.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب: امید چندانی به سیاستمداران جهان اسلام ندارم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ فرمودند: امروز تضادهای تمدن غرب خودرا نشان می‌دهد، امروز نوبت اسلام است، مسلمانان باهمت خود تمدن نوین اسلامی را برپاکنند، این خطاب به علما و روشنفکران جهان اسلام است که غرب را قبله خود نمی‌دانند.من دیگر امید چندانی به سیاستمداران جهان اسلام ندارم.(ادامه)
عکس: پلیس داعش در لیبی
داعش تصاویری از گشت‌زنی پلیس خود در خیابان‌های لیبی منتشر کرد. (ادامه)
داعش در زادگاه قذافی دادگاه تاسیس کرد+عکس
داعش اقدام جدیدی را در مناطق اشغالی کشور لیبی انجام داد.(ادامه)
افشای اسرار ربوده شدن امام موسی صدر
فرزند دیکتاتور سابق لیبی فاش کرد کسی که خود را به جای امام موسی صدر معرفی کرده بود، شخصیت معروفی است که در حال حاضر در یکی از کشورهای عربی به سر می برد.(ادامه)
پسر قذافی آزاد شد
افرادی که هانیبال قذافی را در شرق لبنان ربوده بودند، وی را آزاد کردند.(ادامه)
جزئیاتی جدید از سرنوشت سرکرده داعش
(ادامه)
«هانیبال قذافی» پسر چهارم دیکتاتور سابق لیبی در لبنان به دست افراد ناشناس ربوده شد.
پسر قذافی در لبنان ربوده شد +عکس
«هانیبال قذافی» پسر چهارم دیکتاتور سابق لیبی در لبنان به دست افراد ناشناس ربوده شد. (ادامه)
لاوروف: سرنگونی قذافی اشتباه بود
وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) اظهار داشت: مسکو نمی‌تواند روابطش با واشنگتن را در حالی که دولت اوباما از تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه به دلیل ایفای نقش در اوکراین حمایت می‌کند، ترمیم کند. (ادامه)
ابوبکر البغدادی پیدا شد
(ادامه)
داعش 2 ساحر را در ملاء عام گردن زد +تصاویر
گروه تروریستی داعش فیلمی وحشتناک از اعدام دو مرد در لیبی منتشر کرد.(ادامه)
۷۰۰ زن تونسی به داعش در سوریه پیوسته‌اند!
"سمیره مرعی" وزیر زنان تونس، می گوید که ۷۰۰ تن از زنان این کشور به صفوف گروه داعش در سوریه پیوسته اند. (ادامه)
مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت:رفت و آمد سردار سلیمانی به روسیه و تبادل نظر و هماهنگی با مقامات کرملین یک امر طبیعی است. رفت و آمد سردار سلیمانی به روسیه یک امر طبیعی است/احتمال پیوستن چین به محور مقاومت و مقابله علیه داعش وجود دارد(خبر)
مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت:رفت و آمد سردار سلیمانی به روسیه و تبادل نظر و هماهنگی با مقامات کرملین یک امر طبیعی است.(ادامه)
شیرینی فروشی داعش +تصاویر
عناصر گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری تبلیغاتی از شیرینی فروشی خود در شهر سرت، لیبی خبر دادند.(ادامه)
داعش پایتخت جدید خود اعلام کرد
سخنگوی وزارت کشور لیبی وابسته به پارلمان قانونی مستقر در طبرق روز دوشنبه اعلام کرد که گروهک تروریستی داعش شهر سرت را پایتخت جدید خود تعیین کرده است. (ادامه)
دلار بانکی 2997 هزار تومان شد +جدول
قیمت دلار دولتی امروز در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت و 2 هزار و 997 تومان تعیین شد.(ادامه)
دلار دولتی به مرز 3 هزار تومان رسید
(ادامه)
طرح آمریکا برای سرنگونی بشار لو رفت+تصاویر
شمال نیوز : یک سند محرمانه دولت آمریکا که در اوایل سال جاری میلادی از طبقه‌بندی خارج شد و در ماه می توسط یک موسسه حقوقی انتشار عمومی پیدا کرد، نشان می‌دهد که حکومت‌های غربی عامدانه با القاعده و سایر گروه‌های تکفیری همکاری دارند .....(ادامه)
میزبانی روحانی از 7 رییس جمهور در روز دوشنبه
سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز روز دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد و حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان میزبان رؤسای جمهور روسیه، عراق، ونزوئلا، بولیوی، نیجریه، گینه استوایی و ترکمنستان خواهد بود. (ادامه)
۹ سخنگوی وزارت خارجه ایران
روز چهارشنبه ششم آبان ماه بود که از حسین جابرانصاری مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه به عنوان دیگر گزینه تصدی این سمت نام برده شد(ادامه)
مناظره رسایی و زیباکلام درباره آمریکا
حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مجلس و دکتر صادق زیباکلام استاد دانشگاه در مناظره‌ای با موضوع «آمریکا، دشمنی و نفوذ» که به همت باشگاه خبرنگاران برگزار شده بود در باب مسائلی چون تسخیر سفارت آمریکا، پشیمانی یا عدم پشیمانی تسخیر کنندگان، ارتباط داشتن یا عدم ارتباط با آمریکا،به مناظره پرداختند. (ادامه)
ابر جنگنده‌های برتر دنیا
این گزارش تصویری ابر جنگنده قدرتمند و ویرانگر دنیا را معرفی می‌کند که دارای توانمندی نظامی بیشتری نسبت به رقبای خود هستند.(ادامه)
دلار بانکی 29 هزار و 957 ریالی شد
(ادامه)
فراخوان ۶میلیون خودرو تویوتا به دلیل نقص فنی
شرکت ژاپنی تویوتا که بزرگترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می شود روز پنجشنبه برای جمع آوری 6 میلیون و 500 هزار دستگاه خودروی ساخت این شرکت به دلیل نقص فنی فراخوان داد.(ادامه)
به ميدان رفتن حضرت على ‏اكبر(ع)(مقتل)(يادداشت)
(ادامه)
آغوش باز پوتین برای بشار اسد به چه معناست؟
در زمستان سال دو هزار و دوازده، زمانی که جنگ داخلی سوریه سبب کشته شدن ده ها هزار نفر شده بود، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به بشار اسد رئیس جمهور سوریه بی اعتنا بود و درباره آینده او ابراز نگرانی نمی کرد. او اعلام کرده بود اسد بیشتر از آن که با مقامات مسکو در تعامل باشد به پایتخت های اروپایی سفر کرده و با مقامات این قاره ملاقات داشته است.(ادامه)
معمر قذافی، سرهنگ دیوانه بادیه نشین
معمر محمد عبدالسلام أبو منیار القذافی در سال ۱۹۴۲ در شطیب الکرعیه در وادی جارف در استان سرت، تریپولی تانیا به دنیا آمد. (ادامه)
گزارش آسوشیتدپرس از آمار جان‌باختگان منا
آخرین بررسی‌های خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهند علی‌رغم آنچه مقامات سعودی مدعی هستند دست‌کم 2210 زائر بیت‌الله الحرام در فاجعه منا جان خود را از دست داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با بیان اینکه هفته آینده پایان ۹۰ روز و آغاز اجرایی شدن برجام است، گفت: در این زمان نیز دو طرف باید اقدامات خود را آغاز کنند که تا نهایی شدن این تعهدات یکی دو ماه طول خواهد کشید که در نهایت تحریم‌ها برداشته می‌شود.
هفته آینده هفته اجرایی شدن برجام است / ‫دو ماه بیشتر تا برداشته شدن تحریم‌ها فاصله نداریم
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با بیان اینکه هفته آینده پایان ۹۰ روز و آغاز اجرایی شدن برجام است، گفت: در این زمان نیز دو طرف باید اقدامات خود را آغاز کنند که تا نهایی شدن این تعهدات یکی دو ماه طول خواهد کشید که در نهایت تحریم‌ها برداشته می‌شود. (ادامه)
پشت پرده روابط بابک زنجانی، م.ش و ضراب
«همه تحریم‌ها را دور می‌زنیم». این جمله احمدی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از دو طرح توسعه فولاد مبارکه اصفهان در روز ١٤ آذر ١٣٩١ است که فردای آن در روزنامه ایران به چاپ رسید. هفته گذشته سه جلسه از دادگاه رسيدگي به بزرگ‌ترین پروند فساد اقتصادی در تاریخ کشور، برگزار شد.(ادامه)
کنون خطر وقوع یک جنگ علنی بین ریاض و تهران رو به افزایش است. بطور قطع اهداف اصلی خواهند بود
تنش میان ایران و عربستان به خطرناکی انبار باروت است
کنون خطر وقوع یک جنگ علنی بین ریاض و تهران رو به افزایش است. بطور قطع اهداف اصلی خواهند بود (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.