.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ایران و جهان سوگوار ارتحال علامه حسن زاده آملی است
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با تسلیت ارتحال علامه حسن زاده گفت: امروز ایران و جهان اسلام سوگوار و عزادار رحلت این عالم ربانی است.(ادامه)
انتقال پیکر علامه حسن‌‌زاده آملی به زادگاهش برای تدفین/ جاده ورودی روستای ایرا مسدود است
مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌آملی در شهر آمل پایان یافت و پیکر این عالم جلیل‌القدر از طریق هلی‌کوپتر در حال انتقال به روستای ایرا بخش لاریجان است. (ادامه)
عکس/ حضور علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌ آملی
علی لاریجانی امروز در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌ آملی حضور یافت. (ادامه)
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد.
وداع با ذوفنون ایران/ پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی تشییع شد + تصاویر
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد. (ادامه)
تشییع علامه حسن زاده آملی در اربعین حسینی
تشییع پیکر حضرت علامه حسن زاده آملی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آمل آغاز شد.(ادامه)
بی گمان آن مشعل فروزان دیار علویان سرو قامت، صفحات افتخار آمیزی از تاریخ پرحماسه مازندران ولایت مدار را بخود اختصاص داده است که مرور آن ها می تواند چراغ راه مسیر ترسیمی نظام اسلامی باشد. مشعل فروزان دیار علویان(يادداشت)
بی گمان آن مشعل فروزان دیار علویان سرو قامت، صفحات افتخار آمیزی از تاریخ پرحماسه مازندران ولایت مدار را بخود اختصاص داده است که مرور آن ها می تواند چراغ راه مسیر ترسیمی نظام اسلامی باشد.(ادامه)



علامه حسن زاده آملی در اواخر سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در آمل متولد شد. وی صبح سوم مهرماه سال ۱۴۰۰ به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد و شب هنگام درگذشت. آیت الله حسن زاده آملی در قاب تصویر(خبر)
علامه حسن زاده آملی در اواخر سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در آمل متولد شد. وی صبح سوم مهرماه سال ۱۴۰۰ به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد و شب هنگام درگذشت.(ادامه)
اعلام ۵ روز عزای عمومی در مازندران به‌مناسبت درگذشت علامه حسن زاده آملی
نماینده ولی فقیه واستاندار مازندران به‌مناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و سالک توحیدی علامه آیت‌الله العظمی حسن‌زاده آملی طی صدور پیامی مشترک پنج روز عزای عمومی در مازندران اعلام کردند‌.(ادامه)
تسلیت محسن رضایی در پی رحلت علامه حسن زاده آملی
دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور، با صدور پیامی، رحلت جانسوز عارف گرانمایه وعلامه ذوفنون، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.(ادامه)
ابوطالب شفقت معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت کشوربا ارسال پیامی درگذشت حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی،  را تسلیت گفت. پیام تسلیت ابوطالب شفقت در پی ارتحال علامه حسن زاده آملی
ابوطالب شفقت معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت کشوربا ارسال پیامی درگذشت حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی، را تسلیت گفت.(ادامه)
نیازی به سخن گفتن و سخنرانی کردن نداشت تا تایید بشود، نیازی به حضور در فضای مجازی نداشت تا شناخته شود، نیازی به مشاور رسانه ای نداشت تا برای برجسته سازی اش سناریو رسانه ای تنظیم کند و یا در فضای مجازی از او محافظت کند راز جذبه مواضع انقلابی علامه حسن زاده چیست؟!(يادداشت)
نیازی به سخن گفتن و سخنرانی کردن نداشت تا تایید بشود، نیازی به حضور در فضای مجازی نداشت تا شناخته شود، نیازی به مشاور رسانه ای نداشت تا برای برجسته سازی اش سناریو رسانه ای تنظیم کند و یا در فضای مجازی از او محافظت کند(ادامه)
فرماندار آمل و دبیر ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی اعلام کرد رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی نماز میت می‌خوانند. رهبر معظم انقلاب بر پیکر پاک علامه حسن‌زاده آملی نماز می‌خوانند
فرماندار آمل و دبیر ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی اعلام کرد رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی نماز میت می‌خوانند. (ادامه)
تسلیت سپاه کربلای مازندران به مناسبت رحلت علامه حسن زاده آملی
سپاه کربلای مازندران به مناسبت رحلت علامه حسن زاده آملی پیام تسلیت صادر کرد.(ادامه)
رئیس جمهور رحلت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم فرزانه و عارف پارسا علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت و نوشت: مقام والای علمی، پرورش شاگردان برجسته در کنار تقوا، اخلاص، اخلاق و تهذیب نفس، سلوک عرفانی و تعهد انقلابی و اجتماعی، از ویژگی های متمایز و ماندگار این چهره فرهیخته بود. (ادامه)
آمل سیاه پوش می‌شود
آمل در عزای علامه حسن زاده آملی سیاه پوش می‌شود.(ادامه)
عکس/ علامه حسن زاده آملی در جبهه
(ادامه)
اعلام زمان و مکان تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی
ستاد ارتحال علامه حسن زاده آملی زمان و مکان تشییع پیکر این عالم جلیل القدر را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : روح بلند و ملکوتی فقیه انقلابی فیلسوف جهان اسلام  حضرت آیت الله علامه «حسن حسن زاده آملی» به ملکوت اعلی پیوست. آیت‌الله علامه «حسن زاده آملی» به ملکوت اعلی پیوست
شمال نیوز : روح بلند و ملکوتی فقیه انقلابی فیلسوف جهان اسلام حضرت آیت الله علامه «حسن حسن زاده آملی» به ملکوت اعلی پیوست.(ادامه)
پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی مرکز جامع سلامت بابل
مرکز جامع سلامت شهدای گمنام شهرستان بابل تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.(ادامه)
حال علامه حسن زاده آملی مساعد است
در پی انتشار نامساعد بودن وضعیت جسمی آیت الله حسن‌زاده آملی، یکی از اعضای بیت ایشان حال علامه را مساعد اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : با خکم احمد وحیدی ، « ابوطالب شفقت » معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد . معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد+ رزومه
شمال نیوز : با خکم احمد وحیدی ، « ابوطالب شفقت » معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور منصوب شد .(ادامه)
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است. گزینه وزیر کشور برای یک پُست مهم |معاون سیاسی وزیر منصوب شد
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است.(ادامه)
عکس/ پیکر مرحوم علامه حکیمی در حرم مطهر رضوی
صبح امروز تشییع پیکر عالم ربانی محمدرضا حکیمی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.(ادامه)
عکس/ علامه حکیمی در محضر امام خمینی(ره)
(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم با ایشان گفتند: دیگران باید از تجربه‌های شما استفاده کنند. یک تجربه را من به خصوص یادداشت کرده‌ام. حرفی است که من مکرر با شما و مردم تکرار کردم حالا هم همان حرف را تکرار میکنم. این تجربه عبارت است از بی‌اعتمادی به غرب. آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند. در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمیدهد. 

در این دولت معلوم شد اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد / آمریکایی‌ها تحریم‌ها را برنداشتند و برنمی‌دارند / اکنون که به امریکایی‌ها گفته می‌شود، تضمین دهید که توافق را در آینده نقض نخواهید کرد، می‌گویند تضمین نمی‌دهیم(خبر)
رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم با ایشان گفتند: دیگران باید از تجربه‌های شما استفاده کنند. یک تجربه را من به خصوص یادداشت کرده‌ام. حرفی است که من مکرر با شما و مردم تکرار کردم حالا هم همان حرف را تکرار میکنم. این تجربه عبارت است از بی‌اعتمادی به غرب. آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند. در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمیدهد. (ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
تصویب کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان/ بررسی جزئیات در دولت بعد
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اعلام اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بحث همسان‌سازی دانشگاه‌ها به همراه رتبه‌بندی و همسان‌سازی معلمان را در دستور کار دارد، گفت: کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان تصویب شد تا با تغییر دولت دست به جزئیات این مهم ببریم.(ادامه)
شمال نیوز : کرونا همه برنامه‌های آموزشی را بر هم زده است تا جایی که بچه‌ها به جای رفتن سر آزمون و برقراری برخی مقررات جدی، در خانه و به صورت آنلاین آزمون می‌دهند. آزمونی که قرار است ملاک میزان یادگیری و توان علمی دانش‌آموز باشد و .... امتحانات خرداد در تور گردشگری سواحل شمال!
شمال نیوز : کرونا همه برنامه‌های آموزشی را بر هم زده است تا جایی که بچه‌ها به جای رفتن سر آزمون و برقراری برخی مقررات جدی، در خانه و به صورت آنلاین آزمون می‌دهند. آزمونی که قرار است ملاک میزان یادگیری و توان علمی دانش‌آموز باشد و ....(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.