.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جباری منصوریان را از استعفا منصرف کرد
مجتبی جباری به نمایندگی از همه بازیکنان در رختکن با منصوریان به گفتگو نشست و از او خواست از تصمیمش صرف‌نظر کند.(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، پا به میدان گذاشت و در دیدار نخست در مقابل ایران‌جوان بوشهر قرار گرفت..... طوفان « نساجی مازندران » از جنوب شروع شد !
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، پا به میدان گذاشت و در دیدار نخست در مقابل ایران‌جوان بوشهر قرار گرفت.....(ادامه)
هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
برنامه نود هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 23:01 روی آنتن رفت.(ادامه)
تیم های سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر عصر دوشنبه از مسابقات هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت، سپیدرود توانست با نتیجه ۳ بر ۲ ، میهمان مازندرانی ....

خروش سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتبال ایران/ ناکامی نمایندگان مازندران و تداوم حسرت ها
تیم های سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر عصر دوشنبه از مسابقات هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت، سپیدرود توانست با نتیجه ۳ بر ۲ ، میهمان مازندرانی .... (ادامه)
سید احمد خمینی در رختکن استقلال حاضر شد
فرزند سیدحسن خمینی در رختکن تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کرد. (ادامه)
متلک فیروز کریمی به کی‌روش بعد از بردن پرسپولیس
فیروز کریمی گفته سبک بازی تیمش را از کی‌روش یاد گرفته است. (ادامه)
اعتراض شدید بازیکن قطر به خوشحالی کی‌روش
(ادامه)
جنجال در مستطیل سبز/ دربی با ۲ گل و ۵۷ مصدوم
حوادث پیش‌آمده در دربی جنجالی مازندران پای دادستانی را به مستطیل سبز کشاند و هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در بابل را که ۵۷ مصدوم داشت، متوقف کرد.(ادامه)
ناپختگی بازیکن ما سبب شد 10 نفره شویم/حمله هوادارنماها به رختکن نساجی
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: یکی از بازیکنان تیم ما با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و این ناپختگی و مدیریت نکردن سبب شد تا ما 10 نفره شویم و تیم استقلال اهواز هم از این موقعیت استفاده کرد و با حملات سراسیمه، به گل تساوی دست یافت.(ادامه)
با چاقو از پشت به عباس‌زاده حمله کردند
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت که با چاقو از پشت به محمد عباس‌زاده حمله کردند که مدیر سایت ما آن هوادار را هل داد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از پایان بازی نساجی و استقلال اهواز، بازیکنان و داوران در حال خروج از زمین بودند که چند نفر از افراد کنار زمین شروع به فحاشی به تیم داوری کرده و در ادامه به سمت رختکن نساجی حمله کردند..... مهمان نوازی به سبک جنوبی ها / 50 دقیقه حبس بازیکنان نساجی در اهواز!
شمال نیوز : بعد از پایان بازی نساجی و استقلال اهواز، بازیکنان و داوران در حال خروج از زمین بودند که چند نفر از افراد کنار زمین شروع به فحاشی به تیم داوری کرده و در ادامه به سمت رختکن نساجی حمله کردند.....(ادامه)
شکست استقلال مقابل الاهلی در لحظات پایانی
تیم فوتبال استقلال با حساب 2 بر یک برابر الاهلی تن به شکست داد. (ادامه)
اخراج محسن بنگر
مدافع مازندرانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تصمیم امیر قلعه‌نویی از این تیم اخراج شد.(ادامه)
بنگر در آستانه جدایی از تراکتور سازی
محسن بنگر در آستانه جدایی از تیم تراکتور سازی تبریز قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفی در رختکن حدودنیم ساعت با بازیکنان وکادرفنی صحبت کرد که خروجی این صحبت ها این بودکه تادوشنبه سی درصدازمبلغ قراردادبازیکنان پرداخت می شود..... مالک جدید تیم نساجی هم با وعده شروع کرد !
شمال نیوز : یوسفی در رختکن حدودنیم ساعت با بازیکنان وکادرفنی صحبت کرد که خروجی این صحبت ها این بودکه تادوشنبه سی درصدازمبلغ قراردادبازیکنان پرداخت می شود.....(ادامه)
همه آنچه در برنامه نود دیشب گذشت
مسائل مختلف باشگاه استقلال قبل و بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان در نهایت منجرشد به اینکه قسمت قابل توجهی از برنامه نود به مسائل حاشیه ای این تیم اختصاص پیدا کند. (ادامه)
استعفای مربی استقلال پذیرفته نشد
سرمربی تیم امید استقلال بلافاصله بعد از پیروزی در دربی از سمت خود استعفاد داد که البته این استعفا مورد قبول واقع نشد.(ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
اکبرپور از فسادسیستماتیک در تیم های پایه باشگاه استقلال خبر داده است . حرف هایی که می تواند دردسرهای زیادی برایش درست کند.(ادامه)
پیروزی استقلال به علی پورحیدری تقدیم شد
بازیکنان و کادرفنی استقلال پیروزی خود برابر صبای قم را در رختکن به علی پورحیدری تقدیم کردند.(ادامه)
عکس/ سلفی حذف کنندگان پرسپولیس
تیم دسته دومی قشقایی توانست پرسپولیس را در شیراز در ضربات پنالتی شکست دهد. این بازی که در 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید به ضربات پنالتی رسید که تیم شیرازی با نتیجه 6-5 توانست سرخپوشان تهرانی را شکست دهد. قشقایی ها پس از پیروزی در این بازی در رختکن سلفی گرفتند.(ادامه)
بهره برداری از 32 پروژه در هفته دولت در شهرستان نکا
(ادامه)
انگلیس 1-1 روسیه؛ شوک به سه شیرها
تیم ملی انگلیس در اولین دیدارش در رقابت های یورو 2016 مقابل روسیه با تساوی 1-1 متوقف شد. (ادامه)
آقای میناوند! شما تیم خونه به خونه را قهقرا بردی
سرمربی پیشین تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: آقای میناوند که امروز با اظهارات سخیف دیگران را متهم می‌کنی، مشورت‌های غلط شما خونه به خونه را به قهقرا برد. (ادامه)
عکس: رختکن تراکتور بعد از برد مقابل استقلال
اعضای تیم تراکتورسازی تبریز بعد از برد مقابل استقلال به جشن و شادی پرداختند.(ادامه)
10 نکته به یاد مانده از یک بازی تاریخی
دو ساعت مانده به آغاز بازی درها را بستند و اعلام کردند که ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و ه همین خاطر هزاران نفر که بلیت اینترنتی خریده بودند از دیدن بازی محروم شدند. چه کسانی روی صندلی های رزرو شده نشسته بودند؟!(ادامه)
جوک هایی که به سرعت نور پرسپولیسی ها برای استقلالی ها ساختند +تصاویر
پس از دربی 82 و برد قاطع پرسپولیس این بار کاربران سرخ پوش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی طوفان به راه انداختند.(ادامه)
عکس: لاریجانی و علی دایی در کنار هم
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز بازی صبای قم مقابل استقلال خوزستان را از نزدیک دید.(ادامه)
شمال نیوز : بازیکنان تیم، شخص آقای دامادی که مثلاً مالک تیم بودند را در مجموع دوبار زیارت کردند. یکبار همان مراسم معارفه شان بود و دفعه بعد هم بازی اول فصل مان که در VIP نشسته بودند و بعد از آن دیدن ایشان برای ما به یک آرزو تبدیل شد!.... انتقاد شدید از عدم حمایت مدیرکل ورزش تا آرزوی دیدار نماینده جوان !
شمال نیوز : بازیکنان تیم، شخص آقای دامادی که مثلاً مالک تیم بودند را در مجموع دوبار زیارت کردند. یکبار همان مراسم معارفه شان بود و دفعه بعد هم بازی اول فصل مان که در VIP نشسته بودند و بعد از آن دیدن ایشان برای ما به یک آرزو تبدیل شد!....(ادامه)
تلخ ترین خاطره ورزشی‌ علی دایی از زبان خودش
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: درس و دانشگاه مسیر زندگی من را عوض کردواگر در تهران قبول نمی‌شدم، علی دایی فعلی نبودم. (ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.