.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر/ مرتفع ترین مدرسه ییلاقی تالش
مرتفع ترین مدرسه ییلاقی تالش در روستای برون بالا به همت محسن نوروزی معلم زحمت کش و فداکار روستا و کمک های آموزش و پرورش با حداقل تجهیزات همچنان دایر است.(ادامه)
بارش برف شدید در محور اسالم‌ به خلخال
(ادامه)
کدام نامزد انتخابات امیدی به احراز صلاحیت خود ندارد !؟
(ادامه)
نماینده تالش پس از رسیدن به بیمارستان به اورژانس منتقل شد اما بعلت وخامت اوضاع جمسانی او را به بخش سی سی یو بیمارستان منتقل کردند
نماینده شمالی سکته کرد
نماینده تالش پس از رسیدن به بیمارستان به اورژانس منتقل شد اما بعلت وخامت اوضاع جمسانی او را به بخش سی سی یو بیمارستان منتقل کردند (ادامه)
احداث نخستین کارخانه زباله‌سوز گیلان در تالش
(ادامه)
گیلان لرزید
مرکز لرزه نگاری کشور بزرگی این زلزله را 7 . 3 در مقیاس ریشتر،در عمق 7 کیلومتری زمین و زمان آن را رأس ساعت 1 و 24 دقیقه و 26 ثانیه ثبت کرده است. (ادامه)
ساکنان ییلاق‌های خوش آب و هوای شهرستان تالش واقع در ۳۰ کیلومتری غرب هشتپر در استان گیلان با نبود کمترین امکانات زندگی مانند آب لوله کشی، برق، گاز وتلفن بدون کمترین توقع به شغل دامداری مشغولند و از این راه امرار معاش می کنند و با تلاش و کوشش بی وقفه خود شادی، آرامش و امنیت را برای خانواده خود فراهم می کنند.
ییلاق نشینان تالش در گیلان(خبر)
ساکنان ییلاق‌های خوش آب و هوای شهرستان تالش واقع در ۳۰ کیلومتری غرب هشتپر در استان گیلان با نبود کمترین امکانات زندگی مانند آب لوله کشی، برق، گاز وتلفن بدون کمترین توقع به شغل دامداری مشغولند و از این راه امرار معاش می کنند و با تلاش و کوشش بی وقفه خود شادی، آرامش و امنیت را برای خانواده خود فراهم می کنند. (ادامه)
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.
کدام نمایندگان به دنبال توقف مذاکرات هسته ای بودند؟+ اسامی
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. (ادامه)
برپایی سفره افطاری خیابانی در تالش+عکس
(ادامه)
پیام تبریک عجیب در پی ابقای آقای وزیر! + عکس
اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در یک اقدام عجیب و بی سابقه رأی اعتماد وزیر آموزش و پرورش را به وی تبریک گفته است. همچنین در اتفاقی مشابه در اداره آموزش و پرورش تالش هم رای اعتماد مجدد وزیر آموزش پرورش را تبریک گفتند. (ادامه)
منطقه ییلاقی دوخاله کوه تالش از مناطق بکر و خوش آب هوای استان گیلان است که علاوه بر ساکنین این منطقه خانواده های هستند که به دوخاله کوه آمدند تا ماه رمضان را به دور از شهر و در منطقه ای آرام روزه بگیرند.
عکس: خلیل غلامی منطقه ییلاقی دوخاله کوه تالش(خبر)
منطقه ییلاقی دوخاله کوه تالش از مناطق بکر و خوش آب هوای استان گیلان است که علاوه بر ساکنین این منطقه خانواده های هستند که به دوخاله کوه آمدند تا ماه رمضان را به دور از شهر و در منطقه ای آرام روزه بگیرند. عکس: خلیل غلامی(ادامه)
مشروح جلسه استیضاح فانی
(ادامه)
کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در لنگرود
با توجه به انتخابات در پیش که اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد افرادی فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند و گمانه‌زنی‌هایی از حضور آنها برای انتخابات مجلس دهم وجود دارد. (ادامه)
دانش آموزان دبستان مقداد روستای دوله‌سر شهرستان تالش با وجود نداشتن ابتدایی ترین امکانات روزمره زندگی مانند آب، برق، گاز، تلفن و راه آسفالته و... عشق به یاد گیری و شوق آموختن دارند و با وجود این موانع همچنان با انگیزه به تحصیل می پردازند. عشق به تحصیل(خبر)
دانش آموزان دبستان مقداد روستای دوله‌سر شهرستان تالش با وجود نداشتن ابتدایی ترین امکانات روزمره زندگی مانند آب، برق، گاز، تلفن و راه آسفالته و... عشق به یاد گیری و شوق آموختن دارند و با وجود این موانع همچنان با انگیزه به تحصیل می پردازند.(ادامه)
ییلاق عشایر تالش در استان گیلان(خبر)
(ادامه)
امداد ساحلی درسواحل خزر در تعطيلات آخر هفته
(ادامه)
تغییر جمعی از روسای دادگستری و دادستان شهرستان های گیلان
(ادامه)
11 گیاه دارویی پایین آورنده قند خون
(ادامه)
11 گیاه دارویی پایین آورنده قند خون
(ادامه)
بازگشایی محور کرج ـ چالوس
(ادامه)
افتتاح 5 بیمارستان گیلان در سال 94
(ادامه)
عکاس این عکس‌های معروف را بشناسید
این عکس در جشنواره‌ی عکس انگلیس جایزه اول را کسب کرد و در جشنواره فجر هم جایزه گرفت. البته این تک عکس در چند جشنواره‌ی ملی و بین‌المللی دیگر نیز جایزه‌هایی را برده است.(ادامه)
همکاری استاندار گیلان و مدیر کل در یک جنایت!
وقتی آیت الله خامنه ای دست یک روحانی در گیلان را بوسید(ادامه)
دفن زباله در استان‌های شمالی ممنوع است
(ادامه)
خرید تضمینی چای و برنج با مشکل روبروست
(ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه طرح سئوال از شهردار این شهر مصوب شد، گفت: سوالات به شهردار برای پاسخگویی در نخستین جلسه آتی شورا ابلاغ شده است. آیا سونامی تغییرشهرداران,شهردارتالش را هم می برد!
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه طرح سئوال از شهردار این شهر مصوب شد، گفت: سوالات به شهردار برای پاسخگویی در نخستین جلسه آتی شورا ابلاغ شده است.(ادامه)
اقتصاد مقاومتی راهبرد بودجه ۹۴ گیلان است
(ادامه)
نماینده مجلس: سال آینده از اضافه‌کاری کارمندان خبری نیست
(ادامه)
كسی كه سر میرزا كوچک‌خان را برید +عکس
(ادامه)
عکس/ كسی كه سر میرزا كوچك خان را برید
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.