.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حاجیان کدام کشورها در فاجعه منا جان خود را از دست دادند؟
مقامات عربستان سعودی هنوز آماری در خصوص ملیت حجاجی که در حادثه روز پنجشنبه در منا جان خود را از دست دادند منتشر نکرده اند.(ادامه)
سرنوشت زنان محافظ قذافی+عکس
چهار سال بعد از مرگ سرهنگ نگاهی به وضعیت زنان محافظی که روزی سوگلی قذافی بودند‌، خالی از لطف نیست. برخی از این زنان در زندان زنان در طرابلس، پایتخت لیبی به سر می‌برند و زنان دیگری نیز حق پناهندگی در کشورهای عربی و غربی را گرفته‌اند و برخی دیگر نیز این تصمیم را گرفته‌اند که در ملأ عام نباشند.(ادامه)
روایت ناطق نوری از ترورهای دهه ۶۰
رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبر معظم انقلاب با اشاره به وضع بحرانی خاورمیانه تصریح کرد: همه نقاط اطراف کشور ما را جنگ و ناامنی فرا گرفته است و تنها ایران است که در امنیت و آرامش به سر می‌برد. (ادامه)
نرخ دولتی ارزها اعلام شد
(ادامه)
اهمیت وقایع نگاری علی جنتی از این روست که دارای مباحث متنوعی از درویدادهای قیام پانزده خرداد، فعالیت سازمان مجاهدین خلق، حسینه ارشاد، حضور امام در نوفل‌ ولوشاتو و ... است.
ماجرای دیدار جنتی و غرضی با قذافی/ قولی که دیکتاتور مخلوع لیبی به انقلابیون داد/ نظر امام خمینی(ره) در مورد سرهنگ قذافی چه بود؟(خبر)
اهمیت وقایع نگاری علی جنتی از این روست که دارای مباحث متنوعی از درویدادهای قیام پانزده خرداد، فعالیت سازمان مجاهدین خلق، حسینه ارشاد، حضور امام در نوفل‌ ولوشاتو و ... است. (ادامه)
ظریف: مشکلات منطقه راه حل نظامی ندارد
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه راه حل نظامی برای هیچ یک از مشکلات منطقه وجود ندارد، گفت: امیدواریم همه تلاش کنند مشکلات از طریق گفتگو حل و فصل شود.(ادامه)
لاریجانی در گفت و گو با CNN چه گفت؟
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با شبکه سی ان ان گفت : ایران و حزب الله هستند که به صورت مسئولانه در برابر تروریست ها ایستاده اند و با این گروه ها مبارزه می کنند.(ادامه)
واکنش هاشمی به افشاگری‌های اخیر
آنچه این روزها فرمانده سابق نیروی انتظامی افشا کرد، بخشی از همان توطئه بود که قبلاً هم گوشه­‌هایی افشا شده بود.(ادامه)
صادق خرازی: احمدی‌ نژاد تمام شد!
رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان این که احمدی‌نژاد تمام شد، احمدی‌نژادیسم را خطری برای کشور خواند. (ادامه)
اخراج محترمانه پژو از ایران؟
(ادامه)
روحانی در سازمان ملل سخنرانی می‌کند
(ادامه)
رسوایی تازه برای هیلاری کلینتون
(ادامه)
شروط لباس زنانه نزد داعش + عکس
شمال نیوز: تروریست های داعش به محض تصرف منطقه ای در لیبی، شروط خود را درباره شیوه پوشیدن، شکل و نیز خورد وخوراک، اعلام می کند. این گروه اخیرا ۷ هفت شرط برای خروج زنان از خانه هایشان همانطور که پیشتر در عراق و سوریه اتفاق افتاد، قرار داده است. (ادامه)
10 کشور فسادخیز جهان را بشناسید
اخبار مربوط به فسادهای اقتصادی در کشورهای غربی با تلاش رسانه‌ها خیلی زود برملا می‌شوند. اما در بسیاری از نقاط جهان هم به رغم آنکه این فسادها نقش مهم و موثری در به ‌وجود آمدن چرخه‌های فقر و شکست سیستم‌های اقتصادی دارند، به طور جدی با آنها مبارزه نمی‌شود.(ادامه)
احتمال اعدام مرسی در عید فطر
(ادامه)
تحویل گزاره برگ ملی به وزارت امور خارجه
(ادامه)
محسن رضایی: هیچ دلیلی نمی‌بینم که مذاکرات طولانی بشود
(ادامه)
آماده شدن داعش برای حمله به مکه !
رسانه‌های غربی پیش‌بینی می‌کنند که داعش عملیات خود را در دوره آتی متوجه عربستان کند تا حکومت را از چنگ خاندان حاکم سعودی درآورده و خود آن را در دست بگیرد.(ادامه)
وارستگانی که هفتم تیر از مسجد به پرواز رسیدند
شهید پاک نژاد، نمازگزار صف اول نماز مسجد روضه محمدیه یزد و شهید قاسمی، امامت جماعت مسجد و شهید دیالمه از فعالان مسجدجامع نارمک و شهید درخشان و دانش مستمع مستمر مسجد قبا بودند و...(ادامه)
پیام مشترک پوتین و ملک سلمان به ایران و آمریکا
منافع مشترک میان روسیه و عربستان کم نیستند همچنان که عوامل دور کردن این دو کشور نیز کم نیستند. تماس های اخیر میان عربستان و روسیه ، مشابه روابطی است که اکنون میان واشنگتن و تهران مشاهده می شود. (ادامه)
اگر داعش پیروز شود چکار باید کرد؟
با وجود پیشروی‌های داعش در عراق و سوریه و تحرکات این گروه تروریستی در لیبی و دیگر مناطق جهان این سوال مطرح می‌شود که در صورت پیروزی داعش و شکست تلاش‌های منطقه‌ای یا بین‌المللی در توقف پیشروی این گروه چه کار باید کرد؟! شاید بتوان گفت که تنها راهکار توافق کشورهای عربی با تشکیل نیروی ائتلافی متشکل از هزاران نیرو برای نبرد با داعش افراطی است.(ادامه)
جهاد نکاح « مردانه» در داعش
شمال نیوز: برخی عناصر بازداشت شده داعش در لیبی، اعترافاتی کرده‌اند که در بخش اول آن «مباح بودن لواط» و «نوع حمایت ترکیه» در آن فاش شده است. (ادامه)
 
حاج قاسم چند روز پیش گفته بود "برای ریزگردها جلسه منطقه‌ای می‌گیریم؛ زیرا این موضوع مهم است و بر صحت و سلامت جامعه ما اثر می‌گذارد،" وی در همین راستا درباره خطر داعش خاطرنشان کرده "با چاقو سر بریدن و فریاد الله‌اکبر سر دادن خطر بزرگی است و اگر کسی، ملت را نسبت به این بلا آگاه نکند و برای رفع... چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟(خبر)
حاج قاسم چند روز پیش گفته بود "برای ریزگردها جلسه منطقه‌ای می‌گیریم؛ زیرا این موضوع مهم است و بر صحت و سلامت جامعه ما اثر می‌گذارد،" وی در همین راستا درباره خطر داعش خاطرنشان کرده "با چاقو سر بریدن و فریاد الله‌اکبر سر دادن خطر بزرگی است و اگر کسی، ملت را نسبت به این بلا آگاه نکند و برای رفع...(ادامه)
سرب داغ،جواب بازرسی‌ از مراکز نظامی
(ادامه)
جنجال تازه اردوغان
(ادامه)
یادداشت مفصل احمد توکلی در باره مذاکرات هسته ای
(ادامه)
پاسخ هاشمی‌رفسنجانی به انتقادهای دلواپسان
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان خاطراتی از روزهای اول پیروزی انقلاب، گفت: جوانان انقلابی با علاقه و اشتیاق مسائل را پیگیری و امنیت را در سراسر کشور برقرار و پایدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز دردیدار جمعی از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بیت (ع) ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، مطالب بسیار مهمی را درخصوص مذاکرات هسته ای و همچنین تحولات یمن بیان کردند.
از توافق عزتمندانه صددرصد حمایت می‌کنم/ بینی سعودی‌ها قطعاً به خاک مالیده خواهد شد
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز دردیدار جمعی از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بیت (ع) ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، مطالب بسیار مهمی را درخصوص مذاکرات هسته ای و همچنین تحولات یمن بیان کردند. (ادامه)
ساختمان فوق سری که کلید توافق هسته ای با ایران در آن قرار دارد
داخل یکی از ساختمان های فوق امنیتی در محلی محرمانه در امریکا، کارشناسان در حال بررسی مسائلی است که ممکن است دولت اوباما را در ترغیب افکار عمومی به حمایت از توافق هسته ای با ایران کمک کند.(ادامه)
جنگ با ایران احتمالا بهترین گزینه ماست
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.