.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توافق اولیه قلعه‌نویی برای فصل بعد
مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان درصدد ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی هستند تا او تیم‌شان را مهیای لیگ پیش رو کند.(ادامه)
شمال نیوز : در حاشیه دومین روز اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی، استاندار مازندران و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در جمع روسای دانشگاههای علوم پزشکی حضور یافتند. ‎ عین اللهی : توریسم سلامت یک ظرفیت ویژه برای مازندران است
شمال نیوز : در حاشیه دومین روز اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی، استاندار مازندران و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در جمع روسای دانشگاههای علوم پزشکی حضور یافتند. ‎(ادامه)
هادی ابراهیمی * سلام فرمانده و اقبال بی نظیر(يادداشت)
هادی ابراهیمی *(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ هولناک پیری جمعیت را سیاست حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند. تلاش برای افزایش نسل و حمایت از خانواده از ضروری‌ ترین فرائض و سیاستی حیاتی است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ هولناک پیری جمعیت را سیاست حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند.(ادامه)
جعفری‌جلوه مشاور رئیس صداوسیما شد
محمدرضا جعفری جلوه مدیر سابق شبکه دو طی حکمی، مشاور رئیس رسانه ملی شد.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
پرداخت حقوق ماماها در مازندران به روز می شود
معاون اجرایی معاونت بهداشتی علوم پزشکی مازندران از ماماها به عنوان بال قوی اجرای طرح پزشک خانواده یاد کرد و گفت: پرداخت حقوق و مزایای آنان به روز می شود.(ادامه)
پیام تسلیت سردار مسلمی به مناسبت درگذشت مرحوم طالب زاده
فرمانده سپاه کربلا با تسلیت رحلت استاد نادر طالب زاده از وی به عنوان هنرمند متعهد انقلابی، چهره ماندگار ضد استکباری و ضدصهیونیستی یاد کرد. (ادامه)
رضا تهرانچی کارآفرین پیشرو و از برندگان نشان امین الضرب در گذشت. خالق بیسکوئیت مادر درگذشت / عکس
رضا تهرانچی کارآفرین پیشرو و از برندگان نشان امین الضرب در گذشت.(ادامه)


رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت. قالیباف درگذشت حجت الاسلام ری شهری را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت.(ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، باصدور پیامی؛ 25 اسفندماه، روز شهردار را به شهرداران استان تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی کرد. ‎ ‎ پیام معاون عمرانی استاندار مازندران به مناسبت روز شهردار
رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، باصدور پیامی؛ 25 اسفندماه، روز شهردار را به شهرداران استان تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی کرد. ‎ ‎(ادامه)
شمال نیوز: فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نمی باشند و ارایه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می گردد.

ساخت مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمندآیت الله طبرسی در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور
شمال نیوز: فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نمی باشند و ارایه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می گردد. (ادامه)
مطالبه جدی مردم از رئیس جمهور در بخش سلامت
ساخت مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمند ماهفروجک در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور ایجاد خواهد کرد(ادامه)
شمال نیوز : دست مازندران از بازارهای خارجی به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته کوتاه و خالی ماند و ساز تولید و صادرات در استان ناکوک است. ساز تولید و صادرات ناکوک است/سهم پایین مازندران از بازار اوراسیا
شمال نیوز : دست مازندران از بازارهای خارجی به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته کوتاه و خالی ماند و ساز تولید و صادرات در استان ناکوک است.(ادامه)
پرداخت ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران از پرداخت ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمدان خبر داد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بچه های اطلاعات یقین داشتند که می توانند خط را بشکنند، می گفتند بیایید از روی جنازه های ما رد شوید، شما کاری نداشته باشید، همه چیز را ما آماده می کنیم و همین گونه هم شد.

وقتی لشکر 25 کربلا مازندران هیمنه دشمن را شکست
شمال نیوز : بچه های اطلاعات یقین داشتند که می توانند خط را بشکنند، می گفتند بیایید از روی جنازه های ما رد شوید، شما کاری نداشته باشید، همه چیز را ما آماده می کنیم و همین گونه هم شد. (ادامه)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.



مردم به توصیه پزشکان درباره مقابله با کرونا عمل کنند/ رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا تتمّه‌ آبروی این کشور را می‌برند/ صدور فرمان تهاجم ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن / باید در زمینه‌های رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم(خبر)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است. (ادامه)
دولت بهار : رئیس جمهور دولت نهم و دهم در دیدار با جمعی از فرهنگیان، از اخراج برخی اساتید دانشگاه به شدت انتقاد کرد. واکنش شدید احمدی نژاد به اخراج اساتید دانشگاه
دولت بهار : رئیس جمهور دولت نهم و دهم در دیدار با جمعی از فرهنگیان، از اخراج برخی اساتید دانشگاه به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است. روزی که آمل « هزار سنگر » شد / ضرورت تشکیل بنیاد ششم بهمن آمل
شمال نیوز: حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با  مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با مراجع تقلید در قم
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
تولد لاکچری حسن یزدانی در رستوران +عکس
حسن یزدانی کشتی گیر مدال آور برجسته کشورمان وارد ۲۸ سالگی شد.(ادامه)
برگزاری آئین گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در دیار علویان
آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت در مازندران برگزار شد.(ادامه)
۹ دی سال ۱۳۸۸ نماد خرد جمعی و بیداری مردم کشورمان در حفظ دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی است که واکاوی ابعادچرایی خیزش مردمی در خلق این حماسه شگرف برای نهادینه شدن فرهنگ آن ضروری است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 77 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.