.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ شادی بازیکنان استقلال در رختکن
تصویری از جشن پیروزی بازیکنان استقلال در رختکن این تیم پس از برد شهر خودرو در لیگ برتر را مشاهده می کنید.(ادامه)
۵ پرده از فینال جام حذفی
فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نخستین فینال قرن کشورمان بود که با قهرمانی تیم نساجی مازندران به پایان رسید و این مسابقه حواشی مختلفی داشت. (ادامه)
هواداران پرسپولیس خواهان اخراج گل‌محمدی شدند
دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینویم اراک در حالی با شکست قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید که هواداران از شکست تیم محبوبشان عصبانی بودند و با سر دادن شعارهای تند خواهان برکناری یحیی‌گل‌محمدی شدند.(ادامه)
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد. حتی تلخ‌تر از شکست برای پرسپولیس؛ این سوال ترسناک!
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد.(ادامه)
کشتی رایکا در جستجوی ساحل آرامش
رایکا بابل در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف استقلال ملاثانی خوزستان می‌رود.(ادامه)
درگیری بازیکنان نساجی تکذیب شد
سرمربی تیم فوتبال نساجی درگیری بازیکنان تیمش را تکذیب کرد.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی مهدی خانی که انتظار داشت در بازی سوپرجام به زمین برود، اما با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، یحیی گل محمدی تعویض‌های دیگری انجام داد و حتی یک دقیقه هم فرصت به این مهاجم نرسید. گل‌محمدی یک بازیکن دیگر پرسپولیس را اخراج کرد
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی مهدی خانی که انتظار داشت در بازی سوپرجام به زمین برود، اما با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، یحیی گل محمدی تعویض‌های دیگری انجام داد و حتی یک دقیقه هم فرصت به این مهاجم نرسید.(ادامه)
۲ تصویر خاص از رختکن تیم ملی ایران پس از پیروزی مقابل امارات
ملی پوشان ایران پس از پیروزی مقابل امارات در رختکن عکس یادگاری گرفتند و جشن کوئچکی نیز برپا کردند.(ادامه)
روز سرنوشت گل محمدی در پرسپولیس
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس موضع خود در خصوص اولتیماتوم سرمربی تیم را به گوش مدیرعامل باشگاه رسانده است.(ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست داد. ماجرای درگیری پس از بازی فولاد و پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست داد.(ادامه)
سرپرست استقلال: در ورزشگاه امنیت نداشتیم
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی روز گذشته، بی‌نظمی عجیبی در ورزشگاه امام خمینی (ره) شاهد بودیم و اصلا امنیت نداشتیم.(ادامه)
طوفان مجیدی در رختکن استقلال
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از نمایش پرانتقاد آبی‌پوشان در برابر نود ارومیه به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.(ادامه)
بدشانسی‌های بیرون از خانه تیم شهدای بابلسر تمامی ندارد
تیم شهدای بابلسر در هفته ششم لیگ ۲ فوتبال مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر شکست خورد.(ادامه)
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است. افشاگری بی سابقه از علی دایی | اخراج علی دایی به دستور احمدی نژاد بود
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است.(ادامه)
رایکا با تساوی استارت زد
رایکا بابل، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را با تساوی مقابل استقلال ملاثانی شروع کرد.(ادامه)
نساجی در ساری بازی می‌کند
ورزشگاه شهدای ساری میزبان بازی‌های خانگی نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور خواهد بود.(ادامه)
تصویری جالب از عبادت الهلالی‌ها در رختکن
بازیکنان الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس نماز خود را ادا کردند. (ادامه)
شمال نیوز : علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی به بیان خاطراتی جالب از دوران مدیریت خود و نیز مسائل مرتبط با ورزش ایران پرداخت. فوتبالی‌ترین رییس جمهور ایران احمدی‌نژاد بود / از بالا به وزیر ورزش دستور دادند که کی‌روش برکنار شود / نباید اجازه می‌دادند ویلموتس به این راحتی از تیم ملی جدا شود / خریداران استقلال و پرسپولیس سیاسی هستند
شمال نیوز : علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی به بیان خاطراتی جالب از دوران مدیریت خود و نیز مسائل مرتبط با ورزش ایران پرداخت. (ادامه)
استقلال فینالیست جام‌حذفی شد/ قلعه‌نویی باز هم از مجیدی شکست خورد
تیم فوتبال استقلال که در بیستمین دوره رقابتهای لیگ برتر جایگاه سوم را به خود اختصاص داد، با پیروزی برابر گل گهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه یافت و در آستانه قهرمانی گرفت. (ادامه)
شمال نیوز :  در شرایطی که  رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است..... چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر
شمال نیوز : در شرایطی که رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است.....(ادامه)
گل‌محمدی: هیچ وقت چنین استرسی نداشتم
سرمربی پرسپولیس می‌گوید بعد از دریافت گل از تراکتور، استرس بی‌سابقه‌ای را متحمل شده است.(ادامه)
گزارش تمرین پرسپولیس؛ ریکاوری پس از شکست در دربی+عکس
بازیکنان تیم پرسپولیس پس از شکست در دربی ۹۶ امروز تمرین ریکاوری انجام دادند.(ادامه)
حمله شدید پدیده به ساکت الهامی/ مربیگری سابقه دلالی نمی‌خواهد
باشگاه پدیده خراسان بعد از باخت در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، بیانیه شدیدی را علیه تیم نساجی و ساکت الهامی سرمربی این تیم منتشر کرد. (ادامه)
استقلال صاحب ورزشگاه شد
سند ورزشگاه مرغوبکار تهران به نام استقلال شد. (ادامه)
هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری نساجی و ادامه قعرنشینی ماشین‌سازی
تیم فوتبال نساجی موفق شد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ماشین‌سازی را شکست دهد.(ادامه)
گلر استقلال مقابل ذوب‌آهن ۱۰۰تایی شد +عکس
فرهاد مجیدی به نمایندگی از باشگاه استقلال پیراهن شماره ۱۰۰ را به سید حسین حسینی اهدا کرد.(ادامه)
خوشحالی استقلالی‌ها از آمار مجیدی مقابل پرسپولیس
فرهاد مجیدی در حالی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که از آخرین ناکامی او برابر حریف سنتی استقلال ۷۷۶ روز می‌گذرد.(ادامه)
برنامه لیگ برای ۱۶ تیم است نه فقط پرسپولیس
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: لیگ برتر را برای ۱۶ تیم برنامه ریزی می‌کنیم نه فقط برای پرسپولیس و هر تیم خاص دیگری‌.(ادامه)
تراکتور با برتری مقابل شارجه امیدوار ماند
تیم فوتبال تراکتور در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه B به مصاف شارجه امارات رفت و در پایان به پیروزی رسید تا شانس صعود داشته باشد.(ادامه)
عکس/ حمله پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها به مأمور دوپینگ!
سال‌ها پیش در لیگ برتر شاهد درگیری ماموران دوپینگ و بازیکنان تیم‌ها بودیم. ماجرای تست دوپینگ در لیگ برتر سال‌هاست که به یک روال طبیعی در مسابقات تبدیل شده، ولی سال‌ها پیش از این که هنوز به طور کامل جا نیافتاده بود، مشکلاتی داشت و مقاومت‌هایی نسبت به آن صورت می‌گرفت که جنجال ساز می‌شد و این موضوع در قبال دو تیم مطرح پایتخت بیشتر به چشم می‌خورد و بعضاً شاهد درگیری بازیکنان این دو تیم با ماموران تست دوپینگ بودیم. حدود ۱۷ سال قبل و زمانی که مربیان حال حاضر لیگ برتر هنوز در کسوت بازیکن بودند چنین ماجرایی رخ داده و در رسانه‌ها بازتاب داشت. درگیری بازیکنان سرخابی با مامور تست دوپینگ روی جلد روزنامه‌های آن زمان قرار گرفت و در یک گزارش به کتک خوردن مامور دوپینگ در رختکن استقلال و درگیری با بازیکنان آن زمان از جمله منصوریان اشاره شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.