.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد. روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس(يادداشت)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد.(ادامه)
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد. آتش زدن روسری نهایت بی حیایی است/ این انقلاب زائل ناپذیر و ماندگار است
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد.(ادامه)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است. اربعین و جامعه سازی(يادداشت)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است.(ادامه)
«پشم چینی تابستانی» گوسفندان در مازندران + تصاویر
(ادامه)
رئیسی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری فارغ از انجام کار برای خدا باید تامین شوند و دغدغه معیشت نداشته باشند. رئیس‌جمهور: به پزشک و پرستار بیشتری نیاز داریم
رئیسی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری فارغ از انجام کار برای خدا باید تامین شوند و دغدغه معیشت نداشته باشند.(ادامه)
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است. شرط حاج قاسم برای عکس یادگاری
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است.(ادامه)
ترس آقای بازیگر از کربلا رفتن
بازیگر سریال‌های ماندگار تلویزیون می‌گوید: کربلا رفتن یکی از ترس‌های همیشگی من است. هنوز هم می‌ترسم بروم کربلا و ترس عجیب و غریبی است.(ادامه)
برپایی نمایشگاهی از عکس‌های غلامرضا تختی/ جمعه 4 شهریور
به مناسبت نود و سومین سالروز تولد جهان پهلوان تختی، نمایشگاه عکس «جهان پهلوان» با حضور پیشکسوتان کشتی و چهره‌های نام آشنای ورزشی و سینمایی ایران ساعت ۱۶ عصر روز چهارم شهریورماه در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.(ادامه)
محمود فاطمی هنرمند دوبلاژ ایران یک روز پس از درگذشت همسرش، روز گذشته (۲۶ مرداد ماه) بر ایست قلبی از دنیا رفت. از آثار شاخص این پیشکسوت دوبله می‌توان به گویندگی در فیلم «محمد رسول الله» اشاره کرد. ﭘﺪﺭ محمود فاطمی، ﭘﺮﻭﻓﺴﻮﺭ محمد تقی ﻓﺎﻃﻤﯽ، ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ. گوینده فیلم «محمد رسول الله» درگذشت
محمود فاطمی هنرمند دوبلاژ ایران یک روز پس از درگذشت همسرش، روز گذشته (۲۶ مرداد ماه) بر ایست قلبی از دنیا رفت. از آثار شاخص این پیشکسوت دوبله می‌توان به گویندگی در فیلم «محمد رسول الله» اشاره کرد. ﭘﺪﺭ محمود فاطمی، ﭘﺮﻭﻓﺴﻮﺭ محمد تقی ﻓﺎﻃﻤﯽ، ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ.(ادامه)
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند خبرنگاران استانی ، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی در شهرستانها هستند/ تشکیل کمیته ساماندهی خبرنگاران در سطح ادارات کل به دبیری خانه های مطبوعات ضروری است
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند (ادامه)
پیام مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به مناسبت روز خبرنگار
حسن رنگرز با ارسال پیامی، بمناسبت روز خبرنگار از اهالی رسانه استان مازندران خصوصا خبرنگاران ورزشی قدردانی کرد .(ادامه)
شمال نیوز : معلم پیشکسوت و چهره ماندگار ایران امروز در سن ۹۷ سالگی دارفانی را وداع گفت. مبتکر «آ با کلاه» درگذشت + عکس
شمال نیوز : معلم پیشکسوت و چهره ماندگار ایران امروز در سن ۹۷ سالگی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
جذب عمر خریبین، فضا را برای حضور مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی به کمترین حد خود رساند و اکنون استقلال تلاش خود برای جذب این بازیکن را افزایش داده است.
پروژه بزرگ استقلال؛ بازگشت قایدی به تهران!
جذب عمر خریبین، فضا را برای حضور مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی به کمترین حد خود رساند و اکنون استقلال تلاش خود برای جذب این بازیکن را افزایش داده است. (ادامه)
کارنامی:حماسه شهدای مدافع حرم عمق راهبردی کشور را وسعت بخشید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: حماسه آفرینی های شهدای مدافع حرم عمق راهبردی و و امنیت آفرین کشور در جغرافیای منطقه را وسعت بخشید.(ادامه)
خلع ید ۱۴۹ هکتار از اراضی ملی از تصرف متجاوزان
سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر گفت: طی چهار ماه اخیر ۱۴۹ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۹ هزار میلیارد ریال از تصرف متجاوزان خلع ید شد.(ادامه)
پیش‌بینی کاهش بارش‌ها در مازندران تا نیمه آبان
رئیس گروه تحقیقات کاربردی هواشناسی مازندران از پیش‌بینی کاهش بارش‌ها در استان تا نیمه آبان خبر داد.(ادامه)
لغو بازی با استقلال برای یاران ابراهیمی خوش یمن بود
لغو شدن دیدار دوستانه استقلال با الوکره به نوعی به نفع تیم قطری شد.(ادامه)
اردیبهشت و خرداد بدون حریق در جنگل‌های مازندران
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری با اعلام اینکه اردیبهشت و خرداد هیچ آتش‌سوزی در جنگل‌های مازندران نداشتیم که بی‌سابقه بوده است، گفت: تیر ماه پُرحادثه‌ بود اگر بارندگی اتفاق نیفتد نگران این هستیم آتش سوزی تکرار شود. (ادامه)

دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد. فوری؛ اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شد
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد.(ادامه)
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد
دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات در تیم ملی فوتبال ماندنی شد. (ادامه)
گرما و شرجی در مازندران ماندگار است
هوای مازندران امروز و فردا هم گرم و شرجی خواهد بود.(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت: دشمنان ایران و اسلام با استفاده از شبکه‌های گسترده و متعدد ماهواره‌ای و مجازی با ترویج فساد، استقامت فرهنگی و مبانی ارزشی و دینی جامعه را هدف گرفته‌اند / باید در مقابل این تهاجم گسترده اقدامات بازدارنده صورت گیرد ....(خبر)
(ادامه)
مدیر استقلالی جدایی حسین زاده را تایید کرد
بند ۲۵۰هزار دلاری اجازه جدایی را به حسین‌زاده می‌دهد و احتمالا باید فصل بعد او را در پیراهنی به جز استقلال دید.(ادامه)
اولین کسی که به سیدجلال پیشنهاد مربیگری داد
شنیدیم اولین نفری که به سید جلال حسینی پیشنهاد مربیگری در پرسپولیس را داده یحیی گل محمدی بوده است.(ادامه)
شمال نیوز :  کمبود و گرانی علوفه و خشکسالی مراتع سبب شده تا دامداران دل ماندن در روستاها و اشتغال در این حرفه را نداشته باشند و شمار دام هایشان روز به روز کمتر شود دل پردرد دامداران کوهپایه های شمال/تعداد دام ها هر روز کم می شود
شمال نیوز : کمبود و گرانی علوفه و خشکسالی مراتع سبب شده تا دامداران دل ماندن در روستاها و اشتغال در این حرفه را نداشته باشند و شمار دام هایشان روز به روز کمتر شود(ادامه)
مبلغ قرارداد سرمربی جدید استقلال لو رفت
ساپینتو با مبلغ حدود ۴۵۰ هزار دلار برای سال اول به توافق رسیده تا سکان هدایت استقلال را در دست‌ بگیرد.(ادامه)
حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب گفت : دشمن در مقطع فعلی بر روی 3 موضوع متمرکز شده. اول روی اعتراضات و شرایط اجتماعی ما حساب باز کرده. –دشمن- در بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات و اصناف با شبکه سازی و سازماندهی برای گسترش آنها تلاش میکند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را توسط کاپیتان تیم خود وریا غفوری بالای سر برد. استقلال بدون باخت قهرمان لیگ برتر ۲۱ فوتبال شد/ ۴ رکورد تاریخی آبی ها در پایان لیگ
شمال نیوز: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را توسط کاپیتان تیم خود وریا غفوری بالای سر برد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی با سنگ اندازی سازمان محیط زیست و شخص سلاجقه ، پروژه عظیم پتروشیمی مازندران در دست اندازهای اداری گرفتار شد که در جدیدترین اقدام انتقال این ظرفیت عظیم با ظرفیت دهها هزار اشتغال زایی در دستور کار کمیسیون زیربنایی ، صنعت و محیط زیست قرار گرفت . فوری / انتقال پتروشیمی مازندران به سمنان در دستور کار کمیسیون زیربنایی دولت قرار گرفت / دهها هزار فرصت شغلی مازندران به سمنان می رود + سند
شمال نیوز : در حالی با سنگ اندازی سازمان محیط زیست و شخص سلاجقه ، پروژه عظیم پتروشیمی مازندران در دست اندازهای اداری گرفتار شد که در جدیدترین اقدام انتقال این ظرفیت عظیم با ظرفیت دهها هزار اشتغال زایی در دستور کار کمیسیون زیربنایی ، صنعت و محیط زیست قرار گرفت .(ادامه)
درباره لغو دیدار ایران و کانادا قضاوت نمی‌کنم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اصلاحات آیین نامه را در مجمع انجام دادیم و برداشت ما این است که از این لحاظ هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.