.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۲/۲۱
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت ارز‌های دولتی۹۸/۰۲/۱۸
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۴ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت ارز‌های دولتی ۹۸/۰۲/۱۷
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز مانند یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت ۱۷ واحد پولی دیگر از جمله پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۸/۰۲/۰۳
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۲ ارز از جمله یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
ترامپ به این ۳ دلیل نمی‌تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند
(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۱/۲۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۱/۲۴
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۶ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنجشنبه افزایش و قیمت ۲۰ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت جهانی نفت از مرز ۷۰ دلار فراتر رفت
جدیدترین گزارش‌های خبری حاکی است بهای نفت برای نخستین بار در سال جاری میلادی از مرز ۷۰ دلار گذشت و به ۷۰ دلار و ۳۴ سنت رسید.(ادامه)
سخنگوی داعش با اشاره به حملات پراکنده عناصر این گروه، خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که «بغداد، دار الخلافه، تهران یا قم دوم نیست».
پیام «داعش» به مسئولان جمهوری اسلامی ایران!
سخنگوی داعش با اشاره به حملات پراکنده عناصر این گروه، خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که «بغداد، دار الخلافه، تهران یا قم دوم نیست». (ادامه)
رئیس هیأت خزانه‌داری دولت کانادا در اعتراض به نقش‌آفرینی احتمالی دولت «جاستین ترودو» در فساد مالی یک شرکت عمرانی از سمتش استعفا کرد.به نوشته رویترز، «جین فیلپات» با کناره‌گیری از سمتش به عنوان رئیس هیأت خزانه‌داری کانادا دومین وزیر کابینه است که در اعتراض به ادعاها در خصوص مداخله ترودو برای محافظت از یک شرکت مهندسی در برابر محاکمه فساد مالی، از دولت او جدا می‌شود. پیش از فیلیپات، «جودی ویلسون-ریبولد»، وزیر دادگستری پیشین کانادا از سمتش استعفا کرد. یک وزیر دیگر استعفا کرد
رئیس هیأت خزانه‌داری دولت کانادا در اعتراض به نقش‌آفرینی احتمالی دولت «جاستین ترودو» در فساد مالی یک شرکت عمرانی از سمتش استعفا کرد.به نوشته رویترز، «جین فیلپات» با کناره‌گیری از سمتش به عنوان رئیس هیأت خزانه‌داری کانادا دومین وزیر کابینه است که در اعتراض به ادعاها در خصوص مداخله ترودو برای محافظت از یک شرکت مهندسی در برابر محاکمه فساد مالی، از دولت او جدا می‌شود. پیش از فیلیپات، «جودی ویلسون-ریبولد»، وزیر دادگستری پیشین کانادا از سمتش استعفا کرد.(ادامه)
آمریکا و چهل سال شکست مستمر(يادداشت)
(ادامه)
قذافی زنده است ! +عکس
یک سایت خبری در سنگال مدعی شد که «معمر قذافی» دیکتاتور سابق لیبی که در جریان انقلاب این کشور در سال ۲۰۱۱ میلادی کشته شد، اخیرا در کشور آفریقایی چاد دیده شده است.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۷/۰۷/۱۸
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ارزهای دولتی امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه نرخ ۱۱ ارز بانکی موجود در مرکز مبادلات ارزی را نسبت به دیروز کاهش داد.(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۷/۰۷/۱۱
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ارز‌های دولتی امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه نرخ ۲۸ ارز بانکی موجود در مرکز مبادلات ارزی را با نسبت به دیروز با کاهش اعلام کرد.(ادامه)
ادعای تازه نتانیاهو در سازمان ملل+ عکس
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در نمایشی مضحک در سخنرانی خود در مجمع عمومی تصاویری را در سازمان ملل نشان داد که به ادعای او تاسیسات سرّی ایران را در چند نقطه، از جمله در تورقوزآباد، در جنوب تهران، نشان می‌داد. نخست وزیر اسرائیل در حالی چنین اتهامی را علیه تهران مطرح می‌کند که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دفعات گفته است که به مناطق مورد نظر برای بازرسی در ایران دسترسی داشته و ایران به تعهدات بین‌المللی خود در زمینه انرژی هسته‌ای عمل کرده است.(ادامه)
دلار در یک قدمی 14 هزار تومان/ تابلوی صرافان چند نرخی شد+نرخ ارز دولتی
نرخ هر دلار آمریکا با افزایش تقریبا 400 تومانی نسبت به اواخر هفته گذشته به 13 هزار و نهصد تومان رسید.(ادامه)
بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را اعلام کرد
بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن، نرخ تمامی ارز‌ها بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)

 طرفین پس از دیدارهای دوجانبه، در یک نشست مشترک سه جانبه به طرح مواضع خود در قبال سوریه و همچنین ادلب به عنوان مهم‌ترین نقطه تحت اشغال تروریست‌ها پرداختند و در نهایت بیانیه تهران صادر شد؛ بیانیه‌ای که با وجود نگارش و توافق درباره متن آن توسط هیات‌های کارشناسی سه کشور، با درخواست رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای درج آتش بس در یکی از بندهای آن همراه شد. روحانی: باید تمامیت ارضی و استقلال سوریه محترم شمرده شود / پوتین: تروریست‌ها در ادلب به دنبال استفاده از سلاح شیمیایی هستند / اردوغان: ادلب برای امنیت ملی ترکیه مهم است + متن بیانیه مشترک(خبر)
طرفین پس از دیدارهای دوجانبه، در یک نشست مشترک سه جانبه به طرح مواضع خود در قبال سوریه و همچنین ادلب به عنوان مهم‌ترین نقطه تحت اشغال تروریست‌ها پرداختند و در نهایت بیانیه تهران صادر شد؛ بیانیه‌ای که با وجود نگارش و توافق درباره متن آن توسط هیات‌های کارشناسی سه کشور، با درخواست رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای درج آتش بس در یکی از بندهای آن همراه شد. (ادامه)
پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام
آیت الله خامنه‌ای در پیامی به حجاج با اشاره به سیاست جنگ‌افروزانه آمریکا در میان مسلمانان تأکید کردند: باید با هوشیاری این سیاست شیطانی را خنثی کرد و حج و برائت از مشرکان، زمینه‌ساز این هوشیاری است.(ادامه)
بانک مرکزی در اولین روز از اجرای بسته جدید ارزی، نرخ هر دلار آمریکا را با کاهشی ۲ هزار و ۱۲۰ ریالی بار دیگر ۴۲ هزار ریال اعلام کرد. دلار ۴۲۰۰ تومانی برگشت
بانک مرکزی در اولین روز از اجرای بسته جدید ارزی، نرخ هر دلار آمریکا را با کاهشی ۲ هزار و ۱۲۰ ریالی بار دیگر ۴۲ هزار ریال اعلام کرد.(ادامه)
قیمت ارز‌های دولتی امروز ۳۱ تیر
بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارز‌ها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.(ادامه)
قیمت ارزهای دولتی امروز ۹۷/۰۴/۱۳
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه سیزدهم تیرماه) با ۷۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۷۷۰ ریال قیمت خورد.(ادامه)
کاهش نرخ رسمی ۲۵ ارز
بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۵ ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز سه شنبه کاهش و نرخ ۵ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ ۹ ارز از جمله دلار نیز ثابت ماند.(ادامه)
حمله به سوریه جنایت است امریکا همچون گذشته قطعاً شکست خواهد خورد
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: حمله به سوریه جنایت است امریکا همچون گذشته قطعاً شکست خواهد خورد. (ادامه)
شمال نیوز : هنوز به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نرسیدیم خیلی از سیاسیون برای 1400 برنامه ریزی می کنند یا از امیال و آرزوهای خود سخن می گویند. در این بین گویا عده ای تحلیلی متفاوت از تصور عام اهل سیاست دارند، آنها معتقدند با پایان یافتن دولت روحانی دوره سیاسیون هم به پایان می رسد و نظامی ها با اقبال مردمی مواجه می شوند.... ابراهیم فیاض: قالیباف می گفت من رضاخان حزب اللهی ها هستم/لاریجانی ضعیف تر از روحانی است
شمال نیوز : هنوز به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نرسیدیم خیلی از سیاسیون برای 1400 برنامه ریزی می کنند یا از امیال و آرزوهای خود سخن می گویند. در این بین گویا عده ای تحلیلی متفاوت از تصور عام اهل سیاست دارند، آنها معتقدند با پایان یافتن دولت روحانی دوره سیاسیون هم به پایان می رسد و نظامی ها با اقبال مردمی مواجه می شوند....(ادامه)
کاهش قیمت دلار در اولین روز کاری سال ۹۷
نرخ هر دلار آمریکا برای امروز با ۳ ریال کاهش نسبت به آخرین روز کاری سال گذشته (۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۳۷ هزار و ۶۸۷ ریال قیمت خورد.(ادامه)
لغو یکی از بازی‌های تدارکاتی شاگردان کی‌روش
فدراسیون فوتبال لیبی تصمیم گرفت که دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران را لغو کند.(ادامه)
بازخوانی روزنامه های 16 بهمن 1357
(ادامه)
عابدزاده به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد
کارلوس کی‌روش از دروازه‌بان تیم فوتبال ماریتیموی پرتغال برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان دعوت به عمل آورد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.