.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برتری خونه به خونه مازندران در نیم فصل دوم فوتبال کشور
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران پس از تعطیلات 18 روزه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، نیم فصل دوم این مسابقات را با یک پیروزی با ارزش خانگی آغاز کرد.(ادامه)
دختری که علی دایی از آن می ترسد!! +عکس
یک دوست علی دایی را به ضیافتی دعوت کرده است که چند سفیر کشورهای اروپایی هم در آن ضیافت حضور داشتند. اما دایی عذرخواهی کرده است و به این ضیافت نرفته است. (ادامه)
استقلال به نیمه نهایی جام حذفی رسید
تیم‌ استقلال با برتری برابر نفت در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافت. این بازی در شرایطی به پایان رسید که استقلال وقت‌های اضافه را با ۱۰ نفر پشت سرگذاشت. (ادامه)
دو تصویر ترسناک از ورزشگاه غدیر اهواز!
هواداران خشمگین فولاد ناراضی از شکست استقلال، با سنگ شیشه های راهروی رختکن را شکستند. (ادامه)
پیروزی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه برابر صنعت نفت
(ادامه)
جوک های پس از دربی + تصاویر
بعد از پایان شهرآورد هشتادو یکم فضای مجازی مملو از لطیفه های هواداران دو تیم شده است.(ادامه)
اولین تمرین پرسپولیس بدون هادی نوروزی+عکس
پرسپولیسی ها که جلسات قبلی تمرین خود را با توجه به درگذشت کاپیتان تیم شان تعطیل کرده بودند امروز در درفشی فر سیاهپوش شده گردهم آمدند.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم تدفین و خاکسپاری کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز انجام شد.  علی اکبر طاهری،  مصطفی قنبرپور و تعدادی از مسوولان و مدیران باشگاه با هر مشکلی که بود خودشان را به پیکر هادی نوروزی رسانده و با او وداع کردند...... کاپیتان پرسپولیس در خانه ابدی آرام گرفت
شمال نیوز : مراسم تدفین و خاکسپاری کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز انجام شد. علی اکبر طاهری، مصطفی قنبرپور و تعدادی از مسوولان و مدیران باشگاه با هر مشکلی که بود خودشان را به پیکر هادی نوروزی رسانده و با او وداع کردند......(ادامه)
در برنامه 90 دیشب چه گذشت + گزارش تصویری
برنامه این هفته نود به صورت ویژه درباره دیدار خیرخواهانه تیم های فوتبال ستارگان سابق جهان و ایران به روی آنتن رفت. (ادامه)
قلعه‌نویی رختکن را به سکو ترجیح داد
دیدار استقلال و ملوان درحالی برگزار شد که پیش از آغاز این دیدار خبری تحت عنوان حضور کرار در نیمکت ملوان دهان به دهان می‌چرخید. (ادامه)
دقیق ترین تاریخچه بازیهای استقلال و ملوان
رودررو شدن امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی به یکی از رودررویی های سنتی و جالب برای استقلالی‌ها تبدیل شده است . صرف نظر از کری‌های رایج و بازی‌های فوق العاده سنگین استقلال و ملوان که در هر حال معمولاً پرگل و جذاب هستند ، رو در رو شدن پرویز و امیر هم در نوع خودش بسیار جالب و دیدنی است(ادامه)
خرید ماشین مدل بالا تنها استفاده‌ای نیست که پسران از مسئولیت پدران داشته‌اند‌؛ بیشتر آنها شغلی را هم که دارند، مدیون پدر هستند
آقازاده‌های ورزشی‌ چه ماشینی سوار می‌شوند؟
خرید ماشین مدل بالا تنها استفاده‌ای نیست که پسران از مسئولیت پدران داشته‌اند‌؛ بیشتر آنها شغلی را هم که دارند، مدیون پدر هستند (ادامه)
دستیار ویژه رییس جمهور در رختکن والیبالیست‌ها
وی به همراه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعد از دیدار ایران و لهستان در رختکن تیم ملی والیبال حاضر شد و به آنان خسته نباشید گفت.(ادامه)
پیروزی ایران بر لهستان در ماراتن نیمه شب
شمال نیوز: تیم ملی والیبال ایران در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال موفق شد میهمان خود لهستان را در سالن آزادی تهران مغلوب کند. (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
اگرچه یک هفته‌ای هست که لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده و مسابقه‌ای در جریان نیست اما حواشی فوتبال ایران خصوصا در هفته‌های پایانی موجب شد تا این هفته هم نود با اجرای عادل فردوسی‌پور روی انتن برود. (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
(ادامه)
10 بازیکن استقلال به قلعه نویی خیانت کردند
آنالیزور تیم فوتبال استقلال مدعی شد برخی از بازیکنان این تیم می‌خواستند قلعه‌نویی از جمع آبی‌پوشان جدا شود و به همین دلیل به او خیانت کرده‌اند.(ادامه)
قلعه نویی از استقلال رفت
امیر قلعه نویی پس از ورود بازیکنان استقلال به رختکن از آنها خداحافظی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : آیا این توهین به تماشاگران تراکتور نبود که برای در امان ماندن داور از آنها، به ایشان دروغ گفته شود؟! و آیا تحقیر این تماشاگران بیش از این امکانپذیر بود که آنها وارد جشن یک قهرمانی دروغین شوند؟..... چه کسی به تبریزی‌ها رکب زد ؟!+تصاویر
شمال نیوز : آیا این توهین به تماشاگران تراکتور نبود که برای در امان ماندن داور از آنها، به ایشان دروغ گفته شود؟! و آیا تحقیر این تماشاگران بیش از این امکانپذیر بود که آنها وارد جشن یک قهرمانی دروغین شوند؟.....(ادامه)
عکس/ سوپر واکنش دروازه‌بان بارسا
مارک تر اشتگن دروازه بان تیم فوتبل بارسلونا در نیمه اول بازی و زمانی که بازی 2-1 به سود کاتالان ها در جریان بود ضربه روبرت لواندوفسکی را در دو مرحله با یک سوپر واکنش از روی خط دروازه برگشت داد تا بارسا برنده به رختکن برود. بارسا این دیدار را 3-2 باخت ولی در مجموع 5-3 به برتری و فینال رسید.(ادامه)
درخشان از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز و بعد از حدود ۷ ماه کار در این تیم از سمت خود استعفا داد. (ادامه)
شمال نیوز : ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران قاتل 33 ساله پیرزن را که با انگیزه سرقت جواهرآلات مرتکب جنایت شد، شناسایی و دستگیر کردند.... قاتل پیرزن ساروی دستگیر شد
شمال نیوز : ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران قاتل 33 ساله پیرزن را که با انگیزه سرقت جواهرآلات مرتکب جنایت شد، شناسایی و دستگیر کردند....(ادامه)
بیانیه احساسی نکونام پس از خداحافظی
جواد نکونام با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی را اعلام کرد.(ادامه)
اظهارنظر درخشان پس از افتضاح دیروز
سرمربی پرسپولیس گفت: «به خاطر علاقه ای که به پرسپولیس دارم هیچ گونه مشکلی را برای این تیم به وجود نمی‌آورم و مسائل مالی را بهانه نمی‌کنم. هر زمان که به من بگویند که برو به راحتی می‌روم.»(ادامه)
استخر شماره 3 دانشگاه آزادقائمشهر راه اندازی شد
(ادامه)
علت تبرئه عبدالزهرا از سوی AFC
سرپرست تیم ملی گفت:‌ چون فدراسیون فوتبال عراق پرونده دوپینگ عبدالزهرا را بررسی نکرده و حکمی علیه وی صادر نکرده بودند در نهایت AFC این موضوع را نقص مدارک دانست.(ادامه)
عربستان بد جوری حذف شد !
ازبکستان بعد از ۱۰ دقیقه هولناک مقابل عربستان که در آستانه حذف از جام‌‌ملت‌ها قرار گرفت، به بازی بازگشت و با کسب برتری مقابل حریف به دور بعد راه یافت.(ادامه)
جنجال الکلی و بازداشت یک مدیرعامل
(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
(ادامه)
فردوسی‌پور گزارشگر دربی ۷۹ شد
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.