.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
میرکاظمی: تورم در سال آینده کاهشی خواهد بود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولین وظیفه ما ایجاد فضایی امن است که همه مردم و فعالان اقتصادی در آن کار کنند و سرمایه‌ای خودشان را در میدان اقتصادی کشور وارد کنند.(ادامه)
پیام تبریک مدیرکل بندرامیرآباد به مناسبت روز مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
8 آذر 1376 یکی از تاریخ های ماندگار در ورزش ایران است که تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با غلبه براسترالیا راهی جام جهانی شود. حکم صعود ایران به جام جهانی 24 سال پیش/عکس
8 آذر 1376 یکی از تاریخ های ماندگار در ورزش ایران است که تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با غلبه براسترالیا راهی جام جهانی شود.(ادامه)
رهبر انقلاب درگذشت حجت الاسلام مجتهد شبستری را تسلیت گفتند
رهبر انقلاب با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد . « کاظم علیپور » به عنوان شهردار جدید قائم شهر انتخاب شد
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد .(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)

سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دولت رای اعتماد گرفت این انتصاب را خوش آمد می‌گوییم، چون خواستار تحول هستیم و سازندگی. مردم این دیار از بس که حرف شنیدند و شعار، خسته‌اند ولی پرتلاش. آقای حسینی‌پور همین اول بگوییم زمان چون باد می‌گذرد و خدا نکند شما و تیم شما این فرصت طلایی خدمت به مردم نجیب و فهیم مازندران را از دست بدهید و سرگرم جلسات و روزمرگی شوید. سخنی با استاندار جدید مازندران(يادداشت)
سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دولت رای اعتماد گرفت این انتصاب را خوش آمد می‌گوییم، چون خواستار تحول هستیم و سازندگی. مردم این دیار از بس که حرف شنیدند و شعار، خسته‌اند ولی پرتلاش. آقای حسینی‌پور همین اول بگوییم زمان چون باد می‌گذرد و خدا نکند شما و تیم شما این فرصت طلایی خدمت به مردم نجیب و فهیم مازندران را از دست بدهید و سرگرم جلسات و روزمرگی شوید.(ادامه)
مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
مراسم معارفه سید محمود حسینی پور به عنوان بیست و چهارمین استاندار مازندران با حضور وزیر کشور آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به اینکه آمریکا در سه سال گذشته ما را در محاصره اقتصادی قرار داده‌است، گفت: محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا باید با همت مردم شکسته شود. دولت کنونی تحریم‌های خارجی را برمی‌دارد / ۳ سال است که نفت را قاچاقی می فروشیم
شمال نیوز : معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به اینکه آمریکا در سه سال گذشته ما را در محاصره اقتصادی قرار داده‌است، گفت: محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا باید با همت مردم شکسته شود.(ادامه)
انتصاب شهردار سرخرود
محسن کبودفیروزجایی به عنوان شهردار سرخرود منصوب شد.(ادامه)
عکس/ شهید «سلیمانی» در کنار رهبر معظم انقلاب
تصویری ماندگار از سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان صبحگاه قرارگاه اهواز منتشر شد. (ادامه)
واکسیناسیون تنها راه قطع زنجیره عفونت کرونا است
پزشک ویروس‌شناس ایرانی گفت: تنها راه قطع انتقال زنجیره عفونت ویروس کرونا در جوامع بشری افزایش سطح واکسیناسیون است. (ادامه)
رئیس جمهور : فلسفه حضور ما در استان ها همین است که مردم احساس آرامش کنند/ از آقای مخبر خواسته‌ام جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت منظم و مستمر تشکیل دهد/ لازم باشد خودم هم شرکت می‌کنم/ باید هرچه سریعتر در بازار ثبات ایجاد شود ....(خبر)
(ادامه)


 رئیس جمهور گفت: از معاون اول خواسته‌ام جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت منظم و مستمر تشکیل دهد و اگر لازم بود خودم نیز در جلسات حضور خواهم یافت تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در بازار ثبات ایجاد کنیم. رئیسی: پس از موفقیت اولیه در واکسیناسیون گسترده، اولویت بعدی تنظیم بازار است
رئیس جمهور گفت: از معاون اول خواسته‌ام جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت منظم و مستمر تشکیل دهد و اگر لازم بود خودم نیز در جلسات حضور خواهم یافت تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در بازار ثبات ایجاد کنیم. (ادامه)
سی ­و چهارمین یادواره شهدای سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد + تصاویر
(ادامه)
انتصاب شهرداران ۴ شهر مازندران
استاندار مازندران شهرداران جدید محمودآباد، کجور، امامزاده عبدالله و آکند را منصوب کرد.(ادامه)
قدردانی صمیمانه فرزند آیت‌الله حسن‌زاده آملی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع معظم‌له
فرزند علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی گفت: از مردم شریف آمل، مردم بزرگوار مازندران، شهرستان‌های مختلف کشور، مردم غیور استان‌ها، شاگردان ارزشمند و بزرگوار حضرت علامه از قم و سایر شهرها، استان‎های دور و نزدیک که در مراسم تشییع و وداع حضور پرشور و کم‌نظیر داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی دارم. (ادامه)
بی گمان آن مشعل فروزان دیار علویان سرو قامت، صفحات افتخار آمیزی از تاریخ پرحماسه مازندران ولایت مدار را بخود اختصاص داده است که مرور آن ها می تواند چراغ راه مسیر ترسیمی نظام اسلامی باشد. مشعل فروزان دیار علویان(يادداشت)
بی گمان آن مشعل فروزان دیار علویان سرو قامت، صفحات افتخار آمیزی از تاریخ پرحماسه مازندران ولایت مدار را بخود اختصاص داده است که مرور آن ها می تواند چراغ راه مسیر ترسیمی نظام اسلامی باشد.(ادامه)
رئیس جمهور رحلت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم فرزانه و عارف پارسا علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت و نوشت: مقام والای علمی، پرورش شاگردان برجسته در کنار تقوا، اخلاص، اخلاق و تهذیب نفس، سلوک عرفانی و تعهد انقلابی و اجتماعی، از ویژگی های متمایز و ماندگار این چهره فرهیخته بود. (ادامه)
دستگیری سرشاخه‌های اصلی توزیع کنندگان مواد مخدر در مازندران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری سرشاخه‌های اصلی توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان‌ها و مرکز استان خبر داد.(ادامه)
وزیر بهداشت:تاکنون 48 میلیون دُز واکسن کرونا تزریق شده است
وزیر بهداشت از تزریق 48 میلیون دُز واکسن تا کنون خبر داد. (ادامه)
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند.
با رای اعتماد دولت / ۲ استاندار جدید انتخاب شدند
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند. (ادامه)
فراغ "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد؛ آری براستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است. «جابر» ستاره درخشان سپهر آگاهی بخشی(يادداشت)
فراغ "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد؛ آری براستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است.(ادامه)
شمال نیوز : با آنکه مازندران در تولیدات مرکبات رتبه بالا و جهانی دارد اما بازارهایش محلی و منطقه ای بوده و تا جهانی شدن راه درازی در پیش است.

مرکبات مازندران؛ تولید جهانی با بازارهای محلی| خیز برای صادرات ۵۰۰ هزار تنی
شمال نیوز : با آنکه مازندران در تولیدات مرکبات رتبه بالا و جهانی دارد اما بازارهایش محلی و منطقه ای بوده و تا جهانی شدن راه درازی در پیش است. (ادامه)
 بنیادهای اقتصاد و متغیرهایی که بر نرخ ارز تاثیرگذار هستند، متاسفانه به سمت افزایش نرخ برابری ارزها در برابر ریال پیش رفته‌اند که عمده ترین متغیر، افزایش نرخ تورم است. پیش‌بینی بازار ارز در روزهای آینده / آیا نرخ دلار صعودی خواهد شد؟
بنیادهای اقتصاد و متغیرهایی که بر نرخ ارز تاثیرگذار هستند، متاسفانه به سمت افزایش نرخ برابری ارزها در برابر ریال پیش رفته‌اند که عمده ترین متغیر، افزایش نرخ تورم است.(ادامه)
پیام مدیرکل بنیاد شهیدمازندران بمناسبت سالروز ورود آزادگان
حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» گفت: پایمردی و مقاومت آزادگان در دوران اسارت بی‌نظیر بود و در تاریخ ماندگار شد.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
سرنوشت ۳ نماینده مازندران در لیگ ۳ فوتبال
سرنوشت ۳ نماینده مازندران با برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ ۳ فوتبال کشور در این رقابت‌ها مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر به احتمال فراوان فصل آینده هم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. احتمال ماندن ساکت الهامی در نساجی قوت گرفت
شمال نیوز: ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر به احتمال فراوان فصل آینده هم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. (ادامه)
چگونه ترس بر انتقال ویروس کرونا تاثیر می‌گذارد؟
محققان دانشگاه نیویورک در تازه‌ترین مطالعات خود میزان تاثیر ترس بر گسترش بیماری کرونا را مورد بررسی قرار داده و به نتایج قابل تاملی دست یافتند. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 77 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.