.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود.

همایش انتخاباتی «حماسه حضور» در ساری برگزار می شود
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود. (ادامه)
ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون در ٨۴ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. ناصر طهماسب، صدای ماندگار دوبله ایران درگذشت
ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون در ٨۴ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت. علی نظمی درگذشت
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
 مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد . ترکیب هیات مدیره هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران مشخص شد
مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد. درودگر از نساجی رفت+ متن خداحافظی
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد.(ادامه)
مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد. درودگر مریر عامل نساجی استعفا داد
مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در سخنانی از مختل کردن تردد کشتی‌های رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن خبر داد. یمن: تردد کشتی‌های رژیم صهیونیستی را مختل کردیم/ آمریکا و اسرائیل حماقت نکنند
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در سخنانی از مختل کردن تردد کشتی‌های رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن خبر داد.(ادامه)
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود». دستاورد‌های شهید «فخری‌زاده» که از آن بی خبرید
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود».(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند . 7 آذر، نقطه عطف اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند .(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت.

بسیج ؛ نماد چاره ساز ملی در عرصه پیشرفت(يادداشت)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت. (ادامه)
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند میدان پروفسور کتابچی در شهر بابل ؛ یک تشکر و یک گلایه !
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند (ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
روزنامه گاردین نوشت: نتانیاهو بیش از پیش، مایه‌ دردسر است. گاردین: هرگونه صلحی با حضور نتانیاهو غیرممکن است
روزنامه گاردین نوشت: نتانیاهو بیش از پیش، مایه‌ دردسر است.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی ) هفته مازندران ، نماد پیشتازی دینی مردم علویان
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی )(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست. علیرضا شجاع‌پور سراینده شعر معروف «وطن» درگذشت
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست.(ادامه)
مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه راهپیمایی کردند. اعلام انزجار مردم مازندران از جنایت‌های رژیم صهیونیستی
مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه راهپیمایی کردند.(ادامه)
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد. راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد.(ادامه)
چرا فلسطین طغیان کرد؟
(ادامه)
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت. آتیلا پسیانی درگذشت
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
علی شکی بازخوانی ارزش های دفاع مقدس(يادداشت)
علی شکی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.