.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کمیته امداد امام خمینی بابلسر از مشارکت ۳ میلیارد ریالی خیران بابلسری در اجرای طرح قرض ماندگار خبر داد. مشارکت ۳ میلیاردی خیران بابلسری در طرح قرض ماندگار
رئیس کمیته امداد امام خمینی بابلسر از مشارکت ۳ میلیارد ریالی خیران بابلسری در اجرای طرح قرض ماندگار خبر داد.(ادامه)
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه در اجتماع پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت و علمای مذاهب مختلف سوری در حرم مطهر حضرت زینب (س)، به ساحت قدسی امام حسین (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت زینب (س) و نیز همه شهدا و جانبازانی که در پیروی از راه امام حسین (ع) و برای اعتلای کلمه حق و ابطال باطل خونشان بر زمین ریخت، درود فرستاد. ارتباط ایران و سوریه نه سیاسی بلکه قلبی است/ ارتباط ایران و عربستان می‌تواندبرای منطقه قابل توجه باشد/ ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده/ امروز رژیم صهیونیستی از همیشه ضعیف‌تر است(خبر)
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه در اجتماع پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت و علمای مذاهب مختلف سوری در حرم مطهر حضرت زینب (س)، به ساحت قدسی امام حسین (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت زینب (س) و نیز همه شهدا و جانبازانی که در پیروی از راه امام حسین (ع) و برای اعتلای کلمه حق و ابطال باطل خونشان بر زمین ریخت، درود فرستاد.(ادامه)
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند. «دل شکستنِ» گوش شکسته؛ «دبیری» که معلم نیست!
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.(ادامه)
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است.
بدرقه باشکوه پیکر مطهر آیت الله سلیمانی در دیار علویان/ بغض شهر در تشییع «عالم ماندگار» ترکید
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است. (ادامه)
 دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد. پیام تسلیت دکتر شفیعی خورشیدی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.(ادامه)
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند.

تسلیت فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بمناسبت شهادت آیت الله سلیمانی
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند. (ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند. پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز قدس
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.(ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
ایستاده در بهشت/ فرمانده‌ای که در تاریخ ماندگار شد
پس از گذشت ۴۱ سال از ربایش حاج احمد متوسلیان و هیئت همراهش هنوز خبر دقیقی از سرنوشت این ۴ تن منتشر نشده است.(ادامه)
کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران روز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه در ۷۴ سالگی از دنیا رفت. کیومرث پوراحمد خودکشی کرد
کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران روز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه در ۷۴ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
اخبار رسیده از برخی منابع حاکیست که احتمال کنارگذاشتن آقای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش قوّت گرفته است.

برکناری وزیر آموزش و پرورش قوّت گرفت / رئیسی: هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکرده‌اند که ماندگار باشند
اخبار رسیده از برخی منابع حاکیست که احتمال کنارگذاشتن آقای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش قوّت گرفته است. (ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اخبار منتشره از نشست نخست وزیران رژیم اشغالگر قدس و رژیم انگلیس گفت:با در نظرداشت سوابق سیاه این دو رژیم و در شرایطی که منطقه شاهد تحولات مثبت است، خشم و نارضایتی این دو از روند تحولات منطقه و تلاش آنان برای تضعیف و تخریب این روند عجیب نیست. کنعانی: خشم نتانیاهو و سوناک از تحولات مثبت در منطقه عجیب نیست
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اخبار منتشره از نشست نخست وزیران رژیم اشغالگر قدس و رژیم انگلیس گفت:با در نظرداشت سوابق سیاه این دو رژیم و در شرایطی که منطقه شاهد تحولات مثبت است، خشم و نارضایتی این دو از روند تحولات منطقه و تلاش آنان برای تضعیف و تخریب این روند عجیب نیست.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاست
عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاستخبرگزاری آریا - رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با انتقاد شدید از دولت به دلیل عدم پیش بینی اعتبار لازم برای تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده گفت: عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاست.(ادامه)
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی همه زینبهای این شهر!
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی(ادامه)
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند. خالق برنج "هاشمی" شمال درگذشت/ از یوسف هاشمی زاده چه می دانیم؟
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله زین‌العابدین باکویی از شاگردان امام راحل ، امام جمعه اسبق فریدونکنار،امروز در ۸۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

آیت الله باکویی امام جمعه اسبق فریدونکنار دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت‌الله زین‌العابدین باکویی از شاگردان امام راحل ، امام جمعه اسبق فریدونکنار،امروز در ۸۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. (ادامه)
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با احیای دوباره صنعت نساجی می‌تواند ۵ هزار شغل در مازندران ایجاد کند کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به احیای صنعت نساجی
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با احیای دوباره صنعت نساجی می‌تواند ۵ هزار شغل در مازندران ایجاد کند(ادامه)
دی ماه گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مدافع ملی‌پوش این تیم تا پایان فصل در لیگ خواهد ماند و در صورت لزوم در پایان فصل جدا خواهد شد. این ستاره پرسپولیس رفتنی شد ؛ جانشین ستاره ملی پوش یحیی را بشناسید
دی ماه گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مدافع ملی‌پوش این تیم تا پایان فصل در لیگ خواهد ماند و در صورت لزوم در پایان فصل جدا خواهد شد.(ادامه)
مدیر پایگاه میراث‌ فرهنگی فرح آباد از راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در این شهر تاریخی خبر داد. راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در فرح‌آباد
مدیر پایگاه میراث‌ فرهنگی فرح آباد از راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در این شهر تاریخی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تاسیس خانه یاریگران زندگی در مرکز استان یکی از اتفاقات خوب در این حوزه بود و در این مراکز دانش‌آموزانی که به برخی آسیب‌ها یا در معرض این آسیب‌ها هستند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان به شناسایی دقیق مشکل و رفع آن بپردازند. باید مدارسی را شکل دهیم که هم "نقدپذیر" باشند و هم "منتقد" / خانه یاریگران زندگی در مرکز استان تاسیس شد
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تاسیس خانه یاریگران زندگی در مرکز استان یکی از اتفاقات خوب در این حوزه بود و در این مراکز دانش‌آموزانی که به برخی آسیب‌ها یا در معرض این آسیب‌ها هستند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان به شناسایی دقیق مشکل و رفع آن بپردازند.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند. ‎ پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند. ‎(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست.

عزم سپاه پاسداران برای دفاع شجاعانه و غیر محافظه‌کارانه از انقلاب
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست. (ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است. «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» شعری ماندگار از قادر طهماسبی
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.