.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ایران حق رای خود را در مجمع عمومی سازمان ملل از دست داد
ایران و ۶ کشور دیگر به دلیل عدم پرداخت حق عضویت خود طی بیش از دو سال گذشته، حق رای‌شان را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به طور موقت از دست دادند. (ادامه)
خرید و فروش دلار و یورو در صرافی بانکی چقدر؟
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۴۰ تومان و قیمت خرید ۲۴ هزار و ۷۴۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت خرید ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.(ادامه)
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه معتقد است اظهارات اردوغان نشانه ی تلاش او برای احیا خلافت عثمانی از آسیای میانه تا الجزایر است / اردوغان می خواهد مسیر احیا خلافت را از طریق جمهوری آذربایجان به دریای خزر و سپس آسیای میانه طی کند ....(خبر)
(ادامه)
نرخ رسمی ۲۹ ارز کاهش یافت/ قیمت دلار ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۹ ارز کاهش و ۶ ارز افزایش یافت؛ نرخ باقی ارزهای نیز ثابت ماند.(ادامه)
افغانستان هم آیت‌الله خامنه‌ای دارد؟
(ادامه)
قیمت رسمی انواع ارز در ۲۰ مهر ۹۹
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
اولین موشکی که ایران به سمت عراق شلیک کرد
اولین موشک ایران در ساعت 3:20 روز 21 اسفندماه سال 63 به کارخانه سیمان در یک کیلومتری پالایشگاه کرکوک اصابت کرد. این موشک اسکاد بی با برد 300 کیلومتر بود. (ادامه)

آمریکا، اروپا و مکانیسم ماشه(ديدگاه)
(ادامه)
پاسخ به چند سئوال درباره انفجار بیروت / نتانیاهو سال ۲۰۱۸ درباره این بندر چه گفته بود؟ / چه کسانی از بسته شدن شاهراه اقتصادی لبنان سود می‌برند؟ / شدت انفجار دوم به حدی بود که تصاویر و فیلم هایی که از انفجار، امواج انفجار و خرابی ها و ویرانه ها .... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
آبروریزی پهپاد پرادعای اسراییلی در مقابل موشک ۵۰ ساله/ از هرمس تا اسکای استرایکر؛ ارزش شکارهای پدافند ارمنستان از ۱۵۰ میلیون دلار گذشت +عکس(خبر)
(ادامه)
افزایش نرخ رسمی یورو و پوند/ قیمت دلار ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۲ ارز افزایش، ۵ ارز کاهش و دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت اعلام شد. (ادامه)
افزایش قیمت رسمی ۳۰ ارز
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که در قیمت ۳۰ ارز افزایش داشت. (ادامه)
نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهشی شد
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) ‌نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که در مقایسه با روز گذشته نرخ ۲۲ ارز کاهش یافت، قیمت ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۹ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
نرخ رسمی ۴۷ ارز اعلام شد/کاهش قیمت ۱۵ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش، نرخ ۱۵ ارز کاهش و ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)
سامانه پدافند هوایی روسیه منهدم شد
(ادامه)
یک اندیشکده آمریکایی پیش‌بینی کرد صنعت نفت و گاز آمریکا پس از پایان بحران کرونا احتمالاً بیش از دیگر تولیدکنندگان نفت در دنیا آسیب خواهند دید.....(خبر)
(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
واکنش پوتین به ترور سردار سلیمانی
سخنگوی کرملین گفت: رئیس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی با همتای فرانسوی خود، از ترور سردار شهید سلیمانی ابراز نگرانی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر نفت گفت : این تصمیمی بود که گرفته شد و به ما ابلاغ کردند و ما هم آن را خوب اجرا کردیم. ما این تصمیم را نگرفتیم.... اولین واکنش زنگنه به گران شدن بنزین: خوب اجرا کردیم !
شمال نیوز: وزیر نفت گفت : این تصمیمی بود که گرفته شد و به ما ابلاغ کردند و ما هم آن را خوب اجرا کردیم. ما این تصمیم را نگرفتیم....(ادامه)
یورو ارزان و پوند گران شد
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز مانند یورو نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ۱۶ واحد پولی دیگرمانند پوند افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت دلار یکشنبه ۱۴ مهرماه
بازار ارز در حالی دومین روز هفته را آغاز کرده است که نرخ‌های بازار نشان از کاهش نسبت به روز قبل دارد. این در حالی است که امروز به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی، نرخ‌های اعلام شده توسط بانک مرکزی بدون تغییر بوده است.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۸ ارز کاهش یافت
بانک مرکزی، نرخ ۴۷ ارز را برای امروز(چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۸ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۷ واحد پولی دیگر افزایش یافت.(ادامه)
امارات برای خروج آبرومند از یمن دست‌ به دامن ایران شد
یک روزنامه لبنانی نوشت، امارات در پی فهم وضع خود در قبال ایران و یمن، تصمیم گرفت به صورت آبرومندانه از یمن خارج شود و برای همین یک نماینده به تهران فرستاد و سه پیشنهاد به ایران داد.(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۴/۱۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز مانند یورو و پوند نسبت به پنجشنبه گذشته کاهش و قیمت ۱۳ واحد پولی افزایش یافت. نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
مهم‌ترین موشکهای ایران را بشناسید + عکس و جدول
موشکهای بالستیک ایران نقش پررنگ تری در ترس دشمنان دارند. کارشناسان به موشک‌هایی "بالستیک" می‌گویند که تا ارتفاع بسیار بالایی اوج می‌گیرند. این موشکها برد بسیار بالایی دارند و حتی از جو زمین نیز خارج می‌شوند. (ادامه)
چرا آمریکا از جنگ نظامی مستقیم با ایران هراس دارد؟(ديدگاه)
(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۸/۰۲/۲۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۰ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌ها ۹۸/۰۲/۲۳
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز از جمله پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۲۵ واحد پولی دیگر مانند یورو کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌ها ۹۸/۰۲/۲۲
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.