامه)
احمدی‌نژاد با بقایی و مشایی درخت کاشت
محمود احمدی‌نژاد امروز با حمید بقایی و اسفندیار مشایی غرس درخت کرد.(ادامه)
جوانفکر: بقایی با احمدی‌نژاد مشورت نکرده است
سخنگوی ستاد انتخابات حمید بقایی می‌گوید که او برای حضور در انتخابات ۹۶ با احمدی‌نژاد مشورت نکرده اما در صورت موفقیت در انتخابات 96 راه دولت‌های نهم و دهم را ادامه خواهد داد. (ادامه)
استراتژی انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد: بالا بردن هزینه رد صلاحیت بقایی
(ادامه)
کاندیدایی برای رقابت نکردن(ديدگاه)
(ادامه)
باز هم بازگشته اند، پرحاشیه و پرسروصدا. می گویند پیروز انتخابات هستند و حتی در حال چینش سمت های پاستور هم هستند. حلقه اول اطرافیان احمدی نژاد سودای پاستور به سرشان زده است.

محمود احمدی‌نژاد، «مدودف» بقایی می‌شود / احمدی نژاد ظهور کرده است(خبر)
باز هم بازگشته اند، پرحاشیه و پرسروصدا. می گویند پیروز انتخابات هستند و حتی در حال چینش سمت های پاستور هم هستند. حلقه اول اطرافیان احمدی نژاد سودای پاستور به سرشان زده است. (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مشایی در حالی به عنوان دست راست احمدی نژاد از بقایی حمایت کرد که رییس دولت نهم و دهم چندی پیش صراحتا اعلام کرده بود که «احمدی نژاد: چنین خبری نیست که از کسی در انتخابات آتی حمایت کنم... اگر نزدیکترین فرد به من هم کاندیدا شد، به من ربطی ندارد.... کسی جرات شوخی با بقایی را ندارد!/ بقایی به احمدی نژاد شبیه تر از من است/ هیچ دلیلی برای رد صلاحیتش وجود ندارد
شمال نیوز : مشایی در حالی به عنوان دست راست احمدی نژاد از بقایی حمایت کرد که رییس دولت نهم و دهم چندی پیش صراحتا اعلام کرده بود که «احمدی نژاد: چنین خبری نیست که از کسی در انتخابات آتی حمایت کنم... اگر نزدیکترین فرد به من هم کاندیدا شد، به من ربطی ندارد.... (ادامه)
واکنش مشایی به اعلام کاندیداتوری بقایی
شمال نیوز: مشایی نسبت به اعلام کاندیداتوری بقایی واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند. بیست و یک نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری!
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند.(ادامه)
اعترافات معاون احمدی‌نژاد درباره او و مشایی
(ادامه)
حقوق هاشمی‌ رفسنجانی چقدر بود؟
آقای هاشمی مصلحت انقلاب را بر مصلحت خود ترجیح می داد و ما به پیروی از ایشان چنین کاری می کنیم. ایشان معتقد بود اگر چه بیان برخی مسائل، آدم را از نظر روحی ارضاء و در نزد افکار عمومی تبرئه می کند اما مصلحت انقلاب ایجاب نمی کند که این مطالب سر زبانها بیفتد.(ادامه)
گذشته از نگاه سیاسی و ایدئولوژیکی مشایی، وی طرفدارنی دارد که می توانند انتخاباتی پرشور را برای کشور رقم بزنند و بدون شک در این بازه زمانی و بدون حضور احمدی نژاد تنها کسی که بتواند مردم را پای صندوق رای بکشاند تا بین گزینه های موجود رای بهتری دهند، مشایی است.
مشایی و باید و نباید های ورود به انتخابات 96
گذشته از نگاه سیاسی و ایدئولوژیکی مشایی، وی طرفدارنی دارد که می توانند انتخاباتی پرشور را برای کشور رقم بزنند و بدون شک در این بازه زمانی و بدون حضور احمدی نژاد تنها کسی که بتواند مردم را پای صندوق رای بکشاند تا بین گزینه های موجود رای بهتری دهند، مشایی است. (ادامه)
مشاور احمدی نژاد و مشایی اعتقاد دارد روحانی بازهم رییس جمهور می‌شود و این یعنی اینکه آنها هیچ شانسی برای اصول‌گرایان قائل نیستند.
روحانی برنده اختلاف اصولگرایان و احمدی نژاد
مشاور احمدی نژاد و مشایی اعتقاد دارد روحانی بازهم رییس جمهور می‌شود و این یعنی اینکه آنها هیچ شانسی برای اصول‌گرایان قائل نیستند. (ادامه)
(تصاویر) علیرضا زاکانی به دادگاه رفت
علیرضا زاکانی صبح یکشنبه بیست و یک آذر با حضور در دادگاه به شکایت‌های مطرح شده از سوی وزارت نفت، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نیز سیداحمد موسوی از چهره‌های بانفوذ اقتصادی نزدیک به مشایی و حسین فریدون، پاسخ می‌دهد. (ادامه)
اسامی آنهایی که هوای پاستور به سرشان زده است یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند، این روزها حتی برخی از آنهایی که روزگاری با رییس دولت‌های نهم و دهم در پاستور قدم می‌زدند بدشان نمی‌آید در قامت رییس دولت به پاستور بازگردند.

احمدی‌نژادی‌های بدلی با کاندیدا وارد انتخابات ۹۶ می‌شوند
اسامی آنهایی که هوای پاستور به سرشان زده است یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند، این روزها حتی برخی از آنهایی که روزگاری با رییس دولت‌های نهم و دهم در پاستور قدم می‌زدند بدشان نمی‌آید در قامت رییس دولت به پاستور بازگردند. (ادامه)
۴ نکته درباره ماجراهای اخیر احمدی‌نژاد(يادداشت)
(ادامه)
لبخند روحانی به منع احمدی نژاد
با مشخص شدن وضعیت زمین بازی انتخابات به نظر می‌رسد از امروز روحانی به دنبال تدوین برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم است ودیگر دغدغه چندانی برای انتخابات آینده ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد، انتشار خبر نهی احمدی‌نژاد از نامزدی برای ریاست‌جمهوری را بخشی از عملیات روانی جریان اصولگرا دانسته است.

عبدالرضا داوری: برای حذف روحانی در جریان اصولگرا هم برنامه دارند
شمال نیوز: یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد، انتشار خبر نهی احمدی‌نژاد از نامزدی برای ریاست‌جمهوری را بخشی از عملیات روانی جریان اصولگرا دانسته است. (ادامه)
تب و تاب انتخابات ۹۶، گریبانگیر فضای مجازی شده است تا جایی که خبرهایی فراوان درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد منتشر می‌شود، اما جنجالی‌ترین خبرها درباره حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات و سفرهای استانی است که از چند ماه پیش برای سازماندهی هواداران در استان‌های گوناگون شروع شده است.
احمدی نژاد توصیه منع حضورش را پذیرا ست
تب و تاب انتخابات ۹۶، گریبانگیر فضای مجازی شده است تا جایی که خبرهایی فراوان درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد منتشر می‌شود، اما جنجالی‌ترین خبرها درباره حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات و سفرهای استانی است که از چند ماه پیش برای سازماندهی هواداران در استان‌های گوناگون شروع شده است. (ادامه)
مهدی فضائل نهی نامزدی احمدی‌نژاد(يادداشت)
مهدی فضائل(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 75 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.