.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چالش انگلیسی احمدی نژادی های دیروز و امروز
(ادامه)
احمدی نژاد و صندلی های خالی مجمع تشخیص+عکس
مدتی بود برخی رسانه‌ها از دستگیری یا حصر خانگی محموداحمدی‌نژاد خبر داده بودند که با حضور احمدی نژاد در جلسه روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام این شایعه تکذیب شد. (ادامه)
مشایی و بقایی با پایان زمان مرخصی به زندان اوین برگشتند
اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی، صبح امروز پس از پایان مدت مرخصی به زندان اوین برگشتند.(ادامه)
موافقت با مرخصی نوروزی بقایی و مشایی
با مرخصی ۷ روزه حمید بقایی و اسفندیار رحیم‌مشایی در ایام نوروز موافقت شده است و این دو زندانی‌ می‌توانند در ایام نوروز از این مرخصی استفاده کنند.(ادامه)
مشایی به زندان اوین برگشت
کانال تلگرامی جریان احمدی نژاد، دولت بهار، ساعت ۱۰:۴۰ دوشنبه شب خبر داد: اسفندیار رحیم مشایی دقایقی قبل پس از پایان مرخصی با بدرقه‌ی احمدی نژاد به زندان اوین بازگشت.(ادامه)
مرخصی اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر دولت احمدی‌نژاد برای چند روز دیگر تمدید شد. مرخصی «مشایی» تمدید شد
مرخصی اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر دولت احمدی‌نژاد برای چند روز دیگر تمدید شد.(ادامه)
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش با اظهارات مشاور روحانی نوشت: این مردم درد زیادی دارند به دردشان نمک دورغین نریز یا اینکه اگر جنایتی شده دولت فعلی را هم در این جنایت شریک بدانید؛ البته که اگر مجلس ببیند جایی بی‌انصافی شده باشد اصلاح می‌کند. هر رئیس جمهور گویا باید یک مشایی داشته باشد/ بعد از شش سال با دادن آدرس غلط به جامعه، فرار به جلو می‌کنید+ عکس
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش با اظهارات مشاور روحانی نوشت: این مردم درد زیادی دارند به دردشان نمک دورغین نریز یا اینکه اگر جنایتی شده دولت فعلی را هم در این جنایت شریک بدانید؛ البته که اگر مجلس ببیند جایی بی‌انصافی شده باشد اصلاح می‌کند.(ادامه)
آقا در پاسخ به این مسئله ابتدا گفتند این گونه نیست که آقای احمدی نژاد و همه سیاست های ایشان مورد قبولشان باشد، از طرف دیگر بخشی از مواضع یا اقداماتی را هم که آقا قبول نداشتند، علنی نشده... ماجرای تذکر بی‌سابقه رهبر‌انقلاب به احمدی‌نژاد درسال ۸۸
آقا در پاسخ به این مسئله ابتدا گفتند این گونه نیست که آقای احمدی نژاد و همه سیاست های ایشان مورد قبولشان باشد، از طرف دیگر بخشی از مواضع یا اقداماتی را هم که آقا قبول نداشتند، علنی نشده...(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا  اظهار داشت : انتقال آب دریای خزر به ضرر محیط زیست منطقه است اگر چه ما استان سمنان را جدا از مازندران نمی دانیم، اما قطعا دریای مازندران دریای مظلومی است و امروز کشورهای همسایه به صورت.... واکنش یوسفیان ملا به طرح انتقال آب دریای خزر در بودجه 98
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا اظهار داشت : انتقال آب دریای خزر به ضرر محیط زیست منطقه است اگر چه ما استان سمنان را جدا از مازندران نمی دانیم، اما قطعا دریای مازندران دریای مظلومی است و امروز کشورهای همسایه به صورت....(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
۵ سال زندان در انتظار مشایی
رییس کل دادگستری استان تهران از تایید محکومیت‌های صادره در مورد «اسفندیار رحیم مشایی» خبر داد.(ادامه)
رییس کل دادگستری استان تهران از تایید محکومیت‌های صادره در مورد «اسفندیار رحیم مشایی» خبر داد.

محکومیت‌های مشایی تأیید شد
رییس کل دادگستری استان تهران از تایید محکومیت‌های صادره در مورد «اسفندیار رحیم مشایی» خبر داد. (ادامه)
مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد/ ختم جلسه رسیدگی
رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد و دادگاه با حضور وکلا برگزار شد.(ادامه)
بخش دوم و پایانی گفتگوی وزیر اقتصاد دولت دهم
(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود.
الله کرم: روحانی به ۱۴۰۰ نمی‌رسد!
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود. (ادامه)
درخواست احمدی نژاد برای ملاقات با مشایی
وکیل محمود احمدی نژاد از تقدیم لایحه‌ی درخواست ملاقات او با «رحیم مشایی» خبر معاونش خبر داده است.(ادامه)
پاسخ رئیس دادگستری تهران درباره اعتراض سلطان سکه
براساس اعلام رئیس کل دادگستری استان تهران با تکمیل شدن تحقیقات به زودی میثم رضایی محاکمه می‌شود.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید». درخواست احمدی نژاد از مقام معظم رهبری درباره‌ی بقایی و مشایی
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید».(ادامه)
حکم مشایی ابلاغ شد
رییس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده مشایی گفت: حکم ابلاغ شده و مهلت اعتراض به پایان نرسیده و تا این لحظه به حکم اعتراضی نشده است.(ادامه)
  
با رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسفندیار مشایی مجموعا به ۶ و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد. مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور مشایی به ۶.۵ سال حبس محکوم شد / محکومیت جوانفکر به ۴ سال حبس/ اعلام حکم جدید برای بقایی
با رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسفندیار مشایی مجموعا به ۶ و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد. مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور (ادامه)
جلسه دوم دادگاه "اسفندیار رحیم مشایی" رییس دفتر رییس جمهور سابق از دقایقی پیش با حضور وی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی آغاز شد. تجمع احمدی‌نژادی‌ها مقابل دادگاه مشایی
جلسه دوم دادگاه "اسفندیار رحیم مشایی" رییس دفتر رییس جمهور سابق از دقایقی پیش با حضور وی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی آغاز شد. (ادامه)
تصاویر: دومین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی
دومین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق کشور در دادگاه انقلاب در حال برگزاری است.(ادامه)
عکس: ژست مشایی برای عکاسان در دادگاه
(ادامه)
تجمع احمدی نژادی‌ها مقابل دادگاه مشایی +تصاویر
جمعی از احمدی نژادیها مقابل دادگاه انقلاب حضور یافته اند تا در صورت برگزاری علنی دادگاه مهندس مشایی در آن شرکت کنند.(ادامه)
مشایی به دادگاه انقلاب منتقل شد
رئیس دفتر رئیس جمهور سابق لحظاتی قبل برای برگزاری جلسه دوم رسیدگی به اتهاماتش به دادگاه انقلاب منتقل شد.(ادامه)
مشایی فردا به دادگاه می رود
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق فردا(یکشنبه) برگزار می‌شود.(ادامه)
کانال تلگرامی احمدی‌نژاد مدعی شد؛ خون‌ریزی دو چشم مشایی در اوین
کانال تلگرامی محمود احمدی‌نژاد، رئیس پیشین دولت، تصویر نامه‌ای را منتشر کرده که می‌گوید نامه‌ اسفندیار رحیم مشایی از داخل زندان است.(ادامه)
دستخط مشایی برای عزل وکلایش خطاب به رئیس دادگاه+ عکس
از سوی قوه قضاییه عکس از جلسه امروز سخنگوی قوه قضاییه منتشر شد که همان نامه مشایی به قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب درخصوص عزل وکلایش است. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند.
ورود قوه‌قضاییه به ماجرای‌فیضیه/ ماجرای دادگاه‌رحیم‌مشایی و...توضیح درباره به خبر رفع‌حصر | چرا احمدی‌نژاد حاشیه‌امن دارد؟ | اتهام مفسد فی‌الارض برای مفسدان(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند. (ادامه)
تصاویری از دادگاه اسفندیار رحیم مشایی
خبرگزاری نوشت: اولین جلسه رسیدگی علنی به اتهامات الف. ر.م رئیس دفتر رئیس جمهور سابق برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.