.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: حضور مشایی در انتخابات هرچند ممکن است به رد صلاحیت مجدد وی منتهی شود اما برای مدتی طولانی وی و تفکرش را بر سر زبان ها خواهد انداخت و با توجه به سیاست های خاصی که این جریان در طول ادوار مختلف داشته اند می توانند گزینه دیگری را در زیر پوشش حواشی ... مشایی به دنبال نامزد کردن چه کسی است؟
شمال نیوز: حضور مشایی در انتخابات هرچند ممکن است به رد صلاحیت مجدد وی منتهی شود اما برای مدتی طولانی وی و تفکرش را بر سر زبان ها خواهد انداخت و با توجه به سیاست های خاصی که این جریان در طول ادوار مختلف داشته اند می توانند گزینه دیگری را در زیر پوشش حواشی ...(ادامه)
رحیم مشایی بعد از مدت‌ها آفتابی شد +تصاویر
(ادامه)
مشایی: از رو نمي‌روم مگر اينكه از جسدم رد شوند
آرمان در گزارشی بخش‌هايي از آنچه به نام اظهارات مشايي در سال ۸۹ منتشر شده است، پرداخته که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که محمود احمدی نژاد غایب اصلی مراسم ازدواج دختر محمدرضا رحیمی بود، پسر کوچکتر وی، علیرضا، در این مراسم شرکت کرده بود. در عکس زیر،....
استاندار سابق مازندران در عروسی دختر رحیمی + تصویر
شمال نیوز : در حالی که محمود احمدی نژاد غایب اصلی مراسم ازدواج دختر محمدرضا رحیمی بود، پسر کوچکتر وی، علیرضا، در این مراسم شرکت کرده بود. در عکس زیر،.... (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان، حق اقدام قضایی نسبت به نامزدهای معترض 88 را برای خود محفوظ می‌داند؛ آنها به سختی تأیید صلاحیت شدند. سال 92 به آیت الله هاشمی گفتیم انصراف دهد، اما قبول نکرد / تخلفات مشایی باعث رد صلاحیتش شد / با آمدن احمدی نژاد، فرصت‌های زیادی از دست رفت
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان، حق اقدام قضایی نسبت به نامزدهای معترض 88 را برای خود محفوظ می‌داند؛ آنها به سختی تأیید صلاحیت شدند.(ادامه)
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد.
چراغ سبز شورای نگهبان برای بازگشت ردصلاحیت‌ شده‌ها ؟!
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد. (ادامه)
قافله غائله "حسین فریدون" به منزل آرامش می‌رسد؟
دست راست رییس دولت یازدهم، مدتی از دیده‌ها پنهان بود اما...(ادامه)
تصاویر/ مشایی ظاهر شد!
پس از مدت ها سکوت خبری اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر دولت سابق در مراسم ترحیم بانو "الحاجیه شعر دوست" والده علی اصغر شعر دوست ظاهر شد!(ادامه)
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند

برادران روسای جمهور چه نقشی در تصمیمات داشته‌اند؟
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند (ادامه)
وزیر علیه رئیس: باعث فتنه احمدی نژاد بود
(ادامه)
شمال نیوز: بسیاری بر این باور هستند که حسین فریدون در دولت یازدهم دقیقا همان نقشی را بازی می‌کند که اسفندیار رحیم مشایی در دولت احمدی نژاد بازی می‌کرد.

حسین فریدون، برادر رئیس جمهور یا مشایی ثانی؟/ برادری که پاشنه آشیل روحانی است
شمال نیوز: بسیاری بر این باور هستند که حسین فریدون در دولت یازدهم دقیقا همان نقشی را بازی می‌کند که اسفندیار رحیم مشایی در دولت احمدی نژاد بازی می‌کرد. (ادامه)
شمال نیوز: تحرکات اخیر احمدی نژاد بیانگر این موضوع است که وی قصد دارد به طور جدی وارد کارزار انتخابات شود. هرچند که اطرافیان وی کاملا این موضوع را تکذیب میکنند و سفرهای استانی احمدی‌نژاد را چیزی جز دعوت مردمی نمی‌دانند.

سبقت احمدی نژاد از روحانی در خیابان سمنگان؟(خبر)
شمال نیوز: تحرکات اخیر احمدی نژاد بیانگر این موضوع است که وی قصد دارد به طور جدی وارد کارزار انتخابات شود. هرچند که اطرافیان وی کاملا این موضوع را تکذیب میکنند و سفرهای استانی احمدی‌نژاد را چیزی جز دعوت مردمی نمی‌دانند. (ادامه)
قاضی پور: نادرشاه از هندوستان آمار خزانه ایران را داشت اما احمدی نژاد...
(ادامه)
 سید زمضان شجاعی کیاسری می گوید وحدت باید یک خروجی داشته باشد و باید به دنبال یک انسجام و همگرایی باشند.ما در بسیاری از موارد می بینیم که اصولگرایان خود همدیگر را نفی می‌کنند. احمدی‌نژاد خود را اصولگرا نمی داند و از وی حمایت نمی‌کنیم/ مشایی در جامعه مقبولیتی ندارد
سید زمضان شجاعی کیاسری می گوید وحدت باید یک خروجی داشته باشد و باید به دنبال یک انسجام و همگرایی باشند.ما در بسیاری از موارد می بینیم که اصولگرایان خود همدیگر را نفی می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در مورد محمود احمدی نژاد گفت: «احمدی نژاد را بخاطر زبانش باید خواباند و شلاق زد.»
باید احمدی‌نژاد را به خاطر زبانش خواباند شلاقش زد! / قحط‌ الرجال نیست که احمدی‌نژاد دوباره کاندید شود
شمال نیوز: حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در مورد محمود احمدی نژاد گفت: «احمدی نژاد را بخاطر زبانش باید خواباند و شلاق زد.» (ادامه)
شمال نیوز: مدیر کانال قیچی، متهم به انتشار عکس های مینو خالقی، که به روز یکشنبه شب آزاد شد، در یادداشتی در این کانال به یادداشت مشاور رسانه ای احمدی نژاد [لینک به یادداشت جوانفکر] که در زمان بازداشت، ارتباط او با تیم احمدی نژاد را تکذیب کرده بود، پاسخ داد. پاسخ مدیر مازندرانی قیچی به یار غار احمدی نژاد
شمال نیوز: مدیر کانال قیچی، متهم به انتشار عکس های مینو خالقی، که به روز یکشنبه شب آزاد شد، در یادداشتی در این کانال به یادداشت مشاور رسانه ای احمدی نژاد [لینک به یادداشت جوانفکر] که در زمان بازداشت، ارتباط او با تیم احمدی نژاد را تکذیب کرده بود، پاسخ داد.(ادامه)
عامل انتشار عکس های مینو خالقی آزاد شد
عبدالرضا داوری، یکی از نزدیکان مشایی و احمدی نژاد بامداد امروز خبر داد که طالبی ساعت ۲۲ یکشنبه شب از زندان اوین آزاد شده است. (ادامه)
سخنگوی جامعه روحانیت تهران در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد بعد از عید به شهرهای مختلف تردد داشته است و برخی معتقدند او کاندیدای ریاست جمهوری 96 خواهد شد، گفت: تصور نمی‌کنم احمدی‌نژاد بخواهد وارد گود انتخابات شود، علتش هم اقداماتی است که او در دوره دوم ریاست‌جمهوری خود، انجام داد.


احمدی‌نژاد گزارشی به رهبری داد که به آخرخط رسیدیم/او لیاقت بازگشت به صحنه قدرت را ندارد
سخنگوی جامعه روحانیت تهران در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد بعد از عید به شهرهای مختلف تردد داشته است و برخی معتقدند او کاندیدای ریاست جمهوری 96 خواهد شد، گفت: تصور نمی‌کنم احمدی‌نژاد بخواهد وارد گود انتخابات شود، علتش هم اقداماتی است که او در دوره دوم ریاست‌جمهوری خود، انجام داد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد . از انتقاد یک خبرگزاری به دخالت معاون وزیر در تبلیغات یک نامزد تا واکنش صریح دبیر حزب کارگزاران مازندران
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد .(ادامه)
شمال نيوز: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند.




جعفرزاده: احمدی‌نژاد نمی‌تواند با رشوه فساد انگیز 250 هزار تومان برگردد/ مردم او را ردصلاحیت می‌کنند
شمال نيوز: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند. (ادامه)
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ... آقای احمدی‌نژاد ؛ لطفا به "خانه‌نشينی" ادامه بده !
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ...(ادامه)
او گزینه فرماندهی ناجا بعد از انتخابات سال 84 است. می گفتند او را آقای قالیباف پیشنهاد داده است.او از رفقای صمیمی آقای قالیباف بود اما حاج قاسم فرمانده ناجا نشد که اگر می شد شاید مسیر زندگی متفاوتی ایجاد می کرد.می آمد در ناجا، فرمانده می شد و ممکن بود بعد از آن وارد وادی سیاست شود. حاج قاسم، نقطه پیوند ایران و اسلام/ سردار سلیمانی چگونه به سپاه قدس رفت؟(خبر)
او گزینه فرماندهی ناجا بعد از انتخابات سال 84 است. می گفتند او را آقای قالیباف پیشنهاد داده است.او از رفقای صمیمی آقای قالیباف بود اما حاج قاسم فرمانده ناجا نشد که اگر می شد شاید مسیر زندگی متفاوتی ایجاد می کرد.می آمد در ناجا، فرمانده می شد و ممکن بود بعد از آن وارد وادی سیاست شود.(ادامه)
شمال نیوز: یک روز برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید عزیز دکتر شهریاری به دانشگاه دعوت شده بودم و زمانی که منتظر بودم تا به محض رسیدن نوبت پشت تریبون بروم و سخنرانی کنم فردی به من نزدیک شد و پیامکی را در موبایل خود به من نشان داد.در آن پیامک نوشته بود: "علی اکبر صالحی
ماجرای وساطت مشایی/ با یک پیامک فهمیدم وزیر امور خارجه شدم/ احمدی نژاد نگذاشت عراقچی معاونم شود
شمال نیوز: یک روز برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید عزیز دکتر شهریاری به دانشگاه دعوت شده بودم و زمانی که منتظر بودم تا به محض رسیدن نوبت پشت تریبون بروم و سخنرانی کنم فردی به من نزدیک شد و پیامکی را در موبایل خود به من نشان داد.در آن پیامک نوشته بود: "علی اکبر صالحی (ادامه)
علت عصبانيت احمدی نژادی ها از عزت الله انتظامی چيست؟
به نظر می رسد خشم و عصبانیت نزدیکان احمدی نژاد از استاد انتظامی ارتباطی با محتوای نامه ی آقای بازیگر ندارد، بلکه ریشه در اتفاقات روز ثبت نام مشایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 دارد.(ادامه)
احسان تقدسی چرا روز خوش اصولگرایان خراب شد؟(يادداشت)
احسان تقدسی(ادامه)
احمدی نژاد به چه کسانی نشان اعطا کرد؟
احمدی نژاد دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به شماری از اعضای دولت خود «نشان» اعطا کرد.(ادامه)
سحر قریشی: احمدی نژاد اینقدر اس ام اس فرستاد، بلاکش کردم!
"قریشی می گوید رحیم مشایی خیلی دنبال دیدار من و احمدی نژاد بود. حتی موبایل منو داده بود به احمدی نژاد. شاید باورتون نشه، ولی اینقدر احمدی نژاد بهم اس ام اس زد که شماره شو بلاک کردم..." (ادامه)
احمدی‌نژاد منتظر فرصت است
«آیا احمدی‌نژاد بازمی‌گردد؟» این سوالی است که برخی اذهان را به خود مشغول کرده و هیچ کس پاسخ دقیقی برای آن ندارد؛ شاید مشایی تنها فردی باشد که پاسخ این سوال را بداند. (ادامه)
احمدی‌نژاد: من انقلاب را از دست سکولارها نجات دادم
در حالی که محمود احمدی‌نژاد همچنان ترجیح می‌دهد مقابل رسانه‌ها سکوت پیشه کند اما بعضا نقل‌هایی از او در فضای رسانه‌ای و سیاسی مطرح می‌شود که در صورت درستی می‌تواند حاکی از نوع نگاه او به فضای سیاست داخلی ایران باشد(ادامه)
شبکه نامرئی جریان احمدی‌نژاد علیه روحانی
محبیان از تئوریسین‌های جریان اصولگرایی در آستانه انتخابات مجلس دهم به تشریح وضعیت ارودگاه‌های انتخاباتی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان پرداخته است. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 75 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.745 seconds.