.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عواملی که از عمر "مردان" می‌کاهد
رئیس اداره سلامت میانسالان وزارت بهداشت، با اشاره به عواملی که سبب کاهش عمر مردان می‌شود، گفت: شایع ترین و کشنده‌ترین سرطان میان مردان سرطان معده و سرطان ریه است.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی طی حکمی بابک نگاهداری را به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد. مشاوران و دستیاران قالیباف در مجلس منصوب شدند
رییس مجلس شورای اسلامی طی حکمی بابک نگاهداری را به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.(ادامه)

در کتاب سیدهادی‌بن ابراهیم‌بن علی‌وزیر از علمای زیدی یمن در قرن نهم به نام «البروج فی اسماء امیرالمؤمنین»، اوصاف، کنیه ها و لقب ها و اسامی حضرت را گردآوری کرده که 290 عنوان شده و این تعداد همه مستند است. محاسنی که علی (ع) حرکت داد(يادداشت)
در کتاب سیدهادی‌بن ابراهیم‌بن علی‌وزیر از علمای زیدی یمن در قرن نهم به نام «البروج فی اسماء امیرالمؤمنین»، اوصاف، کنیه ها و لقب ها و اسامی حضرت را گردآوری کرده که 290 عنوان شده و این تعداد همه مستند است.(ادامه)
من «آیت‌الله» نیستم؛ یک جمله معنادار برای مقابله هوشمندانه با فرهنگ تملق /برای تولیت آستان قدس رضوی، «خادم الرضا» بودن اهمیت دارد «من، آیت‌الله نیستم»؛ 10 نکته به بهانۀ تذکری به صدا و سیما
من «آیت‌الله» نیستم؛ یک جمله معنادار برای مقابله هوشمندانه با فرهنگ تملق /برای تولیت آستان قدس رضوی، «خادم الرضا» بودن اهمیت دارد (ادامه)
اعمال شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان
شب‌ قدر که برتر از هزار ماه است، جلوه‌ای روشن از مهربانی و رأفت بی‌انتهای خدای متعال است، زیرا حضرت حق همیشه برای بخشیدن بندگان خویش از هر بهانه‌ای استفاده می‌کند. چنانکه آمدن ماه مبارک رمضان برای همه ما فرصت آمرزش است و صد البته رسیدن به شب‌های قدر نور علی نور دیگری برای ماست که از این شرایط برای توبه، ترک معصیت و قرب الهی بهره ببریم و به سمت خدا برگردیم. (ادامه)
پیکر آیت‌الله امینی به خاک سپرده شد
پیکر آیت‌الله امینی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز:  وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود. آیت الله امینی به ملکوت اعلی پیوست/جزئیات مراسم خاکسپاری+زندگینامه
شمال نیوز: وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود.(ادامه)
شمال نیوز : تک تک اختران سپهر معرفت ایران عزیزکه سال ها خدمتگزاری خالصانه آن مرحوم را قدر نهاده، تاریکی اندوه را تاراندند، در جان بازماندگان آن مرحوم قدر خورشید دارند.... پیام سپاسگزاری بیت آیت الله طبرسی از ابراز همدردی در ارتحال نماینده فقید ولی فقیه در مازندران
شمال نیوز : تک تک اختران سپهر معرفت ایران عزیزکه سال ها خدمتگزاری خالصانه آن مرحوم را قدر نهاده، تاریکی اندوه را تاراندند، در جان بازماندگان آن مرحوم قدر خورشید دارند....(ادامه)
نماینده سرشناس مازندرانی، گزینه جدی ریاست مجلس
مجلس یازدهم تا 2 ماه دیگر آغاز به کار می کند و گزینه های ریاست مجلس یازدهم شامل محمدباقر قالیباف، سید شمس الدین حسینی، مرتضی آقاتهرانی، علی نیکزاد و مصطفی میرسلیم کارنامه های مشخصی دارند.(ادامه)
نامگذاری کمربندی بزرگ تنکابن به نام امام خامنه‌ای
کمربندی بزرگ تنکابن به نام مقام معظم رهبری ” امام خامنه‌ای” مزین شد.(ادامه)
۵۰ نفر از اقتصاددانان و متخصصان مالی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور یک بسته سیاستی برای انجام اقدامات عاجل در ۳ ماهه اول امسال به منظور جلوگیری از بروز بحران اقتصادی و اجتماعی را پیشنهاد دادند. نامه ۵۰ اقتصاددان به روحانی برای مدیریت تبعات اقتصادی کرونا
۵۰ نفر از اقتصاددانان و متخصصان مالی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور یک بسته سیاستی برای انجام اقدامات عاجل در ۳ ماهه اول امسال به منظور جلوگیری از بروز بحران اقتصادی و اجتماعی را پیشنهاد دادند.(ادامه)
«سید محمد میرمحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (دوشنبه) در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. عضو مجمع تشخیص مصلحت بر اثر کرونا درگذشت
«سید محمد میرمحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (دوشنبه) در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد..... چرا به سید شمس الدین حسینی رای دهیم؟
شمال نیوز : نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد.....(ادامه)
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)
لغو سفر وزیر بهداشت به مازندران
سفر وزیر بهداشت به مازندان برای حضور در کنگره اخلاق پزشکی لغو شد.(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و استاد دانشگاه علامه با حضور در خبرگزاری تسنیم ابعاد پنهان بودجه از عنوان‌سازی برای پنهان‌سازی میزان درآمد نفتی بودجه، افزایش شدید بدهی دولت، واگذاری دارایی‌ها در کنار حفظ سلطه بر اقتصاد، و ... را آشکار کرد. .... اصلاح ساختار در بودجه 99 محقق نشد/ سهم دولت از بودجه ۱۵۰۰هزار میلیاردی شرکتها، تقریباً هیچ !
شمال نیوز : سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و استاد دانشگاه علامه با حضور در خبرگزاری تسنیم ابعاد پنهان بودجه از عنوان‌سازی برای پنهان‌سازی میزان درآمد نفتی بودجه، افزایش شدید بدهی دولت، واگذاری دارایی‌ها در کنار حفظ سلطه بر اقتصاد، و ... را آشکار کرد. ....(ادامه)
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند.

درخواست بیش از 55 صاحب نظر محیط زیستی از رئیس جمهور؛ هرگونه طرح انتقال آب از دریای خزر را متوقف کنید
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند. (ادامه)
تکیه بودجه ۹۹ به مالیات چه معایبی دارد؟ / اهمیت نفت در اقتصاد ایران، همتراز با اهمیت قلب در بدن است / توسعه بدون رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و «صادرات و واردات» تکنولوژی شبیه طنز است / در توانمندی‌های بالقوه در زمره ۱۷ کشور برتر جهان هستیم....(خبر)
(ادامه)
تجمع پراکنده و ساختارشکنانه در چند دانشگاه تهران
همزمان با روز دانشجو تعدای از دانشجویان در دانشگاه‌های تهران، علامه و امیرکبیر با برگزاری تجمعات پراکنده‌ و سر دادن شعارهای ساختار شکنانه سعی کردند فضای دانشگاه را ملتهب کنند.(ادامه)
اینترنت کشور در حال وصل شدن است. آخرین خبرها از اتصال اینترنت
اینترنت کشور در حال وصل شدن است.(ادامه)
به راستی چه کسانی از یاران واقعی آن حضرت می باشند و چگونه می توانیم خود را به ایشان نزدیک کنیم؟ چه کنیم تا از یاران واقعی امام زمان (عج) باشیم؟
به راستی چه کسانی از یاران واقعی آن حضرت می باشند و چگونه می توانیم خود را به ایشان نزدیک کنیم؟(ادامه)
یاران ایرانی امام رضا(ع) چه کسانی بودند؟
امام رضا (ع) برخلاف آن چه دیگران پیـش بینی مـی کردند، در قبال رژیم عباسی، سیاستی را در پیـش گـرفتند که برخی از اندیشمندان، آن را در ذیل گفتمان «اصلاح» قرار می دهند. حضرت (ع) از ابتدای بر عهده گیری مقام امامت، آشکارا نشان دادند که بر خلاف بسیاری که تصور مـی کردند، امـامان شیعی از سیاست کناره گـرفته اند، هـر دو جنبه مقام معنوی و سیاسی امامت را با هم به پیش می برند.. (ادامه)
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند.
پیراهن سوگ اربعین /چهل غروب بی حسین
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند. (ادامه)
4 انتصاب جدید در سازمان تأمین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکام جداگانه‌ای عادل دهدشتی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی، رضا معینی را به عنوان مدیرکل وصول حق بیمه، روزبه کردونی را به عنوان رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی و دکتر محمدمهدی سپهری را به عنوان مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین منصوب کرد.(ادامه)
ماه صفر دومین ماه سال هجری قمری است که انجام برخی اعمال در آن سفارش شده است. در ماه صفر انجام چه اعمالی سفارش شده است؟
ماه صفر دومین ماه سال هجری قمری است که انجام برخی اعمال در آن سفارش شده است.(ادامه)
راهکار شیخ عباس قمی برای رفع نحوست ماه صفر
یکی از کارشناسان دینی می‌گوید: نحوست ماه صفر بیش از آنکه جنبه عقلی و یا روایی داشته باشد، در نتیجه تلقین‌هایی است که افراد برای خود به وجود می‌آورند و این نوع نگاه سبب ارتباط دادن برخی حوادث پیش آمده با این ماه می‌شود.(ادامه)

روحانی گفت: طرحی را درسازمان ملل ارائه خواهیم داد که ایران باهمکاری کشورهای منطقه می تواند امنیت خلیج فارس را با کمک کشورهای منطقه بوجود آورد..

حاضریم از خطا‌های گذشته همسایگان بگذریم؛ به سوی همه آن‌ها دست برادری دراز میکنیم / طرحی را درسازمان ملل ارائه خواهیم داد که باهمکاری کشور‌های منطقه امنیت خلیج فارس را بوجود آوریم / با شعار و طرح «ائتلاف امید» و «ابتکار صلح هرمز» به نیویورک می‌رویم(خبر)
روحانی گفت: طرحی را درسازمان ملل ارائه خواهیم داد که ایران باهمکاری کشورهای منطقه می تواند امنیت خلیج فارس را با کمک کشورهای منطقه بوجود آورد.. (ادامه)
ارائه طرح ایران در سازمان ملل برای امنیت خلیج فارس/ اهل تعظیم و ذلت نیستیم / طرحی را در سازمان ملل ارائه می‌دهیم که ایران با همکاری کشورهای مختلف امنیت خلیج فارس را تأمین می‌کند و حضور نیروهای خارجی برای امنیت نفت و انرژی خطرناک است ....(خبر)
(ادامه)
آیا در روز عاشورا اصحاب امام حسین (ع) با حفر چاه امکان دسترسی به آب را نداشتند؟
در جنگ عاشورا سپاه عمربن‌سعد آب فرات را بر خیمه گاه امام حسین (ع) بستند. دسترسی به آب برای امام حسین (ع) و یارانشان سخت شد. در عاشورا عطش و تشنگی بر امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان غالب گشت. بررسی وقوع این شرایط تشنگی را در ادامه بخوانید.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.