.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟» چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟»(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
علاوه بر احادیث فراوانی که به مناسبت واقعه غدیر بیان شده، چند آیه از قرآن نیز در این روز و به همین مناسبت نازل شده است. چه آیاتی از قرآن در روز غدیر و به مناسبت آن نازل شد؟
علاوه بر احادیث فراوانی که به مناسبت واقعه غدیر بیان شده، چند آیه از قرآن نیز در این روز و به همین مناسبت نازل شده است.(ادامه)
روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد. اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی
روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
گزینه‌های هیئت مدیر باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان خصوصی‌سازی نهایی شده و از مدیران ارشد آبی‌پوشان به زودی رونمایی خواهد شد. رونمایی از هیئت مدیره جدید استقلال
گزینه‌های هیئت مدیر باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان خصوصی‌سازی نهایی شده و از مدیران ارشد آبی‌پوشان به زودی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند. «صحرایی» گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش پرورش
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.(ادامه)
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود. ارکان عدالت حضرت علی (ع) در دوران زمامداری مسلمین
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و رضا مراد صحرایی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه برگزید. وزیر آموزش و پرورش استعفا داد؛ رئیسی پذیرفت/صحرایی سرپرست وزارتخانه شد
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و رضا مراد صحرایی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه برگزید.(ادامه)
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است. اعمال شب و روز اول ماه مبارک رمضان
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است.(ادامه)
تقابل صددرصدی با مظاهر ایران باستان در بین شیعیان وجود نداشته است و چه بسا به آن توجهاتی هم از سوی شیعیان صورت گرفته باشد، به طور مثال شاه اسماعیل صفوی که از داعیه داران شیعه است و کسی است که مذهب تشیع را در کشور ایران رسمی کرده بود در کشاکش بدعت‌انگاری نوروز!(يادداشت)
تقابل صددرصدی با مظاهر ایران باستان در بین شیعیان وجود نداشته است و چه بسا به آن توجهاتی هم از سوی شیعیان صورت گرفته باشد، به طور مثال شاه اسماعیل صفوی که از داعیه داران شیعه است و کسی است که مذهب تشیع را در کشور ایران رسمی کرده بود(ادامه)

شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد. واکنش امام جمعه بابل نسبت به تخریب خانه تاریخی "شیخ کبیر"/ اوقاف و میراث فرهنگی حساسیتی نشان ندادند
شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD  با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد. توجه ویژه صدا و سیمای مازندران به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور / عملکرد صدا وسیمای مازندران قابل قبول است
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته سه شبکه بزرگ تخلف را در تهران و رودبار دستگیر کردیم. دیشب سه شبکه بزرگ تخلف کنکور در تهران و شمال دستگیر شدند
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته سه شبکه بزرگ تخلف را در تهران و رودبار دستگیر کردیم.(ادامه)
انتقاد از نحوه اعلام تعطیلی روز شنبه
مسئولان در جلسه استانداری برای تعطیلی مدارس و ادارات، دقیقا چه چیزی را تصویب کردند که از بعد از اعلام خبر، هر چند دقیقه یک اصلاحیه‌ای درباره آن منتشر می‌شود. انگار هر یک از اعضای جلسه در گفتگو با رسانه‌ها برداشت شخصی‌شان را اعلام کرده‌اند.(ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است. آخرین جزئیات از شلیک به پیشانی کارمند دانشگاه علامه
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.(ادامه)
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است. آخرین جزئیات از شلیک به پیشانی کارمند دانشگاه علامه
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.(ادامه)
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است. سخنرانی رئیسی به خاطر ورود چه کسی قطع شد؟
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است.(ادامه)
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند(ادامه)
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
رئیس بانک مرکزی تغییر کرد/فرزین به جای صالح‌آبادی
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد. (ادامه)
توضیحات آموزش و پرورش فارس در خصوص تنبیه بدنی یک دانش آموز مرودشتی
در پی انتشار فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در فضای مجازی با بررسی به عمل آمده مشخص شد این فیلم مربوط به یکی از مدارس شهرستان مرودشت است.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی دولت از معرفی مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به مجلس، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد. مهرداد بذرپاش گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس
شمال نیوز: سخنگوی دولت از معرفی مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به مجلس، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.(ادامه)
خرابکار‌ها پای دیگ غذای دانشجویان
باتوجه به فراخوان‌های منتشرشده منتهی به ۱۶ آذر طراحی اقدامات خرابکارانه در دانشگاه‌ها که بتواند با درگیر کردن حجم بیشتری از دانشجویان زمینه اعتراضات دانشجویی را پررنگ‌تر از قبل ایجاد کند، بعید به نظر نمی‌رسد(ادامه)
نخبه گرایی مبتنی بر عقلانیت انقلابی چنان است که فرد نخبه و تربیت شده یا مطلوب آن فردی دارای علم و عمل درست است؛ فردی که با دانایی خود عمیق ترین ضربه را به دشمنان معنویت و حقیقت خواهد زد. به روش نخبگان انقلاب عمل کنیم(يادداشت)
نخبه گرایی مبتنی بر عقلانیت انقلابی چنان است که فرد نخبه و تربیت شده یا مطلوب آن فردی دارای علم و عمل درست است؛ فردی که با دانایی خود عمیق ترین ضربه را به دشمنان معنویت و حقیقت خواهد زد.(ادامه)
شرایط جدید تجمع دانشجویی اعلام شد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر ۵۰ نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن‌ را بپذیرند.(ادامه)
 شاگرد علامه حسن زاده(ره) گفت: یکی از دلایل مقام علامه اطاعت محض از خاندان پیامبر(ص) بود که ناب ترین اخلاق و عرفان است. چهار توصیه علامه حسن زاده آملی
شاگرد علامه حسن زاده(ره) گفت: یکی از دلایل مقام علامه اطاعت محض از خاندان پیامبر(ص) بود که ناب ترین اخلاق و عرفان است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.