.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مسلمانان جهان تاکید کردند: جهان اسلام باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند،گریبان آنها را رها نکنند.
جهان اسلام گریبان حاکمان سعودی را رها نکند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در پیامی به مسلمانان جهان تاکید کردند: جهان اسلام باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند،گریبان آنها را رها نکنند. (ادامه)
پیام مهم رهبر انقلاب به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت‌الله الحرام
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری/ در آستانه ایام حج، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت‌الله الحرام، حج ابراهیمی را مظهر عزت و عظمت امت اسلامی در مقابل زورگویان بین‌المللی خواندند(ادامه)
آخرین عکس از امام موسی صدر پیش از ناپدید شدنش
تصویر زیر آخرین عکسی است که در نهم شهریور ۱۳۵۷ از امام موسی صدر در فرودگاه بیروت وپیش از سفر به لیبی و ناپدید شدنش گرفته شده است. (ادامه)
نرخ دلار دولتی بالا رفت
(ادامه)
شمال نیوز: باید دریافت های نامشروع باز گردانده شود و افرادی که مرتکب بی قانونی شده اند، مجازات و افرادی هم که از قانون سوءاستفاده کرده اند، برکنار شوند، زیرا آنان لیاقت حضور در مراکز و مسئولیتها را ندارند.
برداشت‌های نجومی نامشروع و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است/با پدیده اشرافی‌گری و برداشت‌های نامشروع از بیت المال باید برخورد شود
شمال نیوز: باید دریافت های نامشروع باز گردانده شود و افرادی که مرتکب بی قانونی شده اند، مجازات و افرادی هم که از قانون سوءاستفاده کرده اند، برکنار شوند، زیرا آنان لیاقت حضور در مراکز و مسئولیتها را ندارند. (ادامه)
شمال نیوز : به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی که توسط مقام معظم رهبری از هفتم تیر ماه به دلیل واقعه هفتم تیر تا 12 خبرگزاری فارس: تجلیل از خانواده شهدای ترور و شهدای مدافع حرمتیرماه که منجر به سقوط هواپیمایی مسافربری ایرباس ایران توسط ناو هواپیمابر آمریکا شد، شنبه‌شب همایشی با حضور جمعی از.... تجلیل از خانواده شهدای ترور و مدافع حرم در همایش هفته حقوق بشر آمریکائی
شمال نیوز : به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی که توسط مقام معظم رهبری از هفتم تیر ماه به دلیل واقعه هفتم تیر تا 12 خبرگزاری فارس: تجلیل از خانواده شهدای ترور و شهدای مدافع حرمتیرماه که منجر به سقوط هواپیمایی مسافربری ایرباس ایران توسط ناو هواپیمابر آمریکا شد، شنبه‌شب همایشی با حضور جمعی از....(ادامه)
3 انتصاب در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران
وزیر امور خارجه طی حکمی، حسین جابری انصاری را بعنوان معاون جدید عربی و آفریقا وزارت امور خارجه منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : همه ما باید تلاش کنیم حسن روحانی اولین رئیس جمهور چهارساله ایران باشد و نتواند دوباره به ریاست جمهوری دست پیدا کند.در شرایط کنونی حسن روحانی رئیس جمهور کشور نیست و بلکه معاون اول هاشمی رفسنجانی است.... شجونی: روحانی باید اولین رییس جمهور ۴ ساله ایران باشد
شمال نیوز : همه ما باید تلاش کنیم حسن روحانی اولین رئیس جمهور چهارساله ایران باشد و نتواند دوباره به ریاست جمهوری دست پیدا کند.در شرایط کنونی حسن روحانی رئیس جمهور کشور نیست و بلکه معاون اول هاشمی رفسنجانی است....(ادامه)
حجاج چه کشورهایی از حج محرومند؟
سالهاست که سعودی ها تلاش می کنند تا مراسم حج را به اهرمی برای باجگیری های سیاسی ومچ اندازی با رقبا ومخالفان سیاست های خود در منطقه وجهان از دولت‌ها گرفته تا جنبش ها وسازمان های جهانی وحتی شخصیت های مستقل تبدیل کرده اند.(ادامه)
داعش چند درصد از خاک عراق را در اختیار دارد؟
دولت عراق روز چهارشنبه اعلام کرد: حضور داعش در شهرها و استان های عراق پس از اشغال 40 درصد از خاک این کشور، اکنون به 14 درصد این مناطق کاهش یافته است. (ادامه)
مرد شماره دو داعش کشته شد
مقام‌های آمریکایی روز جمعه اعلام کردند که نفر دوم گروه تروریستی داعش در سوریه در یک عملیات نیروهای ویژه امریکا کشته شده است. (ادامه)
همنشینی صدام و محمد رضا دیروز اوپک ، امروز جهنم +عکس
عکسی بسیار قدیمی از صدام حسین در کنار محمدرضا پهلوی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. (ادامه)
نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی
دلار کانادا 22,666 ریال، راند آفریقای جنوبی 1,973 ریال، لیر ترکیه 10,335 ریال، روبل روسیه 423 ریال، ریال قطر 8,295 ریال، یکصد دینارعراق 2,730 ریال، لیر سوریه 160 ریال و دلار استرالیا 22,448 ریال تعیین قیمت شد. (ادامه)
ادعای معاون پسر قذافی درباره امام موسی صدر
شمال نیوز: یکی از افراد نزدیک به فرزند دیکتاتور معدوم لیبی، مدعی شد که امام موسی صدر به فرمان قذافی کشته شده و جنازه‌اش به دریا افکنده شده است. (ادامه)
چاپ اولین روزنامه داعش در لیبی +عکس
داعش اولین روزنامه کاغذی خود را با نام «النبأ» در دو شهر سرت و درنه لیبی چاپ و توزیع کرد.(ادامه)
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود .
در23 بهمن 1357 چه گذشت؟
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود . (ادامه)
نفت ایران ۲۴ دلار شد
متوسط قیمت نفت ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی بیش از ۷ دلار کاهش یافت و به ۲۴.۰۷ دلار در هر بشکه رسید.(ادامه)
تغییرات نرخ ارز در مرکز مبادلات+جدول
بانک مرکزی امروز 13دیماه ماه 94 نرخ ارزهای رسمی را برای عرضه در مبادلات اعلام کرد.(ادامه)
انتقاد شدید نقدی از سفر اروپایی روحانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی بود، زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی است و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم. (ادامه)
نرخ دلار و یورو افزایش یافت +جدول ارزها
بانک مرکزی امروز 10 بهمن ماه 94 نرخ 39 ارز را اعلام کرد.(ادامه)
تغییرات نرخ ارز در مرکز مبادلات ارزی+جدول
بانک مرکزی امروز 6 بهمن ماه 94 نرخ ارزها را اعلام کرد.(ادامه)
روحانی: دلمان می‌خواهد معتدلین به مجلس بروند
رئیس جمهور گفت: حداقل سه بار دستور قطع کامل مذاکره را داده‌ام. گفتم اگر نمی‌پذیرند جلسه را ترک و مذاکره را برای همیشه قطع کنید.(ادامه)
نفت ایران کمتر از ۲۵ دلار شد
قیمت سبد نفتی اوپک در معاملات روز گذشته با کاهش ۶۹ سنتی نسبت به روز قبل از آن به ۲۵ دلار در هر بشکه رسید. (ادامه)
تنش ميان ايران و جهان عرب و یک راه حل(يادداشت)
(ادامه)
امام جمعه ساری با اشاره به قیام مردم ساری در 18 دی، گفت: قیام مردم ساری در 18 دی 57 مانند 9 دی است و مردم باری دیگر بر اهداف شوم فتنه‌گران خط بطلان کشیدند.
قیام مردم ساری در 18 دی 57 مانند 9 دی است
امام جمعه ساری با اشاره به قیام مردم ساری در 18 دی، گفت: قیام مردم ساری در 18 دی 57 مانند 9 دی است و مردم باری دیگر بر اهداف شوم فتنه‌گران خط بطلان کشیدند. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه انتقادپذیری دولت تدبیر و امید باید بیشتر باشد، گفت: دولت باید نسبت به آزادی زندانیان و حقوق مدنی جامعه، پیرسالاری که تهدیدی برای امنیت کشور است، و حضور جوانان در عرصه خدمت جدی‌تر باشد، چرا جوان‌گرایی در این دولت کم است؟.... وزیر 70 ساله دولت جایش را به یک جوان بدهد
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه انتقادپذیری دولت تدبیر و امید باید بیشتر باشد، گفت: دولت باید نسبت به آزادی زندانیان و حقوق مدنی جامعه، پیرسالاری که تهدیدی برای امنیت کشور است، و حضور جوانان در عرصه خدمت جدی‌تر باشد، چرا جوان‌گرایی در این دولت کم است؟....(ادامه)
دلار بانکی ۳۰۱۴ تومان قیمت خورد
بانک مرکزی امروز با ۱۲ ریال افزایش نرخ دلار بانکی را ۳۰۱۴۲ ریال تعیین کرد.(ادامه)
برخی افراد برای مقام‌طلبی مقابل اسلام ایستادگی می‌کنند/نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی در خارج از مرزها
رمانده سپاه کربلای مازندران گفت: برخی افراد برای مقام‌طلبی، کسب خواسته‌های باطل و مال‎‌‎اندوزی مقابل اسلام ایستادگی می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به علمای جهان اسلام فرمودند: تضادهای تمدن غرب خود را نشان می‌دهد؛ مسلمانان با همت خود تمدن نوین اسلامی را برپا کنند.
امید چندانی به سیاستمداران جهان اسلام ندارم
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به علمای جهان اسلام فرمودند: تضادهای تمدن غرب خود را نشان می‌دهد؛ مسلمانان با همت خود تمدن نوین اسلامی را برپا کنند. (ادامه)
رهبر انقلاب: مسلمانان تمدن نوین را برپا کنند
در سالروز میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و ولادت امام صادق (ع) جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در بیست‌ونهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی تا دقایقی دیگر در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.