.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم پرهوادار نساجی قائمشهر و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند، ورزشگاهی که از ساعت ١٦ ظرفیت آن کامل شده بود..... تساوی با ارزش نساجی برابر تیم پر مهره استقلال
شمال نیوز : در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم پرهوادار نساجی قائمشهر و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند، ورزشگاهی که از ساعت ١٦ ظرفیت آن کامل شده بود.....(ادامه)
عکس/ شادی پرسپولیسی‌ها در رختکن پس از غلبه بر الدحیل
پرسپولیس با شکست ۳-۱ الدحیل قطر به جمع ۴ تیم برتر آسیا راه یافت.(ادامه)
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است..... پرسپوایس با 2 گل از نساجی عبور کرد / علیپور گل زد اما شادی نکرد !
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است.....(ادامه)
شمال نیوز : مسئولین امکاناتی به ما نمی دهند. ما این همه تماشاگر داریم اما نمی توانیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم. امروز همه به قائم شهر آمدیم تا اصلی ترین تمرین خود را برگزار کنیم اما نور نداشتیم و .... مسئولین قائم شهر هیچ حمایتی از نساجی نمی کنند / ما در شهر خود غریبیم !
شمال نیوز : مسئولین امکاناتی به ما نمی دهند. ما این همه تماشاگر داریم اما نمی توانیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم. امروز همه به قائم شهر آمدیم تا اصلی ترین تمرین خود را برگزار کنیم اما نور نداشتیم و ....(ادامه)
شفر گلر ناراضی را نمی‌خواهد!
وینفرد شفر به دروازه‌بان معترض تیمش پیغام فرستاده و گفته اگر تصمیم به جدایی دارد، رضایتنامه‌اش را بگیرد و برود.(ادامه)
شمال نیوز : از تیر هوایی و توصیه‌ها تا چشم پوشی از کارت قرمزجنجال بازی‌ استقلال خوزستان و پرسپولیس تنها به سکوها، طرفداران و بازیکنان دو تیم ختم نمی‌شد و داور این بازی نیز شب سختی را پشت سر گذاشت. از شلیک تیر هوایی تا فشار برای کم گرفتن وقت تلف‌شده !
شمال نیوز : از تیر هوایی و توصیه‌ها تا چشم پوشی از کارت قرمزجنجال بازی‌ استقلال خوزستان و پرسپولیس تنها به سکوها، طرفداران و بازیکنان دو تیم ختم نمی‌شد و داور این بازی نیز شب سختی را پشت سر گذاشت.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت
برنامه ۱۵ مرداد نود با محوریت بررسی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۳:۰۱ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
شمال نیوز: مالک باشگاه خونه به خونه بابل طی اظهار نظری آتشین خیلی از دست های پشت پرده را رو کرد. / پس از اتهامات قاسم حسن زاده به باشگاه نساجی مازندران ، واکنش این باشگاه را در پی داشت.....
حسن زاده : آه مردم بابل نکونام و تاج را تنبیه خواهد کرد / باشگاه نساجی: به امید روزی که لمپنیسم از فوتبال حذف شود
شمال نیوز: مالک باشگاه خونه به خونه بابل طی اظهار نظری آتشین خیلی از دست های پشت پرده را رو کرد. / پس از اتهامات قاسم حسن زاده به باشگاه نساجی مازندران ، واکنش این باشگاه را در پی داشت..... (ادامه)
عکس/ نمایی از رختکن تیم پرسپولیس
نمایی از رختکن تیم پرسپولیس پیش از شروع دیدار مقابل پدیده در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال(ادامه)
عزم راسخ استاندار برای ترمیم ورزشگاه‌های مازندران
پس از ترمیم و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که میزبان بازی‌های تیم نساجی در لیگ برتر خواهد بود، تجهیز و نوسازی ورزشگاه ۷ تیر بابل در دستور کار قرار خواهد گرفت.(ادامه)
نکاتی برای سخت‌تر و طولانی‌تر ورزش کردن
برای فردی که مشتاق دستیابی به اهداف تناسب اندام خود است، اختصاص یک یا دو روز در هفته به استراحت می تواند دشوار باشد. اما این بخشی کلیدی از روند دستیابی به اهداف تناسب اندام است.(ادامه)
نام تیم‌های اروپایی خواهان بیرانوند مشخص شد
دروازه بان تیم پرسپولیس با اعلام تیم هایی که خواهانش هستند، گفت: در سخت ترین شرایط زندگی‌ام هستم و می‌توانم ١٨ برابر پرسپولیس پول بگیرم؛ اگر اتفاقی افتاد هواداران مرا درک کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت:‌ ۳۱ تیرماه آخرین مهلت برای آماده‌سازی ورشگاه شهید وطنی قائم شهر است و امیدوارم این ورزشگاه در هفته اول لیگ برتر آماده شود..... بهروان : ورزشگاه دوم نساجی « شهدای ساری » است
شمال نیوز : رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت:‌ ۳۱ تیرماه آخرین مهلت برای آماده‌سازی ورشگاه شهید وطنی قائم شهر است و امیدوارم این ورزشگاه در هفته اول لیگ برتر آماده شود.....(ادامه)
سرمربی تیم ملی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرتغال بازیکنانش را تحسین کرد. در نشست خبری کارلوس کی‌روش پس از بازی دیشب چه گذشت؟
سرمربی تیم ملی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرتغال بازیکنانش را تحسین کرد.(ادامه)
ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند.

حذف آبرومندانه از جام جهانی با تساوی مقابل قهرمان اروپا / / فرار یاران رونالدو از چنگ شاگردان کی روش (خبر)
ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. (ادامه)
عربستان و سرافکندگی تکراری آسیایی‌ها
تیم ملی عربستان دومین باخت سنگین خود در تاریخ برگزاری جام‌های جهانی را برابر روسیه تجربه کرد.(ادامه)
تمجید ویژه شفر از فوتبالیست مازنی استقلال
(ادامه)
شمال نیوز : اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود ..... حاشیه های آخرین بازی خونه به خونه در لیگ دسته یک
شمال نیوز : اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود .....(ادامه)
واکنش مربی استقلال به خداحافظی حسینی
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال به خداحافظی دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان واکنش نشان داد. (ادامه)
در برنامه نود ۱۴ اسفند چه گذشت؟
برنامه نود این هفته ۱۴ اسفند از ساعت ۲۲:۴۸ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.(ادامه)
ضرورت استفاده شهروندان از وسایل گرمایشی استاندارد
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران بر ضرورت استفاده شهروندان از وسایل گرمایشی استانداردبه منظور کاهش خسارات و حوادث ناشی از گازگرفتگی و یا انفجارآن تاکید کرد.(ادامه)
پیروزی دلچسب خونه‌به‌خونه بدون نکونام
بازیکنان تیم خونه‌به‌خونه مازندران در بازی مقابل کرمانی‌ها بدون حضور سرمربی توانستند پیروز میدان شوند و 3 امتیاز دلچسب را مال خود کنند.(ادامه)
جشن تولد جنجالی شفر +عکس
بازیکنان استقلال در پایان تمرین برای سرمربی تیم شان جشن تولد گرفتند.(ادامه)
صعود نساجی به رده سوم جدول لیگ
بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم نساجی مازندران به پایان رسید و شاگردان پاشا با کسب این سه امتیاز شیرین خانگی و با کسب 30 امتیاز تا رده سوم جدول لیگ خود را بالا کشیدند.(ادامه)
خط و نشان استقلالی‌ها برای فردوسی پور
هواداران سپاهان علیه سرمربی این تیم شعار دادند. (ادامه)
مازندرانی ها هنوز اسیر بدهی سه سال قبل مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان در جویبار هستند و اگر قصد داریم بار مالی سنگینی دیگر بر دوش ورزش این دیار بگذاریم ، این موضوع در هیچ منطقی نمی گنجد. کشتی مازندران جور کِشِ میزبانی مسابقاتی بی اهمیت!(يادداشت)
مازندرانی ها هنوز اسیر بدهی سه سال قبل مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان در جویبار هستند و اگر قصد داریم بار مالی سنگینی دیگر بر دوش ورزش این دیار بگذاریم ، این موضوع در هیچ منطقی نمی گنجد.(ادامه)
حتما یک «خیریتی» در این ۴ گل بوده!
(ادامه)
شب جنجالی استقلالی ها در برنامه ۹۰
برنامه نود این هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:50 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)
شاید اگر قرار بود دو تیم تبانی کنند بهتر بود روی نتیجه 0-0 تبانی کنند که رکورد ایران هم حفظ شود . والا چه دلیلی دارد ایران هم رکوردش را از دست بدهد هم سوریه رابه پلی آف برساند؟ چرا شایعه تبانی ایران-سوریه خنده دار است؟(ديدگاه)
شاید اگر قرار بود دو تیم تبانی کنند بهتر بود روی نتیجه 0-0 تبانی کنند که رکورد ایران هم حفظ شود . والا چه دلیلی دارد ایران هم رکوردش را از دست بدهد هم سوریه رابه پلی آف برساند؟(ادامه)
بابلی ها شهرآورد مازنی ها را ازگیرنده تماشا کنند
شمال نیوز : رئیس هیات فوتبال مازندران گفت که شورای تامین قائمشهر برای جلوگیری از ازدحام تماشاگران و حفظ امنیت آنها ، پیشنهاد کرد تا بابلی ها شهرآورد مازنی ها به میزبانی نساجی را در خانه از طریق گیرنده به تماشا بنشینند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.