.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شکایت 8 عضو شورای شهر از یک خبرنگار
(ادامه)
طبیعت ییلاقی
ماسال؛ سرزمینی که به خاطر ییلاق‌های اطرافش و پدیده اقیانوس ابر که به وفور در آن رخ می‌دهد بسیار پر طرفدار شده است. ماسال در استان گیلان و در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌است. معنی کلمه ماسال، کوه وار یا کنار کوه یا دارای کوه است که از کلماتی مانند مسال، مازال و ... گرفته شده است. از دیگر جاذبه های گردشی این شهر رودخانه خالکایی است که این رودخانه از قله مرتفع شاه‌معلم سرچشمه می‌گیرد پس از طی ۴۰ کیلومتر از درون شهر ماسال گذر می‌نماید. (ادامه)
 آبشار زمرد حویق در 40 کیلومتری شمال شهر تالش در استان گیلان واقع شده است. آبشار زمرد(خبر)
آبشار زمرد حویق در 40 کیلومتری شمال شهر تالش در استان گیلان واقع شده است.(ادامه)
ابتکار هفت سینی هواداران سعید جلیلی + عکس
همزمان با ایام نوروز و تعطیلات عید؛ هواداران سعی جلیلی با ابتکاری جالب کمپین «سین هفتم ما #سعید است» را راه اندازی کردند.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از طبیعت ماسال
ماسال شهری در استان گیلان در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌است. تصویری زیبا از طبیعت دهکده ییلاقی اولسبلنگاه در ۴۰ کیلومتری غرب ماسال را مشاهده می کنید.(ادامه)
به نظر می رسد در صورت ادامه روند پر تنش این روزهای استانداری و نمایندگان، ساختمان سفید می بایست در آینده ای نزدیک هزینه ای از جنس تغییرات را متحمل شود. اگرچه این موضوع حداقل تا پایان عمر دولت یازدهم دور از ذهن خواهد بود، اما نباید فراموش کرد که نمایندگان مجلس ابزاری به نام ... روابط پر تنش نمایندگان با استانداری قربانی خواهد گرفت؟
به نظر می رسد در صورت ادامه روند پر تنش این روزهای استانداری و نمایندگان، ساختمان سفید می بایست در آینده ای نزدیک هزینه ای از جنس تغییرات را متحمل شود. اگرچه این موضوع حداقل تا پایان عمر دولت یازدهم دور از ذهن خواهد بود، اما نباید فراموش کرد که نمایندگان مجلس ابزاری به نام ...(ادامه)
شمال نیوز:  شاید تنها پاسخی که بتوان برای آن یافت، اینست که علت تمام این جابه جایی ها جلب رضایت نمایندگان است. به نظر می رسد انباشتگی اعتراضات نمایندگان نسبت به عملکرد فرمانداران در حوزه های انتخابیه مختلف، سبب می شود تا قطار تغییر فرمانداران در استان به یکباره به راه بیافتد و چند فرماندار را از شهری به شهر دیگر منتقل نماید. اما و اگرهای تغییر و جابجایی فرمانداران در آستانه انتخابات
شمال نیوز: شاید تنها پاسخی که بتوان برای آن یافت، اینست که علت تمام این جابه جایی ها جلب رضایت نمایندگان است. به نظر می رسد انباشتگی اعتراضات نمایندگان نسبت به عملکرد فرمانداران در حوزه های انتخابیه مختلف، سبب می شود تا قطار تغییر فرمانداران در استان به یکباره به راه بیافتد و چند فرماندار را از شهری به شهر دیگر منتقل نماید.(ادامه)
عکس/ آبشار دوقلوی زیبا در تالش
آبشار زمرد تالش در استان گیلان واقع است. شهر حویق در 40 كیلومتری شمال شهر تالش واقع شده است. با قرارگیری در این ارتفاعات به راحتی می توان دریای زیبای خزر را مشاهده کرد. آبشار زمرد حویق یکی از زیباترین پدیده‌های گردشگری شهرستان تالش و استان گیلان به شمار می‌رود.(ادامه)
حضور نماینده مازندران در لیگ سه فوتبال
مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و پنج نماینده مازندران در گروه دوم و سوم رقابت ها قرار گرفتند.(ادامه)
شهرستان تالش که یکی از بخش های ایرانی محل سکونت قوم تالش است با مساحتی حدود ۲۳۷۳ کیلومتر مربع که در شمال غرب گیلان قرار دارد، یک چهارم خاک این استان را تشکیل می‌دهد. عکس/ طبیعت زمستانی تالش(خبر)
شهرستان تالش که یکی از بخش های ایرانی محل سکونت قوم تالش است با مساحتی حدود ۲۳۷۳ کیلومتر مربع که در شمال غرب گیلان قرار دارد، یک چهارم خاک این استان را تشکیل می‌دهد.(ادامه)
11 آذر سالروز شهادت میرزا کوچک خان بنیانگذار نهضت جنگل در اوضاع نابسامان مقطعی پرآشوب در تاریخ ایران است.
اسمش کوچک بود و رسمش بزرگ(يادداشت)
11 آذر سالروز شهادت میرزا کوچک خان بنیانگذار نهضت جنگل در اوضاع نابسامان مقطعی پرآشوب در تاریخ ایران است. (ادامه)
شمال نیوز: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: همه نمايندگان محترم باخبرند كه ،باعنايت به جايگاه حقوقي و اختيارات قانوني حتي با وجود انتظارات جز در موارد شاز و نادر در جابجايي مديران استاني تصميم گيري نمي كنم. جز درموارد نادر درجابجایی مدیران تصمیم گیری نکرده ام
شمال نیوز: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: همه نمايندگان محترم باخبرند كه ،باعنايت به جايگاه حقوقي و اختيارات قانوني حتي با وجود انتظارات جز در موارد شاز و نادر در جابجايي مديران استاني تصميم گيري نمي كنم.(ادامه)
شمال نیوز: نوبخت در عزل و نصب مدیران در استان دخالت می‌کند و افرادی را در تصدی‌ها به‌کار می‌گیرد که تجربه‌ای نداشته، ضعیف و چاپلوس هستند.

افشای پشت پرده نماینده مجلس از جابه‌جایی یک مدیر شمالی
شمال نیوز: نوبخت در عزل و نصب مدیران در استان دخالت می‌کند و افرادی را در تصدی‌ها به‌کار می‌گیرد که تجربه‌ای نداشته، ضعیف و چاپلوس هستند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل فعلی سیاسی و انتخابات استانداری گیلان شاید یکی از معدود مسئولانی در استان باشد که به صراحت تغییر رفتار سیاسی وی با تغییر دولت‌ها در عمل دیده می‌شود.

حقوق‌‌های نجومی حق مدیران است / نظام در دوران احمدی نژاد اسلامی نبود
شمال نیوز: مدیر کل فعلی سیاسی و انتخابات استانداری گیلان شاید یکی از معدود مسئولانی در استان باشد که به صراحت تغییر رفتار سیاسی وی با تغییر دولت‌ها در عمل دیده می‌شود. (ادامه)
عکس/سر بریده میرزا کوچک خان جنگلی
سر بریده میرزا کوچک خان که به نزد خان تالش فرستاده شد.(ادامه)
عکس/ عروس تالش
شکردشت یکی از زیباترین و بکرترین روستاهای تالش است .این دهکده در ۲۰ کیلومتری تالش قرار دارد و با آب و هوای مرطوب و خنک کوهستانی‌اش در روزهای بلند تابستان مکانی مناسب برای گردشگران است(ادامه)
سید جابر حسینی سیاهدشتی اقتصاد مقاومتی ، راه برون رفت از بحران اقتصادی(يادداشت)
سید جابر حسینی سیاهدشتی(ادامه)
وی گفت: متأسفانه دکتر نوبخت نقش اول را در تغییرات استان دارد و در این تغییرات، راه امام (ره) و انقلاب مدنظر قرار گرفته نمی شود و تنها بحث های سیاسی است
نوبخت در تغییر مدیران استان نقش اول را دارد/ وی برای مقابله با من در حوزه انتخابیه ام نامزد داشت
وی گفت: متأسفانه دکتر نوبخت نقش اول را در تغییرات استان دارد و در این تغییرات، راه امام (ره) و انقلاب مدنظر قرار گرفته نمی شود و تنها بحث های سیاسی است (ادامه)
لیست مدارس استان گیلان برای اسکان نوروزی
شمال نیوز: نام مدارس اسکان نوروزی استان گیلان برای اسکان راحت مسافران اعلام شد.(ادامه)
با رئیس آب و فاضلاب این شهرستان تماس گرفته ایم اما با تمسخر اعلام کرد که برق ما هم قطع است شما برق ما را وصل کنید ما هم آب شما را وصل می کنیم. جنازه میتی که آبی برای غسل نداشت !
با رئیس آب و فاضلاب این شهرستان تماس گرفته ایم اما با تمسخر اعلام کرد که برق ما هم قطع است شما برق ما را وصل کنید ما هم آب شما را وصل می کنیم.(ادامه)
اعلام نتایج قطعی حوزه های انتخاباتی به تفکیک استان ها
اعلام نتایج قطعی رقابت انتخاباتی استان ها تا به این لحظه به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
حمایت اصلاح‌طلبان گیلان از 10 کاندیدای مجلس
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان از معرفی 10 کاندیدای مجلس شورای اسلامی و چهار کاندیدای مردمی مجلس خبرگان در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان این استان خبر داد. (ادامه)
اعلام اسامی نامزدهای مورد حمایت حزب موتلفه گیلان
دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان اسامی نامزدهای مورد حمایت این حزب را اعلام کرد. (ادامه)
فهرست نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان
فهرست اسامی نامزدهای اصلاح‌طلب و مورد حمایت شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در کشور اعلام شد. (ادامه)
لیست نهایی نامزدهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان که در تاریخ ۱۷ بهمن محرز و صلاحیتشان به آنها اعلام شده است... لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس در گیلان اعلام شد
لیست نهایی نامزدهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان که در تاریخ ۱۷ بهمن محرز و صلاحیتشان به آنها اعلام شده است...(ادامه)
گلایه استاندار گیلان از بوی تعفن زباله
استاندار گیلان گفت: بوی تعفن زباله زیبنده خطه سرسبز گیلان نیست. (ادامه)
اسامی ردصلاحیت شدگان دور هفتم مجلس توسط شورای نگهبان
اسامی افرادی که در انتخابات دور هفتم مجلس توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند/1382 (ادامه)
بارش برف در استان‌های شمالی کشور
شنبه و یک شنبه هفته آینده بارش باران و وزش شدید باد در مازندران موجب آبگرفتگی معابر در خیابان‌ها می‌شود. (ادامه)
اسامی کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در بندرانزلی + سوابق اجرایی
با نزذیک شدن به اسفند ماه تب و تاب انتخابات فراگیر شده و افراد مختلفی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند (ادامه)
شمال نیوز: با رسیدن فصل پاییز و سرما، کار چوپانی دشوار می شود. با تغییر یافتن آب و هوای معتدل جنگل تالش به هوای خشک و کوهستانی، کار را برای چوپانان این منطقه سخت کرده و هزینه گله داری را افزایش می دهد. افزایش سرما هم علوفه را کم یاب می کند و هم نگه داری گوسفندان را سخت. بارش برف چوپانان را غافلگیر می کند و ناچار گله را به سوی پایین دست ها حرکت می دهند تا گرمای لازم دوباره برقرار شود. تصاویر/ زندگی چوپانی در ارتفاعات تالش(خبر)
شمال نیوز: با رسیدن فصل پاییز و سرما، کار چوپانی دشوار می شود. با تغییر یافتن آب و هوای معتدل جنگل تالش به هوای خشک و کوهستانی، کار را برای چوپانان این منطقه سخت کرده و هزینه گله داری را افزایش می دهد. افزایش سرما هم علوفه را کم یاب می کند و هم نگه داری گوسفندان را سخت. بارش برف چوپانان را غافلگیر می کند و ناچار گله را به سوی پایین دست ها حرکت می دهند تا گرمای لازم دوباره برقرار شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.