.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه اینجوری نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا یک حرف حق را قبول کند بلکه می خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطل را تعبیر کند، فرمودند: باید مراقبت شود که مذاکره فرسایشی نشود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ با شعارهای اقتصادی وارد آوردگاه انتخابات می شوند براین اساس باید فردی سکاندار دستگاه اجرا شودکه علاوه بر ارائه برنامه بتواند همگرایی کامل در ساختار قوه مجریه ایجاد و از همه ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس : رییس جمهور آینده باید یک اقتصاددان با برنامه باشد
کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ با شعارهای اقتصادی وارد آوردگاه انتخابات می شوند براین اساس باید فردی سکاندار دستگاه اجرا شودکه علاوه بر ارائه برنامه بتواند همگرایی کامل در ساختار قوه مجریه ایجاد و از همه ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کند.(ادامه)
ماه رجب فصل روییدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست‌وشوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ضیافت‌الله اعظم است. اعمال شب اول ماه رجب
ماه رجب فصل روییدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست‌وشوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ضیافت‌الله اعظم است.(ادامه)
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود .... آیت الله نظری خادم الشریعه ؛ دلبسته غدیر و دلداده انقلاب اسلامی
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود ....(ادامه)
پیام تسلیت استانداران و نمایندگان ادوار مازندران به مناسبت رحلت آیت الله نظری
(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
 آیت‌الله صدیقی بابت سخنانش درباره کرامات مرحوم آیت‌الله مصباح به نقل از غسال پیکر ایشان عذر‌خواهی کرد. عذر‌خواهی آیت‌الله صدیقی بابت نقلِ کرامتی از آیت‌الله مصباح
آیت‌الله صدیقی بابت سخنانش درباره کرامات مرحوم آیت‌الله مصباح به نقل از غسال پیکر ایشان عذر‌خواهی کرد.(ادامه)
انتقاد حسین شریعتمداری از امام جمعه تهران
شریعتمداری نوشت: مراتب معنوی و درجات عالی آیت‌الله مصباح‌یزدی بسیار برتر از آن است که برای اثبات، به نمونه‌ها و نقل مواردی از این دست نیاز داشته باشد.(ادامه)
پیام تسلیت امام جمعه گلوگاه در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی
امام جمعه شهرستان گلوگاه در پیامی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. (ادامه)
عکس/ وداع شاگردانِ علامه مصباح یزدی با استاد
شاگردان و دوستداران علامه محمد تقی مصباح یزدی در غم فراغ استاد با برگزاری مراسم نوحه خوانی و عزاداری به سوگواری پرداختند.(ادامه)
آیت الله مصباح نظریه پرداز کم نظیر مسائل اسلام و انقلاب بود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی از وی به عنوان نظریه پرداز کم نظیر در مسائل اسلام و انقلاب و یار ددیرین و امین امام و رهبری یاد کرد.(ادامه)
ساعاتی قبل آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در سن ۸۶ سالگی درگذشت. واکنش ها به درگذشت آیت الله مصباح یزدی
ساعاتی قبل آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در سن ۸۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
پیام تسلیت ارتحال| آیت‌الله مصباح یزدی در طرح مباحث نو سرآمد بود
نماینده ولی فقیه در مازندران طی پیامی درگذشت آیت‌الله مصباح‌یزدی را تسلیت گفت و اعلام کرد؛ ایشان دانشمند کم‌نظیری که خلا بزرگ بسیاری از نظریه‌پردازی را در حوزه مسائل دینی و شبهات حاکمیت اسلامی با ادلّه متقن و معارف مستحکم پر کرد و در عرصه تربیت نسل جدید متفکران دینی، با طرح مباحثی نوآمد، سرآمد بود.(ادامه)
خدا برای سليماني هم هدف بود هم نتیجه و هم تکلیف. برخی به اشتباه فکر می‌کنند صرفا تکلیف مهم است؛ درحالی‌که در همین امر به معروف اگر نتیجه در کار نباشد، تکلیف آن ساقط می‌شود. مردی که مرگ را کشت!...(يادداشت)
خدا برای سليماني هم هدف بود هم نتیجه و هم تکلیف. برخی به اشتباه فکر می‌کنند صرفا تکلیف مهم است؛ درحالی‌که در همین امر به معروف اگر نتیجه در کار نباشد، تکلیف آن ساقط می‌شود. (ادامه)
چهره‌های سیاسی که در شب یلدا حضور ندارند
اواخر بهمن ماه 1399 بود که ویروس کرونا ایران را فرا گرفت و در این بین تعدادی از چهره های سیاسی به این بیماری مبتلا و تعدادی هم جان باختند.(ادامه)
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران درپی رحلت آیت الله یزدی
نماینده ولی فقیه در مازندران ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.(ادامه)

حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید و مفسّر قرآن کریم طی سخنانی در یازدهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی که همزمان با ایام بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) در مؤسسه اسراء برگزار شد، پیرامون علوم عقلانی و فلسفه اسلامی گفت: در هیچ عصری علوم عقلی و علوم اسلامی مورد حمایت نبود و به خصوص علوم عقلی مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت. در دوره‌هایی که حکومت با علوم عقلی همراه شد، مردان بزرگی رشد کردند. اگر حکومت بغداد محور علوم عقلی در دوره صادقین(ع) و امام کاظم(ع) شد، زیرا این ائمه(ع) شاگردان خود را با براهین عقلی تربیت کردند. مزیّت تاریخی رهبر انقلاب از نگاه علامه جوادی‌آملی
حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید و مفسّر قرآن کریم طی سخنانی در یازدهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی که همزمان با ایام بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) در مؤسسه اسراء برگزار شد، پیرامون علوم عقلانی و فلسفه اسلامی گفت: در هیچ عصری علوم عقلی و علوم اسلامی مورد حمایت نبود و به خصوص علوم عقلی مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت. در دوره‌هایی که حکومت با علوم عقلی همراه شد، مردان بزرگی رشد کردند. اگر حکومت بغداد محور علوم عقلی در دوره صادقین(ع) و امام کاظم(ع) شد، زیرا این ائمه(ع) شاگردان خود را با براهین عقلی تربیت کردند.(ادامه)
در نخستین اربعین حسینی چه گذشت؟
از مباحث مهم تاریخ عاشورا حضور اهل بیت (ع) در کربلا در اولین اربعین شهادت امام حسین (ع) بر سر مزار آن حضرت و دیگر شهدای کربلاست. (ادامه)
شاه‌آبادی معاون سیمای سازمان صداوسیما شد
رئیس سازمان صداوسیما در حکمی حمید شاه‌آبادی را به معاونت سیمای رسانه ملی منصوب کرد.(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
آیا امام حسین(ع) با ایرانیان دشمن بود؟
یکی از شبهاتی که همه ساله در ایام محرم الحرام و سوگواری سالار شهیدان توسط دشمنان دین و اهل بیت (ع) منتشر می‌شود، شبهاتی است که مضمون آن‌ها دشمنی سیدالشهدا با ایرانیان است!(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
اعمال شب و روز عاشورا
اعمال شب و روز عاشوای حسینی در آستانۀ فرا رسیدن دهمین روز از ماه محرم منتشر شد.(ادامه)
شخصیت حضرت عباس(ع) مجموعه‌ای از تمام فضیلت‌ها را در برمی گیرد. از نظر علم، عمل، اخلاق و ایمان آن حضرت شخصیت برجسته‌ای بودند. چرا به حضرت عباس (ع) باب‌الحوائج می‌گویند؟
شخصیت حضرت عباس(ع) مجموعه‌ای از تمام فضیلت‌ها را در برمی گیرد. از نظر علم، عمل، اخلاق و ایمان آن حضرت شخصیت برجسته‌ای بودند.(ادامه)
تصاویری کمتر دیده شده از علامه محمّدتقی بهلول
شیخ بهلول در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۴ پس از ۱۰۵ سال عمر با برکت چشم از جهان فرو بست و پس از تشییع در قم، تهران،‌ مشهد و گناباد در این شهرستان رخ در نقاب خاک کشید.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:   ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز .... شهادت ۲۰ دلاور مرد مازندرانی در یک روز !
شمال نیوز : شمال نیوز: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز ....(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)

جمشید پژویان، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس سابق شورای رقابت بدلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. جمشید پژویان درگذشت
جمشید پژویان، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس سابق شورای رقابت بدلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.(ادامه)
کمربندی بزرگ تنکابن به نام امام خامنه‌ای نامگذاری شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.