.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت. توهین ساپینتو به داور دربی
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.(ادامه)
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی از سوی ماموران حاضر در ورزشگاه فراخوانده شد. مهاجم پرسپولیس بازداشت شد؟
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی از سوی ماموران حاضر در ورزشگاه فراخوانده شد.(ادامه)
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است. هم‌تیمی‌هایم به من می‌گویند الاغ!
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : کارگران زغالسنگ البرز مرکزی که در عمق زمین برای معیشت خود و خانواده و پیشرفت شهرستان در تلاش هستند و در عصر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان در خط مقدم تولید قرار دارند شایسته تکریم و احترام هستند .... رفاه کارگری با مانع‌تراشی اداری در معادن زغال سوادکوه
شمال نیوز : کارگران زغالسنگ البرز مرکزی که در عمق زمین برای معیشت خود و خانواده و پیشرفت شهرستان در تلاش هستند و در عصر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان در خط مقدم تولید قرار دارند شایسته تکریم و احترام هستند ....(ادامه)
متوقف شدن بازی لیگ برتری به خاطر پهپاد+ تصاویر
پرواز پهپاد بر فراز ورزشگاه یک بازی لیگ برتری انگلیس را متوقف کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی با هدایت حمید مطهری با برد ارزشمند مقابل تراکتور  ۲۰ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد تا خود را به جمع مدعیان بالای جدول اضافه کند. پیروزی بزرگ نساجی مقابل تراکتور/ نخستین باخت سرمربی اسپانیایی در قائم‌شهر
شمال نیوز: نساجی با هدایت حمید مطهری با برد ارزشمند مقابل تراکتور ۲۰ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد تا خود را به جمع مدعیان بالای جدول اضافه کند.(ادامه)
چالشی بزرگ برای امباپه و مسی، دو فوق ستاره فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
لیونل مسی یا کیلیان امباپه کدامیک یکشنبه شب نام خود در را دل تاریخ ثبت خواهند کرد.(ادامه)
۵ گزینه روزنامه دولت برای جانشینی کی‌روش
کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.(ادامه)
تیم ملی به دنبال ثبت اولین صعود خود در جام جهانی است. سه نقطه ضعف نگران‌کننده ایران در جام جهانی
تیم ملی به دنبال ثبت اولین صعود خود در جام جهانی است.(ادامه)
 مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. سوپرکاپ به کرمان رفت/ مازندرانی‌ها همچنان آرزو به دلِ میزبانی از یک رویداد مهمِ فوتبالی!
مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. (ادامه)
درگیری سرمربی استقلال با تصویربردار صدا و سیما
ساپینتو سرمربی استقلال در پایان دیدار با آلومینیوم اراک، با فیلمبردار صدا و سیما درگیر شد.(ادامه)
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند واکنش به شایعه بازداشت وریا غفوری
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند(ادامه)
سرمربی نساجی: بعضی از بازیکنانم باید به تیم ملی دعوت شوند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما امروز با وجود شرجی بودن هوا دونده و جنگنده بازی کردند و نشان دادند تا آخرین دقیقه بازی از تلاش دست بر نمی دارند و معتقدم برخی از آنان لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند و باید به تیم ملی کشورمان دعوت شوند.(ادامه)
شمال نیوز : سیف‌الله پور تصریح کرد: کار ساخت CIP و رختکن‌ها انجام شده و سه روز قبل هم کار مربوط به سیستم نور را انجام دادند. خروجی در مانده که با مالک زمین آن قسمت نیز در حال توافق هستند.... زمین وطنی حداکثر تا ۲۰ روز آینده آماده خواهد شد / احتمال برگزاری دیدار با ملوان در وطنی
شمال نیوز : سیف‌الله پور تصریح کرد: کار ساخت CIP و رختکن‌ها انجام شده و سه روز قبل هم کار مربوط به سیستم نور را انجام دادند. خروجی در مانده که با مالک زمین آن قسمت نیز در حال توافق هستند....(ادامه)
راه اندازی ۸ طرح جدید سالم سازی دریا
هشت طرح سالم سازی جدید تا ۲ هفته آینده در سواحل مازندران به بهره برداری می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز: صدها تماشاگر پس از برتری ۱۰ بر صفر حسن یزدانی مقابل علیرضا کریمی وارد تشک کشتی شدند و او را در آغوش گرفتند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ... هجوم صدها تماشاگر به سمت حسن یزدانی در آزادی+فیلم / در رختکن را شکستند و کشتی‌گیران زندانی شدند
شمال نیوز: صدها تماشاگر پس از برتری ۱۰ بر صفر حسن یزدانی مقابل علیرضا کریمی وارد تشک کشتی شدند و او را در آغوش گرفتند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ...(ادامه)
قرارداد جدید سیدجلال با پرسپولیس امضا شد
سیدجلال حسینی با امضای قرارداد یکساله به عنوان مربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.(ادامه)
زغال‌سنگ،کلیدواژه عاطفی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عمیقی در سوادکوه و مازندران است و حدود ۷ هزار اشتغال مستقیم برای مازندران داشت و با شمارش کارکنان، کارگران و خانواده آنان به عدد حدود ۵۰ هزار نفری می‌رسد و هر تصمیمی که ....(خبر)
(ادامه)
آغاز ساماندهی دریا در هشت شهرستان ساحلی
عملیات اجرایی ساماندهی طرح‌های دریا در هشت شهرستان مازندران آغاز شده است.(ادامه)
واکنش بازیکن استقلال به جدایی فرهاد مجیدی
بازیکن تیم فوتبال استقلال به جدایی فرهاد مجیدی از این تیم واکنش نشان داد. (ادامه)
بازیکنان دوره برانکو پرسپولیس را نجات دادند
پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ اگر شهرخودرو همیشه اینگونه مثل دیدار با پرسپولیس بازی می‌کرد مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.(ادامه)
چمن نساجی کی سبز می شود؟
با پایان عملیات خاکریزی در ورزشگاه وطنی قائم شهر ، بذرپاشی چمن نیز تا نیمه خرداد انجام خواهد شد.(ادامه)
ناظر داوری بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور که با جنجال تماشاگران ناتمام ماند، ضمن تایید تصمیمات داور این مسابقه، گفت: در دوران حضورم در فوتبال چنین اتفاقی را ندیده بودم. اظهارات ناظر داوری بازی پرسپولیس - تراکتور/این اتفاق بی سابقه بود
ناظر داوری بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور که با جنجال تماشاگران ناتمام ماند، ضمن تایید تصمیمات داور این مسابقه، گفت: در دوران حضورم در فوتبال چنین اتفاقی را ندیده بودم.(ادامه)
عالیشاه آتش‌نشان خشم ترابی (عکس)
امید عالیشاه که یکی از چهره‌های جنجالی روز پرالتهاب تبریز بود اجازه نداد ترابی به دردسر بیفتد.(ادامه)
پیروزی نساجی برابر تیم فوتبال هوادار در وقت‌های اضافه
تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری که به میزبانی تهران برگزار شد مقابل مهمان خود به پیروزی رسید.(ادامه)
جریمه سنگین برای نساجی مازندران
کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال نساجی مازندران را ۲۱۴ میلیون تومان جریمه کرد.(ادامه)
اسماعیل اسماعیلی سرمربی نساجی مازندران شد
اسماعیل اسماعیلی به عنوان سرمربی نساجی مازندران تا پایان فصل انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز: باشگاه نساجی مازندران، از قطع همکاری با ساکت الهامی سرمربی تیمش با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه خبر داد. ساکت الهامی از سرمربیگری نساجی مازندران برکنار شد
شمال نیوز: باشگاه نساجی مازندران، از قطع همکاری با ساکت الهامی سرمربی تیمش با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.(ادامه)
واکنش الهامی به برکناری اش از نساجی
ساکت الهامی با انتشار مطلبی در فضای مجازی با تشکر از هواداران نساجی نسبت به برکناری اش از این تیم واکنش نشان داد.(ادامه)
الهامی از سرمربیگری تیم فوتبال نساجی برکنار شد
با تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی سرمربی این باشگاه از سمتش برکنار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.