.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
علما و روحانیون اهل سنت کردستان نسبت به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص امامان جمعه و مساجد این استان واکنش نشان دادند. واکنش تند علمای اهل سنت کردستان به سخنان مولوی عبدالحمید
علما و روحانیون اهل سنت کردستان نسبت به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص امامان جمعه و مساجد این استان واکنش نشان دادند.(ادامه)
آیت الله لائینی:منطقه مقاومت روی دست ملت ایران می چرخد
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه منطقه مقاومت روی دست و کاکل ملت ایران می چرخد،گفت: دشمن تلاش دارد ام القرای ایران اسلامی را خاموش کند.(ادامه)
آیت الله لائینی:حضور مردم بهترین تاکتیک برای مقابله با دشمن است
نماینده ولی فقیه در مازندران حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های حساس و مهم بهترین تاکتیک برای مقابله با خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان که قصد براندازی دارند، است.(ادامه)
پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در سوادکوه تشییع می شود
فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به برگزاری ۲۵ برنامه شاخص دهه بصیرت در شهرستان گفت: پیکر مطهر سه شهید گمنام در شهرستان تشییع می شود.(ادامه)
آیت الله لائینی :ضرورت ترویج فرهنگ فاطمی و عفاف و حجاب در جامعه
نماینده ولی فقیه در مازندران ترویج سبک زندگی فاطمی و عفاف و حجاب را در جامعه لازم و ضروری دانست.(ادامه)
شمال نیوز:  حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند امام جمعه آمل : اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌
شمال نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند (ادامه)
آیت الله حسن زاده علامه دلبسته ولایت بود
یکی از شاگردان علامه حسن زاده با بیان اینکه علامه حسن زاده دلبسته توحید و ولایت بود، از ایشان به عنوان علامه دهر یاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎ مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد + محبی کیست ؟
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎(ادامه)
آموزش های مهارتی به توسعه اقتصادی کشور کمک می کند
رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور، توجه جدی خانواده ها نسبت به هدایت درست فرزندان به سمت یادگیری وآموزش مهارتی وشغل را برای آینده کاری آنها و کمک به توسعه اقتصادی کشور تاثیرگذار دانست. (ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است، گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند، در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفقیقات مناسبی به دست آمده است. وحیدی : مازندران سرزمین دلاوری‌ها و حماسه‌ها است / باید از ظرفیت‌های مازندران استفاده شود
شمال نیوز : وزیر کشور با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است، گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند، در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفقیقات مناسبی به دست آمده است.(ادامه)
تصویر تازه منتشرشده از علامه حسن‌زاده آملی
تصویری از مرحوم علامه حسن زاده آملی در حال مطالعه نسخ خطی را می بینید. (ادامه)
برگزاری اربعین علامه حسن زاده آملی در زادگاهش
مراسم اربعین علامه حسن زاده آملی امروز در زادگاهش روستای ایرا برگزار شد.(ادامه)
آیت الله لائینی :چراغ ولایتمداری در مازندران دائمی و پرفروغ است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چراغ ولایتمداری در استان همواره دائمی، پر فروغ و درخشان است. (ادامه)
برگزاری اربعین علامه حسن زاده آملی این هفته در آمل
مراسم گرامیداشت اربعین علامه حسن زاده آملی، این هفته در شهرستان آمل برگزار می‌شود.(ادامه)
آیت الله لائینی :هنر علامه حسن زاده آملی تقوا و مردمداری بود
نماینده ولی فقیه در مازندران مردمداری را یک هنر برشمرد و گفت: علامه حسن زاده آملی مظهر تقوا و پرهیزگاری و مردمداری بود.(ادامه)
عکس/ گفتگوی صمیمی قالیباف با علی لاریجانی
محمدباقر قالیباف و علی لاریجانی در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی(ره) که در مسجد جامع امام حسن عسکری(ع) تهران برگزار شد، با هم دیدار کردند.(ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
تشییع پیکر مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم
پیکر حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
الویت اخلاق اسلامی در نگاه علامه دهر(يادداشت)
(ادامه)

نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد! نقدی بر مواضع کدیور(يادداشت)
نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد!(ادامه)
مراسم یادبود علامه حسن زاده آملی در ساری برگزار شد
مراسم یادبود علامه حسن زاده آملی با حضور مردم عزادار و مسئولان در بوستان ولایت ساری برگزار شد.(ادامه)
ابلاغ پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه به خانواده علامه آملی
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران توسط مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و نینوا به خانواده علامه حسن زاده آملی ابلاغ شد.(ادامه)
عکس/ آخرین وداع مردم با پیکر علامه حسن‌زاده آملی
صبح امروز سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ پیکر پاک علامه دهر و ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی پس از سه روز مراسم وداع و تشییع میان دوستداران و شیفتگانش در زادگاه ابدی‌اش واقع در روستای ایرای لاریجان آمل آرام گرفت.(ادامه)
خاکسپاری علامه حسن‌زاده آملی تا ساعاتی دیگر در زادگاهش
مراسم خاکسپاری علامه حسن‌زاده آملی تا ساعاتی دیگر در زادگاهش با حضور شیفتگان‌ و دلدادگان‌ ‌علامه از نقاط مختلف ایران برگزار می‌شود. (ادامه)
مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی صبح دوشنبه (۵ مهر) همزمان با اربعین حسینی، با حضور جمعی زیادی از مردم و برخی مسئولان لشکری و کشوری در آمل برگزار شد. علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران و از فیلسوفان فقیه، عارف، منجم بود که دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. تصاویر: مراسم تشییع علامه حسن زاده آملی(خبر)
مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی صبح دوشنبه (۵ مهر) همزمان با اربعین حسینی، با حضور جمعی زیادی از مردم و برخی مسئولان لشکری و کشوری در آمل برگزار شد. علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران و از فیلسوفان فقیه، عارف، منجم بود که دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
آمل امروز تعطیل نیست
فرماندار آمل گفت: این شهرستان امروز سه شنبه ۶ مهر ماه تعطیل نیست.(ادامه)
قدردانی صمیمانه فرزند آیت‌الله حسن‌زاده آملی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع معظم‌له
فرزند علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی گفت: از مردم شریف آمل، مردم بزرگوار مازندران، شهرستان‌های مختلف کشور، مردم غیور استان‌ها، شاگردان ارزشمند و بزرگوار حضرت علامه از قم و سایر شهرها، استان‎های دور و نزدیک که در مراسم تشییع و وداع حضور پرشور و کم‌نظیر داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی دارم. (ادامه)
بزرگداشت علامه حسن زاده آملی از سوی رهبر انقلاب در مدرسه فیضیه قم
مراسم گرامیداشت آیت الله حسن حسن زاده آملی از سوی رهبر معظم انقلاب فردا سه شنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.