.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی دولت در دیدار با جوانان زنجانی به ارائه توضیحاتی درباره سخنانش دریاره علی کریمی پرداخت. او گفت: متاسفانه حرف بنده تقطیع شد. قسمت نخست صحبتم را منتشر کردند و ادامه آن را نگفتند. در اینجا کامل می‌گویم که غلط رسانده نشود. اضافه کرد: بنده گفتم مشکلی با برگشت علی کریمی نداریم. برگردند، بیایند و ببینیم و حرف هایی که زده اند را بررسی کنیم که ببینیم برحق بوده یا خیر؟ واکنش سخنگوی دولت درباره اظهارتش در مورد علی کریمی
سخنگوی دولت در دیدار با جوانان زنجانی به ارائه توضیحاتی درباره سخنانش دریاره علی کریمی پرداخت. او گفت: متاسفانه حرف بنده تقطیع شد. قسمت نخست صحبتم را منتشر کردند و ادامه آن را نگفتند. در اینجا کامل می‌گویم که غلط رسانده نشود. اضافه کرد: بنده گفتم مشکلی با برگشت علی کریمی نداریم. برگردند، بیایند و ببینیم و حرف هایی که زده اند را بررسی کنیم که ببینیم برحق بوده یا خیر؟(ادامه)
مراسم ازدواج ۱۰ هزار عروس و داماد در یمن
هیئت زکات یمن مراسم بزرگ ازدواج جمعی بیش از ۱۰ هزار عروس و داماد را آغاز کرد.(ادامه)
وی در سال ۱۳۷۳ به همراه ولایتی و محمد جواد ظریف به عنوان هیات ایران در سازمان ملل حضور داشته است. نماینده اسبق مجلس درگذشت
وی در سال ۱۳۷۳ به همراه ولایتی و محمد جواد ظریف به عنوان هیات ایران در سازمان ملل حضور داشته است.(ادامه)
 القای این که ایران راهی جز انتخاب میان الگوی هند یا الگوی چین ندارد، خط تحریف، تقلیل و استحاله انقلاب اسلامی است که در یک برنامه تلویزیونی توسط رییس سابق دانشگاه علامه رونمایی شد. یک دوراهی جعلی !(يادداشت)
القای این که ایران راهی جز انتخاب میان الگوی هند یا الگوی چین ندارد، خط تحریف، تقلیل و استحاله انقلاب اسلامی است که در یک برنامه تلویزیونی توسط رییس سابق دانشگاه علامه رونمایی شد.(ادامه)
علامه حسن‌زاده که از بزرگان عرفان نظری و عملی در تاریخ معاصر کشور شناخته می‌شد، چه به بهانه حجاب معاصرت چه بهانه تبلیغات ضد مخالفین از آن دسته از نفراتی است که در زمان حیات شریفش حق معرفت و شناختش ادا نشد و بسیاری از مردم عوام و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه ندانستند که بر سر سفره زحمات این عالم وارسته نشسته‌اند. عارفی که منش تدریس آثار فلسفی را احیا کرد(يادداشت)
علامه حسن‌زاده که از بزرگان عرفان نظری و عملی در تاریخ معاصر کشور شناخته می‌شد، چه به بهانه حجاب معاصرت چه بهانه تبلیغات ضد مخالفین از آن دسته از نفراتی است که در زمان حیات شریفش حق معرفت و شناختش ادا نشد و بسیاری از مردم عوام و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه ندانستند که بر سر سفره زحمات این عالم وارسته نشسته‌اند.(ادامه)
نواخته شدن زنگ مهر در مدارس مازندران
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس مازندران به صدا در آمد.(ادامه)
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی (ره)
مراسم سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی در سه استان مازندران، تهران و قم برگزار می‌شود.(ادامه)
کتاب "در ثنای آفتاب حسن" رونمایی می‌شود
فرماندار آمل با اشاره به برگزاری ۱۴ عنوان برنامه نخستین سالگرد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، از اعلام فراخوان همایش علمی علامه ذوالفنون، خبر داد.(ادامه)
آغاز بازگشایی حضوری کلاس دانشگاه ها از ۲۷ شهریور
کلاس های دانشگاه ها از ۲۷ شهریور به صورت کاملا حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.(ادامه)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند زیارت اربعین از کجا آمد؟(يادداشت)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند(ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد. شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد.(ادامه)
پیام آیت الله جوادی آملی به دومین همایش ملی نهج البلاغه
آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: بشر باید بداند که نه جنگ جهانی اول و اول‌ها نه جنگ جهانی دوم و دوم‌ها نه جنگ‌های نیابتی نه تحریم‌ها نه سوء استفاده‌ها نه قلدری‌ها نه قدرت نمایی‌ها هیچ کدام جامعه را آرام نمی‌کند، متمدن نمی‌کند. (ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام نیما ارزانی در نوشتاری با عنوان «رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی» این گونه آورده است:

رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی؛ نوشتاری ازحجت الاسلام نیما ارزانی
شمال نیوز: حجت الاسلام نیما ارزانی در نوشتاری با عنوان «رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی» این گونه آورده است: (ادامه)
ایوند علامه یکی از پزشکان مطرح آبادانی به دلیل نامعلومی از لابی خانه اش در طبقه پنجم برج ساحلی اروند به پایین پرید و به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت. پزشک آبادانی خود را از برج ساحلی اروند به پائین پرت کرد
ایوند علامه یکی از پزشکان مطرح آبادانی به دلیل نامعلومی از لابی خانه اش در طبقه پنجم برج ساحلی اروند به پایین پرید و به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت.(ادامه)
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برگزاری این یادواره‌ها چند پیام دارد، یکی از رسالت‌ها این است که یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانانی که جنگ را ندیدند را نشان می‌دهد.... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و مورخ اسلامی بامداد امروز به ملکوت اعلی پیوست. آن مرحوم از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می شدند. آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست
آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و مورخ اسلامی بامداد امروز به ملکوت اعلی پیوست. آن مرحوم از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می شدند.(ادامه)
آیت‌الله فاطمی‌نیا درگذشت
آیت‌الله فاطمی نیا که برای دوره درمان بیماری خود در بیمارستانی در تهران بستری بود، ساعتی پیش در این بیمارستان درگذشت. (ادامه)
استاندار : معلمان برای حل چالش های مازندران فرهنگ سازی کنند
استاندار مازندران از معلمان خواست تا با فرهنگ سازی بین دانش آموزان برای حل چالش های فرهنگی و اجتماعی استان برنامه ریزی و مشارکت کنند.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
وزیر اطلاعات: افزایش امنیت اجتماعی نیازمند جهاد تبیین و فرهنگ سازی است
وزیر اطلاعات گفت: باید با برجستگی های موجود در جامعه در راستای حفظ ارزش ها با جهاد تبیین، تولید محتوا و فرهنگ سازی برای سلامت و افزایش امنیت اجتماعی گام برداشت.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
آیت الله لائینی:طلاب جامعه را با اسلام ناب محمدی آشنا کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: طلاب باید جامعه را با اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه فقیه آشنا کنند زیرا دشمن در تلاش است تا این مسائل را کمرنگ کنند.(ادامه)
شمال نیوز: جنگل‌های سوادکوه که بخشی از میراث هیرکانی مازندران را به خود اختصاص داده نیز رنج آسیب‌ها را به خود دیده است. توپوگرافی و شرایط اقلیمی منطقه این امر را می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به احیای جنگل‌ها شود.

مصائبی که قاچاقچیان بر جنگل‌های سوادکوه تحمیل کرده‌اند/ میراث هیرکانی با بی‌توجهی نابود شد
شمال نیوز: جنگل‌های سوادکوه که بخشی از میراث هیرکانی مازندران را به خود اختصاص داده نیز رنج آسیب‌ها را به خود دیده است. توپوگرافی و شرایط اقلیمی منطقه این امر را می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به احیای جنگل‌ها شود. (ادامه)
۴۳۱ اثر به مرحله داوری جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران ارسال شد
مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به ارسال ۵۵۸ اثر به سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: از این تعداد ۴۳۱ اثر به مرحله داوری ارسال شد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
هدیه شاهنشاه آریامهر به رحیم صفوی!
سیدیحیی(رحیم) صفوی درباره فعالیت انقلابی‌اش می‌گوید: در همان درگیری‌های ۲۹ بهمن‌ ماه تبریز، یک ماشین ساواک جلو ما پیچید و ما را به رگبار بست. من جلو نشسته بودم که در خیابان منصور یک تیر از در ماشین آمد و به پای چپ من خورد. (ادامه)
شمال نیوز : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به عنوان مركز ديپلماسي فرهنگی جمهوري اسلامي ايران ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع خود را منصوب کرد . یک مازندرانی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شد
شمال نیوز : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به عنوان مركز ديپلماسي فرهنگی جمهوري اسلامي ايران ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع خود را منصوب کرد . (ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.