.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ زندگی در میان مخمل سبز شالیزار
تصویر هوایی زیبا از خانه‌های در میان مخمل سبز شالیزارهای تالش را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
رئیس جدید شورای استان گیلان انتخاب شد
جلسه انتخاب رئیس شورای اسلامی استان گیلان در چهارمین سال دوره پنجم برگزار شد و علیرضا غفاری از شهرستان تالش ریاست شورای استان گیلان را به دست آورد. (ادامه)
فرماندار جدید شهرستان تالش منصوب شد
«محمدحسین شاهکویی» به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان تالش منصوب شد.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، هفت روستای تالش، اسالم، چوبر، جوکندان، سرآگاه، سیابیل، خرجگیل و... را جزو مناطق سیل زده دانست و اضافه کرد: آب بندان شهر تالش نیز دچار آبگرفتگی شده و در محور اسالم به خلخال با رانش مواجه هستیم. وقوع سیل در گیلان/ راه، آب، برق و گاز تالش قطع شد/ رانش در ۱۰ نقطه
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، هفت روستای تالش، اسالم، چوبر، جوکندان، سرآگاه، سیابیل، خرجگیل و... را جزو مناطق سیل زده دانست و اضافه کرد: آب بندان شهر تالش نیز دچار آبگرفتگی شده و در محور اسالم به خلخال با رانش مواجه هستیم.(ادامه)
کدام بیمارستان ها در ایران تست ویروس کرونا انجام می دهند؟ + لیست
لیست بیمارستان های پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا از سوی سازمان نظام پزشکی کشور اعلام شد.(ادامه)
عکسی در روستای تالش که برای خلق آن ۲ سال زمان صرف شد
تصویری زیبا از آبشار ورزان روستای سوباتان تالش؛ برای خلق این عکس ۲ سال زمان صرف شده است(ادامه)
تصاویر: روستای سوباتان در استان گیلان
سوباتان روستایی است از توابع بخش کرگان‌رود در که در شهر تالش استان گیلان قرار دارد. مردم این روستا فقط در ایام بهار و تابستان در اینجا سکونت دارند و با شروع فصل پاییز به علت برودت هوا و بارش سنگین برف از این منطقه قشلاق می‌کنند. مردم غالبا از طریق دامداری زندگی خود را می‌گذرانند. این منطقه در فصل تابستان مورد استقبال توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از ورزشگاه پوریای ولی تالش
تصویری زیبا از ورزشگاه پوریای ولی در شهرستان تالش واقع در استان گیلان را مشاهده می کنید.(ادامه)
نماز جمعه فردا در 21 شهر استان گیلان برگزار می شود
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: نماز جمعه فردا در ۲۱ شهر استان گیلان اقامه می‌شود.(ادامه)


به گفته برادر رضا، بهمن با او تماس می‌گیرد و حرف‌هایی درباره رابطه‌اش با دختر می‌زند که او را به جنون می‌کشاند. جزئیات جدید قتل ناموسی رومینا/ چه کسی پدرش را عصبانی کرد؟
به گفته برادر رضا، بهمن با او تماس می‌گیرد و حرف‌هایی درباره رابطه‌اش با دختر می‌زند که او را به جنون می‌کشاند.(ادامه)

دادستان گیلان: «دستگاه قضائی با قاطعیت مجازات قانونی عاملان این جنایت را دنبال می‌کند‎. ‎‏ ‏دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی ‏جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند. قطعا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات ‏عاملان این جنایت را دنبال می‌کنیم» وعده دادستان گیلان درباره برخورد جدی با قاتل رومینا
دادستان گیلان: «دستگاه قضائی با قاطعیت مجازات قانونی عاملان این جنایت را دنبال می‌کند‎. ‎‏ ‏دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی ‏جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند. قطعا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات ‏عاملان این جنایت را دنبال می‌کنیم»(ادامه)
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر  هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند. رشت؛ جزئیات حادثه آتش زدن خانه و مرگ دختر توسط بردارش
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند.(ادامه)
عکس: مراسم هفتم رومینا بر سر مزارش
گورستان بهشت فاطمیه در روستای سفید سنگان، جایی میان تالش و آستارا.(ادامه)
تصاویر/ مراسم هفتم رومینا بر سر مزارش
گورستان بهشت فاطمیه در روستای سفید سنگان، جایی میان تالش و آستارا جمعه نهم خرداد ۱۳۹۹ به عزای هفتم رومینا اشرفی نشست. دختری که پدرش به خاطر آنچه که غیرت و مسائل ناموسی می‌نامید، سر دخترش را با داس برید. زن و مرد روستا به گورستان آمده بودند و همراه مادر رومینا مویه می‌کردند. خانواده‌ ای که حالا قصاص پدر را می‌خواستند.(ادامه)

قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! قتل رومینا به دست پدر؛ «چرا»‌ها و «اگر»‌ها (يادداشت)
قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! (ادامه)
روایتی دیگر از واقعه مرگ رومینا از زبان اولین ناظر قتل
قتل رومینا دختر 13 ساله تالشی به دست پدرش این روزها خبر داغ بسیاری از رسانه‌ها است.رومینای نوجوان که در موقع خواب به دست پدر خود به وسیله داس کشته شد شاید یکی از دهها قتلی باشد که به دلیل آنچه غیرت بر سر مسائل ناموسی می نامند، در این مرز و بوم رخ می دهد.(ادامه)
انتصابات قریب الوقوع مدیریتی در استان
شنیده می شود هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان به عنوان فرماندار شهرستان رودبار منصوب خواهد شد. (ادامه)
اعترافات پدر «رومینا»، دختر ۱۴ ساله ای که با داس به قتل رسید
مرد خشمگین که در اقدامی هولناک دختر ۱۴ ساله‌اش را به قتل رسانده در حالی بازداشت شده که مدعی است برای دفاع از ناموسش مرتکب این جنایت شده است.(ادامه)
ریشه قتل دختر ۱۴ ساله تالشی اختلافات مذهبی نیست
دختری ۱۴ ساله که پس از مدت‌ها با مردی ۳۰ ساله فرار کرده بود، با شکایت پدرش توسط نیروی انتظامی پس گرفته و به خانه بازمی‌گردد، اما پس از اصرار بر ازدواج با مرد ۳۲ ساله توسط پدرش به قتل می‌رسد.(ادامه)
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان درباره جزئیات قتل دختر ۱۴ ساله توسط پدر ۳۷ ساله‌اش در تالش صحبت کرد. فیلم / جزئیات قتل دختر ۱۴ ساله توسط پدر ۳۷ ساله در تالش از زبان معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان درباره جزئیات قتل دختر ۱۴ ساله توسط پدر ۳۷ ساله‌اش در تالش صحبت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: بهمن پسری که با رومینا اشرفی فرار کرده بودند، عکس های شان را برای پدر رومینا فرستاد و مرد اقدام به قتل دختر ۱۳ ساله تالشی کرد. عکس خصوصی رومینا اشرفی
شمال نیوز: بهمن پسری که با رومینا اشرفی فرار کرده بودند، عکس های شان را برای پدر رومینا فرستاد و مرد اقدام به قتل دختر ۱۳ ساله تالشی کرد.(ادامه)
عکس: کلاس درس در فضای باز
راهکار مبین شریفی، معلم مدرسه‌ای ییلاقی در منطقه حویق شهرستان تالش به دلیل نبود امکانات برگزاری کلاس آنلاین(ادامه)
۴ انتصاب مدیریتی جدید در گیلان
گیل خبر: شنیده می شود امیر مرادی مدیرکل اسبق پدافند غیرعامل استان بزودی بعنوان مدیرکل بحران گیلان به جای رضا اسلامی منصوب می شود.(ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
شمال نیوز : لاهوتی بیان کرد: مسئولان بیمارستان های استان باید این دقت را داشته باشند که برخی بیماران را که به سایر بیماری ها نظیر سرماخوردگی یا انفولانزا مبتلا هستند و امکان نگهداری آنها در منازل است، ترخیص کنند که.... لاهوتی : بسیاری از مبتلایان به خاطر نبود تخت در گیلان جان باختند / فعالیت‌های اقصادی در گیلان تعطیل شده است
شمال نیوز : لاهوتی بیان کرد: مسئولان بیمارستان های استان باید این دقت را داشته باشند که برخی بیماران را که به سایر بیماری ها نظیر سرماخوردگی یا انفولانزا مبتلا هستند و امکان نگهداری آنها در منازل است، ترخیص کنند که....(ادامه)

مجمع نمایندگان استان گیلان با ارسال نامه ای خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی ادارات و قرنطینه استان گیلان شد. درخواست نمایندگان گیلان برای قرنطینه استان، تعطیلی ادارات و ارسال فوری تجهیزات
مجمع نمایندگان استان گیلان با ارسال نامه ای خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی ادارات و قرنطینه استان گیلان شد.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
رای «نه» به مجلس فعلی!(يادداشت)
(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آخرین نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.