.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اقدام عجیب مشایی؛ آتش زدن حکم بقایی در مقابل سفارت انگلیس
(ادامه)
شمال نیوز : جلالی گفت: آقای لاریجانی اساسا اهل این که بخواهد گزارش کار بدهد یا دقت کند که ببیند آیا دوربین‌ها حضور دارند و عکاس‌ها من را می‌بینند یا خیر، نیست. بعضی مسائل هم جزء ذات آدم‌ها نیست. پوپولیست‌ بودن جزء ذات آقای لاریجانی نیست و هر چقدر هم تلاش کنیم، بی‌فایده است..... لاریجانی، احمدی‌نژاد نیست که پوپولیست باشد / بهترین گزینه برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ لاریجانی است
شمال نیوز : جلالی گفت: آقای لاریجانی اساسا اهل این که بخواهد گزارش کار بدهد یا دقت کند که ببیند آیا دوربین‌ها حضور دارند و عکاس‌ها من را می‌بینند یا خیر، نیست. بعضی مسائل هم جزء ذات آدم‌ها نیست. پوپولیست‌ بودن جزء ذات آقای لاریجانی نیست و هر چقدر هم تلاش کنیم، بی‌فایده است.....(ادامه)
«اسفندیار رحیم مشایی» نزدیک‌ترین شخصیت سیاسی نزدیک به احمدی نژاد از عصر روز جمعه چندین توییت بسیار تند درباره‌ی قوه قضاییه کرده است. توییت‌های بسیار تند مشایی درباره‌ی قوه قضاییه
«اسفندیار رحیم مشایی» نزدیک‌ترین شخصیت سیاسی نزدیک به احمدی نژاد از عصر روز جمعه چندین توییت بسیار تند درباره‌ی قوه قضاییه کرده است.(ادامه)

به دنبال رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد، عباس عبدی در یادداشتی عنوان کرد که او به پیش بینی يكی از صوفي‌هاي ‏شناخته‌شده هند به نام عبدالقادر دل بسته است.‏ کنعانی مقدم اما می گوید: احمدی نژاد تا کنون به اندازه کافی عملیات انتحاری انجام داده و با ادامه این اقدامات، سرنوشتی جز سقوط پرهزینه نخواهد داشت.‏ ماجراهای احمدی‌نژاد و «جادو جنبل»؛ از عباس غفاری تا عبدالقادر هندی
به دنبال رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد، عباس عبدی در یادداشتی عنوان کرد که او به پیش بینی يكی از صوفي‌هاي ‏شناخته‌شده هند به نام عبدالقادر دل بسته است.‏ کنعانی مقدم اما می گوید: احمدی نژاد تا کنون به اندازه کافی عملیات انتحاری انجام داده و با ادامه این اقدامات، سرنوشتی جز سقوط پرهزینه نخواهد داشت.‏(ادامه)
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم.
مشایی: اگر چوبه‌دار هم بزنند راحت از‌ آن بالا می‌روم!
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم. (ادامه)
حضور بقایی در دادگاه/ آغاز پنجمین جلسه دادگاه تجدیدنظر
حمید بقایی به همراه مهران عبدالله پور وکیل‌مدافع‌اش برای حضور در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهاماتش، وارد دادگاه تجدیدنظر استان تهران شد.(ادامه)
احمدی‌نژاد و مشایی اجازه ورود به دادگاه را نیافتند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل عدم اجازه برای حضور در جلسه دادگاه بقایی، محل دادگاه تجدیدنظر استان تهران را ترک کرد.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند..... درخواست احمدی نژادی ها برای برگزاری تجمع قانونی و اعتراض مردمی
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند.....(ادامه)
چرا احمدی‌نژاد در وقایع اخیر سکوت کرد؟
بعد از اوج گیری بحران اجتماعی اخیر در برخی از استان‌های کشور و بویژه شهرهای کوچک تر، افکار عمومی جامعه و بخصوص برخی از اعضای لایه‌های زیرین جامعه و طبقات ضعیف‌تر اقتصادی (که شاید هنوز هم به پوپولیسم احمدی نژاد امید دارند)اتخاد موضعی صریح و قاطع را از او انتظار می‌کشیدند ! (ادامه)
پیشنهاد کاری جدید به احمدی‌نژاد و مشایی
نیش خط : «وزیر بهداشت: به ۱۰۰ هزار پرستار نیاز داریم» این خبر سوژه کارتون ابوالفضل رحیمی در نیش خط شده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سابق سیاسی استاندار مازندران گفت : نباید تحرکات اخیر احمدی نژاد را به حساب انبوه مدیران خدوم و ولایتمدار نهم و دهم نوشت چون همانگونه که شاهد بودیم و هستیم به جز تعدادی اندک ، همه مدیران دولت های نهم و دهم از اقدامات نادرست رئیس جمهور سابق و برخی از اطرافیان انگشت شمار وی برائت جستند و ..... ابراهیمی : احمدی نژاد دچار توهم شده است
شمال نیوز : معاون سابق سیاسی استاندار مازندران گفت : نباید تحرکات اخیر احمدی نژاد را به حساب انبوه مدیران خدوم و ولایتمدار نهم و دهم نوشت چون همانگونه که شاهد بودیم و هستیم به جز تعدادی اندک ، همه مدیران دولت های نهم و دهم از اقدامات نادرست رئیس جمهور سابق و برخی از اطرافیان انگشت شمار وی برائت جستند و .....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده تهران در مجلس می‌گوید که محمود احمدی‌نژاد باید درباره «تخلفات» و «اقدامات غیر قانونی» خود در دوره ریاست‌جمهوری پاسخگو باشد..... دفاع مطهری از محاکمه علنی احمدی‌نژاد و یارانش!
شمال نیوز : نماینده تهران در مجلس می‌گوید که محمود احمدی‌نژاد باید درباره «تخلفات» و «اقدامات غیر قانونی» خود در دوره ریاست‌جمهوری پاسخگو باشد.....(ادامه)
دفاع مطهری از محاکمه علنی محمود احمدی‌نژاد!
نماینده تهران در مجلس می‌گوید که محمود احمدی‌نژاد باید درباره «تخلفات» و «اقدامات غیر قانونی» خود در دوره ریاست‌جمهوری پاسخگو باشد. (ادامه)
 نماینده مردم رشت گفت: ۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاک‌دستان توزیع شده است؛ آن‌ها جلوی دوربین نان و پنیر می‌خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می‌کردند.

در دولت احمدی‌نژاد ۷۹هزار سکه توزیع شد/ ۱۱ رای قطعی درباره احمدی نژاد وجود دارد، باید گردن بنهد/ احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه دارد
نماینده مردم رشت گفت: ۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاک‌دستان توزیع شده است؛ آن‌ها جلوی دوربین نان و پنیر می‌خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می‌کردند. (ادامه)
مجتبی ذوالنوری عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: احمدی‌نژاد خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده است.

نعوذبالله انگار احمدی‌نژاد روانگردان مصرف کرده است / بقایی و مشایی وزن همه چیز را در حد زنبیل‌بازی پایین آوردند
مجتبی ذوالنوری عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: احمدی‌نژاد خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده است. (ادامه)
پشت‌پرده تهدید رحیم‌مشایی!
خبر انلاین: در حاشیه تهدید اخیر رحیم مشایی به انتشار یک فیلم، طراوت نیکی این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.(ادامه)
احمدی نژاد و رفقا را نمی توان جدی نگرفت
روزنامه همدلی نوشت: اسفندیار رحیم‌مشایی در کلیپی که آن را در کانال شخصی تلگرامی‌اش منتشر کرد، 48 دقیقه و 35 ثانیه حرف‌های سیاسی غیر متعارف و تهدیدآمیز زد. اما آنچه مسلم است او دارد دیکته محمود احمدی‌نژاد ار از رو می‌خواند. (ادامه)
حضور مجدد «رحیم‌مشایی» در دادسرا
اسفندیار رحیم مشایی در دومین جلسه بازپرسی در شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.(ادامه)
احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش که این روز‌ها با حرکات عجیب و غریب به فرقه زنبیلیه مشهور شده اند با صحنه سازی‌های مختلف مثل برخی گروهک‌ها در اوایل دهه شصت نقاط شلوغ شهر را شناسایی و از آن برای معرکه گیری‌های خود استفاده می‌کنند یعنی کپی برداری از راه باطل رفته جریان نفاق در ابتدای انقلاب.

معرکه‌گیری با ژست "خود مردم انگاری" برای فرار از محکمه!/ احمدی‌نژاد و حلقه‌اش در مسیر خلاف شرع، قانون و اخلاق به کجا می‌روند؟!(خبر)
احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش که این روز‌ها با حرکات عجیب و غریب به فرقه زنبیلیه مشهور شده اند با صحنه سازی‌های مختلف مثل برخی گروهک‌ها در اوایل دهه شصت نقاط شلوغ شهر را شناسایی و از آن برای معرکه گیری‌های خود استفاده می‌کنند یعنی کپی برداری از راه باطل رفته جریان نفاق در ابتدای انقلاب. (ادامه)
«بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد با اظهارات تند رییس دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.» از انتشار بخشی از سخنان احمدی‌نژاد معذوریم!
«بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد با اظهارات تند رییس دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.»(ادامه)
اسفندیار رحیم مشایی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.
اسفندیار رحیم مشایی به دادسرا احضار شد
اسفندیار رحیم مشایی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. (ادامه)
احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص اخراج می‌شود؟
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان این‌که در زمان صدور حکم عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام ازسوی مقام معظم رهبری، تخلفات رییس دولت نهم و دهم کشف نشده بود، گفت: باتوجه به اثبات این تخلفات لازم است احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود. (ادامه)
اسفندیار رحیم‌مشایی کجاست؟
«بقایی جلسات دادگاه خود را می‌گذراند. تخلفات احمدی‌نژاد هم که افشا شده است و تنها ضلع مثلث بهاری که خبری از او نیست، مشایی یا همان پدر عروس احمدی‌نژاد است.» (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
رئیس دولت دهم در سال ۸۸ محکوم به جبران ۴۶.۰۱۰ میلیارد ریال از طریق انتقال این مبلغ از حساب‌های درآمدی شرکت ملی نفت به خزانه شد.
محکومیت احمدی‌نژاد به جبران ۴۶۰۰میلیارد تومان +اسناد
رئیس دولت دهم در سال ۸۸ محکوم به جبران ۴۶.۰۱۰ میلیارد ریال از طریق انتقال این مبلغ از حساب‌های درآمدی شرکت ملی نفت به خزانه شد. (ادامه)
روایتی از درگیری فیزیکی داوود احمدی‌نژاد با مشایی
(ادامه)
برادر معاون رئیس جمهور بازداشت شد
مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری و نایب رییس اتاق بازرگانی تهران بازداشت شد. (ادامه)
روسای جمهور از آیت الله مرحوم تا حسن روحانی همه در دوره ای از حضورشان در پاستور ترجیح را بر آن قرار دادند که برادران خود را هم به این ساختمان سفید بیاورند و دست راست خودشان در عالم سیاست کنند.
زنجیره «سیاست‌ورزی‌های برادرانه» روسای‌جمهور؛ از یارِ غار آیت‌الله سیاست تا حب و بغض‌های محمود و داوود
روسای جمهور از آیت الله مرحوم تا حسن روحانی همه در دوره ای از حضورشان در پاستور ترجیح را بر آن قرار دادند که برادران خود را هم به این ساختمان سفید بیاورند و دست راست خودشان در عالم سیاست کنند. (ادامه)
احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر برادرش (عکس)
مراسم تشییع پیکر داوود احمدی‌نژاد برگزار شد.(ادامه)
احمدی‌نژاد در دادگاه بقایی شرکت می‌کند؟
این که محمود احمدی‌نژاد با تحصیل و تدریس در دانشکده فنی و به عنوان مهندس چگونه در یک جمع حقوقی شرکت خواهد کرد، خود نشان از تلاش حلقه چند نفره یاران او به سرپرستی خودش دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.