.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رویدادهای 14 بهمن ماه 1357
(ادامه)
آمادگی امنیتی ما و بصیرت مردم، باعث شد، دشمن شکستی دوباره را تجربه کند، چون اگر وضعیت ما مانند مصر، تونس و لیبی بود، شاید جمهوری اسلامی ایران ضرر جبران ناپذیر را تجربه می کرد.
شکست فتنه ۹۶ را اعلام می‌کنم/ بررسی دخالت یک مسئول سابق در اغتشاشات/ باید مشکلات مردم توسط مسئولان به خوبی شنیده شود(خبر)
آمادگی امنیتی ما و بصیرت مردم، باعث شد، دشمن شکستی دوباره را تجربه کند، چون اگر وضعیت ما مانند مصر، تونس و لیبی بود، شاید جمهوری اسلامی ایران ضرر جبران ناپذیر را تجربه می کرد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است. در قضایای اخیر دشمنان هم‌پیمان شدند/حرف‌هایی دارم و در وقت آن با مردم عزیزمان سخن خواهم گفت(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.(ادامه)
آشوب، آسیب زدن به اموال عمومی و مضروب کردن پلیس به نفع کیست.

آشوب در کشوربه نفع کیست(يادداشت)
آشوب، آسیب زدن به اموال عمومی و مضروب کردن پلیس به نفع کیست. (ادامه)
پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله به خبر ارتقاء درجه سردار سلیمانی
سردار کوثری در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی در مورد ارتقاء درجه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: چنین مسئله ای نه مطرح است و نه در خصوص آن صحبتی شده و اساسا هدف حاج قاسم والاتر از این مصادیق ظاهری است. بنابراین این موضوع مورد تایید نیست. (ادامه)
قیمت ۳۵ ارز بانکی افزایش یافت
هر دلار آمریکا با ۴۰ ریال رشد ۳۳,۶۴۵ ریال، پوند انگلیس با جهش ۱۶۱ ریالی ۴۵,۵۱۷ ریال و یورو با ۱ یک ریال رشد ۴۰,۱۵۷ ریال ارزش گذاری شدند.(ادامه)
شمال نیوز : «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات در روابط خارجی امروز طی سخنانی اعلام کرد که «از ایران می‎خواهیم برای پایان دادن به «اشغالگری» جزایر سه‌گانه، راه‎حل مسالمت آمیز ارائه دهد».
امارات باز هم برای جزایر سه‌گانه دندان تیز کرد
شمال نیوز : «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات در روابط خارجی امروز طی سخنانی اعلام کرد که «از ایران می‎خواهیم برای پایان دادن به «اشغالگری» جزایر سه‌گانه، راه‎حل مسالمت آمیز ارائه دهد». (ادامه)
آقای زنگنه، آمار نفت را ماهانه اعلام کنید
شمال نیوز : یژن زنگنه وزیر نفت به تازگی آمار تولید و صادرات نفت خام ایران را اعلام کرد. تولید: 3.8 میلیون و صادرات: 2.6 میلیون بشکه در روز.(ادامه)
تقویت توانمندی های موشکی، مطالبه عمومی است
فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: تمرکز دشمن بر روی تضعیف صنایع موشکی نشان از شیطنت جدیدی است و ما تلاش خویش برای تقویت بنیه موشکی خویش را بیشتر از گذشته افزایش می‌دهیم.(ادامه)
اولین موشک‌های سپاه چگونه تولید شد؟/ توضیح محسن رضایی
محسن رضایی در مطلبی نحوه چگونگی مجهز شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موشک را توضیح داد.(ادامه)
دیدار وزیر خارجه قطر با سردار سلیمانی یکی از عوامل قطع رابطه اعراب است / 4 شرطی که عربستان پیش از قطع روابط برای امیر قطر گذاشت(خبر)
(ادامه)
چرا روابط عربستان و قطر تا این اندازه تیره شد؟
این اولین بار نیست که کشورهای عربی خلیج فارس با قطر وارد تنش‌ جدی می‌شوند. اما متوقف کردن پروازها و حتی اخراج شهروندان در کنار قطع روابط دیپلماتیک٬ رویدادی است که باید دلایل محکم و عمیقی پشت آن نهفته باشد.(ادامه)
حضرت آیت‎الله خامنه‌ای بر تکرار آنچه که تا کنون از امام و انقلاب گفته شده است، تاکید کردند و فرمودند: انگیزه‎هایی برای تحریف امام و انقلاب وجود دارد. از این رو باید حقایق درباب امام و انقلاب را تکرار کنیم تا مجال تحریف را بگیریم.

جذابیت امام جوان‌ها را وارد میدان کرد /جای شهید و جلاد در دهه ۶۰ عوض نشود/ بعضی می گویند چالش با امریکا هزینه دارد، بله هزینه دارد اما سازش هم (خبر)
حضرت آیت‎الله خامنه‌ای بر تکرار آنچه که تا کنون از امام و انقلاب گفته شده است، تاکید کردند و فرمودند: انگیزه‎هایی برای تحریف امام و انقلاب وجود دارد. از این رو باید حقایق درباب امام و انقلاب را تکرار کنیم تا مجال تحریف را بگیریم. (ادامه)
اولین نشانه‌های شکست توطئه‌های ریاض مبتنی بر ایجاد اجماع عربی - اسلامی - صهیونیستی به رهبری آمریکا برای اقدامات خصمانه و منزوی کردن ایران در حالی بروز پیدا کرد که هنوز ترامپ سفر خود را به پایان نبرده. سعودی‌ها با ۴۰۰ میلیارد دلار قطر را خریدند/ سناریوی آمریکایی براندازی در قطر/ ترامپ چگونه امیر قطر را خشمگین کرد؟(خبر)
اولین نشانه‌های شکست توطئه‌های ریاض مبتنی بر ایجاد اجماع عربی - اسلامی - صهیونیستی به رهبری آمریکا برای اقدامات خصمانه و منزوی کردن ایران در حالی بروز پیدا کرد که هنوز ترامپ سفر خود را به پایان نبرده.(ادامه)
سال ۹۶ چه خواهد شد؟
صادق‌زیباکلام ضمن پیش‌بینی وضعیت خاورمیانه، اروپا، آمریکا و ترامپ معتقد است که سال بعد سال اقتصاد بهتر خواهد بود. (ادامه)
عبدی: بقایی صددرصد رد صلاحیت می شود
اصلاح طلب است اما نسبتش با این جریان سیاسی کشور باعث نشده تا دست از نقد هم طیفی های خودش بردارد و همین موضوع او را در چند سال اخیر به یکی از منتقدان درونی جبهه اصلاحات بدل کرده است. (ادامه)
ترامپ: هرگز علنی نمی گویم اگر بخواهم ایران را تنبیه کنم، چه خواهم کرد، چون آنها می فهمند / فرمان جدیدی درباره محدودیت‌های ویزا (خبر)
(ادامه)
ورود شهروندان کشورهای منع شده به آمریکا آزاد شد
اداره گمرک آمریکا گفته است کسانی که از هفته گذشته تحت تاثیر فرمان مهاجرت دونالد ترامپ، رئیس جمهوراین کشور قرارگرفته و امکان سفر به آمریکا را نداشتند، حال می‌توانند وارد این کشور شوند. (ادامه)
بیانیه کاخ سفید درباره دارندگان کارت سبز
(ادامه)
ترامپ درباره دستور مهاجرتی جدید بیانیه داد
دونالد ترامپ در بیانیه ای به برخی انتقادات درباره دستور اجرایی جدید درباره محدودیت مهاجرت واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در واکنش به فرمان اجرایی ترامپ علیه ایران و چند کشور دیگر تصریح کرد: امروز زمانی نیست که بین ملت‌ها دیوار کشید، یادشان رفته است که سالیان پیش دیوار برلین فروریخت.

امروز زمانی نیست که بین ملت‌ها دیوار کشید(خبر)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در واکنش به فرمان اجرایی ترامپ علیه ایران و چند کشور دیگر تصریح کرد: امروز زمانی نیست که بین ملت‌ها دیوار کشید، یادشان رفته است که سالیان پیش دیوار برلین فروریخت. (ادامه)
شمال نیوز: رهبرانقلاب با تاکید براینکه وجود یک قوه‌ قضائیه مستقل و شجاع را همه باید قدر بدانند، بیان داشتند: آنچه که دشمن را در اهداف خود ناکام می‌کند این است که بتوانیم قوه‌ قضائیه‌ مقتدر داشته باشیم.

بگومگوهای اخیر رؤسای قوا تمام می‌شود/ باید یک قوه‌ی قضائیه‌ی مقتدر و یک دولت شجاع و برنامه‌ریز داشته باشیم(خبر)
شمال نیوز: رهبرانقلاب با تاکید براینکه وجود یک قوه‌ قضائیه مستقل و شجاع را همه باید قدر بدانند، بیان داشتند: آنچه که دشمن را در اهداف خود ناکام می‌کند این است که بتوانیم قوه‌ قضائیه‌ مقتدر داشته باشیم. (ادامه)
رییس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم از برجام، رشد اقتصادی، مسکن مهر تا موضوع کنسرت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سخن گفت. از امنیت کشور در اوج ناآرامی‌ها و آشفتگی‌های منطقه هم روایت کرد و خواستار آن شد که اقدامات دولت را انتخاباتی تفسیر نکنند. همه آنچه روحانی در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی گفت/ از قول های اقتصادی رئیس جمهور تا اظهارات درباره دلار، انتخابات،خرید هواپیما، برجام و ...
رییس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم از برجام، رشد اقتصادی، مسکن مهر تا موضوع کنسرت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سخن گفت. از امنیت کشور در اوج ناآرامی‌ها و آشفتگی‌های منطقه هم روایت کرد و خواستار آن شد که اقدامات دولت را انتخاباتی تفسیر نکنند.(ادامه)
یکی از نماینده های مازندران در مجلس: انتقال آب دریای خزر به سمنان تصمیم غیرعلمی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است قاچاق کالا و ارز کمر اقتصاد کشور را در تولید، واردات و صادرات شکسته که باید با عزم جدی برای مبارزه با ام المفاسد اقتصادی تلاش کرد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: بر خلاف عده‌ای که در دنیا، برای نتیجه انتخابات امریکا، عزا گرفته‌اند یا عده دیگری که شادی می کنند ما نه عزا می‌گیریم و نه شادی می‌کنیم زیرا برای ما فرقی نمی کند و هیچ نگرانی هم نداریم و به لطف الهی، برای مواجهه با هر حادثه محتملی نیز آماده‌ایم.

هیچ قضاوتی درباره انتخابات آمریکا ندارم/ هرکسی آمد فقط شر رساند(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: بر خلاف عده‌ای که در دنیا، برای نتیجه انتخابات امریکا، عزا گرفته‌اند یا عده دیگری که شادی می کنند ما نه عزا می‌گیریم و نه شادی می‌کنیم زیرا برای ما فرقی نمی کند و هیچ نگرانی هم نداریم و به لطف الهی، برای مواجهه با هر حادثه محتملی نیز آماده‌ایم. (ادامه)
«ابوبکر البغدادی» پیام صوتی منتشر کرد
سرکرده گروه تروریستی داعش با انتشار یک پیام صوتی، از اعضای این گروه خواست بی‌توجه به قدرت نیروهای طرف مقابل، به نبرد ادامه دهند. (ادامه)
روایت هاشمی ازنقش مصلحی درماجرای ردصلاحیتش درسال ۹۲
(ادامه)
شمال نیوز: نخستین دور از مناظره های سه گانه دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دانشگاه هافسترا در ایالت نیویورک برگزار شد.
ترامپ: توافق هسته ای با ایران بدترین چیز بود/ کلینتون: سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ایران را اعمال کردم
شمال نیوز: نخستین دور از مناظره های سه گانه دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دانشگاه هافسترا در ایالت نیویورک برگزار شد. (ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز ایران قدرت اول منطقه است و خود، تسلیحات و مهمات تولید می‌کند و موشک‌های ما بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر را دقیق می‌زند. سرلشکر رضایی: ایران خود تسلیحات و مهمات تولید می‌کند/ موشک‌های‌ ایران "بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر" را دقیق می‌زند(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز ایران قدرت اول منطقه است و خود، تسلیحات و مهمات تولید می‌کند و موشک‌های ما بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر را دقیق می‌زند.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مسلمانان جهان تاکید کردند: جهان اسلام باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند،گریبان آنها را رها نکنند.
جهان اسلام گریبان حاکمان سعودی را رها نکند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در پیامی به مسلمانان جهان تاکید کردند: جهان اسلام باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند،گریبان آنها را رها نکنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.