.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد. دستور فوری رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد!

عصبانیت امام جمعه مرکز استان از یک نماینده مجلس/ شورای نگهبان برخورد کند
شمال نیوز: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد! (ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
زن جوانی که متهم است پس از ارتباط پنهانی و نامشروع با دوست شوهرش ، همراه با او نقشه قتل همسر خود را طراحی و اجرا کرده‌اند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود. دسیسه زن سرایدار برای قتل شوهر بداخلاق
زن جوانی که متهم است پس از ارتباط پنهانی و نامشروع با دوست شوهرش ، همراه با او نقشه قتل همسر خود را طراحی و اجرا کرده‌اند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
با نزدیکی مجدد ایران و عربستان، پروار کردن داعش کار آسانی نخواهد بود/ اذهان آگاهان جهان نسبت به هشدار سید حسن نصرالله دقت لازم را داشته باشند/ اقتصاد اروپای درگیر با جنگ اوکراین تحمل مقابله با پدیده‌ای بنام تروریست ندارد ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند. آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران تجلیل شدند
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
فیلم/ «عید مُردگان» سنتی ماندگار در مازندران
"عَیدِماه" یا جشن مردگان در مازندران، آیین سنتی، کهن و با ارزشی است که از پیشینیان این دیار باقی مانده و همچنان در مناطق مختلف این استان به‌ویژه در روستاها برگزار می شود.(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
سرمربی پیشین آبی پوشان اعتقاد داشت از طریق دادگاه قضایی پیگیر طلبش از باشگاه استقلال است. مظلومی: مدیران استقلال را به دادگاه می‌کشانم و رحم هم نمی‌کنم
سرمربی پیشین آبی پوشان اعتقاد داشت از طریق دادگاه قضایی پیگیر طلبش از باشگاه استقلال است.(ادامه)
با افتتاح باند غربی منطقه دو آزادراه تهران- شمال، مسافران می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با کمترین ترافیک به شهرهای شمالی کشور برسند. دسترسی مسافران به شمال کشور آسان‌تر می‌شود
با افتتاح باند غربی منطقه دو آزادراه تهران- شمال، مسافران می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با کمترین ترافیک به شهرهای شمالی کشور برسند.(ادامه)
هنوز تکلیف دروازه‌بان‌های استقلال برای فصل آینده مشخص نیست. دروازه استقلال به چه کسی می‌رسد؟
هنوز تکلیف دروازه‌بان‌های استقلال برای فصل آینده مشخص نیست.(ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری و جایگاه علمی ممتاز امام محمد باقر (ع)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد(ادامه)
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد . ركوردشكني برق منطقه اي مازندران و گلستان در احداث پستهاي انتقال
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد .(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از طرح ۳۷ فقره اتهام علیه وی در کیفرخواست دادگاهی فدرال، نخستین سخنرانی عمومی خود را ایراد کرد. ترامپ : جنگ هسته‌ای نابودکننده در پیش است/ شاید تمام جهان نابود شود
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از طرح ۳۷ فقره اتهام علیه وی در کیفرخواست دادگاهی فدرال، نخستین سخنرانی عمومی خود را ایراد کرد.(ادامه)
منوچهر والی زاده، پیشکسوت رادیو و دوبلور به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری و تحت نظر پزشکان متخصص است. منوچهر والی‌زاده به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد
منوچهر والی زاده، پیشکسوت رادیو و دوبلور به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری و تحت نظر پزشکان متخصص است.(ادامه)
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد. شغل جدید وزیر سابق آموزش و پرورش
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی
 دانشیار علوم سیاسی دانشگاه سند تحول منشاء تولید محصولات فاخر در رسانه ملی
دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه(ادامه)

مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند بیانیه مهم مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم درباره لایحه جدید عفاف و حجاب
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
تولیدکننده و مصرف‌کننده صنعت خودرو امروز ناراضی هستند/ صنعت خودرو چه پیچیدگی دارد که نمی توانیم موفق عمل کنیم؟ / دست نیاز به سوی نخبگان دراز می‌کنیم تا به سمت ثبات اقتصادی پیش برویم و طی ۵ سال بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
برگزاری مراسم پاسداشت روز جهانی بیماران تالاسمی درشهر ساحلی چالوس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.