.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سوغاتی دیاباته، تنها مشکل استقلال نیست!
از همان روزی که عکس‌های دیاباته با شلوار بلند و بادگیر در حال دویدن منتشر شد، می‌شد حدس زد که این مهاجم استقلال بیشتر از اینکه در گرمای خردادماه تهران احساس سرما کند، قصد دارد چیزی را پنهان کند.(ادامه)
بیرانوند: من نوستراداموس هستم!
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش‌بینی می‌کردم خیلی‌ها دست به دست هم داده و اجازه ادامه مسابقات را نمی‌دهند.(ادامه)
حریرچی: اوضاع کرونا در پاییز، از تابستان بدتر خواهد بود
معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه بازگشایی‌های زودرس، اولین اثرات نامطلوب را بر اقتصاد می‌گذارند، گفت: رختکن‌های بسیار کوچک، دوش‌های حمام در زیرزمین و تهویه نامناسب در باشگاه‌هایی که در آن‌ها ورزش‌های هوازی انجام می‌شود باعث انتقال ویروس می‌شود.(ادامه)
هواپیمای شخصی و فوق لاکچری کریس رونالدو را ببینید/عکس
بازگشت ابرستاره فوتبال پرتغالی به ایتالیا با جت شخصی، بهانه‌ای شد تا یک رسانه انگلیسی درباره وسیله نقلیه گران‌قیمت رونالدو گزارش دهد.(ادامه)
عکس/ نمایی از رختکن استقلال
تصاویری از رختکن تیم فوتبال استقلال پیش از شروع دربی 91 را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ نمایی از رختکن پرسپولیس
تصاویری از رختکن تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی 91 را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ نمایی از رختکن پرسپولیس
تصاویری از رختکن پرسپولیس پیش از بازی امروز مقابل نفت آبادان را مشاهده می کنید.(ادامه)
عوامل سریال پایتخت در بازی پرسپولیس - نساجی
پیش از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی، عوامل سریال پایتخت برای تصویربرداری بخش‌هایی از این سریال در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.(ادامه)
استراماچونی اعتراضش را عملی کرد و استقلال را تمرین نداد!
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرمربی ایتالیایی به رختکن رفت و تمامی امروز تیمش را به دستیارانش سپرد.(ادامه)
درخواست برکناری کالدرون از سوی هواداران پرسپولیس
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مجسد سلیمان در حالی به پایان رسید که هواداران پرسپولیس در واکنش به شکست تیم محبوب‌شان، خواستار جدایی «گابریل کالدرون» شده و «برانکو ایوانکوویچ» را تشویق کردند.(ادامه)
خداحافظی سپیدرودی‌ها پس از ماجرای مشت‌زنی
بازیکنان تیم سپیدرود رشت با انتشار پستی در اینستاگرام از این تیم خداحافظی کردند.(ادامه)
رختکن استقلال پس از پیروزی +عکس
استقلال با ۵ گل صنعت نفت را شکست داد تا قدرت خود را حسابی به رخ حریفان بکشد.(ادامه)
رختکن استقلال بعد از پیروزی بزرگ +عکس
(ادامه)
عکس/ نمایی از رختکن استقلال
تصویری از رختکن استقلالی‌ها پیش از مصاف با سایپا در هفته هفتم لیگ برتر را مشاهده می کنید.(ادامه)
رختکن پرسپولیس بعد از برد مقابل پیکان +عکس
تیم پرسپولیس در جریان هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر موفق به شکست پیکان شد. این برد برای قرمزهای پایتخت شیرینی خاصی داشت. چراکه بعد از دو شکست متوالی بدست آمد.(ادامه)
بازیکن پرسپولیس خودزنی کرد
یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست مقابل شهر خودرو، در رختکن خودزنی می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟.... صنیعی فر : آقای رضیان ؛ از نمایندگان تبریز، اصفهان و ... یاد بگیرید / شما هرگز دغدغه نساجی را نداشته و ندارید !
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟....(ادامه)
شمال نیوز :  تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه نخست بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت و با دریافت دوگل بازنده به رختکن رفتند..... شکست پر گل نساجی در دیدار با سایپا + حاشیه ها
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه نخست بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت و با دریافت دوگل بازنده به رختکن رفتند.....(ادامه)
عکس/ سلفی تراکتوری‌ها پس از شکست پرسپولیس
تصویری از خوشحالی بازیکنان تیم فوتبال تراکتور پس از شکست یک بر 0 پرسپولیس در رختکن ورزشگاه یادگار امام تبریز را مشاهده می کنید.(ادامه)
تیم نساجی تاریخ و هویت مازندران است/ بازسازی استادیوم
استاندار مازندران گفت: تیم نساجی فقط بک تیم فوتبال نیست تاریخ و هویت و عشق است.(ادامه)
استقلال با پنج گل به استقبال لیگ رفت
آبی پوشان تهرانی موفق شدند با پنج گل برابر حریف خود به برتری برسند.(ادامه)
مهاجری: هیچ تعلق خاطری به ماندن در تهران ندارم/برخی‌ها با تفرقه‌اندازی به‌دنبال زمین زدن نساجی هستند
سرمربی نساجی مازندران گفت: هر کسی بخواهد از اصول انضباطی و اخلاقی فاصله بگیرد، مطمئن باشید اگر بهترین بازیکن هم باشد، دیگر در دایره فنی ما جایی ندارد. عده قلیلی با تفرقه‌اندازی به‌دنبال زمین زدن نساجی هستند.(ادامه)
بازی فوتسال نوشهر و سمنان در ثانیه های آخر ناتمام ماند
بازی تیم موج سواران نوشهر برابر تیم شهرداری سمنان درچارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال در ثانیه های آخر ناتمام ماند.(ادامه)
زمان آغاز لیگ برتر فوتبال از زبان داورزنی
معاون وزیر ورزش و جوانان در قزوین گفت: با توجه به اقدامات وزارت ورزش ظرف امروز و فردا قرعه کشی مسابقات دسته برتر فوتبال اعلام می‌شود.(ادامه)
هزینه ۱۵ میلیارد تومانی برای بازسازی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر
۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر که تا کنون ۹۰ در صد پیشرفت فیزیکی داشته هزینه شده است.(ادامه)
شهروند ساری با شکست سنگین به استقبال لیگ برتر فوتسال کشور رفت
تیم شهروند ساری فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را در حالی که از حمایت بیش از هزار تماشاگر نیز برخوردار بود، تن به شکست سنگین پرگل در خانه داد.(ادامه)
برای تکمیل بازسازی این ورزشگاه به چهار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز است .

تاکید استاندار بر تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر
برای تکمیل بازسازی این ورزشگاه به چهار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز است . (ادامه)
آرای کمیته انضباطی AFC درباره استقلال و پرسپولیس اعلام شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تخلفاتی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین فدراسیون فوتبال ایران مرتکب شده‌اند، آنها را در مجموع بیش از ۱۰ هزار دلار جریمه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که لیگ برتر در دقیقه نود قرار دارد که نساج ها گرفتار حواشی شدند و این پایان خوشی را در اولین حضور در لیگ برتر برای این تیم ریشه دار و پر هوادار رقم نخواند زد .....
مطهری : صنیعی‌فر همه کار کرد تا نساجی نتیجه نگیرد/ متاسفم که او در فوتبال حضور دارد / صنیعی‌فر:آقای جلالی اگر مشکلات زیاد است چرا دنبال ماندن هستید؟/قرارداد بعضی‌ها تمدید نمی‌شود!
شمال نیوز: در حالی که لیگ برتر در دقیقه نود قرار دارد که نساج ها گرفتار حواشی شدند و این پایان خوشی را در اولین حضور در لیگ برتر برای این تیم ریشه دار و پر هوادار رقم نخواند زد ..... (ادامه)
شمال نیوز: دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ‌برتر، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار هم رفتند..... « نساجی » فاتح دربی شمالی / سپیدرود یک- نساجی مازندران ۳
شمال نیوز: دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ‌برتر، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار هم رفتند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.