.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ نمایی از رختکن پرسپولیس
نمایی از رختکن تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیش از دیدار امروز برابر پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا 2019 را مشاهده می کنید. (ادامه)
تیم فوتبال استقلال تهران در بازی حساس خود مقابل الهلال عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل شکست خورد تا امیدهای این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم کمرنگ تر شود.
امیدهای استقلال برای صعود با شکست برابر الهلال کمرنگ تر شد
تیم فوتبال استقلال تهران در بازی حساس خود مقابل الهلال عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل شکست خورد تا امیدهای این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم کمرنگ تر شود. (ادامه)
باشگاه استقلال بازیکنانی که در داربی ۸۹ در رختکن این تیم با هم درگیر شدند را جریمه کرد. باشگاه استقلال حاشیه‌سازان دربی را نقره‌داغ کرد
باشگاه استقلال بازیکنانی که در داربی ۸۹ در رختکن این تیم با هم درگیر شدند را جریمه کرد.(ادامه)
افشای درگیری دررختکن استقلال بعدازپنالتی چیپ
در بین دو نیمه دیدار استقلال و پرسپولیس ، دو بازیکن استقلال که پنالتی شان در آخرین لحظات نیمه هدر رفته بود با یکدیگر درگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در استان گفت  : همه ما باید در شادی و غم کنار مردم باشیم و بهترین ها را برای آنها بخواهیم و زمینه شور و نشاط و امید به زندگی را برای آنان به ارمغان بیاوریم..... استاندار مازندران: فاصله بین مردم و مسئولین باید کمتر شود
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در استان گفت : همه ما باید در شادی و غم کنار مردم باشیم و بهترین ها را برای آنها بخواهیم و زمینه شور و نشاط و امید به زندگی را برای آنان به ارمغان بیاوریم.....(ادامه)
استاندار مازندران: فاصله بین مردم و مسئولین باید کمتر شود
استاندار مازندران گفت: مردم ما مستحق بهترین ها هستند و برای خدمت رسانی بهتر فاصله بین مردم و مسئولین باید کمتر شود. (ادامه)
کاظمی: در هیچ روزی به جز ۱۷ اسفند با پرسپولیس بازی نمی‌کنیم
قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه سازمان لیگ باید پای برنامه‌ریزی‌ درست یا غلطش بایستد، گفت: به ما هیچ ربطی ندارد که برنامه‌ها چطور است.(ادامه)
میزان دوری بازیکن همیشه مصدوم استقلال!
هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین روز گذشته این تیم دچار مصدومیت شد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس: با این شرایط نمی‌توان ادامه داد
باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات شکل گرفته در اهواز واکنش نشان داد و از کمیته‌های مسوول درخواست بررسی آن را داشت. (ادامه)
ایران ۲ - عمان صفر /یوزها به دیوار چین رسیدند
به گزارش گروه ورزشی شمال نیوز، در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان امروز «یکشنبه» به مصاف هم رفتند.(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی جدید نساجی در خصوص اینکه آیا از مربیان مازندرانی هم در لیستش استفاده خواهد کرد یا خیر، افزود: سعی می‌کنم یک مربی از مازندران در کادر فنی داشته باشم..... قائم شهر امکانات ندارد / نساجی مازندران سقوط نخواهد کرد/ یک مربی مازندرانی هم می آوریم
شمال نیوز : سرمربی جدید نساجی در خصوص اینکه آیا از مربیان مازندرانی هم در لیستش استفاده خواهد کرد یا خیر، افزود: سعی می‌کنم یک مربی از مازندران در کادر فنی داشته باشم.....(ادامه)
عکس/ اتفاق عجیب قبل از دیدار ایران و ویتنام
ظاهراً به کادر فنی تیم ملی ایران اعلام شده که ورزشگاه رختکن اختصاصی کادر فنی ندارد و آنها باید بیرون از اتاق رختکن بازیکنان لباس‌های خود را عوض کنند!(ادامه)
پرونده بازی جنجالی لیگ برتر فوتسال به کمیته انضباطی ارجاع شد
دبیر کمیته فوتسال در خصوص تخلفات دیدار گیتی پسند و شهروند ساری گفت: پرونده تخلفات و اتفاقات نامناسب این دیدار به کمیته انضباطی و سرپرست دبیرکلی فدراسیون ارسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : پس ازاین درگیری تیم مهمان به‌دلیل نبود امنیت کافی وارد زمین نشد و به احتمال فراوان نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود شهروند ساری اعلام خواهد شد..... دبیر سازمان لیگ : مربی محروم گیتی‌پسند شروع‌کننده درگیری‌های اصفهان بوده است/ احتمال اعلام نتیجه 3 بر 0 به سود شهروند ساری
شمال نیوز : پس ازاین درگیری تیم مهمان به‌دلیل نبود امنیت کافی وارد زمین نشد و به احتمال فراوان نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود شهروند ساری اعلام خواهد شد.....(ادامه)
عکس/ رونمایی از رختکن تیم ملی پیش از دیدار برابر یمن
مسئولان برگزاری بازی در تدارک مهیا کردن مراسم پیش از آغاز دیدار ایران و یمن هستند. دیدار تیم های ایران و یمن از ساعت 20 به وقت ابوظبی در شرایطی برگزار می شود که مسئولان برگزاری بازی در تدارک آزمایش های پیش از بازی هستند. لباس بزرگ یمن و ایران در دستان عوامل برگزاری بازی است. رختکن تیم ملی فوتبال ایران مهیای حضور ملی پوشان شده و البته تمامی بازیکنان در جایگاه های خود قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : این اتفاق در حالی رخ داده است که تا این لحظه مسئولان ورزش مازندران واکنشی به این اهانت و ضرب و شتیم یک تیم مازنی نشان ندادند .....
حمله هواداران تیم اصفهانی با چماق و چاقو به تیم مازنی / سه بازیکن شهروند ساری در بیمارستان / ضرورت دفاع دستگاه ورزش از حیثیت ورزش مازندران
شمال نیوز : این اتفاق در حالی رخ داده است که تا این لحظه مسئولان ورزش مازندران واکنشی به این اهانت و ضرب و شتیم یک تیم مازنی نشان ندادند ..... (ادامه)
 

در دیدار فوتسال تیم‌های گیتی پسند و شهروند ساری درگیری شدیدی میان بازیکنان و با حضور هواداران اصفهانی در سالن بازی رخ داد. هجوم هواداران گیتی پسند به بازیکنان شهروند ساری بازی را نیمه تمام گذاشت/ مصدومیت ۳ بازیکن ساروی/مصدومین به بیمارستان منتقل شدند
در دیدار فوتسال تیم‌های گیتی پسند و شهروند ساری درگیری شدیدی میان بازیکنان و با حضور هواداران اصفهانی در سالن بازی رخ داد.(ادامه)
شمال نیوز: به گزارش شمال نیوز، جواد نکونام این روزها به سوژه عجیبی در فوتبال ما تبدیل شده است. او پس از صعود تاریخی با نساجی به لیگ برتر پس از ۲۴ سال، به مرد محبوب قائمشهری‌ها تبدیل شد و همچنین با تمام ناداوری‌ها توانست مازنی‌ها را .... از تماس تلفنی یک نماینده با مدیرعامل ایران خودرو تا حل نشدن مشکل رختکن ورزشگاه وطنی !
شمال نیوز: به گزارش شمال نیوز، جواد نکونام این روزها به سوژه عجیبی در فوتبال ما تبدیل شده است. او پس از صعود تاریخی با نساجی به لیگ برتر پس از ۲۴ سال، به مرد محبوب قائمشهری‌ها تبدیل شد و همچنین با تمام ناداوری‌ها توانست مازنی‌ها را ....(ادامه)
بیرانوند مصدوم شد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در اواخر تمرین امروز تیمش دچار مصدومیت شد.(ادامه)
یادگاری کاپیتان در رختکن پرسپولیس +عکس
کاپیتان دوم پرسپولیس در دربی مصدوم شد و بازی های بعدی تیمش را از دست داد به ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا.(ادامه)
عکس/ میکسدزون جدید ورزشگاه آزادی
نمایی از میکسدزون جدید ( راهروی بین رختکن و زمین بازی و محل مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها) استادیوم آزادی آماده برای مسابقه پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا(ادامه)
دایی: 9 نفره هم استقلال را می‌بردیم
اسطوره فوتبال ایران در گفتگویی جذاب نسبت با حواشی چند وقت اخیر پاسخ داد؛ از درگیری با پرسپولیسی‌ها تا حملاتی که در فضای مجازی و ... به او می‌شود.(ادامه)
عکس/ رختکن پرسپولیس پیش از بازی با کاشیما
رختکن تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز دیدار با کاشیما در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا(ادامه)
شکست نساجی در روز پیروزی قعر جدولی‌ها
مصاف دو تیم نساجی قائمشهر و پدیده مشهد در ورزشگاه امام رضا این شهر با برتری تیم میزبان به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و .... از شروع تلخِ نیم فصل دوم برای شهروند تا ادامه نوار ناکامی های نساجی
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و ....(ادامه)
سیلی زدن علی دایی به یک گزارشگر!
سرمربی سایپای تهران در زمان درگیری بین بازیکنان تیمش با بازیکنان پرسپولیس، به صورت یک گزارشگر سیلی زد!(ادامه)
کتک‌کاری علی دایی با دروزاه بان پرسپولیس
پس از پایان دیدار سایپا و پرسپولیس بازیکنان و مربیان دو تیم با هم درگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز: تیم سپاهان در نیمه دوم با یک پنالتی مشکوک در دقیقه 96، توانست گل برتری را به ثمر برساند و 3 امتیاز بازی را بدست آورند..... چهارمین باخت شاگردان نکونام در وقت اضافه / سپاهان 3 ـ نساجی 2
شمال نیوز: تیم سپاهان در نیمه دوم با یک پنالتی مشکوک در دقیقه 96، توانست گل برتری را به ثمر برساند و 3 امتیاز بازی را بدست آورند.....(ادامه)
کتک‌کاری ۲بازیکن پرسپولیس در رختکن
۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رختکن این تیم کتک‌کاری کردند.(ادامه)
تدارک ویژه شبکه سه برای دربی 88/ گزارشگر دربی کیست؟
مهدی هاشمی تهیه کننده تلویزیون گفت: معمولا ۲۴ ساعت قبل از دربی، گزارشگر مسابقه را اعلام می‌کنیم تا او در آرامش باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.