.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هم اکنون کیفرخواست در حال قرائت است و دادگاه با حضور متهم و وکیل مدافع آن در حال برگزاری است.

مشایی به دادگاه رفت/ اولین جلسه علنی رسیدگی به پرونده آغاز شد
هم اکنون کیفرخواست در حال قرائت است و دادگاه با حضور متهم و وکیل مدافع آن در حال برگزاری است. (ادامه)
چرا اولین جلسه دادگاه مشایی لغو شد؟
اولین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی به علت حضور نیافتن متهم در دادگاه لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز :  محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می‌روم و مصاحبه می‌کنم چون شما نیایید می‌گویند ترسیدند..... خط و نشان جدید احمدی‌نژاد برای قوه قضائیه: می‌روم که نگویند ترسیدند
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می‌روم و مصاحبه می‌کنم چون شما نیایید می‌گویند ترسیدند.....(ادامه)
احمدی نژاد با تیم رسانه‎ای به دادگاه مشایی می‎رود
می به گزارش خرداد: توییتر احمدی نژاد خبری اعلام کرد مبنی بر اینکه وی در دادگاه مشایی حاضر می‌شود.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در رابطه با پرونده اخلاگران اقتصادی تا امروز بیش از ۶۷ نفر بازداشت شدند، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دولت ممنوع الخروج شدند برای ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است. ممنوع الخروجی ۱۰۰ مسئول دولتی/ واکنش ها به اظهارات محمود صادقی، یوسفیان ملا و بازداشت پسر نوبخت و پرونده احمدی نژاد، مشایی،مفسدین اقتصادی و معترضین خیابانی
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در رابطه با پرونده اخلاگران اقتصادی تا امروز بیش از ۶۷ نفر بازداشت شدند، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دولت ممنوع الخروج شدند برای ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : دلم برای اندیشه های بلند و آسمانی، قلب سرشار از عشق به انسانها، طنین پر صلابت ودلنشین کلامت و ایمان پولادینت به پیروزی انسان بر شیطان و روح عظیم بهاریت تنگ شده است..... انتقاد شدید و تعرض چندباره احمدی نژاد به نهادهای نظام
شمال نیوز : دلم برای اندیشه های بلند و آسمانی، قلب سرشار از عشق به انسانها، طنین پر صلابت ودلنشین کلامت و ایمان پولادینت به پیروزی انسان بر شیطان و روح عظیم بهاریت تنگ شده است.....(ادامه)
خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درباره وحدت ملی سئوال کرد. سخنگوی قوه قضاییه گفت: حول محور انقلاب کسی اختلاف ندارد و همه وحدت نظر داریم.

واکنش‌ محسنی‌اژه‌ای به شکنجه مشایی در زندان، فیلترتلگرام و.../ ماجرای تخریب ویلای یکی از وزرا چه بود؟ / موضع قوه‌قضاییه درباره وحدت ملی(خبر)
خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درباره وحدت ملی سئوال کرد. سخنگوی قوه قضاییه گفت: حول محور انقلاب کسی اختلاف ندارد و همه وحدت نظر داریم. (ادامه)

یک فعال سیاسی گفت: احمدی‌نژاد داغ‌ترین کارها و موضع‌گیری‌هایی که می‌توانست داشته باشد را نشان داد؛ او تمام برگ‌هایش را سوزانده است.
بقایی و مشایی طرفداران تنوری احمدی‏‎نژاد بودند/ او باید مراقب باشد ستون پنجم دشمن تلقی نشود
یک فعال سیاسی گفت: احمدی‌نژاد داغ‌ترین کارها و موضع‌گیری‌هایی که می‌توانست داشته باشد را نشان داد؛ او تمام برگ‌هایش را سوزانده است. (ادامه)
شمال نیوز : کته جالب درباره آقای روحانی این است که هنگامی که با ایشان صحبت می‌کنید و برای ایشان دوساعت استدلال می‌کنید، هنگامی که جلسه تمام می‌شود انگار که با این بشقاب صحبت کرده‌اید و هیچ تغییری در رویکرد ایشان مشاهده نمی‌کنید.این وضعیت حتی در چهره ایشان نیز وجود ندارد و چهره ایشان به شکلی نیست که انسان علاقه به ادامه دادن داشته باشد. .... ضرغامی: انتخابات بلای جان کشور است/ دو ساعت با روحانی حرف بزنی انگار نه انگار/ 3 هفته پیش با احمدی نژاد شام خوردم
شمال نیوز : کته جالب درباره آقای روحانی این است که هنگامی که با ایشان صحبت می‌کنید و برای ایشان دوساعت استدلال می‌کنید، هنگامی که جلسه تمام می‌شود انگار که با این بشقاب صحبت کرده‌اید و هیچ تغییری در رویکرد ایشان مشاهده نمی‌کنید.این وضعیت حتی در چهره ایشان نیز وجود ندارد و چهره ایشان به شکلی نیست که انسان علاقه به ادامه دادن داشته باشد. ....(ادامه)
 غلامعلی حدادعادل گفت: من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند. نگران احمدی‌نژاد نیستیم/ در دولت های نهم و دهم مملکت دست اصولگرایان نبود
غلامعلی حدادعادل گفت: من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند. (ادامه)
دورهمی احمدی‌نژاد در میدان 72
بعید بود احمدی‌نژاد بی‌برنامه از کنار نیمه شعبان بگذرد. قرار بود سه‌شنبه عصر در خانه‌ای نزدیک میدان ۷۲ نارمک، در محله خودش، مراسم جشن نیمه شعبان را برگزار کنند و فردای آن- چهارشنبه- به اصفهان برود و آنجا هم در جشنی به مناسبت میلاد امام زمان حضور یابد و سخنرانی کند.(ادامه)
پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است

ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفن(خبر)
پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است (ادامه)
سعید مرتضوی هم‌بند کدام زندانیان مشهور است؟
روز گذشته سعید مرتضوی در مازندران دستگیر و به تهران منتقل و در اوین زندانی شد. شنیده‌ها حاکی است هم‌بندی‌های او مهدی هاشمی، اسفندیار رحیم مشایی، بقایی و چندین و چند شخصیت مشهور هستند.(ادامه)
قرار بازداشت موقت اسفندیار رحیم مشایی برای یک ماه دیگر تمدید شد. تمدید بازداشت موقت مشایی
قرار بازداشت موقت اسفندیار رحیم مشایی برای یک ماه دیگر تمدید شد.(ادامه)
ناگفته‌هایی از جلسات محرمانه احمدی نژادی‌ها
حمیدرضا موسوی، مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد، با اشاره به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد و حامیان او به ذکر ناگفته‌هایی از فعالیت‌های محرمانه مشایی و احمدی‌نژاد پرداخته است.(ادامه)
ناگفته‌هایی از فعالیت‌های محرمانه مشایی و احمدی‌نژاد در دولت‌ دهم
(ادامه)
ادعای جدید احمدی نژادی‌ها درباره مشایی
اواخر اسفند ۹۶ بود که یاران نزدیک احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی، بازداشت و زندانی شدند؛ اولی بازداشت است و دوره رسیدگی به پرونده و بازپرسی را می‌گذراند و دومی ۱۵ سال محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند.(ادامه)
اظهارات قابل تامل درباره احمدی نژاد و اقداماتش!
امیری‌فر به مفتوح بودن پرونده بقایی اشاره کرد و یادآور شد: طبیعی است که مسئولان قوه قضاییه مدارکی دارند که به خاطر آن هنوز پرونده بقایی را مفتوح نگه داشته‌اند و آقای احمدی‌نژاد هم با علم به این قضیه پشت‌سر بقایی قرار گرفته و شاید بخواهد معامله‌ای کند، هر چند صحبت‌های زیادی با احمدی‌نژاد صورت گرفت که به خاطر حساسیت‌ها، آقای بقایی را کنار بگذارد اما او به هیچ عنوان این نکته را قبول نداشت.(ادامه)
"بقایی غذای مفصلی خورده است"!
پس از صدور حکم حمید بقایی و انتقال وی به زندان اوین، کانال‌ها و رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد از اعتصاب غذای وی خبر داده بودند.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد.


چهار فصل طوفانی احمدی‌نژاد / رئیس‌جمهور سابق پروژه افشاگری را مهندسی می‌کند | رفقای احمدی‌نژاد پشت میله‌های زندان
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اتهامات بقایی و مشایی عمدتا مالی است گفت: احمدی‌نژادی که مصوبه مجلس را قبول نداشت نباید از آزادی بیان سخن بگوید. اتهامات بقایی و مشایی مالی است و ربطی به آزادی بیان ندارد/ احمدی‌نژادی که مصوبه مجلس را قبول نداشت نباید از قانون سخن بگوید
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اتهامات بقایی و مشایی عمدتا مالی است گفت: احمدی‌نژادی که مصوبه مجلس را قبول نداشت نباید از آزادی بیان سخن بگوید.(ادامه)
ادامه سریال نامه نگاری های ​​احمدی‌نژاد
احمدی‌نژاد که چند تن از حلقه یاران او به اتهامات مختلفی از جمله مسایل مالی در بازداشت هستند، در اقدام جدیدی به مقام معظم رهبری نامه نوشت.(ادامه)
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بازداشت اسفندیار رحیم مشایی و ارتباط آن با محمود احمدی نژاد گفت: هرکسی مدیون کار و اعمال خودش است. بازداشت مشایی ربطی به مسئله احمدی‌نژاد ندارد/ احمدی‌نژاد دقت کند و سرنوشتش را به این و آن گره نزند
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بازداشت اسفندیار رحیم مشایی و ارتباط آن با محمود احمدی نژاد گفت: هرکسی مدیون کار و اعمال خودش است.(ادامه)
هواداران احمدی نژاد در پی تجمع
سایت نزدیک احمدی نژاد به نام «دولت بهار» به هواداران او توصیه کرده است که از برگزاری هر گونه تجمعی «خودسرانه و احساسی» پرهیز کنند.(ادامه)
واکنش به خبر ارتباط مشایی و همسر دکتر فاطمی
سفیر ایران در لندن با اشاره به دستگیری اسفندیار رحیم‌مشایی و همزمان انتشار خبری از سوی یکی از خبرگزاری‌ها درباره وجود رابطه میان همسر وزیر خارجه دولت مصدق با رییس دفتر رییس دولت دهم نوشت: به حسب وظیفه و جهت روشنگری برای افکار عمومی مطالبی را به اطلاع می‌رسانم.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بگومگوی جالب مشایی با پیک موتوری
(ادامه)
شمال نیوز: دادستانی تهران اعلام کرد که رحیم مشایی دستگیر و بازداشت شده است.

مشایی بازداشت شد/ اولین واکنش احمدی‌نژاد به دستگیری / بازداشت مشایی، هشداری به احمدی نژاد است که حواسش را جمع کند
شمال نیوز: دادستانی تهران اعلام کرد که رحیم مشایی دستگیر و بازداشت شده است. (ادامه)
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود. جزئیات حکم محکومیت حمید بقایی/ از ۳ اختلاس تا تبانی و تصرف غیر قانونی
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود.(ادامه)
افشاگری تازه معاون احمدی نژاد: مشایی گفت مدارک را معدوم کنید!
شاید بتوان اختلاس 3 هزار میلیاردی را نخستین اختلاس کلان رسانه‌ای شده سال‌های اخیر دانست. اتفاق تلخی که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به وقوع پیوست و حواشی آن حتی تا به امروز هم ادامه دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.