.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد. توضیح رئیس صداوسیما درباره نامه‌اش به رئیسی
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)
شهروز ملک آرایی، صداپیشه پیشکسوت کشور پس از تحمل بیماری در ۸۱ سالگی درگذشت. دوبلور رابین هود درگذشت
شهروز ملک آرایی، صداپیشه پیشکسوت کشور پس از تحمل بیماری در ۸۱ سالگی درگذشت.(ادامه)
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی، که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد. اعضای بدن کشتی گیر مازندرانی، به بیماران نیازمند زندگی اهدا شد
اعضای بدن محمدرضا قاسم‌زاده کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی، که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.(ادامه)
حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ چقدر باید باشد؟
افزایش حقوق و دستمزد و رابطه آن با تورم، تیغی دو لبه است زیرا با افزایش حقوق و دستمزد، هزینه تمام‌شده کالاها افزایش می‌یابد و به‌دنبال آن، مجدداً شاهد افزایش تورم خواهیم بود.(ادامه)
۲۶ دی؛ روزی که فراموش نمی‌شود
محمدرضا پهلوی آخرین شاه دوران سلطنتی ایران در چنین روزی در سال ۵۷ برای همیشه از کشور فرار کرد.(ادامه)
مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت: اگر یک درجه کاهش دمای خانه را داشته باشیم تقریبا در جمع مصارف کشورمان حدود ۲۵ میلیون متر مکعب گاز صرفه جویی می شود. صرفه جویی ۲۵ میلیون متر مکعبی گاز با کاهش یک درجه ای دمای خانه
مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت: اگر یک درجه کاهش دمای خانه را داشته باشیم تقریبا در جمع مصارف کشورمان حدود ۲۵ میلیون متر مکعب گاز صرفه جویی می شود.(ادامه)
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری ابرجاسوس MI۶ کیست؟ / جزئیات اعترافات او ؛ مارکو که بود ؟ / دلیل عجیب سکته اکبری در انگلیس
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
محسنی اژه‌ای گفت: مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی زندانیان واجد شرایط فراهم آورند. آزادی زندانیان به مناسبت میلاد حضرت‌ زهرا(س)/ دستور رئیس قوه قضائیه درباره بدهکاران مهریه
محسنی اژه‌ای گفت: مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.(ادامه)
شمال نیوز: از تمثال مبارک شهید سپهبد سلیمانی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان رونمایی شد . رونمایی از تمثال مبارک شهید سپهبد سلیمانی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان+ تصاویر
شمال نیوز: از تمثال مبارک شهید سپهبد سلیمانی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان رونمایی شد .(ادامه)
شمال نیوز: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جذب ۳۵ دانشجوی خارجی سال جاری در رشته های مختلف در استان خبر داد. پای دانشجویان خارجی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران باز شد / تاکید بر نقش مهم و اثرگذاری رسانه در حوزه آموزش و ارتقای سلامت
شمال نیوز: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جذب ۳۵ دانشجوی خارجی سال جاری در رشته های مختلف در استان خبر داد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است. کیفرخواست دو فرانسوی به اتهام جاسوسی صادر شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است.(ادامه)
دکتر صادقعلی رنجبر * سردار دلها، سرباز ولایت(يادداشت)
دکتر صادقعلی رنجبر *(ادامه)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت. کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود/نباید بگونه‎ای سخن گفت و عمل کرد که خصوصیات سردار ماورایی و دست نیافتنی تصور شود/یاد شهید سلیمانی را به شکلی زنده نگه داریم که حضور مردمی در تجلیل او همگی باشد(خبر)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۸ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گلایه مردم از اوضاع اقتصادی و روز‌های سبز بورس پرداخته اند.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجایی که مسئولان غالباً تخصص و تجربه لازم را ندارند، نمی توانند نیازها را تشخیص بدهند / اقتصاد از جانب دولتی ها رها شده است / به واسطه سیر صعودی قيمت دلار، دارایی های مردم در طول کمتر از ٢ ماه افت فاحشی به خود دید .... علي بابایي کارنامي: دولت اقتصاد را رها كرده است / نسبت به وضعیت به وجود آمده بی تفاوت هستند
شمال نیوز : از آنجایی که مسئولان غالباً تخصص و تجربه لازم را ندارند، نمی توانند نیازها را تشخیص بدهند / اقتصاد از جانب دولتی ها رها شده است / به واسطه سیر صعودی قيمت دلار، دارایی های مردم در طول کمتر از ٢ ماه افت فاحشی به خود دید ....(ادامه)
در یک گزارش میدانی از چند سینمای مرکز شهر سوال کردیم طالبان فیلم های کمدی بیشتر است یا آثار جدی با جوابی متفاوت مواجه شدیم! خنده بر هر درد بی درمان دواست از جمله سینما !
در یک گزارش میدانی از چند سینمای مرکز شهر سوال کردیم طالبان فیلم های کمدی بیشتر است یا آثار جدی با جوابی متفاوت مواجه شدیم!(ادامه)
رئیس مجلس بیان داشت: میرزا کوچک خان جنگلی نه تنها به‌عنوان افتخار گیلان که تجلی استبدادستیزی برای یک ملت می‌باشد که در این راه نام خویش را در تاریخ سرافرازی و عزت کشور ماندگار کرد.

پیام قالیباف به مناسبت «کنگره شهید میرزاکوچک جنگلی»
رئیس مجلس بیان داشت: میرزا کوچک خان جنگلی نه تنها به‌عنوان افتخار گیلان که تجلی استبدادستیزی برای یک ملت می‌باشد که در این راه نام خویش را در تاریخ سرافرازی و عزت کشور ماندگار کرد. (ادامه)
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه مرحوم شیبانی در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد. پیام رئیسی برای درگذشت مرحوم عباس شیبانی
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه مرحوم شیبانی در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد.(ادامه)
راهیابی ۳ کشتی گیر مازندرانی به فینال انتخابی تیم ملی
۳ کشتی گیر مازندرانی به فینال رقابت‌های انتخابی پنج وزن نخست تیم ملی کشتی فرنگی راه یافتند.(ادامه)
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت مسئولان لشکری و کشوری به مناسبت درگذشت رستم قاسمی
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند.(ادامه)
دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور/ رئیسی: همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشور کنید/ ملی پوشان به رئیس جمهور چه گفتند؟ +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
گرچه از انقلاب ضداستکباری ملّت ایران که منجر به اخراج آمریکا و دولت وابسته به او شد ۴۴ سال می‌گذرد، اما توانست هژمونی پوشالی آمریکا در جهان را به چالش بکشد / دستان اختاپوسی این دولت استعمارگر یکی پس از دیگری در کشورها در حال قطع شدن است ....(خبر)
(ادامه)
زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شد. اعلام زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان مازندران
زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شد.(ادامه)
صدای زیبای پرندگان، درمانگر افسردگی
تحقیقات کینگز کالج لندن نشان داده است که دیدن یا شنیدن پرندگان با بهبود سلامت ذهنی مرتبط است که می‌تواند تا هشت ساعت طول بکشد.(ادامه)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. حوادث جزیی حواس مسئولان را از سازندگی پرت نکند/ برخورد امنیتی قضایی با عوامل و افراد همسو با دشمن، کار فرهنگی با افراد هیجان‌زده/ فضا نباید امنیتی شود(خبر)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.(ادامه)
وزیر اطلاعات: گروهک‌های تروریستی نتیجه اعمال ننگین خود و ترور مردم ‌بی‌گناه را می‌بینند
وزیر اطلاعات گفت: گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.(ادامه)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد. روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس(يادداشت)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد.(ادامه)
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد. آتش زدن روسری نهایت بی حیایی است/ این انقلاب زائل ناپذیر و ماندگار است
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ایران ریشه هایش مستحکم و در درون همه خانوادها قرار دارد و هر خانواده ای برای حفظ و پایداری این انقلاب، عزیزی را به عنوان شهید تقدیم کرده و ریشه های این انقلاب در وجود همه ایرانیان قرار دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.