.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
غدير اساسي ترين برنامه هاي پيامبر اسلام(ص) براي دوام و عزت و شكوه اسلام است.
اهميّت واقعه غدير خم چيست؟(يادداشت)
غدير اساسي ترين برنامه هاي پيامبر اسلام(ص) براي دوام و عزت و شكوه اسلام است. (ادامه)
چرا ارزانی دلار منجر به ارزانی کالا نمی‌شود؟
انتظار کاهش قیمت کالاها به واسطه کاهش قیمت ارز انتظاری منطقی به نظر می رسد. اما در شرایط فعلی کشور این انتظار خیلی واقع بینانه نیست. در وضعیتی که همچنان سازوکار بازار عامل تعیین کننده قیمت ها نیست و با توجه به رانت عظیمی که به واسطه دلار 4200 تومانی نصیب تعدادی از افراد شده تعدیل قیمت ها پس از کاهش و سپس ثبات قیمت ارز توقع بالایی است.(ادامه)
 بیانیه 100 تشکل دانشجویی: تشکیل دوباره وزارت بازرگانی مشکلی را حل نمی‌کند
(ادامه)
اجسام عجیبی که یک جراح از معده یک زن خارج کرد + عکس
(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی نماینده اسبق مجلس گفت: به عنوان فردی که حدود ۵۰ سال است در عرصه عدالت‌خواهی مبارزه می‌کنم، به مسئولین کشور بارها گفته‌ام که وضع خیلی خراب است، ولی بن‌بستی وجود ندارد.... توکلی : اشرار یقه‌سفید امروز پست و منصب دارند !
شمال نیوز : احمد توکلی نماینده اسبق مجلس گفت: به عنوان فردی که حدود ۵۰ سال است در عرصه عدالت‌خواهی مبارزه می‌کنم، به مسئولین کشور بارها گفته‌ام که وضع خیلی خراب است، ولی بن‌بستی وجود ندارد....(ادامه)
لزوم بهینه سازی دیدارهای رمضانی(يادداشت)
(ادامه)
روحانی: بعد از برجام فروش نفت ما یکباره یک میلیون افزایش یافت؛ شرکت‌ها به گونه‌ای صف بسته بودند که هتل‌های تهران جا نداشت؛ عده‌ای شب‌ها خوابشان نمی‌برد / / همان سال ۹۲ می‌خواستیم قیمت ارز را بالا ببریم، جامعه نمی‌گذاشت؛ می‌گفتیم قیمت ۳ هزار تومن است، اما بازار ....(خبر)
(ادامه)
اتفاق عجیب در لحظه اعلام خبر شهادت استاد مطهری از رادیو + صوت
ساعت یک بامداد ۱۲ فروردین سال ۵۸ خبر شهادت استاد مطهری در حالی در رادیو خوانده شد که در همان لحظه گوینده رادبو در حال خواندن بخشی از کتاب "داستان راستان" بود.(ادامه)
ماهیت انقلاب اسلامی دلیل دشمنی استکبار است
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، هویت و ماهیت متفاوت و متضاد را دلیل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی یاد کرد.(ادامه)
درآمد باورنکردنی از گران شدن مایحتاج ضروری مردم
(ادامه)
همسر و فرزندان حضرت ابوالفضل (ع) چه کسانی بودند؟
(ادامه)
شمال نیوز : احزاب سیاسی مختلف از کارگزاران سازندگی تا مؤتلفه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا، حزب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، همگی تروریستی نامیده شدن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کردند..... ایران پاسدار شد ؛ از مجلس سبزپوش تا بیانیه ارتش و نمایندگان اقلیت‌های دینی
شمال نیوز : احزاب سیاسی مختلف از کارگزاران سازندگی تا مؤتلفه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا، حزب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، همگی تروریستی نامیده شدن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کردند.....(ادامه)
آیا نرخ سود بانکی در سال ۹۸ تغییر می‌کند؟
آیا نرخ سود بانکی امسال دستخوش تغییر می شود؟ این سئوالی است که کارشناسان بدان پاسخی صریح نمی دهند و معتقدند باید صبر کرد تا نتیجه سیاست‌های ایجاد ثبات بانک مرکزی در بازارها را دید .(ادامه)
شمال نیوز: دفتر آیت‌الله حسن‌زاده آملی بستری شدن ایشان در بیمارستان را تکذیب کرد.
وضعیت عمومی علامه حسن‌زاده آملی مطلوب است
شمال نیوز: دفتر آیت‌الله حسن‌زاده آملی بستری شدن ایشان در بیمارستان را تکذیب کرد. (ادامه)
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند. ۱۰ شخصیت‌ سیاسی و مذهبی که امسال از دنیا رفتند +تصاویر
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند.(ادامه)
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود. سریال های نوروزی آی فیلم چیست؟
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود.(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
آیت الله مومن دار فانی را وداع گفت + زندگینامه
آیت الله محمد مومن پس از تحمل یک دوره بیماری ساعتی قبل در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
۲۰ کاروان دانشگاهی مازندران به عتبات عالیات اعزام می شوند
مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران گفت: ۸۰۰ نفر در قالب ۲۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام می شوند.(ادامه)

روزشمار وقایع دهه فجر سال ۵۷ در شهرهای مازندران اعلام و امروز وقایع ۱۲ بهمن ۵۷ در شهرهای مازندران از نظر می‌گذرد. روزشمار وقایع ۱۲ بهمن ۵۷ در شهرهای مازندران
روزشمار وقایع دهه فجر سال ۵۷ در شهرهای مازندران اعلام و امروز وقایع ۱۲ بهمن ۵۷ در شهرهای مازندران از نظر می‌گذرد. (ادامه)
گزینه‌های تولیت آستان قدس مشخص شدند
از آیت الله «سید احمد حسینی خراسانی»، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران و نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، «حجت الاسلام سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام «علی محمدی» رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه و آیت الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان... (ادامه)
شمال نیوز: آیت‌الله مرعشی نجفی خطاب به پدر شهید ملک گفتند: «من برای شهید سردار محمدعلی ملک شاهکویی گریه نمی‌کنم. برای خودم گریه می‌کنم. هشتاد سال دود چراغ خورده‌ام، حالا بچه‌ی تو شهید می‌شود و من در رختخواب خواهم مُرد.» .... غبطه آیت‌الله مرعشی‌نجفی به فرمانده گردان حمزه لشکر 25 کربلا
شمال نیوز: آیت‌الله مرعشی نجفی خطاب به پدر شهید ملک گفتند: «من برای شهید سردار محمدعلی ملک شاهکویی گریه نمی‌کنم. برای خودم گریه می‌کنم. هشتاد سال دود چراغ خورده‌ام، حالا بچه‌ی تو شهید می‌شود و من در رختخواب خواهم مُرد.» ....(ادامه)
دفتر مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت الله ‌جوادی آملی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان استانی و سلسله جلیله روحانیت در ساری افتتاح شد.
دفتر آیت‌الله ‌جوادی‌آملی در مازندران افتتاح شد
دفتر مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت الله ‌جوادی آملی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان استانی و سلسله جلیله روحانیت در ساری افتتاح شد. (ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
بررسی خواص و فضایل سوره ناس؛ آخرین سوره قرآن
سوره ناس، صد و چهاردهمین (آخرین) سوره و از سوره‌های مکی قرآن که در جزء سی‌ام آورده شده است.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران مشخص شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیر و ساعت راهپیمائی ۱۳ آبان را در شهرستان های استان اعلام کرد.(ادامه)
خبری مهم درباره احتمال رسیدن قیمت دلار به 5000 تومان
اولین عامل کاهش نرخ دلار به علت افزایش میزان عرضه دلار توسط بانک مرکزی است که به ۱۱ بانک دولتی ارز قابل توجهی اختصاص داده است.(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
 بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود. ولایت امیرالمؤمنین(ع)؛ از شروط مهم شفاعت/ انواع و مراتب ولایت(يادداشت)
بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود.(ادامه)
رئیس جمهور در حکمی سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.


شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی، آقای سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
خزانه‌دار کل کشور، سرپرست وزارت اقتصاد شد + سوابق
رئیس جمهور در حکمی سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد. شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی، آقای سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.