.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعضای تیم ایرانی مذاکرات محرمانه با آمریکا در دوران احمدی نژاد
ما با آمریکا تفاهم کردیم که با شما مذاکره می کنیم و نمی خواهیم دو بار مذاکره کنیم. بدین ترتیب گروه 1+5 را از طریق مذاکره محرمانه با آمریکا دور زدیم. مذاکره با آمریکا مهم بود چون سه کشور اروپایی به آمریکا نگاه می کردند حتی چین و روسیه نیز منتظر موضع گیری آمریکا بودند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما رفتار اصلاح طلبان با آقای ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی دیده‌ایم و همین سرنوست منتظر آقای لاریجانی است یعنی ما معتقدیم اصلاح طلبان وقتی انتخابات را برگزار کردند همان رفتاری را با آقای لاریجانی می کنند که با ناطق و هاشمی کردند . سرنوشت هاشمی و ناطق در انتظار لاریجانی است/ جلیلی در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کند
شمال نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما رفتار اصلاح طلبان با آقای ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی دیده‌ایم و همین سرنوست منتظر آقای لاریجانی است یعنی ما معتقدیم اصلاح طلبان وقتی انتخابات را برگزار کردند همان رفتاری را با آقای لاریجانی می کنند که با ناطق و هاشمی کردند .(ادامه)
برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد، اما وقتی اسم رییس دولت دهم را می شنود با عصبانیت می گوید: خوشبختانه آنها را نمی بینم و از آنها خبری ندارم. این روزها در میدان 72 نارمک چه می گذرد؟ / احمدی نژاد قول وام 2 میلیونی به مردم می دهد!
برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد، اما وقتی اسم رییس دولت دهم را می شنود با عصبانیت می گوید: خوشبختانه آنها را نمی بینم و از آنها خبری ندارم.(ادامه)
مردم شیشه ماشین احمدی نژاد را شکستند
(ادامه)
نقطه اشتراک روحانی و مشایی
(ادامه)
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است. از داود، منتقد سرسخت محمود تا حسین فریدون، همراه همیشگی !!!
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است.(ادامه)
همسران روسای جمهور ایران را بشناسید / عکس
باشگاه خبرنگاران: در کشورهای غربی همسران روسای جمهور، بانوی اول کشور به حساب می‌آیند و فعالیت‌های گوناگون سیاسی و غیرسیاسی در سطوح بالا انجام می‌دهند. (ادامه)
دلیل نقش آفرینی همسران روسای‌جمهور در صحنه‌های سیاسی
بر خلاف غرب در ایران تاکنون هیچ یک از همسران روسای جمهور مسئولیتی رسمی را برعهده نگرفته‌اند.(ادامه)
تاریخ نشان داده است که پشت تمام سکوت‌های احمدی نژاد طی سال‌های گذشته حاشیه‌های فراوانی نهفته است و قطعا سکوت این روزهای او و مشایی، آتش زیر خاکستری است که در اسفند 94 شعله ور می‌شود.

سکوت احمدی نژاد و خداحافظی مشایی؛ عزلت نشینی یا استراتژی رونالدینیویی ؟
تاریخ نشان داده است که پشت تمام سکوت‌های احمدی نژاد طی سال‌های گذشته حاشیه‌های فراوانی نهفته است و قطعا سکوت این روزهای او و مشایی، آتش زیر خاکستری است که در اسفند 94 شعله ور می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین از خداحافظی اسفندیار رحیم مشایی از فعالیت های سیاسی خبر داده است.
احمدی نژاد از خداحافظی مشایی از دنیای سیاست خبر داد
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین از خداحافظی اسفندیار رحیم مشایی از فعالیت های سیاسی خبر داده است. (ادامه)
نظر باهنر درباره ائتلاف با احمدی‌نژادی‌ها
باهنر درباره تعامل با طیف احمدی‌نژاد تصریح کرد: بنده هنوز تعریف روشنی از طیف احمدی‌نژاد ندارم چرا که برخی‌ها با او کار کرده و دیگر الآن نیستند و یک عده نیز شرطشان جدا شدن از آقای مشایی است و بنابراین طیف‌های متنوعی هستند.(ادامه)
سه گام احمدی نژادی ها به سوی مجلس دهم
نزدیک به سه سال از خیز انتخاباتی نافرجام احمدی نژاد و یارانش گذشته است.(ادامه)
‌دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید اصولگرایان به نیروهایی برسند که مجلس دهم حتی دست اصلاح‌طلبان معتدل هم نیفتد. باهنر: دعا کنید دل ناطق نوری کمی نرم شود / اگر خدای ناکرده مجلس دهم دست اصلاح‌طلبان معتدل بیافتد...
‌دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید اصولگرایان به نیروهایی برسند که مجلس دهم حتی دست اصلاح‌طلبان معتدل هم نیفتد.(ادامه)
احمد‌‌‌ي‌نژاد‌‌‌ از جنت‌آباد‌‌‌ راند‌‌‌ه شد‌‌‌!
بعد‌ از پایان د‌ولت بهار و روی‌کار آمد‌ن اعتد‌الیون، حامیان احمد‌ی نژاد‌ سعی می کرد‌ند‌ د‌ر پوشش آموزشی به فعالیت‌های خود‌ بپرد‌ازند‌ که خیلی زود‌ چهره غيرعلمي‌شان آشكارشد‌.ا(ادامه)
آفتابی شدن مشایی این‌بار در تعاونی گل و گیاه/عکس
اسفندیار رحیم‌مشایی این‌بار در یک تعاونی گل و گیاه در شهرستان رامسر رویت شد. (ادامه)
حضور انتخاباتی یار مشایی در لاهیجان!
مشاور استاندار اسبق گیلان افزود: بنده هنوز هم از آقاي مهندس مشايي دفاع ميكنم و ايشان را نيرويي ولايي و مومن ميدانم! بنده آرزو دارم اين دولت در كار موفق باشد هر چند كارهايي كه ميكنند نشان از موفقيت نيست! (ادامه)
روایت هاشمی از نامه به رهبری در سال 88
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره انتشار نامه‌اش به مقام معظم رهبری در فاصله دو روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1388 توضیحاتی ارائه کرد. او گفته درباره همان نامه با ایشان دیداری داشته است. (ادامه)
عید مبارکی احمدی‌نژاد با مردم+تصاویر
زمانی که مراسم به پایان خود نزدیک می‌شد و به عنوان حسن ختام برنامه، احمدی‌نژاد خطاب به حاضران گفت که چند دعا می‌کنم و شما آمین بگویید. احمدی‌نژاد این‌گونه دست به دعا برداشت: "انشاالله ظلم، نامردی و مال مردم‌خوری ریشه‌کن شود. " (ادامه)
شمال نیوز : حالا، دو نماینده مجلس نیز از نقش رئیس دفتر رئیس دولت سابق در واگذاری پروژه راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به فردی سخن می‌گویند که پول‌های یک پروژه بین‌المللی را گرفته و به اتریش فرار کرده است..... رونمایی ازاتهامات جدید اسنفدیار دولت نهم و دهم !
شمال نیوز : حالا، دو نماینده مجلس نیز از نقش رئیس دفتر رئیس دولت سابق در واگذاری پروژه راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به فردی سخن می‌گویند که پول‌های یک پروژه بین‌المللی را گرفته و به اتریش فرار کرده است.....(ادامه)
وزیر دولت نهم: احمدی نژاد خودشیفته بود!
(ادامه)
شمال نیوز: اسفندیار رحیم‌ مشایی عصر امروز در مراسم سومین روز درگذشت خبرنگار رامسری و نخستین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و گیلان حضور یافت.... اسفندیار رحیم‌مشایی آفتابی شد +‌ تصاویر
شمال نیوز: اسفندیار رحیم‌ مشایی عصر امروز در مراسم سومین روز درگذشت خبرنگار رامسری و نخستین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و گیلان حضور یافت....(ادامه)
سردار در انتظار تکذيب!/ پس از احمدی نژاد و لاريجانی نوبت کيست؟
بايد منتظر ماند و ديد که آيا افراد ديگری اظهارات شاهد عينی فتنه 88 را تکذيب خواهند کرد يا برخی‌ها از اين اظهارات خواهند باليد که چگونه توانسته‌اند برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران نقشه بکشند! (ادامه)
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم گفت: «بروید رئیس دولت اصلاحات و بقیه را دستگیر کنید و شر همه را کم کنید» ، گفتم: «مرد حسابی! چه می‌گویی؟ می‌روی می‌گویی خس و خاشاک و آت و آشغال، و حالا می‌گویی بگیرید ببرید و تمام»؟ احمدی‌نژاد گفت بروید خاتمی و بقیه را دستگیر کنید و شر همه را کم کنید/بعد ۲۵خرداد می گفت اضافات و آشغال‌ها را جمع کنید ببرید
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم گفت: «بروید رئیس دولت اصلاحات و بقیه را دستگیر کنید و شر همه را کم کنید» ، گفتم: «مرد حسابی! چه می‌گویی؟ می‌روی می‌گویی خس و خاشاک و آت و آشغال، و حالا می‌گویی بگیرید ببرید و تمام»؟(ادامه)
حمله تند مشاور احمدي‌نژاد عليه وزير دادگستري
چالش کلامی بین وزیر دادگستری دولت یازدهم یا همان وزیر کشور دولت نهم با احمدی‌نژادی‌ها وارد فاز جدیدی شد؛ (ادامه)
شمال نیوز: وزیر دادگستری با بیان اینکه مشایی طرح شکایت کرده، گفت: هنوز شکایتی واصل و نسخه ای برای من فرستاده نشده است و من نیز این موضوع را از رسانه ها شنیدم.
پورمحمدی : از شکایت مشایی استقبال می‌کنم
شمال نیوز: وزیر دادگستری با بیان اینکه مشایی طرح شکایت کرده، گفت: هنوز شکایتی واصل و نسخه ای برای من فرستاده نشده است و من نیز این موضوع را از رسانه ها شنیدم. (ادامه)
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند.
شکایت از پورمحمدی پس از شکایت از جهانگیری و اشرفی اصفهانی
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند. (ادامه)
واکنش نمایندگان به سخنان اخیر پورمحمدی
وزیر دادگستری برگ تازه‌ای رو کرده و به روزنامه ایران خبر داده «اسفندیار رحیم‌مشایی در پرونده سه‌هزار میلیاردی نقش قابل‌توجهی داشت».(ادامه)
این افراد اکنون در قالب گروهها و جبهه هایی چون جبهه «یکتا»(یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، گروه جبهه پایداری(گروه محصولی-آقا تهرانی)، حلقه نزدیکان احمدی نژاد و مشایی(ساختمان ولنجک) و..سازماندهی شده اند بیشتر تمایل دارند نامزد نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات باشند لیکن در صورتی که نتوانند اقبال لازم را در نظرسنجی ها به دست آوردند از حوزه انتخابیه اولیه خود نامزد خواهند شد. فهرست اعضای کابینه احمدی نژاد برای انتخابات مجلس
این افراد اکنون در قالب گروهها و جبهه هایی چون جبهه «یکتا»(یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، گروه جبهه پایداری(گروه محصولی-آقا تهرانی)، حلقه نزدیکان احمدی نژاد و مشایی(ساختمان ولنجک) و..سازماندهی شده اند بیشتر تمایل دارند نامزد نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات باشند لیکن در صورتی که نتوانند اقبال لازم را در نظرسنجی ها به دست آوردند از حوزه انتخابیه اولیه خود نامزد خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر متهمی در دادگاه تقاضا کند فلان فرد در جلسات حضور پیدا کند، اینطور نیست که قاضی الزام داشته باشد هر کسی را که وی درخواست کرد به دادگاه دعوت کند.


مشایی بازداشت نشده/بدنبال اجرای حکم مهدی هاشمی/بابک زنجانی می گوید،اگر خودم باشم می توانم پول ها را برگردانم/صدورحکم مرتضوی طی چندروز آینده(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر متهمی در دادگاه تقاضا کند فلان فرد در جلسات حضور پیدا کند، اینطور نیست که قاضی الزام داشته باشد هر کسی را که وی درخواست کرد به دادگاه دعوت کند. (ادامه)
اخبار ضد و نقیض از وضعیت اسفندیار مشایی
همزمان با انتشار خبر و گزارش‌های مرتبط با همایش یاران احمدی‌نژاد، خبر بازداشت یکی دیگر از حلقه نزدیکان رئیس دولت سابق هم رسانه‌ای شده است. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 75 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.