.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است.
سه ضلعی انتخاباتی احمدی‌نژاد؛ حرکت پرشتاب بدون توجه به احتمال رد صلاحیت
کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است. (ادامه)

اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند. یاران احمدی‌نژاد کجا هستند؟
اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند.(ادامه)
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است.
ترفند احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : آقای احمدی نژاد تیم سابقش را در دفترش عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است و دیگر اسمی از آقای بقایی و مشایی نیست یعنی اصلا دیگر در دفتر رفت و آمدی ندارند و یعنی تغییراتی ایجاد شده است.


.... یک عضو دولت سابق : احمدی نژاد اصراری به رئیس جمهوری ندارد، معاون اول هم می شود
شمال نیوز : وی گفت : آقای احمدی نژاد تیم سابقش را در دفترش عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است و دیگر اسمی از آقای بقایی و مشایی نیست یعنی اصلا دیگر در دفتر رفت و آمدی ندارند و یعنی تغییراتی ایجاد شده است. ....(ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک!
(ادامه)
رد صلاحیت احمدی نژاد در ۱۴۰۰ با رد صلاحیت مشایی در ۱۳۹۲ و احمدی نژاد در سال ۱۳۹۶ که با بی تفاوتی نسبی جامعه مواجه شد، متفاوت است، در آن دو انتخابات حضور حسن روحانی بعنوان کاندیدای قدرتمند ائتلاف اعتدال گرایان و اصلاح طلبان، موجب پرشوری و رقابتی شدن انتخابات شده بود، اما احمدی نژاد می‌اندیشد در ۱۴۰۰ و در غیاب حضور موثر جریان میانه رو، برنده اصلی انتخابات خود اوست، حتی اگر ردصلاحیت شود. هفتم خرداد، آغاز سناریوی ۱۴۰۰ احمدی نژاد
رد صلاحیت احمدی نژاد در ۱۴۰۰ با رد صلاحیت مشایی در ۱۳۹۲ و احمدی نژاد در سال ۱۳۹۶ که با بی تفاوتی نسبی جامعه مواجه شد، متفاوت است، در آن دو انتخابات حضور حسن روحانی بعنوان کاندیدای قدرتمند ائتلاف اعتدال گرایان و اصلاح طلبان، موجب پرشوری و رقابتی شدن انتخابات شده بود، اما احمدی نژاد می‌اندیشد در ۱۴۰۰ و در غیاب حضور موثر جریان میانه رو، برنده اصلی انتخابات خود اوست، حتی اگر ردصلاحیت شود.(ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
روزنامه جوان: دولت روحانی هم مشایی دارد!
روزنامه جوان به ماجرای برکناری وزیر صنعت واکنش نشان داد.(ادامه)
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است. آیا احمدی نژاد به قدرت باز می‌گردد؟
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است.(ادامه)
اجرای ۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات در مازندران
شمال نیوز: ۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال امسال در مازندران اجرا خواهد شد.(ادامه)
مشایی و بقایی بیرون از زندان هستند
احمد خورشیدی، پدر داماد محمود احمدی‌نژاد در بخشی از گفت‌وگویی با انصاف نیوز درباره‌ی سرنوشت سیاسی آقای احمدی‌نژاد گفت: «اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی دو یار محمود احمدی‌نژاد به علت بیماری که دارند هر دو در بیرون از زندان مشغول درمان هستند». (ادامه)
خشم یاران احمدی‌نژاد از سانسور اسم وی
بازپخش سریال یوسف پیامبر از شبکه قرآن خبرساز شد و جدید ترین اتهام سانسور به رسانه ملی برای این سریال است. سایت بهار از سانسور نام دو رئیس جمهور قبلی و اسفندیار رحیم مشایی از تیتراژ سریال مرحوم سلحشور گله کردند اما به نظر می‌رسد این شبکه غیر از نام این سه، لیست عریض تشکرهای این سریال را که دو دقیقه ادامه داشته، کوتاه کرده است.(ادامه)
روایتی از ماجرای اصرار احمدی نژاد بر معاون اولی مشایی
یکی دیگر از اموری که بر پیچیدگی اوضاع می‌افزود و آن را باید یکی از ابعاد فتنه ۸۸ محسوب کرد، برخی از مسئله‌سازی‌هایی بود که از سوی دولت انجام می‌شد. مقصود از مسئله‌سازی، اصرار بر استفاده از آقای مشایی در سمت معاونت اوّلی رئیس‌جمهور و مقاومت پرهزینه در برابر خیرخواهی رهبر انقلاب در آن شرایط بغرنج است که به عزل دو وزیر توسّط رئیس‌جمهور هم منجر شد.(ادامه)
ظاهر جدید اسفندیار رحیم مشایی +عکس
ظاهر جدید اسفندیار رحیم مشایی(ادامه)
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.» صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد می‌آید
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.»(ادامه)
احتمال عفو مشروط مشایی و بقایی
بر اساس پیگیری‌های «اعتمادآنلاین» با توجه به فرا رسیدن ایام 17 ربیع‌الاول، خبرهایی از احتمال عفو مشروط بقایی و مشایی شنیده می‌‌شود. (ادامه)
مشایی از کشور خارج شد؟!
وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی خبر منتشر شده مبنی بر خروج موکلش از کشور را نادرست خواند.(ادامه)
تصویری از اسفندیار مشایی بر سر پیکر مادرش
مادر اسفندیار رحیم مشایی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
مشایی به مرخصی خواهد رفت
با توجه به فوت مادر اسفندیار رحیم مشایی براساس پروتکل‌های سازمان زندانها این محکوم به حبس با نظر قاضی به مرخصی خواهد رفت.(ادامه)
اولین همکار داخلی آمدنیوز لو رفت
محمد حسین رستمی فردی است که در اولین اعترافات روح الله زم، مکالماتش با مدیر آمدنیوز پخش شد که به شکل مشمئز کننده‌ای در حال طلب کردن پول برای اخباری است که برای زم ارسال کرده است. رستمی، اما هویت جالبی دارد که مرور آن می‌تواند بسیار درس آموز باشد.(ادامه)
عکس: کافه گردی رحیم مشایی در فرمانیه تهران
رحیم مشایی، معاون سابق رییس جمهوری و از نزدیکان محمود احمدی نژاد را در کافه‌ای در فرمانیه تهران مشاهده می‌فرمایید.(ادامه)

وقتی مشخص‌تر در مورد محدودیت‌ها در ایران می‌پرسم، 

احمدی‌نژاد می‌گوید: «تعریف من روشن است. هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند. اگر بماند اصلا دیگر ارزش نیست. هر ارزشی زمانی ارزشی است که با انتخاب آزادانه و آگاهانه همراه باشد. مذهب اگر انتخابی نباشد هیچ ارزشی ندارد. ما هیچ حدی برای آزادی انسان قائل نیستیم. البته به شما بگویم که خود واژه آزادی هم نباید به ابزار تبدیل شود. حقیقتِ آزادی، مطلق است. هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود. ما محدودیتی در حوزه اندیشه به رسمیت نمی‌شناسیم». درباره آمریکا فوت کوزه گری را بلدم اما نمی‌گویم / اگر مسئولیت داشتم مردم را در سازمان ملل به حق شان می‌رساندم / هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند(خبر)
وقتی مشخص‌تر در مورد محدودیت‌ها در ایران می‌پرسم، احمدی‌نژاد می‌گوید: «تعریف من روشن است. هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند. اگر بماند اصلا دیگر ارزش نیست. هر ارزشی زمانی ارزشی است که با انتخاب آزادانه و آگاهانه همراه باشد. مذهب اگر انتخابی نباشد هیچ ارزشی ندارد. ما هیچ حدی برای آزادی انسان قائل نیستیم. البته به شما بگویم که خود واژه آزادی هم نباید به ابزار تبدیل شود. حقیقتِ آزادی، مطلق است. هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود. ما محدودیتی در حوزه اندیشه به رسمیت نمی‌شناسیم».(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است..... سازمان برنامه جایی برای زد و بند است / با روحانی و خاتمی قهر نیستم و می‎خواهم تفاهم داشته باشیم/ اصولگرایان و اصلاح طلبان مخالف من بودند
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است.....(ادامه)
احمدی‌نژاد ،عشقش مذاکره با آمریکا بود
محمود احمدی‌نژاد بارها در زمان ریاست‌جمهوری‌اش تمایل خود را به گفت‌وگو با آمریکایی‌ها و گشودن باب مذاکره نشان داده بود. در زمان مذاکرات هم تمایلش بر این بود که خودش مذاکره کند نه تیم هسته‌ای. (ادامه)
شمال نیوز : به هر روی احمدی نژاد با همه مخالفت ها و موافقت ها در رودبست حاضر شده و با وجود بسته بودن درب مسجد محل سخنرانی در بالکن یکی از خانه های روستا برای مردم سخنرانی کرد ..... می‌گویند تمام مشکلات تاریخ به‌خاطر مسکن مهر و یارانه نقدی است
شمال نیوز : به هر روی احمدی نژاد با همه مخالفت ها و موافقت ها در رودبست حاضر شده و با وجود بسته بودن درب مسجد محل سخنرانی در بالکن یکی از خانه های روستا برای مردم سخنرانی کرد .....(ادامه)
علی مطهری در پاسخ به ابراز خطر برخی از بازگشت احمدی نژاد یا امثال او و این سوال که آیا نظام زیر بار چنین چیزی خواهد رفت، گفت: ما کسی مثل ایشان نداریم یعنی کسی شبیه ایشان پیدا نمی‌شود که بخواهد تکرار شود. ایشان شخصیت ویژه‌ی خودش را داشت. علی مطهری: کسی مانند احمدی نژاد نداریم که تکرار شود
علی مطهری در پاسخ به ابراز خطر برخی از بازگشت احمدی نژاد یا امثال او و این سوال که آیا نظام زیر بار چنین چیزی خواهد رفت، گفت: ما کسی مثل ایشان نداریم یعنی کسی شبیه ایشان پیدا نمی‌شود که بخواهد تکرار شود. ایشان شخصیت ویژه‌ی خودش را داشت.(ادامه)
بقایی و مشایی از اوین به مرخصی آمدند
حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم از اوین به مرخصی آمدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.