.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را در سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد / ظرفیت فوردو ۱۰ برابر شد/ راه اندازی دو آبشار در نظنز +جزئیات(خبر)
(ادامه)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت : میانگین دریافتی کارکنان شرکت‌های دولتی کشور ۲.۵ برابر شرکت‌های خصوصی است / وقتی دو سوم حقوق بگیران از بیت‌المال در یک سوم بالای درآمدی کشورند، همه تلاش می کنند کارمند رسمی و حقوق بگیر دولت شوند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد. پاسخ رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
شاهد سنگین ترین حمله رسانه‌ای، سایبری و شناختی علیه ایران هستیم که برای هر کشوری رخ می داد، از بین می رفت / کسانی که برای واتساپ و اینستاگرام فرش قرمز پهن کردند مسئول ناامنی امروز هستند/ ۱۲۰ حمله سنگین سایبری به زیرساخت‌ها در ۲۰ روز گذشته....(خبر)
(ادامه)
شعارهای کف خیابان، بوی معضلات اقتصادی نمی‌دهد
در اغتشاشات اخیر، دشمنان موجودیت ایران عزیزمان خصمانه‌تر از گذشته علیه این کشور متحد شده اند.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
 پرینس، نظامی سابق آمریکایی، قاسم سلیمانی را «هاینریش هیملرِ حکومت ایران» می‌خواند و معتقد است او «بازوی» رهبر ایران است. شناسایی طراح ترور شهید حاج قاسم سلیمانی +عکس
پرینس، نظامی سابق آمریکایی، قاسم سلیمانی را «هاینریش هیملرِ حکومت ایران» می‌خواند و معتقد است او «بازوی» رهبر ایران است.(ادامه)
نقش موثر ایران در جبهه مقاومت(يادداشت)
(ادامه)
۱۴ کشور اسلامی دوشنبه را عید سعید فطر اعلام کردند
همزمان با شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه حلول ماه شوال، تا کنون ۱۴ کشور اسلامی دوشنبه را عید فطر اعلام کردند.(ادامه)
نرخ رسمی ۱۵ ارز افزایشی و ۲۳ ارز کاهشی شد
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۶ فروردین ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۳ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت. نرخ رسمی هشت ارز ثابت ماند.(ادامه)
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش نشان دادند. واکنش نمایندگان مجلس به حمله روسیه به اوکراین
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش نشان دادند.(ادامه)
روزشمار انقلاب: ۱۴ بهمن ۱۳۵۷
جریانات و حاشیه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، به خصوص در دی و بهمن ۵۷ بسیار زیاد، جالب و شنیدنی بوده و هست.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (پنجشنبه - نهم دی‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۱ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۹ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۸ ارز افزایش یافت
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۲۷ آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۱ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۸ ارز افزایش یافت؛ نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند. (ادامه)
سازنده اولین موشک بومی ایران کیست؟
سردار شهید حسن طهرانی مقدم یکی از نوابغ نظامی کشورمان است که نقش موثری در افزایش قدرت دفاعی کشورمان دارد. (ادامه)
ویزای انفرادی به عراق صادر نمی‌شود
یک مقام مسئول گفت: به هیچ عنوان عراق برای مسافران ویزای انفرادی صادر نمی‌کند و آژانس‌هایی که در این مدت تخلف کرده اند باید خسارت مسافران را پرداخت کنند. (ادامه)
واکنش جالب ظریف به پایان حضور نظامی آمریکا در افغانستان
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان گفت: زمان آن فرا رسیده است که آمریکا مغالطه «همه گزینه‌ها روی میز» را کنار بگذارد.(ادامه)
جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ کاهش نرخ ۲۳ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۳ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۱۲ ارز افزایش یافت. (ادامه)
کاهش نرخ ۲۳ ارز امروز چهارشنبه ۲۳ تیر
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۳ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۱۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۸ ارز ثابت ماند.(ادامه)
فرمانده هوافضای سپا بابیان اینکه برخی‌ها می‌گویند این خودکفایی چقدر است گفت: اینجا نیز باید به حرف‌های دشمن نگاه کنیم، دشمن می‌گوید بعد از برجام راجع حضور منطقه‌ای مذاکره کنیم، پس ببینید اگر قدرت داشت و توان توقف این بخش را داشت، متوقف می‌کرد، پس چرا به ما التماس می‌کند؟ دشمن آنجایی که بتواند پیشرفت‌های ما را متوقف می‌کند و التماس نمی‌کند. با استقرار دولت جدید می توانیم برای نخستین بار دولت اسلامی را شکل بدهیم / متأسفم که برخی از مسئولان می‌گویند از کلمه دشمن بدم می‌آید(خبر)
فرمانده هوافضای سپا بابیان اینکه برخی‌ها می‌گویند این خودکفایی چقدر است گفت: اینجا نیز باید به حرف‌های دشمن نگاه کنیم، دشمن می‌گوید بعد از برجام راجع حضور منطقه‌ای مذاکره کنیم، پس ببینید اگر قدرت داشت و توان توقف این بخش را داشت، متوقف می‌کرد، پس چرا به ما التماس می‌کند؟ دشمن آنجایی که بتواند پیشرفت‌های ما را متوقف می‌کند و التماس نمی‌کند.(ادامه)
کاهش نرخ رسمی ۳۴ ارز امروز نهم تیر
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه، ۹ تیرماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۴ ارز کاهش و نرخ ۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۸ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش یافت ۱۴۰۰/۳/۳
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۲۲ ارز کاهشی، ۱۳ ارز افزایشی و نرخ ۱۱ ارز نسبت به روز کاری گذشته ثابت ماند.(ادامه)
جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ همه نرخ‌ها ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها ثابت ماند.(ادامه)
جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ افزایش نرخ ۲۰ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۱۶ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
اسحاق جهانگیری: دولت به خوبی عمل کرد و نگذاشت اقتصاد کشور متلاشی شود/ اجازه ندادیم در کشور قحطی به وجود آید/ به دولت می‌گویند خسته و تنبل اما شما که خسته و تنبل نیستید در یک دوره....(خبر)
(ادامه)
فرمان اجرایی بایدن: لغو ممنوعیت مسافرتی و مهاجرتی ایرانیان
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه اول بهمن ماه در نخستین ساعات حضور خود در کاخ سفید در ۱۷ فرمان اجرایی را امضا کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.