.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز:
با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد. لیست کاندیداهای جدید تایید شده انتخابات مجلس در استان گیلان
شمال نیوز: با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد.(ادامه)
اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان گیلان به تفکیک حوزه انتخابیه
بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در شورای اسلامی توسط هیات های استانی نظارت بر انتخابات به پایان رسید و اسامی تایید شده ها به فرمانداری ها ارسال شد. (ادامه)
شمال نیوز :  ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد..... گزارش اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در گیلان/ استقبال در روز اول
شمال نیوز : ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد.....(ادامه)
با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان، سرپرست فرمانداری های شهرستان های آستانه اشرفیه و املش، مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بانوان و خانواده، معاونان هجده انتصاب جدید در استانداری گیلان
با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان، سرپرست فرمانداری های شهرستان های آستانه اشرفیه و املش، مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بانوان و خانواده، معاونان(ادامه)
انتخاب رئیس شورای استان گیلان
شمال نیوز: علیرضا غفاری جایگزین حامد عبدالهی در ریاست شورای اسلامی استان گیلان شد. (ادامه)
ایران در آستانه سیلاب‌های ویرانگر
سایه وقوع سیل از ابتدای سال و پس از وقوع سیلاب‌هایی که دامن آن بسیاری از استان‌های کشور را گرفت، بر سر ایران سنگینی می‌کند و در حالی که به تازگی وارد سال آبی ۹۹-۹۸ شده‌ایم، پیش‌بینی‌ها باز هم از بارش بیش از میزان نرمال و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف حکایت دارد.(ادامه)
سیل در گیلان؛ یک نفر مفقود شده است
بر اثر بارندگی‌ها در شهرستان‌ها و روستا‌های گیلان از شب گذشته تا امروز تاکنون یک نفر مفقود شده و امدادگران هلال‌احمر در حال امدادرسانی و آماده باش هستند.(ادامه)
عکس/ کلاس درس متفاوت در تالش
معلم مدرسه‌ای در ییلاقات تالش، ساختمان مدرسه را به دلیل وجود حیواناتی هم‌چون موش و مار سمپاشی کرده و کلاسِ درس را در حیاطِ مدرسه تشکیل داده‌ است تا دانش‌آموزان از خطرِ مسمومیت در امان بمانند.(ادامه)
رشت «ماسال» شهری در استان گیلان که در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌ و طبیعت زیبایی دارد. فاصله ‌ماسال از شهر تالش ۶۰ کیلومتر است و با رشت از راه صومعه‌سرا ۵۵ کیلومتر می باشد. طبیعت دیدنی ییلاق «سوچاله» در ماسال(خبر)
رشت «ماسال» شهری در استان گیلان که در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌ و طبیعت زیبایی دارد. فاصله ‌ماسال از شهر تالش ۶۰ کیلومتر است و با رشت از راه صومعه‌سرا ۵۵ کیلومتر می باشد.(ادامه)
۱۲ زخمی براثر واژگونی مینی بوس در گیلان
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: واژگونی مینی بوس در جاده سورتمه شهرستان تالش در غرب استان، ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار تالش از همسرش که عضو کارگروه عفاف و حجاب فرمانداری این شهرستان است، به خاطر تلاش در راستای ترویج پوشش اسلامی، با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد. تجلیل فرماندار شمالی از همسرش به خاطر ترویج حجاب
شمال نیوز: فرماندار تالش از همسرش که عضو کارگروه عفاف و حجاب فرمانداری این شهرستان است، به خاطر تلاش در راستای ترویج پوشش اسلامی، با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.(ادامه)
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ... نگاهی به آخرین گزینه های استانداری گیلان+سوابق افراد
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ...(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
ییلاق کوه روبار یا کوه روار ماسوله از ییلاقاتی است که در نزدیکی شهر ماسوله قرار گرفته و با دو الی سه ساعت پیاده روی می توان به این منطقه بکر رسید. وجود رودی که در میان این دشت جاری شده باعث نام گذاری این ییلاق شده است. این دشت وسیع که محلی برای اسکان گله‌داران تالش است زیر دیواره سنگی قله لاسه‌سر واقع شده است.
طبیعت زیبای ییلاق کوه روبار در ماسوله(خبر)
ییلاق کوه روبار یا کوه روار ماسوله از ییلاقاتی است که در نزدیکی شهر ماسوله قرار گرفته و با دو الی سه ساعت پیاده روی می توان به این منطقه بکر رسید. وجود رودی که در میان این دشت جاری شده باعث نام گذاری این ییلاق شده است. این دشت وسیع که محلی برای اسکان گله‌داران تالش است زیر دیواره سنگی قله لاسه‌سر واقع شده است. (ادامه)
شمال نیوز : اگر قرار باشد استان مازندران غربی شکل بگیرد، باید شهرستان رودسر از استان گیلان به همراه شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر و نور و رویان از استان مازندران جدا شوند و با مرکزیت تنکابن این استان را تشکیل دهند..... حکایت استان‌های در صف ؛ از « اصفهان شمالی » تا « مازندران غربی » !!!
شمال نیوز : اگر قرار باشد استان مازندران غربی شکل بگیرد، باید شهرستان رودسر از استان گیلان به همراه شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر و نور و رویان از استان مازندران جدا شوند و با مرکزیت تنکابن این استان را تشکیل دهند.....(ادامه)
شمال نیوز : قابل تصور است که هنوز مدیران بیشتری در دستگاه‌هایی غیر از وزارت کشور هم با سودای رسیدن به بهارستان در صف جدایی از پست‌های فعلی خود باشند و بعد از اعلام نهایی مهلت استعفا .... کدام فرمانداران و بخشداران برای نامزدی مجلس یازدهم استعفا داده اند ؟
شمال نیوز : قابل تصور است که هنوز مدیران بیشتری در دستگاه‌هایی غیر از وزارت کشور هم با سودای رسیدن به بهارستان در صف جدایی از پست‌های فعلی خود باشند و بعد از اعلام نهایی مهلت استعفا ....(ادامه)
شمال نیوز: موج جدید تغییرات علاوه بر فرمانداریها به بخشداری‌ها و معاونین فرمانداری‌ها نیز خواهد رسید و آنها نیز از موج تغییرات در امان نخواهند ماند که در آینده به آن نیز خواهیم پرداخت..... موج گسترده تغییرات در سطح فرمانداران و مدیران کل استانداری
شمال نیوز: موج جدید تغییرات علاوه بر فرمانداریها به بخشداری‌ها و معاونین فرمانداری‌ها نیز خواهد رسید و آنها نیز از موج تغییرات در امان نخواهند ماند که در آینده به آن نیز خواهیم پرداخت.....(ادامه)
مسمومیت ۱۸ مسافر در تالش /۱۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند
رئیس اورژانس گیلان از مسمومیت ۱۸ مسافر با گاز منواکسیدکربن در شهرستان تالش خبر داد و گفت: ۱۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.(ادامه)
عکس/ نمایی دیدنی از ماسال
ماسال شهری زیبا در استان گیلان که در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌است.(ادامه)
عکس/ شکوفه‌های بهاری در جاده اسالم به خلخال
با گلدهی برخی از درختان میوه در مسیرواقع در شهرستان تالش استان گیلان، بهار یک ماه زودتر از موعد مقرر در این منطقه خودنمایی کرده است.(ادامه)
زلزله ۴.۵ ریشتری گیلان را لرزاند
زلزله‌ای با قدرت ۴.۵ ریشتر بخش‌هایی از غرب استان گیلان را به لرزه درآورد.(ادامه)
عکس/ چهره زمستانی "تالش"
بارش برف روستاهای شهر تالش را سفیدپوش کرد.(ادامه)
کلاس درس در دِل جنگل‌های تالش !/ عکس
معلم یک مدرسه روستایی برای درک و یادگیری بهتر دانش آموزانش، ساعتی در هفته کلاس درس در را دل جنگلهای تالش برپا می‌کند. (ادامه)
عکس/ جاده‌ای دیدنی در شمال کشور
نمایی زیبا از جاده ای که از میان جنگل سیاهداران شهر تالش میگذرد. (ادامه)
عکس/ جاده‌ای دیدنی در تالش
نمایی زیبا از جاده ای که از میان جنگل سیاهداران شهر تالش میگذرد.(ادامه)
عکس/ ییلاقات بکر ماسال در آستانه زمستان
ماسال شهری در استان گیلان است که در کنار کوه‌های تالش واقع شده و یکی از زیباترین و بکرترین مناطق ایران محسوب می‌شود؛ منطقه‌ای کوهپایه‌ای که آب و هوای منحصر به فرد و طبیعتی سحر انگیزدارد.(ادامه)
قاتل میزا کوچک خان جنگلی که بود؟/ عکس
رضا اشکستانی کسی که پس از بریدن سر میرزا کوچک خان آن را به خان تالش تحویل داد. (ادامه)

اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. کدام نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مخالف دادند؟
اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. (ادامه)
با حکم علی اصغر مونسان؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب شد.
مدیرکل جدید میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان منصوب شد+ سوابق
با حکم علی اصغر مونسان؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.